SPOILER: Het weer!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere belangrijke info:
De winnaar van deze wedstrijd speelt tegen de winnaar van Engeland - Slowakije
Aan de kant van Zwitserland zal Silvan Widmer niet spelen (want die is geschorst)
Aan de kant van Italië zal Riccardo Calafiori niet spelen (want die is ook geschorst)
POLL
Ja maar nu Italie de knock-out fase heeft bereikt, is het meteen 1 van de favorieten voor het halen van de finale(mede gezien het schema). Probeer er maar eens van te winnen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Zwitserland gestemd. Ik herinner mij een mooie pot van Zwitserland tegen Frankrijk op een EK, die kunnen wel wat. Italië is een beetje vergane glorie, net als ons nationale teampje
De Italianen stelden nogal teleur in de poulefase vond ik, maar het is inderdaad een stugge ploeg. Denk dat dit wel eens penalties kunnen worden.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:32 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ja maar nu Italie de knock-out fase heeft bereikt, is het meteen 1 van de favorieten voor het halen van de finale(mede gezien het schema). Probeer er maar eens van te winnen.
Engeland - Italië is natuurlijk wel een heerlijke kwartfinale.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Italianen zullen zich wel weer naar de volgende ronde zwijnen.
Nederland?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Engeland - Italië is natuurlijk wel een heerlijke kwartfinale.
Spanje - Duitsland
Portugal - Frankrijk
Nederland - Oostenrijk
Engeland - Italië
Belangrijker: wat zegt Riaquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:33 schreef GGMM het volgende:
Volgens de Opta supercomputer is Italië licht favoriet
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 23:56 schreef TLC het volgende:
Deze wedstrijd gaat beslist worden door penalties denk ik
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 23:56 schreef TLC het volgende:
Deze wedstrijd gaat beslist worden door penalties denk ik
Voorspeld?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:13 schreef Nober het volgende:
0-1
Chiesa 78'
Wat voorspeld scoRia de komende achtste finales?
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Duizend rondjes om de tafel gelopen, maar ik gok op penalty's. 1-1.
Dan ga ik daarin meequote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Duizend rondjes om de tafel gelopen, maar ik gok op penalty's. 1-1.
Al ? Toen ik nog zoop was het nu bijna bedtijd.quote:
zie je Tong, dit gebrek aan modererend vermogen nekt je als je mod wil worden :pquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al ? Toen ik nog zoop was het nu bijna bedtijd.
Kijk je wel uitquote:
Dan ben ik allang FA om FOK! te redden.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk je wel uit
Je wil niet dat je over 20 jaar op een forum opschept dat het nu al bijna bedtijd was toen je nog zoop.
Het carnavalspubliek moet onderhouden worden.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En weer, wéér worden we kapotgegooid met de Schoolkrantjournalist. Ga eens Zwitserland v Italië analyseren.
Het pure genot is Hart van Nederland waar de verslaggeving denkt dat de spelers van NL een hartverzwakking krijgen als de vlaggetjesvolkmars niet doorgaat.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het carnavalspubliek moet onderhouden worden.
Niet om aan te gluren/horen.quote:
'Zwitsers' Vargas en Rodríguez hebben dat dan ook.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Die passie , Italianen , Spanjaarden , gepassioneerd.
Frisse jongens met een goed verhaal.
En dan alle spelersnamen verkeerd uitspreken. Ze hadden het een keer over Lothar Mateus.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het pure genot is Hart van Nederland waar de verslaggeving denkt dat de spelers van NL een hartverzwakking krijgen als de vlaggetjesvolkmars niet doorgaat.
Zwitserland is zo'n allegaartje van Italiaanse, Duitse, Franse en nog wat invloeden.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:44 schreef Nober het volgende:
[..]
'Zwitsers' Vargas en Rodríguez hebben dat dan ook.
Sowieso buurlanden overigens.
Trien van camping Oostappen zat aan de autocue .quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan alle spelersnamen verkeerd uitspreken. Ze hadden het een keer over Lothar Mateus.
2-3quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:47 schreef Haags het volgende:
Dit gaat een lange wedstrijd worden trouwens. Gaat eindigen in pingels.
Schreeuw niet zo joh gek.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:54 schreef klaasweetalles het volgende:
ITALIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GAAT SLOPEN
BEN je weer ongesteld ofzoquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Schreeuw niet zo joh gek.
Als je neutraal bent, dan ben je dus voor Zwitserland, Chevy!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens ik ben neutraal supporter voor deze wedstrijd. Moge de beste winnen!
Italië bedankt je voor jouw support!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
🤔quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als je neutraal bent, dan ben je dus voor Zwitserland, Chevy!
Bedanktquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het songfestival is een anachronistisch irrelevant nichtenfestijn waar veel te veel belang aan gehecht wordt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:00 schreef BillDauterive het volgende:
Jammer dat het niet Zwitserland - Kroatië is geworden, dan kregen we een herhaling van het eurovisiesongfestival van dit jaar, waar het tussen de sympathieke Nemo en een Kroaat ging.
Ja, ik vind het ook geweldig! Ik kijk nu al naar volgend jaar uitquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het songfestival is een anachronistisch irrelevant nichtenfestijn waar veel te veel belang aan gehecht wordt.
een wielrenner op doping?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfoeh goffejezus dat was nog even een finale bij het fietsjerijden zeg![]()
ff bijkomme
Hier ben ikquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik mis nog wel enkele users hier.
Was super spannend jaquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ff bijkomme
Ho maar weer.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:03 schreef Haags het volgende:
[..]
een wielrenner op doping?
ik trapper niet in
Gelukkig ben jij er wel makker. Maar het zou fijn zijn als we @GGMM @maxi-mus @Caland en uiteraard @Scrummie hier nog zouden mogen verwelkomenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik mis nog wel enkele users hier.
Zwitsers grundlichkeit.quote:
Pantaniquote:
Alvast veel plezier dan.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook geweldig! Ik kijk nu al naar volgend jaar uit
Toch weer Lance. Niet te stoppen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ff bijkomme
@GGMM is er tochquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er wel makker. Maar het zou fijn zijn als we @:GGMM @:maxi-mus @:Caland en uiteraard @:Scrummie hier nog zouden mogen verwelkomen
@:Pisces29 zou mijn lijstje min of meer compleet maken
Leuke woordspeling. Bewust ?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:03 schreef Haags het volgende:
[..]
een wielrenner op doping?
ik trapper niet in
Gohquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:05 schreef Coco het volgende:
@:onlogisch begint de avond met een klein slippertje.
onlogisch had anders dondersgoed door welke users ik met de betreffende post bedoelde.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:05 schreef Coco het volgende:
@:onlogisch begint de avond met een klein slippertje.
Wat jij vindt is niet relevant.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
onlogisch had anders dondersgoed door welke users ik met de betreffende post bedoelde.
Dus ik vind van niet.
Italië kan er geen klote van.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:07 schreef OmniRocket het volgende:
Zwitserland - Oostenrijk wordt de halve finale denk ik.
Het signaal komt via mijn internet modem naar mijn TV-kastdingetje.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:06 schreef onlogisch het volgende:
Kunnen jullie allemaal via internet gaan kijken? Dan loop ik niet zo hopeloos achter met mijn stream.
Dank jullie wel
Zijn er twee van he. Just sayingquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:07 schreef OmniRocket het volgende:
Zwitserland - Oostenrijk wordt de halve finale denk ik.
We hebben liever pics van je moeder ipv nutteloze feitjes over je vader.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:08 schreef tong80 het volgende:
Ik heb ook een Italiaanse (biologische)vader.
De andere is Oostenrijk - Zwitserlandquote:
Breekt sneller af dan plastic. Feit.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:08 schreef tong80 het volgende:
Ik heb ook een Italiaanse (biologische)vader.
Dat is het enige dat ik van m'n vader weet. FF de spinnewebben van moeke afhalen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hebben liever pics van je moeder ipv nutteloze feitjes over je vader.
Oh maar dan wordt dat dus ook de finale. Dat wordt nog lastig allemaal.quote:
21 man had al op Zwitserland gestemdquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:09 schreef onlogisch het volgende:
Dit Italië gaat niet winnen.
U las het hier voor het eerst.
Domineren tegen Italianen is een beetje standaard verhaal. Maar na 90 minuten...quote:
Ik heb net gezegd dat de halve finale Zwitserland - Oostenrijk wordt.... dus je las het hier helemaal niet voor het eerst.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:09 schreef onlogisch het volgende:
Dit Italië gaat niet winnen.
U las het hier voor het eerst.
Wat zei Cruijff ook alweer ?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Domineren tegen Italianen is een beetje standaard verhaal. Maar na 90 minuten...
Banaanvraag.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:11 schreef Coco het volgende:
@:onlogisch glijdt al voor de tweede keer uit
'Ik vraag maar voor één maand salaris, maar wel een Cruijff-salaris.'quote:
Ja dat zei ikquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:12 schreef Coco het volgende:
Als dat zo doorgaat kunnen we nog wat lol beleven.
Da's helemaal in en gezond.quote:
Vanwege de flaters van onlogisch of vanwege de wedstrijd?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:12 schreef Coco het volgende:
Als dat zo doorgaat kunnen we nog wat lol beleven.
Jaquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwege de flaters van onlogisch of vanwege de wedstrijd?
Nee, iets van 'Van Italianen kun je niet winnen maar wel verliezen.'quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:13 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'Ik vraag maar voor één maand salaris, maar wel een Cruijff-salaris.'
Jaquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwege de flaters van onlogisch of vanwege de wedstrijd?
Beide.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, iets van 'Van Italianen kun je niet winnen maar wel verliezen.'
Gaat niet genoeg zijn voor de Italianen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:14 schreef trein2000 het volgende:
Holy mozes.
Scheids is op de hand van de Italianen?
Maar als hij neutraal was konden er we er ook weer wat van vinden deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:14 schreef trein2000 het volgende:
Holy mozes.
Scheids is op de hand van de Italianen?
Dat gokken heeft ze al eerder in problemen gebracht.quote:
Ik verwacht weer een winnende goal van Italië in blessuretijd.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:15 schreef Kimiko het volgende:
Italianen mogen pleite... maar eerst moet het 1-1 worden
Die hadden een strafschoppen syndroom. Maar daar hielp Nederland ze op het EK-2000 vanaf.quote:
Hier kun je iets mee, qua TikTok, Tokkie en/of klokkie.quote:
Heb jij een tiktok account?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier kun je iets mee, qua TikTok, Tokkie en/of klokkie.
Nee. Wel 'Voorheen dinges'. Nooit iets op gepost.quote:
Boffen zij evenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee. Wel 'Voorheen dinges'. Nooit iets op gepost.
Ho maar weer.quote:
Boffen, vind ik zo'n lief woord. Schattig zelfs.quote:
Behalve als je de bof hebtquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Boffen, vind ik zo'n lief woord. Schattig zelfs.
Ben jij gevaccineerd?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Boffen, vind ik zo'n lief woord. Schattig zelfs.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:22 schreef GGMM het volgende:
Ik schenk even koffie in
@:onlogisch drinkt geen koffie jongens
quote:
Dit is gewoon slecht afrondenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In de voorbeschouwing hadden we de klasse van de Italiaanse keeper al kunnen lezen.
Hou het even positief.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is EEbiesjer
nikskunner #werkenbijdenos
Het middenveld en de aanval zijn echt dramatisch ja. Ze gokken op een counter of penanties.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wederom kan je het niet duidelijker hebben dat Italië er geen kut van kan.
Het liefste van Zwitserland want dan moet Italië beter hun best gaan doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:35 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Deze wedstrijd heeft broodnodig een doelpunt nodig
Akkoordquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het liefste van Zwitserland want dan moet Italië beter hun best gaan doen.
Liever al van het prachtige Roemenië dan een finale verliezenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:35 schreef RipCity het volgende:
Roemenie/Oostenrijk/Zwitserland
En we staan in de finale!
Ik, 2 weken geledenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:36 schreef KingRoland het volgende:
nog NIEMAND met een like van @:ikgeefenkellikes
Einde tijdperk.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:36 schreef KingRoland het volgende:
Erg vreemd, aangezien ik toch al zeker 3 posts heb geplaatst.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:36 schreef KingRoland het volgende:
Mislukt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:33 schreef Richestorags het volgende:
Italië staat defensief weer eens als een huis. Ze willen de Zwitsers zich stuk laten lopen.
Uit dat lichtquote:
Teringvet. Alleen won Verstappen weer helaas.quote:
Verdacht.... @capuchon_jongen is er ook niet.....quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:36 schreef KingRoland het volgende:
Aged well.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het liefste van Zwitserland want dan moet Italië beter hun best gaan doen.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Teringvet. Alleen won Verstappen weer helaas.
Neequote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:39 schreef klaasweetalles het volgende:
nu zullen die italianen wel gaan voetballen
1 probleempje, dat kunnen deze Italianen niet zo goedquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:39 schreef klaasweetalles het volgende:
nu zullen die italianen wel gaan voetballen
De Belg zag dit.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:39 schreef wimderon het volgende:
Elshoff ziet helemaal niet dat die verdediger er nog aan zit en dan Donnarumma hem anders had gehad.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Teringvet. Alleen won Verstappen weer helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |