Nee, het was de remix maar hij heeft wel mee staan ‘hakken’.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:21 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Heeft Käärijä meegezongen op Europapa?
Ik geloof niet dat ik daar heel nostalgisch van wordquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:33 schreef NailQueen het volgende:
De tweede halve finale is vandaag alweer twee maanden geleden
Maar tijd gaat snel fredquote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik daar heel nostalgisch van word
Is de deadline voor inschrijving niet al ergens medio september? Ooit ergens gelezen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:14 schreef Ama het volgende:
Wel benieuwd wanneer we weten of NL aanwezig is in Zwitserland.
Als er niks is gebeurd kan er ook niks uitlekken.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:48 schreef Em31 het volgende:
Twee maanden verder en nog steeds niet uitgelekt wat er precies is gebeurd. Ondertussen één van de best bewaarde geheimen ooit.
Maar hij is volgend jaar wel welkomquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:48 schreef Em31 het volgende:
Twee maanden verder en nog steeds niet uitgelekt wat er precies is gebeurd. Ondertussen één van de best bewaarde geheimen ooit.
Ik sluit me hier maar bij aan, want ik kan er verder niets positiefs over zeggen. Case closed.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:41 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik vind d'r niks aan maar leuk dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |