Leo Alkemade God @Wereldgozerquote:Op maandag 1 juli 2024 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
“Geniet, maar….reis met mate.”
De nieuwe prijsvrij reclame.
quote:Op maandag 1 juli 2024 11:46 schreef KingRoland het volgende:
Vanwege het klimaat heb ik de fiets naar kantoor genomen
@:yvonne @:ggmm
Ik heb vandaag met @iteejer gewandeld, 2 zelfs. Gaat goed na z'n operatie. Nu ligt ie te ronken, doodmoe.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook. Achterin de auto.
Wel een gedoe, maar alles voor het milieu
Reis met matenquote:Op maandag 1 juli 2024 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
“Geniet, maar….reis met mate.”
De nieuwe prijsvrij reclame.
Leuke meid.quote:
Gewoon lekker bier drinken en (Dumfries is) kut roepen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:30 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben een beetje zenuwachtig voor vanavond.
Mooi gesproken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon lekker bier drinken en (Dumfries is) kut roepen.
Het gaat eigenlijk best goed, ik kan sinds een week weer zonder krukken lopen al is dat nog wel een beetje als een gehandicapte mongool (met zo'n hupje).quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Caland Hoe gaat het met jou en je voet?
Dat zijn nog eens teksten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:35 schreef Caland het volgende:
ik heb zowaar ontzettend veel zin in de operatie
Die vonden ook weer massaal dat Veerhont er maar weer in moest. Binnenvallen en deporteren naar Siberië.quote:
Ik vond dit zinnetje wel dodelijk om te lezen: "Op de vraag of Veerman het mentaal zou kunnen opbrengen om te spelen, antwoordde de bondscoach: "Ik denk het wel, maar dat weet je niet.""quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die vonden ook weer massaal dat Veerhont er maar weer in moest. Binnenvallen en deporteren naar Siberië.
Koeman is volgens mij ook nooit zo'n vergevingsgezinde coach geweest.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vond dit zinnetje wel dodelijk om te lezen: "Op de vraag of Veerman het mentaal zou kunnen opbrengen om te spelen, antwoordde de bondscoach: "Ik denk het wel, maar dat weet je niet.""
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |