Zou je hem ook geweldig vinden met exact dezelfde nummers indien hij het uiterlijk had van Danny de Munk?quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:05 schreef d_elise het volgende:
Europapa is fantastisch, ja. Ik vind vooral zijn meest recente album uit 2022 heel goed, met veel nummers die ook een verhaal vertellen. Hij gaf toen aan voor het eerst te beseffen/als doel te hebben om zijn muziek niet alleen als geinig te zien, maar ook als serieuze uitlaatklep met een boodschap. Ik hoop dat hij die lijn doortrekt in z'n nieuwe album. Met Europapa was dat het geval, maar alles wat erna kwam vind ik toch wat tegenvallen idd. Hopelijk zitten er toch weer wat pareltjes op het gehele album.
Goede muziek staat los van uiterlijk of imago.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:13 schreef Za het volgende:
[..]
Zou je hem ook geweldig vinden met exact dezelfde nummers indien hij het uiterlijk had van Danny de Munk?
[ afbeelding ]
Een eerlijk antwoord graag. Deze is voor al zijn fans.
JK is toch met name een uiterlijk icm imago dingetje. De goed uitziende rebel met perfecte mimiek en charisma, imo zeer geschikt als acteur btw.
Dus we zouden nu ook in deel 119 zitten wanneer Joost de looks had van Danny de Munk. Okay.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:24 schreef Troel het volgende:
Goede muziek staat los van uiterlijk of imago.
Goed uitziende rebel… Welke chatbot maakt jouw posts?quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:13 schreef Za het volgende:
[..]
Zou je hem ook geweldig vinden met exact dezelfde nummers indien hij het uiterlijk had van Danny de Munk?
[ afbeelding ]
JK is toch met name een uiterlijk icm imago dingetje. De goed uitziende rebel met perfecte mimiek en charisma, imo zeer geschikt als acteur btw.
Misschien zouden we dan al wel in 219 zitten. En met de looks van Dries Roelvink in 319, afhankelijk van hoeveel Speedo-foto's er geplaatst zouden worden.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:34 schreef Za het volgende:
[..]
Dus we zouden nu ook in deel 119 zitten wanneer Joost de looks had van Danny de Munk. Okay.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:38 schreef Troel het volgende:
Misschien zouden we dan al wel in 219 zitten. En met de looks van Dries Roelvink in 319, afhankelijk van hoeveel Speedo-foto's er geplaatst zouden worden.
Waarom moet ik me volgens jou verantwoorden of ik Joost knap vind of niet? Want als ik hem knap vind mag ik mijn mening over zijn muziek niet geven, of zo?quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:13 schreef Za het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had vroeger echt een zwak voor Ciske de Rat.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:43 schreef d_elise het volgende:
[..]
Waarom moet ik me volgens jou verantwoorden of ik Joost knap vind of niet? Want als ik hem knap vind mag ik mijn mening over zijn muziek niet geven, of zo?
En bovendien vind ik hem niet "geweldig". Ik vind (of beter gezegd nu: vond) het songfestival geweldig en net als vele anderen vind ik Joost een van de leukste artiesten die ooit voor Nederland heeft meegedaan. Dat heeft niets met zijn uiterlijk te maken, maar met het plezier dat hij ons als songfestivalfans heeft gegeven het afgelopen jaar, zeker na het dramatische jaar dat eraan voorafging. Daarnaast vind ik dat hij en de Nederlandse delegatie zeer onrechtvaardig is behandeld door de EBU, waardoor mijn sympathie wel bij Joost ligt, ja. Maar ik vind hem niet per se knap en zijn levensstijl spreekt me ook niet aan, maar dat moet hij allemaal lekker zelf weten want dat doet niets af aan waarom ik hem waardeer als (Eurovisie)artiest.
En wat is er mis met Danny de Munk? Volgens mij ook een leuke en sympathieke man met veel fans, waarvan velen hem ook wel een knappe man zullen vinden.
Je moet Za niet zo serieus nemen, laat hem lekker ratelen. Niet goed voor je bloeddruk om erop in te gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:43 schreef d_elise het volgende:
[..]
Waarom moet ik me volgens jou verantwoorden of ik Joost knap vind of niet? Want als ik hem knap vind mag ik mijn mening over zijn muziek niet geven, of zo?
En bovendien vind ik hem niet "geweldig". Ik vind (of beter gezegd nu: vond) het songfestival geweldig en net als vele anderen vind ik Joost een van de leukste artiesten die ooit voor Nederland heeft meegedaan. Dat heeft niets met zijn uiterlijk te maken, maar met het plezier dat hij ons als songfestivalfans heeft gegeven het afgelopen jaar, zeker na het dramatische jaar dat eraan voorafging. Daarnaast vind ik dat hij en de Nederlandse delegatie zeer onrechtvaardig is behandeld door de EBU, waardoor mijn sympathie wel bij Joost ligt, ja. Maar ik vind hem niet per se knap en zijn levensstijl spreekt me ook niet aan, maar dat moet hij allemaal lekker zelf weten want dat doet niets af aan waarom ik hem waardeer als (Eurovisie)artiest.
En wat is er mis met Danny de Munk? Volgens mij ook een leuke en sympathieke man met veel fans, waarvan velen hem ook wel een knappe man zullen vinden.
Je hoeft je helemaal niet te verantwoorden.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:43 schreef d_elise het volgende:
Waarom moet ik me volgens jou verantwoorden of ik Joost knap vind of niet?
Is er geen Tina-forum waar je deze vraag kan stellen?quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:51 schreef Za het volgende:
[..]
Je hoeft je helemaal niet te verantwoorden.
Maar beschrijft zijn diepzinnige teksten en pareltjes, en ik vraag me oprecht af of die mening gerelateerd is aan zijn looks.
Niet alleen bij jou, maar al zijn aanhang.
Een vraag in het algemeen.
En anders het Viva forum (of is dat helemaal wegquote:Op donderdag 4 juli 2024 14:53 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Is er geen Tina-forum waar je deze vraag kan stellen?
Ik ben gewoon eerlijk.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:44 schreef Nattekat het volgende:
Je moet Za niet zo serieus nemen, laat hem lekker ratelen. Niet goed voor je bloeddruk om erop in te gaan.
Het boeit echt niemand wat je vindt. Je hebt je plasje erover gedaan, dat is zat, jij zit nu vooral je mening door te drukken bij anderen die er anders over denken. Hier komen mensen die het wel kunnen waarderen of er gewoon over willen praten, dan is jouw gigantische dosis negativiteit en gedram behoorlijk storend.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:55 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk.
Ik heb Europapa nog nooit meegezongen. Maar vind Joost een interessant uitziend persoon met een ongekende mimiek, die een beetje een rebel acteert.
Mooiste vind ik dat dansje met die peuk op 'wachtmuziek'. Of zoals hij in die lift stond.
"Hallo, wij zijn 2 melige meiden uit de buurt van Assen en zijn op zoek naar een verzorgpony. Is er iemand die ons wilt helpen?quote:
Want jij spreekt namens iedereen?quote:
Ik waardeer hem als individu, en daar ben ik eerlijk in. Daar wil ik graag over praten met iedereen.quote:Hier komen mensen die het wel kunnen waarderen of er gewoon over willen praten, dan is jouw gigantische dosis negativiteit en gedram behoorlijk storend.
Misschien in R&P proberen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 15:19 schreef Za het volgende:
Waarom zouden we het imago aspect niet eens aankaarten? Mensen die iets denken te kunnen ontlenen aan dit fan zijn? Onderdeel zijn van een concept zonder het te beseffen.
Nou, vele malen liever alleen Nattekat dan dit gezeur en gedramquote:Op donderdag 4 juli 2024 15:19 schreef Za het volgende:
[..]
Want jij spreekt namens iedereen?
Dan kun jij de thread/reeks ook in je eentje vol posten.
[..]
Ik waardeer hem als individu, en daar ben ik eerlijk in. Daar wil ik graag over praten met iedereen.
Dit is geen fanclub toch?
Waarom zouden we het imago aspect niet eens aankaarten? Mensen die iets denken te kunnen ontlenen aan dit fan zijn? Onderdeel zijn van een concept zonder het te beseffen.
Eddy was puur natuur.quote:Op donderdag 4 juli 2024 15:56 schreef tong80 het volgende:
Ik ben graag onderdeel van dit concept. Joost is de wereld aan het veroveren. Dit gaat verder dan 15 minutes of Fame. Alsof David Bowie, U2, Eddy Wally, de Stones, Taylor Swift het zonder image kunnen doen. Zelfs de grote tong80 maakt gebruik van z'n geniale image.
Tuurlijk. Zie hem nog spontaan uit een vliegmasjien springen.quote:
Ja het ene moment ben je een gevaar voor het personeel en het andere moment ben je voor een uitspraak van de rechter alweer welkom. Het blijft toch apart allemaal.quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Als hij volgend jaar weer welkom is, dan zal het incident wel hebben meegevallen. Want waarom zou je iemand die gediskwalificeerd is weer opnieuw willen laten meedoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |