RIP Deventerquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan gaan de binnensteden eraan.
Waarom hebben ze Mazraoui niet meegenomen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daley Blind kan ook op het middenveld
Oh ja die was van Ajax dus jij vindt hem n iet goedquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee er is ook nog die ene gozer waarvan eigenlijk alleen Ajacieden denken dat het een goede speler is
Grafenborg ofzo
Koeman is een kutcoach, maar niet helemaal debiel.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom hebben ze Mazraoui niet meegenomen?
Henquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vraag is hoeveel risico die Turken nog willen nemen. 1-1 is voor hun ook prima.
Eens maatquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die was van Ajax dus jij vindt hem n iet goed
Dan Geertruida maar op het middelveld die kan alles!
quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:36 schreef KingRoland het volgende:
Tsjechie staat nu gelijk dus wat gebeurt er dan nu met Nederland? want blijkbaar moet tsjechie dan winnen
Kipquote:
Al besproken.quote:
Braziliëquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:37 schreef onlogisch het volgende:
Wat als Tsjechië én Georgië winnen? Tegen wie moeten we dan?
Belgiëquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:37 schreef onlogisch het volgende:
Wat als Tsjechië én Georgië winnen? Tegen wie moeten we dan?
Amy Macdonald?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Godverdomme, als we de kwartfinale halen ben ik met mijn schoonouders bij een Schots concert
Dit verzin je niet
Schotland is niet doorquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Godverdomme, als we de kwartfinale halen ben ik met mijn schoonouders bij een Schots concert
Dit verzin je niet
Ziyech was wel leuk geweestquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom hebben ze Mazraoui niet meegenomen?
2-0 voor Portugal en 1 - 2 voor Turkije. Die laatste kan nogquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik 3-1
Maar wel Georgie tweede in de poule
Wil je je persoonlijke problemen voor je houden of in R&P plaatsen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit verzin je niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |