Er is wel een clausule; mits hij voldoet aan de voorwaarden.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:04 schreef Em31 het volgende:
Ja het ene moment ben je een gevaar voor het personeel en het andere moment ben je voor een uitspraak van de rechter alweer welkom. Het blijft toch apart allemaal.
En hij moet dus de hele tijd daarmee omgaan. Met mensen die enerzijds je niet echt kennen, anderzijds juist veels te intens zijn.quote:
Are you playing me? Ja ik houd wel van psychologiseren. Vind hem sowieso een fascinerend figuur en het hele gebeuren boeit me.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:30 schreef zatoichi het volgende:
Haha ja een beetje dat Swiftie effect. Doodeng lijkt me dat, van die geobserdeerde fans die doen alsof ze je helemaal kennen en denken te weten wat jij denkt...
Hij orkestreert het hele gebeuren.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:14 schreef Mishu het volgende:
En hij moet dus de hele tijd daarmee omgaan. Met mensen die enerzijds je niet echt kennen, anderzijds juist veels te intens zijn.
Volgens mij vindt hij het zelf ook niet helemaal kunnen allemaal.
Wat je allemaal op 𝕏 voorbij ziet komen van jonge meisjesquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:30 schreef zatoichi het volgende:
Haha ja een beetje dat Swiftie effect. Doodeng lijkt me dat, van die geobserdeerde fans die doen alsof ze je helemaal kennen en denken te weten wat jij denkt...
Ik weet het gewoon eerlijk waar niet. Joost mag het weten.quote:
De og's.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:13 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Wat je allemaal op 𝕏 voorbij ziet komen van jonge meisjes![]()
Bij Pinkpop stonden vooraan allemaal 20'ers / jonge dertigers. Een beetje zijn originele fans. In Genk, dat gratis te bezoeken was, allemaal tieners en die gedroegen zich gestoord zeg.
Ik vermoed geen kwade intenties hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:15 schreef Mishu het volgende:
Ik weet het gewoon eerlijk waar niet. Joost mag het weten.
Kijk mijn intuitie zegt me dat hij manipulatief is, hij zegt zelf ook goed te zijn in het bespelen van emoties van mensen. Maar of daar kwade of anderzins intenties achter zitten geen idee. Waar hij het nu heen wil brengen, ook geen idee. Volgens mij heeft hij zelf op dit moment ook even geen idee wat hij nu precies wilt.
Ik vermoed dat daar nu geen ruimte voor is. Festivals en contracten, daar kun je niet zomaar onderuit. Lijkt me.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:22 schreef Mishu het volgende:
[..]
De og's.
En de ironie daarvan is dat een artiest dus zowel afhankelijk is van een bepaalde hype/zulke fans en tegelijkertijd dat echt super raar is om mee te maken van een afstandje zo vanaf het podium. Ik zie de schrik en weerzin soms in zijn ogen.
Ik denk dat hij even moet gaan herbezinnen dus. Dan is de financiele buit in ieder geval al binnen. En dan even goed nadenken over branding en wat hij nou precies wil uitstralen en welk type mensen hij daarmee wil aantrekken. En waar hij zelf gelukkig van wordt als mens ook.
Waar ik op doel is o.a. een filmpje van hem onder de douche op Vaderdag waarop hij zogenaamd aan het huilen is op TikTok. Dat is inspelen op de emoties/empathie/moedergevoelens van mensen. Beetje zijn trademark.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:22 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vermoed geen kwade intenties hoor.
Wanneer hij Eurovision 2025 WHY NOT!!! roept, roept de massa hem na, verschijnen er artikelen etc, en wanneer hij een paar dagen later F*ck Eurovision roept, roepen ze dat ook weer massaal na.
Het lijkt me weinig inspirerend voor hem.
Hij is nu inderdaad al zijn overeenkomsten aan het nakomen zo lijkt het. Echt speelplezier en authenticiteit is op wat korte momenten na wel weg even.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:28 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Ik vermoed dat daar nu geen ruimte voor is. Festivals en contracten, daar kun je niet zomaar onderuit. Lijkt me.
Ik ken beide filmpjes niet eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:29 schreef Mishu het volgende:
Waar ik op doel is o.a. een filmpje van hem onder de douche op Vaderdag waarop hij zogenaamd aan het huilen is op TikTok. Dat is inspelen op de emoties/empathie/moedergevoelens van mensen. Beetje zijn trademark.
Er is ook een filmpje van StukTV waarin hij aangeeft 'goed te zijn met emoties'.
Ik merkte bij mezelf dat ik weerzin voelde bij dat TikTok filmpje. Alsof ik in de maling werd genomen. Ik ben zelf mijn vader jong verloren. Dat is gewoon enorm kut. Dat was wel het moment dat ik dacht van deze guy manipuleert deels ook en neemt je mee in een soort maalstroom en als ik dit blijf volgen heb ik er geen controle over wat ik voorgespiegeld krijg. Ik zit nu in de rabbithole van iemand.
Ik werd in feite naar binnen gesleurd met oprechte talige lyrics maar ik ging langzaam de tunnel van Orpheus in waarbij iemand in staat was mijn emoties te bespelen en dat voelde niet echt chill persoonlijk.
Hij is getraumatiseerd door zijn jeugd dat is een ding wat zeker is. Maar trauma kan van slachtoffers ook hele manipulatieve mensen maken uit overlevingsdrift. Het type manipulatie wat ik omschrijf komt ook voor bij jongeren in de Jeugdzorg als manier om te overleven in hele chaotische omstandigheden. Dus ze leren mensen/zorgverleners te charmeren en naar hun hand te zetten. Ieder persoon die ze wilt helpen is in feite hun held en op het moment dat je een strobree in de weg legt ben je opeens de vijand bij wijze van spreken. In dat type manipulatie kunnen mensen enorm succesvol in worden en hun werk van maken blijkbaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:07 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ken beide filmpjes niet eerlijk gezegd.
Het lijkt me eng meegesleurd te worden in iets waarvan je twijfelt of het wel oprecht is.
De meeste mensen zijn overtuigd van zijn oprechtheid.
Ook in een concept kunnen elementen van waarheid zitten, en kijk hoeveel mensen hij weet te raken, hoe zou dat zijn zonder het emotionele aspect dat er onderdeel van is.
Dat heb ik gelezen idd in een lang interview.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:22 schreef Mishu het volgende:
Hij is getraumatiseerd door zijn jeugd dat is een ding wat zeker is.
De tijdgeest werkt in zijn voordeel, slachtoffers staan in hoog aanzien, er is een soort hang naar slachtoffers zelfs, getuige de vele shows op tv. "Een verhaal", met alle respect doet het altijd goed.quote:Maar trauma kan van slachtoffers ook hele manipulatieve mensen maken uit overlevingsdrift. Het type manipulatie wat ik omschrijf komt ook voor bij jongeren in de Jeugdzorg als manier om te overleven in hele chaotische omstandigheden. Dus ze leren mensen/zorgverleners te charmeren en naar hun hand te zetten. Ieder persoon die ze wilt helpen is in feite hun held en op het moment dat je een strobree in de weg legt ben je opeens de vijand bij wijze van spreken. In dat type manipulatie kunnen mensen enorm succesvol in worden en hun werk van maken blijkbaar.
Er is een reden dat deze gast zo charmant is en de juiste snaren weet te raken.
Het zijn imo idd voornamelijk vrouwelijke fans.quote:Iemand is buiten dat verleden ook nog een mens met soms in de kern een enorm goed hart. Een mens is nooit 1 aspect van zijn of haar identiteit.
Maar ik meen dus typisch ex-Jeugdzorg gedrag te herkennen.
En volgens mij herkennen veel vrouwelijke fans ook die kwetsbaarheid en die slaan er op aan, vanuit oprechte betrokkenheid dan wel omdat het zelf nare predators zijn.
Ja, ik heb dus hetzelfde.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:16 schreef Za het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen idd in een lang interview.
Gelukkig had hij een vangnet in de vorm van zijn 15 jaar oudere broer en zus, zij vingen hem op, en goed ook blijkbaar, hij heeft hun geboortejaar op zijn vingers laten tatoeëren. Zijn broer is tevens zijn manager, maar nooit in beeld.
[..]
De tijdgeest werkt in zijn voordeel, slachtoffers staan in hoog aanzien, er is een soort hang naar slachtoffers zelfs, getuige de vele shows op tv. "Een verhaal", met alle respect doet het altijd goed.
Maar hij is daarnaast ook goed uitziend op een vrij unieke manier, gedraagt zich quasi nonchalant in een kloffie met uitgekiende bijna hilarische dansjes, parmantige coiffure en een peuk.
Een interessante mix, een soort legend die nog volop bestaat.
[..]
Het zijn imo idd voornamelijk vrouwelijke fans.
Ik dacht dat hij meer van mannen hield (geen idee) maar in die scene is hij nog niet dusdanig populair.
Veel senioren bij zijn optredens ook zag ik.
Hoe dan ook is het fascinerend, en soms voel ik enorme weerzin tegen dit circus, maar het intrigeert me toch.
Ik ben er niet mee bekend, maar het lijkt me gruwelijk. Je vader zei dat het laatste wat hij zou doen is jou daar aan blootstellen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:52 schreef Mishu het volgende:
Zijn broer en zus hebben hem naar beste kunnen opgevangen denk ik maar hij is toch in een crisisopvang terecht gekomen. Mijn pa werkte in de ggz vroeger. Ik heb zelf met issues geworteld. Hij zei altijd tegen mij dat het laatste wat hij ooit zou doen is mij laten opnemen in zo'n Jeugdzorg ggz instelling. Denk aan: isoleercellen, een ijzeren stramien, allerlei wurg- en houdgrepen. Een ex die spw'er was heeft mij ooit in zo'n houdgreep gehouden, nou daar wordt je niet blij van. Boven alles gewoon je hele veiligheid en vrijheid die weg is. Getroubleerde kids die met andere getroubleerde kids in aanraking komen en van elkaar leren.
Daar is echt fucked up shit gebeurd en nog steeds wordt er flink misbruik gemaakt van kids in hulpbehoevende kwetsbare omstandigheden. Maar iemand komt daar ook weer niet zomaar terecht. Alleen kinderen komen er zelden beter uit.
Zijn broer is niet meer zijn manager. Zijn manager heet Rick, zijn broer heet Hugo en werkt bij het Openbaar Ministerie.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:16 schreef Za het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen idd in een lang interview.
Gelukkig had hij een vangnet in de vorm van zijn 15 jaar oudere broer en zus, zij vingen hem op, en goed ook blijkbaar, hij heeft hun geboortejaar op zijn vingers laten tatoeëren. Zijn broer is tevens zijn manager, maar nooit in beeld.
Het is mij zeker bespaard gebleven. Mijn vader was mijn stabiele rots in de brandingquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:07 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ben er niet mee bekend, maar het lijkt me gruwelijk. Je vader zei dat het laatste wat hij zou doen is jou daar aan blootstellen.
Maar je bent hem jong verloren, ik hoop dat het je bespaard gebleven is, eigenlijk is dit te prive ook denk ik om verder op in te gaan.🌷
Daar is ze hoorquote:
Het Joost Klein-topic is niet de meest logische plek om de voetbalwedstrijd Spanje-Duitsland te besprekenquote:
Ich bin in Deutschland, aber ich bin so alleinquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Het Joost Klein-topic is niet de meest logische plek om de voetbalwedstrijd Spanje-Duitsland te bespreken
Had dat ff eerder gezegdquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Het Joost Klein-topic is niet de meest logische plek om de voetbalwedstrijd Spanje-Duitsland te bespreken
Beetje tegenwicht na al het pseudo psychologisch geleuter hierquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik lees niet echt aandachtig mee hierquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:04 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Beetje tegenwicht na al het pseudo psychologisch geleuter hier
Erepodium met plaats 2 & 3. Baby Lasanga op nummer 1.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:31 schreef NailQueen het volgende:
Gaat straks om 20.00 uur in premiere. Waar gaat Joost eindigen? Wie het juiste antwoord heeft krijgt eeuwige roem op dit forum.
Tuurlijk! Kan me niet voorstellen van niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:25 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil toch alvast een zaadje planten. Zal Joost een gastoptreden geven bij Käärijä in de melkweg? Een aantal van ons zijn daar bij(zie ook het meettopic - Käärijä concert)
Hij staat dus gewoon twee keer in de top 5 met hetzelfde nummer. Dat is bij elkaar opgeteld meer dan de nummer 1 vermoed ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Erepodium met plaats 2 & 3. Baby Lasanga op nummer 1.
Cornaldgodquote:Op zondag 7 juli 2024 00:30 schreef Greys het volgende:
Cornald ging al lekker tegen op die kutZweed van het ESC die een sneer naar Joost gaf gister en nu dit. Ik hou van hem.
[ x ]
We kijken woensdag uit naar een Maradona moment van Woutjequote:Op zondag 7 juli 2024 00:30 schreef Greys het volgende:
Cornald ging al lekker tegen op die kutZweed van het ESC die een sneer naar Joost gaf gister en nu dit. Ik hou van hem.
[ x ]
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk! Kan me niet voorstellen van niet.
(Maar goed ik dacht ook dat Joost z'n eigen tour pas in 2025 is zodat hij lekker met een aantal optredens van Käärijä z'n tour dit jaar mee kan doen maar wat weet ik nou.Ik hoop het voor de vele fans die van allebei houden.)
Muahquote:Op zondag 7 juli 2024 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Trafik geloof ik nog leuker dan Europapa en Chachacha![]()
Ik schreef 'ik vind' Katje dus dat betekent niet dat jij dat óók hoeft te vinden, zo werkt dat gelukkig.quote:
'Ik vind muah' bekt niet echt lekkerquote:Op zondag 7 juli 2024 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schreef 'ik vind' Katje dus dat betekent niet dat jij dat óók hoeft te vinden, zo werkt dat gelukkig.
Heb je überhaupt wel eens naar de liedjes geluisterd van Joost die ik een keer linkte. Er is meer he.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2024 18:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel eens naar de liedjes geluisterd van Joost die ik een keer linkte. Er is meer he.
Haarija is gewoon de artiestennaam van zijn vriend en look a like die overal mee naar toe gaat.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:35 schreef NailQueen het volgende:
Sorry dat ik offtopic ga, maar kan iemand mij de Käärijä/ Häärijä uitleggen?
Ik ga het vaker draaien om goed te beoordelen. De Toet Toet boing boing vind ik nu al irritant, maar wellicht draait het nog om.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Trafik geloof ik nog leuker dan Europapa en Chachacha![]()
Die cameramanquote:Op zondag 7 juli 2024 20:15 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Gieren(Erika Vikman voor wie haar niet herkent)
Nee, het was de remix maar hij heeft wel mee staan ‘hakken’.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:21 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Heeft Käärijä meegezongen op Europapa?
Ik geloof niet dat ik daar heel nostalgisch van wordquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:33 schreef NailQueen het volgende:
De tweede halve finale is vandaag alweer twee maanden geleden
Maar tijd gaat snel fredquote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik daar heel nostalgisch van word
Is de deadline voor inschrijving niet al ergens medio september? Ooit ergens gelezen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:14 schreef Ama het volgende:
Wel benieuwd wanneer we weten of NL aanwezig is in Zwitserland.
Als er niks is gebeurd kan er ook niks uitlekken.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:48 schreef Em31 het volgende:
Twee maanden verder en nog steeds niet uitgelekt wat er precies is gebeurd. Ondertussen één van de best bewaarde geheimen ooit.
Maar hij is volgend jaar wel welkomquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:48 schreef Em31 het volgende:
Twee maanden verder en nog steeds niet uitgelekt wat er precies is gebeurd. Ondertussen één van de best bewaarde geheimen ooit.
Ik sluit me hier maar bij aan, want ik kan er verder niets positiefs over zeggen. Case closed.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:41 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik vind d'r niks aan maar leuk dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden
Ik gok omdat hij 5 sec heeft gesproken/gedanst met de Israëlische deelneemster en dit gefilmd en gepost is (zonder zijn toestemming), dus is hij een zionist.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:34 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ik gok omdat hij 5 sec heeft gesproken/gedanst met de Israëlische deelneemster en dit gefilmd en gepost is (zonder zijn toestemming), dus is hij een zionist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |