Maakt niks uit. Garrincha en Pelé van voor mijn tijd. Wel twee van m'n favorieten.quote:

Stuur hem een mailtje.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:27 schreef GGMM het volgende:
Wanneer zal die flopcommentator doorkrijgen dat als Tsjechië nu scoort ze door zijn?

Die weten niet eens waar Turkije ligt.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:27 schreef Caland het volgende:
Lingr gaat Turkije naar huis schieten
Of nouja, ze wonen allemaal in Duitsland maargoed

Akkoordquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch maar weer zappen naar Turkije - Tsjechië allen

Wat ouderwets.quote:

Plaats een tweet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:27 schreef GGMM het volgende:
Wanneer zal die flopcommentator doorkrijgen dat als Tsjechië nu scoort ze door zijn?

Zojuist gedaan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

Josef Masopustquote:Op woensdag 26 juni 2024 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
Favoriete Tsjechische voetballer ooit? Na Pavel Nedved natuurlijk

Net thuis, wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
X3 toch? Ik zag hem nog een keer geel trekken...

"Dit is een goed bankstel hoor"quote:

4 doelpuntenquote:

Tomas Galasek natuurlijk.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
Favoriete Tsjechische voetballer ooit? Na Pavel Nedved natuurlijk

Ik ben de draad een beetje kwijt. Wie moet er nu scoren qua gunstig voor Oranje ?quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vertel gewoon iets over de avond hij vraagt er letterlijk naar

Gewoon affluiten.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben de draad een beetje kwijt. Wie moet er nu scoren qua gunstig voor Oranje ?

Net koud gedoucht en het zweet loopt alweer langs m’n bilnaadquote:

Covid?quote:

Poborski ook. Shruravy.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond Rosicky altijd een hele fijne voetballer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |