De SC is niet veel beter maat. Vroeger gingen er 6 topics op een dag doorheen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:34 schreef RamboDirk het volgende:
HOOLS De VBL kroeg
1 topic per kwartaal
[ afbeelding ]
Eigenlijk heb jij de SC vermoord door die rare VBL SC app op te richten.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De SC is niet veel beter maat. Vroeger gingen er 6 topics op een dag doorheen.
@:Saind
@:Kapteintje
@:JanCees
@:Doublepain
Haten op DE APPquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk heb jij de SC vermoord door die rare VBL SC app op te richten.
Verzonden vanaf je Xiowawawomie?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Mensen die Huawei (of andere Chinese rommel) gebruiken zijn een verspilling van zuurstof.
Laat het ons weten!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk iedereen.
Ik ga zo naar de supermarkt om iets te eten te halen. Hopelijk is er nog iets lekkers!
Als je helemaal wild wil gaan kun je het broodje filet american beleggen met het eitje.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat het ons weten!
Ik heb een eitje, een bolletje met kaas en één met filet americain.
Smikkelbeerquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk iedereen.
Ik ga zo naar de supermarkt om iets te eten te halen. Hopelijk is er nog iets lekkers!
Ik heb apple alles applequote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Mensen die Huawei (of andere Chinese rommel) gebruiken zijn een verspilling van zuurstof.
Groentesalade met een krokant broodje en Thüringer worst.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
@chufi @Mexicanobakkerquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:48 schreef heywoodu het volgende:
Hallo
Kan iemand me wellicht richting de juiste plek wijzen om samenvattingen te zien van de Copa America? Ik kan het topic niet vinden en zie op YouTube alleen maar obscure kanaaltjes met van die gare filmpjes zonder de tijd en score in beeld enzo ipv gewoon netjes van Viaplay/ESPN/etc.
Django Wagner is een oliebol met vingers.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:01 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Django wagner is een ondergewaardeerd artiest
Cool, kan jij een handtekening voor me regelen? Had ik maar een bekend persoon in mijn familie.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Django Wagner is een oliebol met vingers.
Dat zijn gewoon de schroefjes die destijds niet bij het originele pakket zaten.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:38 schreef onlogisch het volgende:
Zojuist wat reserve onderdelen besteld voor een bureau dat ik ooit in 2006 bij de IKEA heb gekocht. Ik gaf als reden op 'kwijt geraakt tijdens hermontage'. IKEA stuurt ze gratis af. IKEAgoden. (Goed, het gaat maar om 4 & 6 schroefjes, maar toch)
IKEAgoden
Gefeliciteerd met de overwinning gisteren makker. Vond je ook dat jullie de strafschop wel erg makkelijk kregen?quote:Op zondag 30 juni 2024 09:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon de schroefjes die destijds niet bij het originele pakket zaten.
Die Deense ijspegel naast mij op de bank vond van wel.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de overwinning gisteren makker. Vond je ook dat jullie de strafschop wel erg makkelijk kregen?
Heeft Viaplee geen samenvattingen? Wat een bagger.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Viaplay zendt het toch uit ..?! samenvattingen weet ik niet
Is Rebekka Deens van origine?quote:Op zondag 30 juni 2024 09:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Die Deense ijspegel naast mij op de bank vond van wel.
In ESPN vandaag komen wel kort de goals voorbij in ieder geval. Nu.nl en ad.nl staan samenvattingen op zie ik nu.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:48 schreef heywoodu het volgende:
Hallo
Kan iemand me wellicht richting de juiste plek wijzen om samenvattingen te zien van de Copa America? Ik kan het topic niet vinden en zie op YouTube alleen maar obscure kanaaltjes met van die gare filmpjes zonder de tijd en score in beeld enzo ipv gewoon netjes van Viaplay/ESPN/etc.
Dank u! Had ze inmiddels ook al gevonden via het YouTube-kanaal van FOX Sports in de VS, staan ze ook gewoon netjes met een titel zoals alle samenvattingsfilmpjes moeten hebben (iets als 'Highlights X - Y', zonder score erin)quote:Op zondag 30 juni 2024 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In ESPN vandaag komen wel kort de goals voorbij in ieder geval. Nu.nl en ad.nl staan samenvattingen op zie ik nu.
Maat, ik zat er net op te wachten. Nu ik bovengenoemd AD artikel heb gelezen heb ik zojuist maar besloten de KBR aan de kant te schuiven. Ik ga voor een grote patat, een frikandel speciaal XXL én een broodje mexicano met pindaus.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Je bent een viezerikquote:Op zondag 30 juni 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Waardeloze gore papzakquote:Op zondag 30 juni 2024 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maat, ik zat er net op te wachten. Nu ik bovengenoemd AD artikel heb gelezen heb ik zojuist maar besloten de KBR aan de kant te schuiven. Ik ga voor een grote patat, een frikandel speciaal XXL én een broodje mexicano met pindaus.
Dat hele zaakje spoel ik weg met een blikje cola.
@:GGMM
Zero?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:09 schreef onlogisch het volgende:
Dat hele zaakje spoel ik weg met een blikje cola.
wat zou daar leuk aan zijn????quote:Op zondag 30 juni 2024 17:12 schreef onlogisch het volgende:
Zodirect Engeland @:Bezsen
Wat zou het leuk zijn als ook zij eruit geknikkerd worden hé
Ik heb gewoon een beetje een hekel aan het Engelse nationale team, dat eigenlijk gevoed wordt door al die tokkie supporters. Ze blazen altijd zo hoog van de toren, des te leuker vind ik het als ze er snel en roemloos uitvliegen. Een beetje zoals Italiëquote:
Bij het gemiddelde interview van een Brit krijg ik altijd het idee dat ze zichzelf HE-LE-MAAL het einde vinden.quote:
Dat gaat toch over een Duitse bommenwerper?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:15 schreef Bezsen het volgende:
Het meest bekende lied van Engeland is letterlijk een lied over hoe het altijd fout gaat.
Dat hoog van de toren blazen. Ik heb altijd het idee dat die donkere spelers rustiger en sympathieker zijn dan die witte smoelwerken. Een beetje omgekeerd van ons elftal.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een beetje een hekel aan het Engelse nationale team, dat eigenlijk gevoed wordt door al die tokkie supporters. Ze blazen altijd zo hoog van de toren, des te leuker vind ik het als ze er snel en roemloos uitvliegen. Een beetje zoals Italië
Hancko is heel dat Ingurland AAN HET SLOPENquote:Op zondag 30 juni 2024 17:17 schreef GGMM het volgende:
Normaal ben ik voor de underdog maar ik ben die irritante act van @:caland helemaal zat dus ik zal vanavond voor de Engelsen juichen.
Mooi pak, maar hoe verwacht je die morgen al in huis te hebben maat?quote:Op zondag 30 juni 2024 19:41 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen Keti Koti. Schouwburgplein. Zie jullie daar.
Is binnen brada, gaat heel wat getwerked worden tegen dat pak.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:00 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Mooi pak, maar hoe verwacht je die morgen al in huis te hebben maat?
Kan je niet een beetje plannen?
Fijn bruv, jij gaat shinen.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is binnen brada, gaat heel wat getwerked worden tegen dat pak.
One luv bruv, lachen feesten vieren. Hopelijk vind je daar je empress bruthaquote:Op zondag 30 juni 2024 20:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mi sabi, bedankt. Je bent een goed mens brada.
Do you like hiphopquote:Op maandag 1 juli 2024 08:35 schreef alpeko het volgende:
Woordle 1108 3/6
🟩🟨🟨⬜⬜
🟩⬜🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 904 3/6
🟨🟨⬜🟨⬜⬜
⬜⬜🟨🟨🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
En mensen die zeuven zeggen?quote:Op maandag 1 juli 2024 10:01 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die julij zeggen, daar heb ik een pittige mening over.
Puuuselen.quote:
Tekselquote:
Priemarrekquote:
Junoquote:Op maandag 1 juli 2024 10:01 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die julij zeggen, daar heb ik een pittige mening over.
Ik ook. Achterin de auto.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:46 schreef KingRoland het volgende:
Vanwege het klimaat heb ik de fiets naar kantoor genomen
@:yvonne @:ggmm
Als jij windjes laat is dat weer slecht voor het milieuquote:Op maandag 1 juli 2024 11:46 schreef KingRoland het volgende:
Vanwege het klimaat heb ik de fiets naar kantoor genomen
@:yvonne @:ggmm
Volgende keer toch maar gewoon aan Ria vragen.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wim gaat niet lekker (goh) ik zal na de 1/8ste finales weer een update plaatsen.
Een journey is never perfect.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wim gaat niet lekker (goh) ik zal na de 1/8ste finales weer een update plaatsen.
Wtfquote:Op maandag 1 juli 2024 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
Pepe
Schmeichel
Icoon Figo
Huilie Simons
Arnautovic
Modric
Delaney
MEMPHIS
Styles
Sorry, dit was m’n Panini Lidl enthousiasme.quote:
Hoe spreek jij Lidl uit?quote:Op maandag 1 juli 2024 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sorry, dit was m’n Panini Lidl enthousiasme.
Wtf.quote:
Ik ook.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Heb je geen partner die dat kan doen om je te ontlasten?quote:Op maandag 1 juli 2024 17:09 schreef GGMM het volgende:
Ik ga nog wel even boodschappen doen voor morgen zodat ik dat morgen niet hoef te doen en dus op tijd ben voor de wedstrijd
Het leven van iemand die werkt is soms niet makkelijk
Viezerikquote:Op maandag 1 juli 2024 17:24 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Heb je geen partner die dat kan doen om je te ontlasten?
werkt isquote:Op maandag 1 juli 2024 17:09 schreef GGMM het volgende:
Ik ga nog wel even boodschappen doen voor morgen zodat ik dat morgen niet hoef te doen en dus op tijd ben voor de wedstrijd
Het leven van iemand die werkt is soms niet makkelijk
quote:
quote:
Onlogisch kan helemaal niet zwemmen.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:29 schreef Zoon_John het volgende:
Groetjes van mij en @:Onlogisch op barbados
we gaan zo weer snorkelen
Lekker man.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:33 schreef onlogisch het volgende:
Over 40/45 dagen lekker naar zo'n waterpark met jr.
DAT WORDT GENIETEN
Met 40/45 graden zeker?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:33 schreef onlogisch het volgende:
DAT WORDT GENIETEN
Welke?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:33 schreef onlogisch het volgende:
DAT WORDT GENIETEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |