dan kom je portugal of italie tegenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:40 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Is de derde plek gunstig? Koeman grote strateeg?
NEEquote:
Uiteraard. Ze spelen beter.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:40 schreef MatthijsDJ het volgende:
Oostenrijk 1e zou eigenlijk best terecht zijn...
Ik mis de optie: JAAAAAAAAquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:40 schreef GGMM het volgende:
Speciaal voor @:ama de virtuele stand
[ afbeelding ]
overtuigtquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Mag ik zeggen dat dit Nederland niet heel erg overtuigd in de tweede helft?
Zichzelf.quote:
Doe ik elke dag maar helpt nietquote:
Envelopjesquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:41 schreef RipCity het volgende:
Kan iemand me zeggen hoe bepaald wordt of we tegen Engeland of Spanje gaan spelen?
De uefa heeft daar een heel schema voor bedacht op basis van de vier nummers 3 die doorgaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:41 schreef RipCity het volgende:
Kan iemand me zeggen hoe bepaald wordt of we tegen Engeland of Spanje gaan spelen?
Maar dat merk je ook meer dan de aanval die al helemaal tering slecht is.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:41 schreef Szura het volgende:
Onze verdediging kan er helemaal geen klote van
Dit is nog niet erg genoeg?quote:
Volgens de kenners zijn we nu beter af met SChouten en Veerman.quote:
@onlogisch zegt van nietquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:42 schreef Jahr00n het volgende:
ga je er niet uit als je 3e word ? ik snap het niet
Je hebt het maar druk met de kampioen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:42 schreef Scorpie het volgende:
Wel lekker hoor PSV middenveldje opstellen en dan volledig overlopen worden door Oostenrijk
Koekoek
Nee, de beste 4 nummers 3 gaan door. Daar hoort Nederland bij.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:42 schreef Jahr00n het volgende:
Dit. En frenkiequote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:42 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Robben, Van Persie, Sneijder, Kuijt bedoel je...
België?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:43 schreef _UserName_ het volgende:
Is er na deze wedstrijd bekend tegen wie we moeten in de achtste finales?
De kampioen van de armoede zo blijkt maar weerquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je hebt het maar druk met de kampioen.
nee alleen de nummers 4 en slechtste nummers 3.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:42 schreef Jahr00n het volgende:
Enkel de 2 slechtste derdes gaan eruitquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:42 schreef Jahr00n het volgende:
Schei toch uit; zonder deze hooguit redelijke voetballer was Oranje gegarandeerd tot helemaal niets in staat.quote:
Zegt wel veel over de rest dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De kampioen van de armoede zo blijkt maar weer
Schouten die gewoon helemaal scheel getikt wordt door FC Swiss, die jongen mag nog lekker jaartje bij PSV gaan ballen, kan er geen kut van
Giroud kon in PES ook al nooit iets, waardeloze spelerquote:
Regio Groningen?quote:
Swiss?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Schouten die gewoon helemaal scheel getikt wordt door FC Swiss, die jongen mag nog lekker jaartje bij PSV gaan ballen, kan er geen kut van
Nou nouquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:45 schreef thedeedster het volgende:
Als ik in het stadion zat, dan zou ik mijn geld terug vragen.
Maar dat kan helemaal nietquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
NL wordt gewoon de slechtste van de nrs 3 die doorgaat
Ik wil sowieso mn geld terug!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:45 schreef thedeedster het volgende:
Van de kampioen. Maar dat zegt dus blijkbaar niet zoveel.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:45 schreef Gremen het volgende:
Schouten is verreweg de slechtste speler van het toernooi. Van welke club is hij?
En "jack of all trades" Reijndersquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:45 schreef Wotte het volgende:
Je hebt op papier een vrij goede aanval en uitstekende verdedigers. Probleem is die waardeloze middenvelders van PSV.
Je hebt 5 goals gezien.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:45 schreef thedeedster het volgende:
Veerman slechtste internationals sinds 70 jaar volgens de statistieken. Die blijft nog lekker paling eten in Volendam.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:45 schreef Wotte het volgende:
Je hebt op papier een vrij goede aanval en uitstekende verdedigers. Probleem is die waardeloze middenvelders van PSV.
Was dat het enige probleem maar.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:45 schreef Wotte het volgende:
Je weet niet eens tegen wie we spelenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je had net zo goed Taylor kunnen opstellen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Veerman slechtste internationals sinds 70 jaar volgens de statistieken. Die blijft nog lekker paling eten in Volendam.
Waarom denk je dat Spurs nooit een prijs wint?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:45 schreef wdn het volgende:
Van de Ven
die wil gewoon door een speler schieten?!
We missen Taylor en Van den Boomen!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:45 schreef Wotte het volgende:
Slechter dan Taylor hahaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Veerman slechtste internationals sinds 70 jaar volgens de statistieken. Die blijft nog lekker paling eten in Volendam.
🤣🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:47 schreef Zipportal het volgende:
Geen schande om van de nummer 1 te verliezen. 🤣
Dat in het gezelschap van Oostenrijkers zeggen is gevaarlijk.quote:
Phil Taylor.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je had net zo goed Taylor kunnen opstellen.
Godzijdankquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:47 schreef RipCity het volgende:
Generatie Wijnaldum/Depay is gewoon klaar
Die van Sabitzer was schitterend.quote:
Totdat Jesse ging rennen en springen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:47 schreef Nielsch het volgende:
Ooit was er een andere Oostenrijker de baas in dit stadion.
Koeman is kut en kan er niks van.quote:
Guus Meeuwis standbeeld wordtquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:47 schreef Scorpie het volgende:
PSV hoeft iig niet bang te zijn dat hun middenveld leeggekocht gaat worden na dit EK
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:48 schreef Adames het volgende:
Die Scorpie zien we voorlopig ook niet meer terug
Volgens Koeman nietquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:47 schreef RipCity het volgende:
Generatie Wijnaldum/Depay is gewoon klaar
Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
6min. Een klap in het gezicht van Kroatië.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:47 schreef Scorpie het volgende:
PSV hoeft iig niet bang te zijn dat hun middenveld leeggekocht gaat worden na dit EK
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Straks wint Oostenrijk echt de groep
Was niet anders in 1938quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:50 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Onsympathiek volk die Oostenrijkers.
Niet mijn Oranje.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:51 schreef Scorpie het volgende:
Nog 90 minuutjes hierna en het EK zit er alweer op voor dit oranje
Dat ook weer niet. Je gaat naar de knock-outfase. Maar ja…quote:
Voor wie gaan we dan juichen?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:50 schreef michiel_merk het volgende:
Ach hierna nog een potje ellende en dan terug naar huis.
Daarna lekker bitchen op de medaillespiegelquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:50 schreef michiel_merk het volgende:
Ach hierna nog een potje ellende en dan terug naar huis.
Die hebben Southgate als bondscoach, die drinkt nog meer dan Koeman.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:51 schreef RipCity het volgende:
Tegen Engeland maken we nog wel n kansje. Die zijn net zo mokerslecht als wij
Normaal gesproken Kroatië nu maar voor Zwitserland, die leggen wel epische potjes op de mat in de knock-out fase.quote:
Zal zaterdag of zondag worden. Niemand zal er overigens om treuren dat dit NL elftal naar huis gaat (buiten wat Oranje supporters).quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:51 schreef Scorpie het volgende:
Nog 90 minuutjes hierna en het EK zit er alweer op voor dit oranje
Rood. Geel doet hem niks.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:52 schreef Starflyer het volgende:
Die Oostenrijker hoort geel te krijgen voor weer het veld in te komen
Ga de was maar doenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:52 schreef -XOR- het volgende:
Waarom zou je eerste willen worden, je bent toch het zwakste land in de tweede ronde?
Een Mbappétjequote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:51 schreef Zorro het volgende:
Iemand die van buiten het veld er binnen kruipt kreeg van mij rood.
Die al helemaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |