De winnaar van E moet zeer waarschijnlijk tegen Slovenië. Ik acht België wel sterker dan Slovenië.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:45 schreef Durmada het volgende:
Ik verwacht er vrij weinig van. Lood om oud ijzer wie er doorgaan, vliegen er allemaal in de achtste finales uit.
Sesko tegen Wout Faes wordt natuurlijk een drama. En de Slovenen zijn nog ongeslagen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De winnaar van E moet zeer waarschijnlijk tegen Slovenië. Ik acht België wel sterker dan Slovenië.
Precies, ik denk dat een salonremise tussen Roemenië en Slowakije dan ook niet gaat gebeuren, want dan is de kans groot dat je geen 1e wordt.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:53 schreef Momo het volgende:
Nummer 2 moet tegen Frankrijk spelen dus ook wel motivatie om echt eerste te worden, nummer 1 waarschijnlijk tegen Slovenië.
Jaquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:38 schreef Durmada het volgende:
Komt er nog een topic voor de andere poule?
Dat zou ik waarderen. Al is dat misschien meer een taak voor de mods, die laten het afweten.quote:
quote:
EK / [26-06 21:00] Groep F: Tsjechië - Turkije & Georgië - Portugal #1quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:43 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat zou ik waarderen. Al is dat misschien meer een taak voor de mods, die laten het afweten.
Tweede worden is tegen Frankrijk spelen..quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Belgen gaan gewoon winnen van Oekraïne. Salonremise bij het andere duel?
Als ie vandaag opnieuw geen minuten krijgt kan ook Belgie de tering krijgen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een België waar Bakayoko geen kans krijgt…. nee dat steun ik niet.
Het is voor beide landen al een geweldig resultaat dat ze uberhaupt verder komen, dus ik denk dat die het gewoon keurig op 0-0 of 1-1 gaan houden.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat een salonremise tussen Roemenië en Slowakije dan ook niet gaat gebeuren, want dan is de kans groot dat je geen 1e wordt.
Dat interesseert die landen geen ene reet. Risico nemen is misschien uitgeschakeld worden.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat een salonremise tussen Roemenië en Slowakije dan ook niet gaat gebeuren, want dan is de kans groot dat je geen 1e wordt.
Spannend maat. Ik ben voor jou.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:20 schreef GGMM het volgende:
Ik denk ook een salonremise
Daarom heb ik het in m'n poeltje ingevuld(Vaarwel laatste plaats!)
Op papier is deze poule heel spannend, maar ik denk dat het in de praktijk wel meevalt allemaal.
Bedankt makkerquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Spannend maat. Ik ben voor jou.
Maat als ik tegen jou kon spelen en we zouden allebei doorgaan met een gelijkspel dan zouden we toch beide de 0-0 houden?quote:
Zouden we weer die verschrikkelijke commentator krijgen die ook Belgie - Roemenie deed? Wat een verschrikking was dat zeg, van arren moede gezapt naar de NOS. Dat wil wat zeggen.quote:
Ik naar Belgiëquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gaan we naar België kijken of naar Feyenoord Slowakije?
Nee ik ga wel echt uitzoekwerk doen om te zeggen aan welke andere speler het ligt dat Hancko een foutje maakt, niet zomaar een speler aanwijzen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik naar België
Als jij naar Slowakije kijkt dan?
Maar dan wel eerlijk zeggen als Hancko een foutje maakt en niet "oh ja uh dat ligt aan het middenveld hoor"
Ik zet voor de gein Slowakije - Roemenie aan. Belgen gaan toch wel winnen verwacht ik.quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gaan we naar België kijken of naar Feyenoord Slowakije?
Peter is God man.quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:14 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Zouden we weer die verschrikkelijke commentator krijgen die ook Belgie - Roemenie deed? Wat een verschrikking was dat zeg, van arren moede gezapt naar de NOS. Dat wil wat zeggen.
Ik hoop iedere keer dat die zin eindigt met “…in een plek zonder internetverbinding” of “…in een werkeloosheidsregeling sinds vandaag” maar altijd word ik teleurgesteldquote:
Laat mij het dan ook wetenquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:51 schreef KingRoland het volgende:
mijn sim only abo verloopt 1 augustus
mochten jullie een goede aanbieding zien laat het mij maar weten
Ik zit op 1quote:
Als je ze nu vraagt om in dienst te gaan slaan ze waarschijnlijk op de vlucht.quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:55 schreef PSVCL het volgende:
Wat een clowns met hun debiele vlaggetjes act
Idd, ze zouden eigenlijk niet mee mogen doen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je ze nu vraagt om in dienst te gaan slaan ze waarschijnlijk op de vlucht.
Neem gewoon onbeperkt pauperquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:51 schreef KingRoland het volgende:
ik heb 20 gb nodig en belminuten boeit mij niet
Geniet er lekker vanquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet wrap met bonen, avocado, paprika, mais en sla.
vanwege het klimaat neem ik geen onbeperktquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Neem gewoon onbeperkt pauper
Of krijg je bij de Big 4 geen werktelefoon met onbeperkt internet?
Walgelijk smerig dik vadsig stinkvarken, ik hoop dat je je kapot schaamt.quote:
Lekker manquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Walgelijk smerig dik vadsig stinkvarken, ik hoop dat je je kapot schaamt.
Hun probleemquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:01 schreef PippenScottie het volgende:
Sommige mensen zijn nog niet thuis he
Reken je anders zelf nu ook voorrijkosten?quote:
Dat zie je bij Nederland nou nooitquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:04 schreef Szura het volgende:
Oh genot, bondscoachje zet gewoon Mudryk op de bank
Het zou ook heel vreemd zijn als Mudryk bij Nederland op de bank zitquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat zie je bij Nederland nou nooit
Rusland doet niet mee hoor.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:06 schreef Kwaliteit het volgende:
hopelijk verliezen die vieze vuile oorlogsmisdadigers kei en keihard
Ben je nou nog steeds boos om 1830? Bovendien zat Nederland toen ook fout.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:06 schreef Kwaliteit het volgende:
hopelijk verliezen die vieze vuile oorlogsmisdadigers kei en keihard
Contrast zal dan wel weer te zwak zijn volgens de UEFAMAFFIA.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:07 schreef Haags het volgende:
Was het nou echt te moeilijk om broekjes in bijpassende kleur aan het shirt van België te doen.
Outfit van Kuifje niet kennen...quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:07 schreef Haags het volgende:
Was het nou echt te moeilijk om broekjes in bijpassende kleur aan het shirt van België te doen.
hachiquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En wie is die middelste dan?
Dank je wel van het afmaken van mijn voorzet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou ook heel vreemd zijn als Mudryk bij Nederland op de bank zit
Ja die ken ik wel. Groot fan van Kuifje geweest maar dit ziet er gewoon niet uit.quote:
Kapitein Haddockquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En wie is die middelste dan?
@GurneyIsBestOke voor Slowakije @DombohetOlifantje1 voor Slovenië en ik voor niemand eigenlijk. Zoveel boeit het me niet.quote:
Niet anders verwacht.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bij Roemenie - Slowakije gaat alles weer de derde ring in.
Was dombo dronken?quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:gurneyisbestoke voor Slowakije @:dombohetolifantje1 voor Slovenië en ik voor niemand eigenlijk. Zoveel boeit het me niet.
Nou ja doe maar België, voor Nederland - België.
Snap je het weer eens niet?quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:3rr0r komt weer verward het topic binnen
Daar heb ik niet zo trek in, maar wellicht heeft @Caland na zijn broodje doner met patatje oorlog nog zin in een nagerecht.quote:
Dan zou ik mijzelf lanceren in de pooltjesquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor twee keer een gelijkspel.
Wat je niet hebt kun je ook niet tonenquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:18 schreef PzKpfw het volgende:
[ x ]
Deze bijdrage wou ik jullie niet onthouden.
Hawk tuahquote:
Van eerstes naar vierdes (lol)quote:
Jawelquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:24 schreef Kwaliteit het volgende:
Btw, is er geen auto refresh op de mobiele versie van fok ?
Wowquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Faes is zo teringslecht.
Is dit echt het beste wat België heeft?
Logisch, dat zenden ze immers uit.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:27 schreef GGMM het volgende:
Ook bij de NOS hebben ze door dat Slowakije gescoord heeft
Fijn, bedankt.quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt makker
Als die Boyakaklu ofzo vanavond niet invalt of dat wel doet en wéér slecht speelt zal ik jou niet belachelijk maken
Allemaal onderdeel van het grote planquote:
U las het hier voor het eerstquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:28 schreef OmniRocket het volgende:
Slowakije wint de groep, vanavond wint Tsjechië van Turkije. Dan gaat de media net als 3 jaar geleden roepen dat de weg naar de halve finale open ligt met Slowakije, Tsjechië en Oostenrijk in het kwart bij Nederland
Zou standaard aan moeten staan denk ikquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:29 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Waar? Ik kan het niet vinden. Staat bij mij uit denk ik
Ja die Oostenrijkers win je altijd makkelijk van.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:29 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
U las het hier voor het eerst
[..]
De media ziet het toch als incident en als Nederland goed speelt dat ze winnen. Hoeft geen voetbalkenner meer te zijn als journalist.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja die Oostenrijkers win je altijd makkelijk van.
Oké dat is erg jammer... wat een gemis.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zou standaard aan moeten staan denk ik![]()
Maar mobiel werkt dat niet btw
Da’s een prima elftalletjequote:Op woensdag 26 juni 2024 18:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Slowaken spelen wel aardig tot nu toe.
Dan gaat Hancko even aan Koeman de Arne-doctrine dicteren.quote:
Ja de developers hebben helaas veel aan hun hoofd momenteelquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:32 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Oké dat is erg jammer... wat een gemis.
Oei, voor wie is de helft van Belgie dan?quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met deze standen krijgen we Frankrijk - België.
Dat denk ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oranje pakt ze makkelijk, aldus de Nederlandse media
België.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Oei, voor wie is de helft van Belgie dan?
Wout van Aertquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
België.
De andere helft weet ik niet
eerste tikje was er buiten.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hancko ontsnapt aan een pingel denk ik.
Al kijken ze nog wel even of het net erin is.
Lijkt mij ook, was dat al een overtreding?quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eerste tikje was er buiten.
quote:IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [26-06 18:00] Groep E: Slowakije - Roemenië & Oekraïne - België #1"
blijkbaar was dat tikje nog niet de overtreding.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, was dat al een overtreding?
Verlaag je nou niet tot dit niveau.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:37 schreef GGMM het volgende:
Hancko veroorzaakt een penalty
Schuld van Malen @:slobeend
Ik heb eerder gehoord dat het aan het middenveld ligt.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:37 schreef GGMM het volgende:
Hancko veroorzaakt een penalty
Schuld van Malen @:slobeend
Was een gebbetjequote:Op woensdag 26 juni 2024 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verlaag je nou niet tot dit niveau.
Kuifje tenue is briljant juistquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aartslelijke shirts heeft België, zowel thuis als uit jeetje
Ik vind dit Kuifje shirt wel leuk.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aartslelijke shirts heeft België, zowel thuis als uit jeetje
JRgodquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dit Kuifje shirt wel leuk.
Makkeliequote:Op woensdag 26 juni 2024 18:39 schreef Szura het volgende:
Is er een Feyenoorder die wel een goed EK heeft?
Totaal onhoudbaar.quote:
Hartmanquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:39 schreef Szura het volgende:
Ja hoor, ik vermaak me prima.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:39 schreef Szura het volgende:
Hancko heeft twee prima potjes gespeeldquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:39 schreef Szura het volgende:
Agassi?quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:41 schreef Starflyer het volgende:
Dat had wel een kaart mogen zijn voor Andre
Ik had bij SLW - ROE ook 0-0.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:39 schreef vaarsuvius het volgende:
ik had 0-0 en 1-1 maar dan omgedraaid
#neverlucky
Andre Onana natuurlijkquote:
Ondrej Lingrquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:39 schreef Szura het volgende:
Dit België kunnen we hebben.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Belgjes weer aan het ontsnappen ja? Tegen de Roemenen ook al.
Ik zit hier met MOKERVEEL mensen uit Oekraine.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Belgjes weer aan het ontsnappen ja? Tegen de Roemenen ook al.
Dat zijn de bange schijterdsquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zit hier met MOKERVEEL mensen uit Oekraine.
En ik maar denken dat er oorlog is.
Herman meldt zich.quote:
Maar Oostenrijk was niet matigquote:
Dat is het slimmere gedeelte van de bevolkingquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo goed waren die ook niet hoor. Wij waren vooral heel erg slecht.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar Oostenrijk was niet matig
Die deden zowaar iets wat op voetbal leek.
:)quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is het slimmere gedeelte van de bevolking:)
Is niet best nee.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:44 schreef GGMM het volgende:
België kan er ook zomaar uitvliegen
Wat een kutelftal
Te warm. Krijg ik dorst van. En water is te duur.quote:
Veel Oekraïners die ik hier zie rijden ( en dat zijn er nogal wat) hebben dikke auto's in de 50K-100K rangequote:Op woensdag 26 juni 2024 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Valkenburg in de geul kijken?quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Wat moeten we nu morgen en overmorgen doen?
Wat is nu transferwaarde van Joey Veerman?quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:49 schreef PSVCL het volgende:
De Hancho hype ook weer voorbij, -5 miljoen
Wie?quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:49 schreef PSVCL het volgende:
De Hancho hype ook weer voorbij, -5 miljoen
Bert Maalderink naar Wolfsburg laten afreizen om elke dag aan Joey Veerman te vragen hoe het nu met hem gaatquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Wat moeten we nu morgen en overmorgen doen?
25 miljoen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is nu transferwaarde van Joey Veerman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |