Is het wel een teunisbloem en geen kaasjeskruid ofzo al is die paarsquote:
Wat is het toch een prachtplant, met zijn paarse rokjequote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Spontaan opgekomen, zijn bijna 2 meter hoog.. Prachtige Kaardenbollen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat ik hier niet te maken heb met teunisbloem. Zal morgen plantnet er ff op loslaten.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is het wel een teunisbloem en geen kaasjeskruid ofzo al is die paars?
Van de week had ik er weer 50 te pakkenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik begin me bijna schuldig te voelen door de hoeveelheid slakken die ik heb vermoord en/of heb verbannen naar de GFTEr zijn periodes geweest dat ik er elke avond 10 vond (vooral huisjes slakken) en de mini versies (van 2mm groot) zijn niet te tellen die zijn plat gedrukt. Maar het lijkt on uitputtelijk.
Ik hoop dat er voldoende overblijven
O wauw ❤❤❤❤ die bijen ookquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Spontaan opgekomen, zijn bijna 2 meter hoog.. Prachtige Kaardenbollen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja wat leuk he! Hier ookquote:Op zondag 21 juli 2024 09:40 schreef Seven. het volgende:
M'n duizendknoop zit vol met tientallen bijen
Een zwart juffertje ?quote:Op zondag 21 juli 2024 09:28 schreef sigme het volgende:
Juffertjes in het groen!
[ afbeelding ]
En fresia en roos.
Prachtig. De buren van ons vorige huis hadden ook zo’n prachtquote:
Bij mij verschijnen de knoppen ook al!quote:Op zondag 21 juli 2024 12:12 schreef Tuindier het volgende:
[ afbeelding ]
Een deel van mijn herfstanemonen bloeit al. En de eerste witte en paarse bloemetjes verschijnen ook in de herfstasters.
Ja, mijn Viburnum bloeit ook!quote:Op zondag 21 juli 2024 12:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier begint de viburnum bodnantense Charles Lamont al te bloeien. Da’s een winterbloeier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |