De SC is niet veel beter maat. Vroeger gingen er 6 topics op een dag doorheen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:34 schreef RamboDirk het volgende:
HOOLS De VBL kroeg
1 topic per kwartaal
[ afbeelding ]
Eigenlijk heb jij de SC vermoord door die rare VBL SC app op te richten.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De SC is niet veel beter maat. Vroeger gingen er 6 topics op een dag doorheen.
@:Saind
@:Kapteintje
@:JanCees
@:Doublepain
Haten op DE APPquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk heb jij de SC vermoord door die rare VBL SC app op te richten.
Verzonden vanaf je Xiowawawomie?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Mensen die Huawei (of andere Chinese rommel) gebruiken zijn een verspilling van zuurstof.
Laat het ons weten!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk iedereen.
Ik ga zo naar de supermarkt om iets te eten te halen. Hopelijk is er nog iets lekkers!
Als je helemaal wild wil gaan kun je het broodje filet american beleggen met het eitje.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat het ons weten!
Ik heb een eitje, een bolletje met kaas en één met filet americain.
Smikkelbeerquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk iedereen.
Ik ga zo naar de supermarkt om iets te eten te halen. Hopelijk is er nog iets lekkers!
Ik heb apple alles applequote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Mensen die Huawei (of andere Chinese rommel) gebruiken zijn een verspilling van zuurstof.
Groentesalade met een krokant broodje en Thüringer worst.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
@chufi @Mexicanobakkerquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:48 schreef heywoodu het volgende:
Hallo
Kan iemand me wellicht richting de juiste plek wijzen om samenvattingen te zien van de Copa America? Ik kan het topic niet vinden en zie op YouTube alleen maar obscure kanaaltjes met van die gare filmpjes zonder de tijd en score in beeld enzo ipv gewoon netjes van Viaplay/ESPN/etc.
Django Wagner is een oliebol met vingers.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:01 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Django wagner is een ondergewaardeerd artiest
Cool, kan jij een handtekening voor me regelen? Had ik maar een bekend persoon in mijn familie.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Django Wagner is een oliebol met vingers.
Dat zijn gewoon de schroefjes die destijds niet bij het originele pakket zaten.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:38 schreef onlogisch het volgende:
Zojuist wat reserve onderdelen besteld voor een bureau dat ik ooit in 2006 bij de IKEA heb gekocht. Ik gaf als reden op 'kwijt geraakt tijdens hermontage'. IKEA stuurt ze gratis af. IKEAgoden. (Goed, het gaat maar om 4 & 6 schroefjes, maar toch)
IKEAgoden
Gefeliciteerd met de overwinning gisteren makker. Vond je ook dat jullie de strafschop wel erg makkelijk kregen?quote:Op zondag 30 juni 2024 09:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon de schroefjes die destijds niet bij het originele pakket zaten.
Die Deense ijspegel naast mij op de bank vond van wel.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de overwinning gisteren makker. Vond je ook dat jullie de strafschop wel erg makkelijk kregen?
Heeft Viaplee geen samenvattingen? Wat een bagger.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Viaplay zendt het toch uit ..?! samenvattingen weet ik niet
Is Rebekka Deens van origine?quote:Op zondag 30 juni 2024 09:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Die Deense ijspegel naast mij op de bank vond van wel.
In ESPN vandaag komen wel kort de goals voorbij in ieder geval. Nu.nl en ad.nl staan samenvattingen op zie ik nu.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:48 schreef heywoodu het volgende:
Hallo
Kan iemand me wellicht richting de juiste plek wijzen om samenvattingen te zien van de Copa America? Ik kan het topic niet vinden en zie op YouTube alleen maar obscure kanaaltjes met van die gare filmpjes zonder de tijd en score in beeld enzo ipv gewoon netjes van Viaplay/ESPN/etc.
Dank u! Had ze inmiddels ook al gevonden via het YouTube-kanaal van FOX Sports in de VS, staan ze ook gewoon netjes met een titel zoals alle samenvattingsfilmpjes moeten hebben (iets als 'Highlights X - Y', zonder score erin)quote:Op zondag 30 juni 2024 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In ESPN vandaag komen wel kort de goals voorbij in ieder geval. Nu.nl en ad.nl staan samenvattingen op zie ik nu.
Maat, ik zat er net op te wachten. Nu ik bovengenoemd AD artikel heb gelezen heb ik zojuist maar besloten de KBR aan de kant te schuiven. Ik ga voor een grote patat, een frikandel speciaal XXL én een broodje mexicano met pindaus.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Je bent een viezerikquote:Op zondag 30 juni 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Waardeloze gore papzakquote:Op zondag 30 juni 2024 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maat, ik zat er net op te wachten. Nu ik bovengenoemd AD artikel heb gelezen heb ik zojuist maar besloten de KBR aan de kant te schuiven. Ik ga voor een grote patat, een frikandel speciaal XXL én een broodje mexicano met pindaus.
Dat hele zaakje spoel ik weg met een blikje cola.
@:GGMM
Zero?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:09 schreef onlogisch het volgende:
Dat hele zaakje spoel ik weg met een blikje cola.
wat zou daar leuk aan zijn????quote:Op zondag 30 juni 2024 17:12 schreef onlogisch het volgende:
Zodirect Engeland @:Bezsen
Wat zou het leuk zijn als ook zij eruit geknikkerd worden hé
Ik heb gewoon een beetje een hekel aan het Engelse nationale team, dat eigenlijk gevoed wordt door al die tokkie supporters. Ze blazen altijd zo hoog van de toren, des te leuker vind ik het als ze er snel en roemloos uitvliegen. Een beetje zoals Italiëquote:
Bij het gemiddelde interview van een Brit krijg ik altijd het idee dat ze zichzelf HE-LE-MAAL het einde vinden.quote:
Dat gaat toch over een Duitse bommenwerper?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:15 schreef Bezsen het volgende:
Het meest bekende lied van Engeland is letterlijk een lied over hoe het altijd fout gaat.
Dat hoog van de toren blazen. Ik heb altijd het idee dat die donkere spelers rustiger en sympathieker zijn dan die witte smoelwerken. Een beetje omgekeerd van ons elftal.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een beetje een hekel aan het Engelse nationale team, dat eigenlijk gevoed wordt door al die tokkie supporters. Ze blazen altijd zo hoog van de toren, des te leuker vind ik het als ze er snel en roemloos uitvliegen. Een beetje zoals Italië
Hancko is heel dat Ingurland AAN HET SLOPENquote:Op zondag 30 juni 2024 17:17 schreef GGMM het volgende:
Normaal ben ik voor de underdog maar ik ben die irritante act van @:caland helemaal zat dus ik zal vanavond voor de Engelsen juichen.
Mooi pak, maar hoe verwacht je die morgen al in huis te hebben maat?quote:Op zondag 30 juni 2024 19:41 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen Keti Koti. Schouwburgplein. Zie jullie daar.
Is binnen brada, gaat heel wat getwerked worden tegen dat pak.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:00 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Mooi pak, maar hoe verwacht je die morgen al in huis te hebben maat?
Kan je niet een beetje plannen?
Fijn bruv, jij gaat shinen.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is binnen brada, gaat heel wat getwerked worden tegen dat pak.
One luv bruv, lachen feesten vieren. Hopelijk vind je daar je empress bruthaquote:Op zondag 30 juni 2024 20:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mi sabi, bedankt. Je bent een goed mens brada.
Do you like hiphopquote:Op maandag 1 juli 2024 08:35 schreef alpeko het volgende:
Woordle 1108 3/6
🟩🟨🟨⬜⬜
🟩⬜🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 904 3/6
🟨🟨⬜🟨⬜⬜
⬜⬜🟨🟨🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
En mensen die zeuven zeggen?quote:Op maandag 1 juli 2024 10:01 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die julij zeggen, daar heb ik een pittige mening over.
Puuuselen.quote:
Tekselquote:
Priemarrekquote:
Junoquote:Op maandag 1 juli 2024 10:01 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die julij zeggen, daar heb ik een pittige mening over.
Ik ook. Achterin de auto.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:46 schreef KingRoland het volgende:
Vanwege het klimaat heb ik de fiets naar kantoor genomen
@:yvonne @:ggmm
Als jij windjes laat is dat weer slecht voor het milieuquote:Op maandag 1 juli 2024 11:46 schreef KingRoland het volgende:
Volgende keer toch maar gewoon aan Ria vragen.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wim gaat niet lekker (goh) ik zal na de 1/8ste finales weer een update plaatsen.
Een journey is never perfect.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wim gaat niet lekker (goh) ik zal na de 1/8ste finales weer een update plaatsen.
Wtfquote:Op maandag 1 juli 2024 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
Pepe
Schmeichel
Icoon Figo
Huilie Simons
Arnautovic
Modric
Delaney
MEMPHIS
Styles
Sorry, dit was m’n Panini Lidl enthousiasme.quote:
Hoe spreek jij Lidl uit?quote:Op maandag 1 juli 2024 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sorry, dit was m’n Panini Lidl enthousiasme.
Wtf.quote:
Ik ook.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Heb je geen partner die dat kan doen om je te ontlasten?quote:Op maandag 1 juli 2024 17:09 schreef GGMM het volgende:
Ik ga nog wel even boodschappen doen voor morgen zodat ik dat morgen niet hoef te doen en dus op tijd ben voor de wedstrijd
Het leven van iemand die werkt is soms niet makkelijk
Viezerikquote:Op maandag 1 juli 2024 17:24 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Heb je geen partner die dat kan doen om je te ontlasten?
werkt isquote:Op maandag 1 juli 2024 17:09 schreef GGMM het volgende:
Ik ga nog wel even boodschappen doen voor morgen zodat ik dat morgen niet hoef te doen en dus op tijd ben voor de wedstrijd
Het leven van iemand die werkt is soms niet makkelijk
quote:
quote:
Onlogisch kan helemaal niet zwemmen.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:29 schreef Zoon_John het volgende:
Groetjes van mij en @:Onlogisch op barbados
we gaan zo weer snorkelen
Lekker man.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:33 schreef onlogisch het volgende:
Over 40/45 dagen lekker naar zo'n waterpark met jr.
DAT WORDT GENIETEN
Met 40/45 graden zeker?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:33 schreef onlogisch het volgende:
DAT WORDT GENIETEN
Welke?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:33 schreef onlogisch het volgende:
DAT WORDT GENIETEN
Leo Alkemade God @Wereldgozerquote:Op maandag 1 juli 2024 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
“Geniet, maar….reis met mate.”
De nieuwe prijsvrij reclame.
quote:Op maandag 1 juli 2024 11:46 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb vandaag met @iteejer gewandeld, 2 zelfs. Gaat goed na z'n operatie. Nu ligt ie te ronken, doodmoe.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook. Achterin de auto.
Wel een gedoe, maar alles voor het milieu
Reis met matenquote:Op maandag 1 juli 2024 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
“Geniet, maar….reis met mate.”
De nieuwe prijsvrij reclame.
Gewoon lekker bier drinken en (Dumfries is) kut roepen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:30 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben een beetje zenuwachtig voor vanavond.
Mooi gesproken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon lekker bier drinken en (Dumfries is) kut roepen.
Het gaat eigenlijk best goed, ik kan sinds een week weer zonder krukken lopen al is dat nog wel een beetje als een gehandicapte mongool (met zo'n hupje).quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Caland Hoe gaat het met jou en je voet?
Dat zijn nog eens teksten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:35 schreef Caland het volgende:
ik heb zowaar ontzettend veel zin in de operatie
Die vonden ook weer massaal dat Veerhont er maar weer in moest. Binnenvallen en deporteren naar Siberië.quote:
Ik vond dit zinnetje wel dodelijk om te lezen: "Op de vraag of Veerman het mentaal zou kunnen opbrengen om te spelen, antwoordde de bondscoach: "Ik denk het wel, maar dat weet je niet.""quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die vonden ook weer massaal dat Veerhont er maar weer in moest. Binnenvallen en deporteren naar Siberië.
Koeman is volgens mij ook nooit zo'n vergevingsgezinde coach geweest.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vond dit zinnetje wel dodelijk om te lezen: "Op de vraag of Veerman het mentaal zou kunnen opbrengen om te spelen, antwoordde de bondscoach: "Ik denk het wel, maar dat weet je niet.""
Wat verwacht je van vanavond makker?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Koeman is volgens mij ook nooit zo'n vergevingsgezinde coach geweest.
Een lastige wedstrijd die we met de grootst mogelijke moeite over de streep trekken. Roemenië bouwt een muurtje waar NL amper doorkomt en zijn wel vrij gevaarlijk in de counter.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat verwacht je van vanavond makker?
Dragus en Man zijn gevaarlijke jongens. Verder heb ik niets te zeggen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een lastige wedstrijd die we met de grootst mogelijke moeite over de streep trekken. Roemenië bouwt een muurtje waar NL amper doorkomt en zijn wel vrij gevaarlijk in de counter.
JAAAAAAquote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan gewoon over die Roemenen HEEN walsen.
Die pakken we gewoon keihard makkerquote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een lastige wedstrijd die we met de grootst mogelijke moeite over de streep trekken. Roemenië bouwt een muurtje waar NL amper doorkomt en zijn wel vrij gevaarlijk in de counter.
Ik hoop het vriend. En daarna de hand op de knip.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die pakken we gewoon keihard makker
Mihailu is ook wel op de brommer.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dragus en Man zijn gevaarlijke jongens. Verder heb ik niets te zeggen.
Koekoekquote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:51 schreef Caland het volgende:
Tijd om die bedelaars terug te schoppen naar de winkelstraten van Europa.
Het is 11:37 gek.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:36 schreef alpeko het volgende:
Fijn nieuw kabinet allen!
Gaan we al eten? Trek!
Niet langer de heer Rutte.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:36 schreef alpeko het volgende:
Fijn nieuw kabinet allen!
Gaan we al eten? Trek!
Dit kabinet gaat wel maximaal een half jaartje lang voor ontzettend veel vermaak zorgenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet langer de heer Rutte.
Een inktzwarte dag makker.
Daar heb je dan wel weer helemaal gelijk in. Dit wordt echt een topshowquote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit kabinet gaat wel maximaal een half jaartje lang voor ontzettend veel vermaak zorgen
Dat is juist het enige voordeel dat ik kan bedenken. Nooit meer Rutte maar wel tegen een hoge prijs.quote:
Hier staan enkele mensen tussen die ernstig in de war zijn.quote:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de kwartfinale komen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat kan haast niet meer mis gaan dan.
Open wond, spoelen en verzorgen is de beste methode Zo , vroeger, veel wonden genezen. Moet je het zelf doen?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:36 schreef Caland het volgende:
Ze gaan alleen wel de open wond ook na het verwijderen van het ijzer waarschijnlijk zo laten, dit om er zeker van te zijn dat de infectie helemaal weggaat. Als ze dat dichtmaken heb je namelijk de kans dat er nog wat blijft zitten, dus het wordt wel nog even spoelen en verzorgen. Maar dat ben ik inmiddels wel gewend.
Ik heb het een weekje laten doen want eng en toen kon ik het zelf welquote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Open wond, spoelen en verzorgen is de beste methode Zo , vroeger, veel wonden genezen. Moet je het zelf doen?
Of komt er een zuster.
Ja dat lijkt me een stuk prettiger. Maar je bent de komende tijd nog wel even bezig, hebben ze het al over revalidatie?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het een weekje laten doen want eng en toen kon ik het zelf wel
Al kijk ik na vrijdag gelukkig niet meer rechtstreeks tegen het ijzerwerk, dat helpt ook wel
Wie is de teckel?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Dialogen tussen een teckel en een poedel.
Nog niet echt, na de operatie voorzichtig met een fysio aan de gang. Chirurg gaf alleen aan dat ik voetballen op zijn minst dit kalenderjaar wel kan vergeten, helaas.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me een stuk prettiger. Maar je bent de komende tijd nog wel even bezig, hebben ze het al over revalidatie?
Ja zie eerst de wond maar te laten genezen. Ik wist niet dat het zó kut was joh.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog niet echt, na de operatie voorzichtig met een fysio aan de gang. Chirurg gaf alleen aan dat ik voetballen op zijn minst dit kalenderjaar wel kan vergeten, helaas.
Valt daar iets over te melden?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is jouw opinie betreffende de tietenman?
Ik vind het wel fascinerend dat iemand jarenlang met een stel ballonen onder zijn shirt NL achterna gaat.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Valt daar iets over te melden?
Vroeger had je die indiaan toch? Volgens mij is die dood.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het wel fascinerend dat iemand jarenlang met een stel ballonen onder zijn shirt NL achterna gaat.
Graat Hindriksgod. Die leeft nog.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Vroeger had je die indiaan toch? Volgens mij is die dood.
Hardnekkig gerucht. 4 jaar geleden leefde hij nog. Misschien ten prooi gevallen aan de r0na, wie zal het zeggen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Vroeger had je die indiaan toch? Volgens mij is die dood.
hij leeft nog.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hardnekkig gerucht. 4 jaar geleden leefde hij nog. Misschien ten prooi gevallen aan de r0na, wie zal het zeggen.
Maar de tooi hangt al even aan de wilgen.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)graatje-hindriks-nog
Michels is inderdaad dood ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het was toch die generaal die dood is
Het was een grapje.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel Winfried Witjes.
Ga je kijken met die kleine?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:05 schreef onlogisch het volgende:
Nog een krappe 4 uurtjes boys.
[ afbeelding ]
Lekker man. Bij ons zit de kantine ook elke keer vol met o.a. de jeugdteams. Erg leuk om te zien.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. We kijken op de voetbal. Dus dat wordt wederom een patatje en een vette snack.
@:Drizzt
Ja altijd mooi. Ook goed voor de kantineomzet die in de zomermaanden toch altijd te lijden heeft onder die zomerstop. Als we doorgaan spelen we a.s. zaterdag om 21:00. Dat is ook wel beter dan dinsdagavond 18:00quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker man. Bij ons zit de kantine ook elke keer vol met o.a. de jeugdteams. Erg leuk om te zien.
Ja wij hebben zaterdag jubileumdag. Dus dat zou echt puur genot zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja altijd mooi. Ook goed voor de kantineomzet die in de zomermaanden toch altijd te lijden heeft onder die zomerstop. Als we doorgaan spelen we a.s. zaterdag om 21:00. Dat is ook wel beter dan dinsdagavond 18:00
Waardeloze Walgelijke papzakquote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. We kijken op de voetbal. Dus dat wordt wederom een patatje en een vette snack.
@:Drizzt
Woont hij in dezelfde straat? Anders mag je zo wel weg.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:18 schreef Caland het volgende:
Ik trek straks het eerste biertje al open denk ik, thuiswerkgenot
Daarna op de fiets naar een maat.
20 minuten fietsen denk ik.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Woont hij in dezelfde straat? Anders mag je zo wel weg.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:18 schreef Caland het volgende:
Ik trek straks het eerste biertje al open denk ik, thuiswerkgenot
Daarna op de fiets naar een maat.
06-PICORNIE?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:37 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-per-week~aae0d18c/
Mijn nummer moet dan ook geld waard zijn
Waarbij elke xx een leuke relatie heeft met de vorige xx. Wat een VERSCHRIKKELIJK TOF nummer.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
06-xx-81-xx-xx
waar xx staat voor hetzelfde nummer
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:54 schreef onlogisch het volgende:
https://top06.nl/
Ze gaan voor 8k over de toonbank. Dat is gvd serieus geld voor een fucking telefoonnummer. Mijn autisme kan dit dan wel weer waarderen
Ik wil 13121312quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
06-xx-81-xx-xx
waar xx staat voor hetzelfde nummer
Te veel gedronken maat? Zei laatst nog dat je cola zero moest drinkenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:19 schreef RamboDirk het volgende:
DRADINSDAG
uitschakeling Oranje
Turkije naar de kwartfinale
1 vd 2 kan nog wel eens waar wordenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Te veel gedronken maat? Zei laatst nog dat je cola zero moest drinken
Enorm blij makker, wat een puur genot. Nu zal in zin zaterdag. GAKPOGODquote:Op woensdag 3 juli 2024 08:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goedemorgen maat.
Blij met de overwinning?
Eens. Dat gaat weer genieten worden. Hopelijk.quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Enorm blij makker, wat een puur genot. Nu zal in zin zaterdag. GAKPOGOD
Wat leuk dat je weer eens aanschoof bij Haxball makkerquote:Op woensdag 3 juli 2024 08:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Dat gaat weer genieten worden. Hopelijk.
Dat was erg gezelligquote:Op woensdag 3 juli 2024 08:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat leuk dat je weer eens aanschoof bij Haxball makker
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:56 schreef onlogisch het volgende:
Hebben jullie ook dat je de melding 'de inhoud van een topic is gewijzigd' krijgt zodra je in een topic bent en er wordt een like uitgedeeld?
Ja heel irritant is dat.quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:56 schreef onlogisch het volgende:
Hebben jullie ook dat je de melding 'de inhoud van een topic is gewijzigd' krijgt zodra je in een topic bent en er wordt een like uitgedeeld?
Ik wilde een like uitdelen omdat je hetzelfde probleem ervaart. Ik kon me inhouden omdat ik je irritatielevel niet omhoog wil brengenquote:
Doe niet zo onzeker.quote:Op woensdag 3 juli 2024 10:13 schreef Caland het volgende:
EK / [06-07, 21.00u Kwartfinale] Nederland - Turkije
Boys. Ik zou het fijn vinden als jullie even in dit topic kunnen posten (het loopt nog niet echt storm namelijk)
Hopelijk mist er straks niet een bepaalde optie.quote:Op woensdag 3 juli 2024 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe niet zo onzeker.
En ik mis een POLLETJE.
Geniet er lekker van.quote:Op woensdag 3 juli 2024 12:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even een heerlijke boerenomelet klaar gemaakt.
Misschien zit je pollenfilter verstopt?quote:Op woensdag 3 juli 2024 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik net niet. Althans nu een plaatje van Hans.
Ik heb wel ontzettend last van hooikoorts. En de roverheid doet NIETS.quote:Op woensdag 3 juli 2024 13:27 schreef alpeko het volgende:
[..]
Misschien zit je pollenfilter verstopt?
Er staat gewoon een polletje in de OP. Meer kan ik niet doen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 13:51 schreef onlogisch het volgende:
Het lukt flop-user @:Caland niet een eenvoudige poll te maken.
Hier niet makker.quote:Op woensdag 3 juli 2024 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Er staat gewoon een polletje in de OP. Meer kan ik niet doen.
oh, je 'grap' met van Breukelen. Hilarisch. Ik zie liever gewoon een echte poll (mét die ene optie)quote:Op woensdag 3 juli 2024 13:55 schreef Caland het volgende:
User @:maxi-mus en @:onlogisch snappen het allemaal niet.
Jawel maar dat plaatje deed het eerst daadwerkelijk niet bij mij.quote:Op woensdag 3 juli 2024 13:55 schreef Caland het volgende:
User @:maxi-mus en @:onlogisch snappen het allemaal niet.
Nu weer 2 dagen geen voetbal maat. ZWART GATquote:Op woensdag 3 juli 2024 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel maar dat plaatje deed het eerst daadwerkelijk niet bij mij.
LUDIEKED
Lekker weer de pooltjes invullen en gruwelen van de keuzestress.quote:Op woensdag 3 juli 2024 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu weer 2 dagen geen voetbal maat. ZWART GAT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |