Het is of niet enquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dus Georgië wint en dan moeten we tegen Roemenië, maar Tsjechië heeft een andere uitslag dus moeten we ook tegen Engeland
Niet toch? Want Georgië staat nog voor namelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:41 schreef KingRoland het volgende:
Wat als turkije dit alsnog wint? dan moeten we toch tegen Engeland
Big 4 zeg je @Coco?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:41 schreef KingRoland het volgende:
Wat als turkije dit alsnog wint? dan moeten we toch tegen Engeland
Die gaat niet vallenquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Georgie moet die tegengoal niet te vroeg krijgen, want dan zie ik het nog wel helemaal in elkaar donderen...
U mag door naar de volgende ronde en wint een enkele reis naar de Goelag.quote:
Ik werk momenteel met een aantal Roemenen, daar zitten inderdaad mooie lieve dames bijquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Roemenië is het Azië van Europa zeggen wij altijd
Denk dat ze daarover nog aan het brainstormen is, ik verwacht inmiddels een héél gevat antwoord.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heeft ze nou al gereageerd op die nasi tweet van je?
Die map heb ik niet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zal hij groot fan zijn van jouw haxballservers
quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:42 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie het allemaal weer
Er werd eerst 100 keer gezegd dat Tsjechie moet winnen. Als ze dat niet doen dan Engeland.
En als we maar 1 van de wedstrijden winnen dan nog een play-off tegen België?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dus Georgië wint en dan moeten we tegen Roemenië, maar Tsjechië heeft een andere uitslag dus moeten we ook tegen Engeland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |