Tegen San Marinoquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:37 schreef onlogisch het volgende:
Wat als Tsjechië én Georgië winnen? Tegen wie moeten we dan?
Dan gaan ze met het hele team langs je moederquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:37 schreef onlogisch het volgende:
Ivoorkustquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:37 schreef onlogisch het volgende:
Chiliquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:37 schreef onlogisch het volgende:
Tegen zichzelf vooral.quote:
Eens, Nederland - Roemenië wordt knotsgek.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Nederland-Engeland sterven er miljoenen mensen aan verveling.
Ook gewoon tegen Belgiëquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:37 schreef onlogisch het volgende:
Alsnog tegen Roemenië.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:38 schreef KingRoland het volgende:
ja dat plaatje kennen we nu al maar wat als Tsjechie gelijk speelt EN georgie wint?
Dan kijk je naar "Winst Georgie"quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:38 schreef KingRoland het volgende:
ja dat plaatje kennen we nu al maar wat als Tsjechie gelijk speelt EN georgie wint?
Ik 2-1 voor Tsjechie. Kan ook nogquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
2-0 voor Portugal en 1 - 2 voor Turkije. Die laatste kan nog
Brobbey neemt dat hele hoofd in zijn mondquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan gaan ze met het hele team langs je moeder
Hey is je moeder niet jarig vandaag?
Gefeliciteerd!
Grote blij na wedstrijd 1, maar ook heel zwak ja.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Turkije zoveel moeite heeft tegen Tsjechië met een man meer is wel schrijnend zeg.
Dat kan niet, hij werkt bij de Big 4quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan kijk je naar "Winst Georgie"
Ben je dom of zo
Terecht, want een wedstrijd op eredivisie niveau.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Eens, Nederland - Roemenië wordt knotsgek.
Nog meer woest dan over hax?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:39 schreef GGMM het volgende:
En wéér zegt die commentator het fout
Oh ik ben zo woest
En dan mogen Alba gifjes weer.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terecht, want een wedstrijd op eredivisie niveau.
Stalin was toch een Georgierquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:39 schreef Fretwork het volgende:
Schijnt dat Georgië hier met een vijfjarenplan naartoe heeft gewerkt
Verrek!quote:
Oostenrijk wint van Turkijequote:Op woensdag 26 juni 2024 22:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Grote blij na wedstrijd 1, maar ook heel zwak ja.
We vlogen er vorig EK niet voor niets uit tegen die ploeg..quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
10 man Tsjechie is veel beter dan Turkije genot
Ach die man doet ook zijn best.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:39 schreef GGMM het volgende:
En wéér zegt die commentator het fout
Oh ik ben zo woest
quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:41 schreef KingRoland het volgende:
Wat als turkije dit alsnog wint? dan moeten we toch tegen Engeland
Neequote:Op woensdag 26 juni 2024 22:41 schreef KingRoland het volgende:
Dus Georgië wint en dan moeten we tegen Roemenië, maar Tsjechië heeft een andere uitslag dus moeten we ook tegen Engelandquote:
Maar wel vermakelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk hebben alle toplanden behalve Spanje en in mindere mate Duitsland een draak van een poulefase gespeeld
Het is of niet enquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dus Georgië wint en dan moeten we tegen Roemenië, maar Tsjechië heeft een andere uitslag dus moeten we ook tegen Engeland
Niet toch? Want Georgië staat nog voor namelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:41 schreef KingRoland het volgende:
Big 4 zeg je @Coco?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:41 schreef KingRoland het volgende:
Die gaat niet vallenquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Georgie moet die tegengoal niet te vroeg krijgen, want dan zie ik het nog wel helemaal in elkaar donderen...
U mag door naar de volgende ronde en wint een enkele reis naar de Goelag.quote:
Ik werk momenteel met een aantal Roemenen, daar zitten inderdaad mooie lieve dames bijquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Roemenië is het Azië van Europa zeggen wij altijd
Denk dat ze daarover nog aan het brainstormen is, ik verwacht inmiddels een héél gevat antwoord.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heeft ze nou al gereageerd op die nasi tweet van je?
Die map heb ik niet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zal hij groot fan zijn van jouw haxballservers
quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:42 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie het allemaal weer
Er werd eerst 100 keer gezegd dat Tsjechie moet winnen. Als ze dat niet doen dan Engeland.
En als we maar 1 van de wedstrijden winnen dan nog een play-off tegen België?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dus Georgië wint en dan moeten we tegen Roemenië, maar Tsjechië heeft een andere uitslag dus moeten we ook tegen Engeland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |