De winnaar van E moet zeer waarschijnlijk tegen Slovenië. Ik acht België wel sterker dan Slovenië.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:45 schreef Durmada het volgende:
Ik verwacht er vrij weinig van. Lood om oud ijzer wie er doorgaan, vliegen er allemaal in de achtste finales uit.
Sesko tegen Wout Faes wordt natuurlijk een drama. En de Slovenen zijn nog ongeslagen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De winnaar van E moet zeer waarschijnlijk tegen Slovenië. Ik acht België wel sterker dan Slovenië.
Precies, ik denk dat een salonremise tussen Roemenië en Slowakije dan ook niet gaat gebeuren, want dan is de kans groot dat je geen 1e wordt.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:53 schreef Momo het volgende:
Nummer 2 moet tegen Frankrijk spelen dus ook wel motivatie om echt eerste te worden, nummer 1 waarschijnlijk tegen Slovenië.
Jaquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:38 schreef Durmada het volgende:
Komt er nog een topic voor de andere poule?
Dat zou ik waarderen. Al is dat misschien meer een taak voor de mods, die laten het afweten.quote:
quote:
EK / [26-06 21:00] Groep F: Tsjechië - Turkije & Georgië - Portugal #1quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:43 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat zou ik waarderen. Al is dat misschien meer een taak voor de mods, die laten het afweten.
Tweede worden is tegen Frankrijk spelen..quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Belgen gaan gewoon winnen van Oekraïne. Salonremise bij het andere duel?
Als ie vandaag opnieuw geen minuten krijgt kan ook Belgie de tering krijgen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een België waar Bakayoko geen kans krijgt…. nee dat steun ik niet.
Het is voor beide landen al een geweldig resultaat dat ze uberhaupt verder komen, dus ik denk dat die het gewoon keurig op 0-0 of 1-1 gaan houden.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat een salonremise tussen Roemenië en Slowakije dan ook niet gaat gebeuren, want dan is de kans groot dat je geen 1e wordt.
Dat interesseert die landen geen ene reet. Risico nemen is misschien uitgeschakeld worden.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat een salonremise tussen Roemenië en Slowakije dan ook niet gaat gebeuren, want dan is de kans groot dat je geen 1e wordt.
Spannend maat. Ik ben voor jou.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:20 schreef GGMM het volgende:
Ik denk ook een salonremise
Daarom heb ik het in m'n poeltje ingevuld(Vaarwel laatste plaats!)
Op papier is deze poule heel spannend, maar ik denk dat het in de praktijk wel meevalt allemaal.
Bedankt makkerquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Spannend maat. Ik ben voor jou.
Maat als ik tegen jou kon spelen en we zouden allebei doorgaan met een gelijkspel dan zouden we toch beide de 0-0 houden?quote:
Zouden we weer die verschrikkelijke commentator krijgen die ook Belgie - Roemenie deed? Wat een verschrikking was dat zeg, van arren moede gezapt naar de NOS. Dat wil wat zeggen.quote:
Ik naar Belgiëquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gaan we naar België kijken of naar Feyenoord Slowakije?
Nee ik ga wel echt uitzoekwerk doen om te zeggen aan welke andere speler het ligt dat Hancko een foutje maakt, niet zomaar een speler aanwijzen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik naar België
Als jij naar Slowakije kijkt dan?
Maar dan wel eerlijk zeggen als Hancko een foutje maakt en niet "oh ja uh dat ligt aan het middenveld hoor"
Ik zet voor de gein Slowakije - Roemenie aan. Belgen gaan toch wel winnen verwacht ik.quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gaan we naar België kijken of naar Feyenoord Slowakije?
Peter is God man.quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:14 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Zouden we weer die verschrikkelijke commentator krijgen die ook Belgie - Roemenie deed? Wat een verschrikking was dat zeg, van arren moede gezapt naar de NOS. Dat wil wat zeggen.
Ik hoop iedere keer dat die zin eindigt met “…in een plek zonder internetverbinding” of “…in een werkeloosheidsregeling sinds vandaag” maar altijd word ik teleurgesteldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |