Voor Duitsland kan ook nog, met Agguquote:Op woensdag 3 juli 2024 08:57 schreef Ama het volgende:
Even over Joost en België. Jullie weten dat hij zelfs een tattoo heeft van België? Ik zie hem oprecht eerder nog meedoen namens België dan voor Nederland. Als hij überhaupt zin in heeft.
Wat best slim is want kunnen we in de finale wel stemmen. 😇
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | 241.916.542 - 286.036.144 - Little Big - Uno - Russia 🇷🇺 - Official Music Video - Eurovision 2020 130.426.623 - 174.546.225 - Netta - TOY - Israel - Official Music Video - Eurovision 2018 63.335.632 - 107.455.234 - Måneskin - Zitti E Buoni - Italy 🇮🇹 - Grand Final - Eurovision 2021 41.236.196 - 85.355.798 - Alexander Rybak - Fairytale - LIVE | Norway 🇳🇴 | Grand Final | Eurovision 2009 30.057.587 - 74.177.189 - Lena - Satellite - Germany 🇩🇪 Official Music Video - Eurovision 2010 21.147.448 - 65.267.050 - Loreen - Euphoria | Sweden 🇸🇪 | Live - Grand Final - Eurovision 2012 20.738.700 - 64.858.302 - Jessy Matador - Allez Ola Olé (France) - Eurovision Song Contest 2010 - Music Video 10.302.562 - 54.422.164 - Lordi - Hard Rock Hallelujah - 🇫🇮 Finland - Grand Final - Eurovision 2006 Winner 9.713.903 - 53.833.505 - Hadise - Düm Tek Tek (Turkey) 9.439.375 - 53.558.977 - Måns Zelmerlöw - Heroes (Sweden) - LIVE at Eurovision 2015 Grand Final 8.999.371 - 53.118.973 - Verka Serduchka - Dancing Lasha Tumbai | Ukraine 🇺🇦 | Grand Final - Eurovision 2007 8.485.364 - 52.604.966 - Netta - Toy - Israel - LIVE - Grand Final - Eurovision 2018 7.314.326 - 51.433.928 - Sergey Lazarev - You Are The Only One 🇷🇺 Russia - Grand Final - Eurovision 2016 4.386.009 - 48.505.611 - Eleni Foureira - Fuego - Cyprus - LIVE - Grand Final - Eurovision 2018 0 - 44.119.602 - Joost Klein - Europapa | Netherlands 🇳🇱 | Official Music Video | Eurovision 2024 -30.792 - 44.088.810 - Conchita Wurst - Rise Like a Phoenix (Austria) 2014 LIVE Eurovision Second Semi-Final -1.048.037 - 43.071.565 - Duncan Laurence - Arcade - 🇳🇱 Netherlands - Grand Final - Eurovision 2019 -1.772.830 - 42.346.772 - Emmelie de Forest - Only Teardrops - Denmark 🇩🇰 - Official Music Video - Eurovision 2013 -2.796.475 - 41.323.127 - Chanel - SloMo - LIVE - Spain 🇪🇸 - Grand Final - Eurovision 2022 -5.448.022 - 38.671.580 - Go_A - SHUM - Ukraine 🇺🇦 Official Music Video - Eurovision 2021 |
Dat laatste vind ik erg tof.quote:Op woensdag 3 juli 2024 11:46 schreef silverevlis het volgende:
Eerlijk gezegd voel ik me wel een beetje Joost-moe. Hij is zo'n stuiterbal, ik word daar een beetje kriegel van.
Ik volgde hem nog vanaf de zijlijn, maar stop daar nu mee.
Sidenote: Appie doet mee aan het nieuwe seizoen van De slimste mens.
https://youtube.com/shorts/dpX9yBMWE3A?si=dT8sVOHedtNo_YMOquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:51 schreef Lt.Bookman het volgende:
Joost stookt het vuurtje weer wat op.
[ afbeelding ]
Europapa is natuurlijk ook wel echt helemaal uitgewerkt om top te zijn voor het ESF. In de huidige tijd met veel inkomsten uit streams is het voor de artiest toch interessanter om vooral veel kwantiteit te leveren, dan een paar heel goede nummers.quote:Op donderdag 4 juli 2024 08:44 schreef Electric_Eye het volgende:
Mijn jongste zoon luistert sinds ESF nogal veel naar zijn liedjes. In moet zeggen, Europapa was om bepaalde redenen een goed nummer met een verhaal en een achtergrond. Relatief simpele tekst, gebaseerd op een happy hardcore tune. Het riep nogal wat nostalgie op.
Al het andere wat ik van hem hoor vind ik toch echt van een beduidend lager niveau, soms zelfs heel erg slecht. In de tracks zitten af en toe samples die geniaal zijn toegepast maar over het algemeen is het toch allemaal wat kinderlijk om eerlijk te zijn.
Op korte termijn is dat inderdaad interessanter, totdat de volgende Joost weer op staat een paar hit op TikTok scoort.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Europapa is natuurlijk ook wel echt helemaal uitgewerkt om top te zijn voor het ESF. In de huidige tijd met veel inkomsten uit streams is het voor de artiest toch interessanter om vooral veel kwantiteit te leveren, dan een paar heel goede nummers.
Ja hij maakt veel rotzooi. Ik vind denk ik max. 20% van zijn discografie te pruimen. Maar omdat hij zoveel uitbrengt heb ik toch een goedgevulde playlist.quote:Op donderdag 4 juli 2024 08:44 schreef Electric_Eye het volgende:
Mijn jongste zoon luistert sinds ESF nogal veel naar zijn liedjes. In moet zeggen, Europapa was om bepaalde redenen een goed nummer met een verhaal en een achtergrond. Relatief simpele tekst, gebaseerd op een happy hardcore tune. Het riep nogal wat nostalgie op.
Al het andere wat ik van hem hoor vind ik toch echt van een beduidend lager niveau, soms zelfs heel erg slecht. In de tracks zitten af en toe samples die geniaal zijn toegepast maar over het algemeen is het toch allemaal wat kinderlijk om eerlijk te zijn.
Ik ben het niet met je eens, Europapa vind ik niet z'n beste nummer. Maar als je verwacht dat al z'n muziek zo is, dan kom je bedrogen uit inderdaad. Hij maakt van oorsprong meer een soort parodie op hiphop. Als je weet wat hij parodieert kun je er wel om lachen, maar anders hoor je gewoon vrij slechte muziek. En z'n nieuwste nummers zijn ook wel erg slecht.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:20 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Op korte termijn is dat inderdaad interessanter, totdat de volgende Joost weer op staat een paar hit op TikTok scoort.
Met Europapa heeft hij zich natuurlijk onsterfelijk gemaakt maar de rest van zijn muziek komt echt nog lang niet in de buurt van Europapa.
Dat was hij voor Eurovisie ook al he, die "Joost naar Eurovisie"-campagne werd ook op een gegeven moment een beetje zielig. Het verschil tussen hem en Dries Roelvink is dat het hem uiteindelijk wel is geluktquote:Op donderdag 4 juli 2024 08:26 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt wel een tikkeltje vermoeiend allemaal
Mensen weten dat dit nep is toch?quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:51 schreef Lt.Bookman het volgende:
Joost stookt het vuurtje weer wat op.
[ afbeelding ]
We hoeven het ook niet eens te zijn, ieder zijn smaak.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens, Europapa vind ik niet z'n beste nummer. Maar als je verwacht dat al z'n muziek zo is, dan kom je bedrogen uit inderdaad. Hij maakt van oorsprong meer een soort parodie op hiphop. Als je weet wat hij parodieert kun je er wel om lachen, maar anders hoor je gewoon vrij slechte muziek. En z'n nieuwste nummers zijn ook wel erg slecht.
Maar heb je z'n laatste album Fryslan al eens beluisterd? Van begin tot eind, bedoel ik? Dan merk je dat hij echt wel wat in z'n mars heeft. Er zitten zelfs invloeden van Doe Maar en The Cure in.
Uiteindelijk is het hem wel gelukt om naar Eurovisie te mogen. Hoewel Twan en co hebben gezegd dat die campagne niet ervoor heeft gezorgd dat Joost gekozen werd, heeft het wel de publieke opinie beīnvloed, dus het zal vast wel iets hebben bijgedragen in de keuze voor Europapa. Dat weet Joost ook wel, dus voor hem het bewijs dat campagne voeren of "manifesteren" werkt. Vraag me alleen wel af wat hij wil bereiken met het hele Eurovision 2025 gedoe, want dat vind ik ook een beetje vermoeiend idd. Lijkt namelijk niet echt een concreet doel achter te zitten zoals dat bij z'n eurovisie campagne natuurlijk wel het geval was.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat was hij voor Eurovisie ook al he, die "Joost naar Eurovisie"-campagne werd ook op een gegeven moment een beetje zielig. Het verschil tussen hem en Dries Roelvink is dat het hem uiteindelijk wel is geluktMaar hij heeft niet echt een rem, lijkt het.
Je hebt het album dus niet beluisterdquote:Op donderdag 4 juli 2024 11:39 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
We hoeven het ook niet eens te zijn, ieder zijn smaak.
Ik ben sowieso niet van de hiphop en rap dus wat dat betreft zal ik nooit fan worden. Ik heb op een doelloze middag wel eens door zijn playlist zitten scrollen maar echt hoogstaand is het niet. Ik geloof best dat hij wat in zijn mars heeft, soms hoor ik vooral in de muziek wel iets wat blijft hangen. Maar aan de andere kant is er overal een markt voor en als je elk jaar 20 liedjes uitpoept zal er wel wat leuks tussen zitten.
Fryslan staat gewoon op spotify en heb ik gewoon beluisterd, maar niet echt aandachtig.quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je hebt het album dus niet beluisterdOp die Spotify playlist staan (naar mijn mening) niet z'n beste nummers. Meer het meme-materiaal. Kijk, Joost is ook niet mijn favoriete artiest en zal hij ook niet worden, want mijn smaak is het ook niet per se. Maar dat wil niet zeggen dat ik meteen alles slecht vind.
Als hij volgend jaar weer welkom is, dan zal het incident wel hebben meegevallen. Want waarom zou je iemand die gediskwalificeerd is weer opnieuw willen laten meedoen?quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:38 schreef Em31 het volgende:
Dit lijkt me ook een reactie op de EBU die deze week ineens zegt dat hij volgend jaar gewoon weer welkom is.
Eerlijk gezegd zou ik daar zelf een stukje pissiger over zijn.
Zou je hem ook geweldig vinden met exact dezelfde nummers indien hij het uiterlijk had van Danny de Munk?quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:05 schreef d_elise het volgende:
Europapa is fantastisch, ja. Ik vind vooral zijn meest recente album uit 2022 heel goed, met veel nummers die ook een verhaal vertellen. Hij gaf toen aan voor het eerst te beseffen/als doel te hebben om zijn muziek niet alleen als geinig te zien, maar ook als serieuze uitlaatklep met een boodschap. Ik hoop dat hij die lijn doortrekt in z'n nieuwe album. Met Europapa was dat het geval, maar alles wat erna kwam vind ik toch wat tegenvallen idd. Hopelijk zitten er toch weer wat pareltjes op het gehele album.
Goede muziek staat los van uiterlijk of imago.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:13 schreef Za het volgende:
[..]
Zou je hem ook geweldig vinden met exact dezelfde nummers indien hij het uiterlijk had van Danny de Munk?
[ afbeelding ]
Een eerlijk antwoord graag. Deze is voor al zijn fans.
JK is toch met name een uiterlijk icm imago dingetje. De goed uitziende rebel met perfecte mimiek en charisma, imo zeer geschikt als acteur btw.
Dus we zouden nu ook in deel 119 zitten wanneer Joost de looks had van Danny de Munk. Okay.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:24 schreef Troel het volgende:
Goede muziek staat los van uiterlijk of imago.
Goed uitziende rebel… Welke chatbot maakt jouw posts?quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:13 schreef Za het volgende:
[..]
Zou je hem ook geweldig vinden met exact dezelfde nummers indien hij het uiterlijk had van Danny de Munk?
[ afbeelding ]
JK is toch met name een uiterlijk icm imago dingetje. De goed uitziende rebel met perfecte mimiek en charisma, imo zeer geschikt als acteur btw.
Misschien zouden we dan al wel in 219 zitten. En met de looks van Dries Roelvink in 319, afhankelijk van hoeveel Speedo-foto's er geplaatst zouden worden.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:34 schreef Za het volgende:
[..]
Dus we zouden nu ook in deel 119 zitten wanneer Joost de looks had van Danny de Munk. Okay.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:38 schreef Troel het volgende:
Misschien zouden we dan al wel in 219 zitten. En met de looks van Dries Roelvink in 319, afhankelijk van hoeveel Speedo-foto's er geplaatst zouden worden.
Waarom moet ik me volgens jou verantwoorden of ik Joost knap vind of niet? Want als ik hem knap vind mag ik mijn mening over zijn muziek niet geven, of zo?quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:13 schreef Za het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had vroeger echt een zwak voor Ciske de Rat.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:43 schreef d_elise het volgende:
[..]
Waarom moet ik me volgens jou verantwoorden of ik Joost knap vind of niet? Want als ik hem knap vind mag ik mijn mening over zijn muziek niet geven, of zo?
En bovendien vind ik hem niet "geweldig". Ik vind (of beter gezegd nu: vond) het songfestival geweldig en net als vele anderen vind ik Joost een van de leukste artiesten die ooit voor Nederland heeft meegedaan. Dat heeft niets met zijn uiterlijk te maken, maar met het plezier dat hij ons als songfestivalfans heeft gegeven het afgelopen jaar, zeker na het dramatische jaar dat eraan voorafging. Daarnaast vind ik dat hij en de Nederlandse delegatie zeer onrechtvaardig is behandeld door de EBU, waardoor mijn sympathie wel bij Joost ligt, ja. Maar ik vind hem niet per se knap en zijn levensstijl spreekt me ook niet aan, maar dat moet hij allemaal lekker zelf weten want dat doet niets af aan waarom ik hem waardeer als (Eurovisie)artiest.
En wat is er mis met Danny de Munk? Volgens mij ook een leuke en sympathieke man met veel fans, waarvan velen hem ook wel een knappe man zullen vinden.
Je moet Za niet zo serieus nemen, laat hem lekker ratelen. Niet goed voor je bloeddruk om erop in te gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:43 schreef d_elise het volgende:
[..]
Waarom moet ik me volgens jou verantwoorden of ik Joost knap vind of niet? Want als ik hem knap vind mag ik mijn mening over zijn muziek niet geven, of zo?
En bovendien vind ik hem niet "geweldig". Ik vind (of beter gezegd nu: vond) het songfestival geweldig en net als vele anderen vind ik Joost een van de leukste artiesten die ooit voor Nederland heeft meegedaan. Dat heeft niets met zijn uiterlijk te maken, maar met het plezier dat hij ons als songfestivalfans heeft gegeven het afgelopen jaar, zeker na het dramatische jaar dat eraan voorafging. Daarnaast vind ik dat hij en de Nederlandse delegatie zeer onrechtvaardig is behandeld door de EBU, waardoor mijn sympathie wel bij Joost ligt, ja. Maar ik vind hem niet per se knap en zijn levensstijl spreekt me ook niet aan, maar dat moet hij allemaal lekker zelf weten want dat doet niets af aan waarom ik hem waardeer als (Eurovisie)artiest.
En wat is er mis met Danny de Munk? Volgens mij ook een leuke en sympathieke man met veel fans, waarvan velen hem ook wel een knappe man zullen vinden.
Je hoeft je helemaal niet te verantwoorden.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:43 schreef d_elise het volgende:
Waarom moet ik me volgens jou verantwoorden of ik Joost knap vind of niet?
Is er geen Tina-forum waar je deze vraag kan stellen?quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:51 schreef Za het volgende:
[..]
Je hoeft je helemaal niet te verantwoorden.
Maar beschrijft zijn diepzinnige teksten en pareltjes, en ik vraag me oprecht af of die mening gerelateerd is aan zijn looks.
Niet alleen bij jou, maar al zijn aanhang.
Een vraag in het algemeen.
En anders het Viva forum (of is dat helemaal wegquote:Op donderdag 4 juli 2024 14:53 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Is er geen Tina-forum waar je deze vraag kan stellen?
Ik ben gewoon eerlijk.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:44 schreef Nattekat het volgende:
Je moet Za niet zo serieus nemen, laat hem lekker ratelen. Niet goed voor je bloeddruk om erop in te gaan.
Het boeit echt niemand wat je vindt. Je hebt je plasje erover gedaan, dat is zat, jij zit nu vooral je mening door te drukken bij anderen die er anders over denken. Hier komen mensen die het wel kunnen waarderen of er gewoon over willen praten, dan is jouw gigantische dosis negativiteit en gedram behoorlijk storend.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:55 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk.
Ik heb Europapa nog nooit meegezongen. Maar vind Joost een interessant uitziend persoon met een ongekende mimiek, die een beetje een rebel acteert.
Mooiste vind ik dat dansje met die peuk op 'wachtmuziek'. Of zoals hij in die lift stond.
"Hallo, wij zijn 2 melige meiden uit de buurt van Assen en zijn op zoek naar een verzorgpony. Is er iemand die ons wilt helpen?quote:
Want jij spreekt namens iedereen?quote:
Ik waardeer hem als individu, en daar ben ik eerlijk in. Daar wil ik graag over praten met iedereen.quote:Hier komen mensen die het wel kunnen waarderen of er gewoon over willen praten, dan is jouw gigantische dosis negativiteit en gedram behoorlijk storend.
Misschien in R&P proberen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 15:19 schreef Za het volgende:
Waarom zouden we het imago aspect niet eens aankaarten? Mensen die iets denken te kunnen ontlenen aan dit fan zijn? Onderdeel zijn van een concept zonder het te beseffen.
Nou, vele malen liever alleen Nattekat dan dit gezeur en gedramquote:Op donderdag 4 juli 2024 15:19 schreef Za het volgende:
[..]
Want jij spreekt namens iedereen?
Dan kun jij de thread/reeks ook in je eentje vol posten.
[..]
Ik waardeer hem als individu, en daar ben ik eerlijk in. Daar wil ik graag over praten met iedereen.
Dit is geen fanclub toch?
Waarom zouden we het imago aspect niet eens aankaarten? Mensen die iets denken te kunnen ontlenen aan dit fan zijn? Onderdeel zijn van een concept zonder het te beseffen.
Eddy was puur natuur.quote:Op donderdag 4 juli 2024 15:56 schreef tong80 het volgende:
Ik ben graag onderdeel van dit concept. Joost is de wereld aan het veroveren. Dit gaat verder dan 15 minutes of Fame. Alsof David Bowie, U2, Eddy Wally, de Stones, Taylor Swift het zonder image kunnen doen. Zelfs de grote tong80 maakt gebruik van z'n geniale image.
Tuurlijk. Zie hem nog spontaan uit een vliegmasjien springen.quote:
Ja het ene moment ben je een gevaar voor het personeel en het andere moment ben je voor een uitspraak van de rechter alweer welkom. Het blijft toch apart allemaal.quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Als hij volgend jaar weer welkom is, dan zal het incident wel hebben meegevallen. Want waarom zou je iemand die gediskwalificeerd is weer opnieuw willen laten meedoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |