Barry van Galen ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denneboom is ooit ook international geweest.
Kutreclames met die bolle van de Jumbo.quote:
En PrijsvrijGenotquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kutreclames met die bolle van de Jumbo.
Neuh, dan blijft het nog steeds extreem kut.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:48 schreef LaCatastrophe het volgende:
Oke, nu nog even 2 doelpunten en al dit gezemel is ook weer verleden tijd.
Kan niet wachten op het WK in Saoedi-Arabië.quote:
Abbink gaat nu posten dat Veerman de slechtste Oranje-speler OOIT was in een EK-interland tegen Oostenrijk sinds 1960 als je spelers niet meerekent die een eigen doelpunt maaktenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Veerman heeft de slechtste interland ooit gespeeld op een eindtoernooi.
Ik vrees dat dadelijk die twee ex-voetballers met microfoon als een Cornetto onder de mond ons gaan vertellen dat ze de wedstrijd hebben gekeken.quote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, dan blijft het nog steeds extreem kut.
Ik zie nu Sneijder en ik begin spontaan te janken om al die vrolijke ongein.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gewoon bankzitter bij Liverpool als iedereen fit is. T/m de generatie Persie / Robben / Sneijder hadden we altijd bepalende spelers bij hun club.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gakpo is natuurlijk in principe niet matig.
Nederland van Oostenrijk...quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:49 schreef KingRoland het volgende:
Frankrijk kan echt verliezen van Polen![]()
Dan is het 0-3 voor Oostenrijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:48 schreef LaCatastrophe het volgende:
Oke, nu nog even 2 doelpunten en al dit gezemel is ook weer verleden tijd.
WAT een verschrikkelijk middenveld veerman en schoutenquote:
Geertruidaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog nooit iemand zo een slechte interland zien spelen als die Veerman.
Ik denk niet dat PSVCL sarcasme begrijpt en denkt dat jij nu echt niet kan wachten tot het volgende plaatjequote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Geestig zeg. Kan niet wachten tot het volgende plaatje.
Ben jij dom of antisociaal om niet te begrijpen wat ik bedoel?quote:
Die aanname bij die kans van malen was mokergeilquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:49 schreef Toine51 het volgende:
Weg met die Depay!!!
10 jaar! geleden alweer dat ie een belangrijke goal heeft gemaakt..
Echt, weet die sufkudt iets over Koeman dat hij steeds wordt opgesteld?
Geertruida komt anders aardig in de buurt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
In 1988 verloren we ook een groepswedstrijd we liggen op schema.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:50 schreef Ama het volgende:
Snel TV op mute voor ik ineens weer oranje bewaarder hoor.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog nooit iemand zo slecht zien spelen als die Veerman.
Michel Valkequote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Abbink gaat nu posten dat Veerman de slechtste Oranje-speler OOIT was in een EK-interland tegen Oostenrijk sinds 1960 als je spelers niet meerekent die een eigen doelpunt maakten
Komt die de kleedkamer nog binnen? Die staat zich maar in z’n blote piemel op de gang om te kleden.quote:
Schouten laat Frenkie vergeten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
WAT een verschrikkelijk middenveld veerman en schouten
echt nul dominantie
Die schouten komt nog veel tekort voor dit niveau
het probleem van dit nederlands elftal is het middenveld
veerman en schouten dramatische
Meer Oranje verwaander. (Want dat zijn ze)quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:50 schreef Ama het volgende:
Snel TV op mute voor ik ineens weer oranje bewaarder hoor.
Die hadden we nu nog goed kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:49 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik zie nu Sneijder en ik begin spontaan te janken om al die vrolijke ongein.
Je hebt Depay al uit je herinnering verbannen?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja die zien we dit EK niet meer terug.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zelf vertrouwen van Veerman gesmolten als sneeuw voor de zon. Kzou zeggen heb fatsoen en wacht tot de rust.
Wesley Bronkhorst god. Trots op jouuuuquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die hadden we nu nog goed kunnen gebruiken.
Onzin, moet je tegen kunnen op dit niveau.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zelf vertrouwen van Veerman gesmolten als sneeuw voor de zon. Kzou zeggen heb fatsoen en wacht tot de rust.
ga weg manquote:
Fake news, houden allemaal hun onderbroekje aan tegenwoordig.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:51 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Komt die de kleedkamer nog binnen? Die staat zich maar in z’n blote piemel op de gang om te kleden.
Echt hè, alsof hij voor het eerst op het veld staat.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is geen liefdadigheidsinstelling terecht gewisseld en geertruide had ook eruit gemoetenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Depay draagt hoogstwaarschijnlijk een boxershort van echt leerquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Fake news, houden allemaal hun onderbroekje aan tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Schouten laat Frenkie vergeten.
Maar waar is geetruida mee bezig? schandalig dat Teze thuis moet blijven voor die amateur.
Wat dan? Wou je met hem afspreken?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat doet Luuk de Jong vanavond eigenlijk?
Je ma.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zweetbandje om het koppie.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Depay draagt hoogstwaarschijnlijk een boxershort van echt leer
Had die mafklapper er sowieso graag bijgehad. Als hij zelf al niet weet wat ie gaat doen weet de tegenstander het zeker niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Depay die aanname bohhhquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:53 schreef SamCooke het volgende:
Ondanks zijn eigen goal is Malen nog een van de weinige spelers die een voldoende scoort.
Veerman was echt een parodie op een voetballer vandaag. Maar Geertruida is zowat net zo slecht zeg.
Zijn beide introvert. Geert kan zelfs amper praten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:51 schreef RipCity het volgende:
Volgens de BBC spelen we niet als team. Is malen lui en communiceren geertruida en malen totaal niet
nounounou.gifquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tijd om iedereen met een PSV-verleden uit het NL elftal te verbannen.
Die is Truus aan het leeglikkenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:53 schreef MatthijsDJ het volgende:
van Gaal zit nu wel met een harde gouden pik voor de buis.
We doen dit jaar dingen graag anders. Eerste land wat voor de finale weg is gestuurd van het Songfestival.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:52 schreef Nober het volgende:
BBC:
Eerste eigen doelpunt van Nederland ooit op een EK
Bedankt, Donyell
Provinciaaltjesquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:53 schreef Pedroso het volgende:
En dan waren er nog kenners die vonden dat Frenkie niet gemist zou worden
Het is geen bezigheidstherapie godverdommequote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een Belg die het snaptquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mwa schouten is wel een leuk joch en speelt oke, rest kunnen we wel missen als kiespijn ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tijd om iedereen met een PSV-verleden uit het NL elftal te verbannen.
Hij is inderdaad wel de enige met een actie, niet altijd gelukkig maar hij probeert het in ieder geval nog.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:53 schreef SamCooke het volgende:
Ondanks zijn eigen goal is Malen nog een van de weinige spelers die een voldoende scoort.
Veerman was echt een parodie op een voetballer vandaag. Maar Geertruida is zowat net zo slecht zeg.
Is wel beter dan dit maar het wordt wel pijnlijk duidelijk dat je hem niet op rechtsback moet zetten zonder rechtsbuiten (of wingback) die voortdurend sprintjes trekt om mee te verdedigen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geertruida is ook niveau eredivisie nog niet ontgroeid hoor.
Met een pilsje erbij zich niet druk maken om de oranje kritiekquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is ook iets wat een coach zich mag aanrekenenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt hè, alsof hij voor het eerst op het veld staat.
Ow, hier is het antwoord al!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gewoon Weghorst erin gooien die zal toch wel de goal vinden
Malen is 100% verantwoordelijk voor die eigen goal en produceert in een 1-op-1 een rollertje dat niet eens op doel is en jij vindt hem een voldoende?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:53 schreef SamCooke het volgende:
Wel een bron van kwaliteitsvolk hier zeg.quote:
Nee dat is hij niet. Geertruida laat zijn man lopen waardoor die voorzet komt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Malen is 100% verantwoordelijk voor die eigen goal en produceert in een 1-op-1 een rollertje dat niet eens op doel is en jij vindt hem een voldoende?
Dit krijg ik nooit meer van mijn netvlies.quote:
Kun je nagaanquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Malen is 100% verantwoordelijk voor die eigen goal en produceert in een 1-op-1 een rollertje dat niet eens op doel is en jij vindt hem een voldoende?
Geertruida is ook de domme tactiek van Koeman. En dat hij en Veerman matig spelen is niet goed, maar onze “ster” Depay is nog veel schandaliger.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:53 schreef SamCooke het volgende:
Ben jij die gast die in de fok docu over paardenmeisjes praat?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een bron van kwaliteitsvolk hier zeg.
Ik vind dat dus nooit een fout van Geertruida, die voorzet komt van de linksback. Geertruida is met z'n eigen man mee naar het centrum, maar omdat Malen niet met die linksback mee gaat moet Geertruida erheen en dan ben je te laat ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dat is hij niet. Geertruida laat zijn man lopen waardoor die voorzet komt.
Laat ze alsjeblieft niet net 2e worden met een zouteloos gelijkspel.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:54 schreef LaCatastrophe het volgende:
Het is zo middelmatig. Niet te geloven.
Nu proberen te winnen of gelijkspel.
Maar zal moeilijk worden met deze gasten.
beter helemaal stoppen met voetballenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest ik Veerman zijn ik zou de eerste vlieger terug nemen naar Nederland en nooit meer voor NL spelen.
Ging die hem even pijpenquote:
We zijn net op de helft.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:56 schreef Scorpie het volgende:
Meest.dramatische.interland.ooit.
Volgende ronde ga je gewoon eruit en hard ook.
Alsof Koeman een donderspeech kan geven....quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:53 schreef Toby56 het volgende:
Tsja.
En geen Jan Wouters of Nigel de Jong die gewoon zegt: "als je nou gvd niet gewoon gaat voetballen dan draai ik je ballen eraf."
Bij de leuke buitenlandse clubs waar de meeste heren hun miljoentjes verdienen kunnen ze dat aan niet-Nederlanders overlaten. In Oranje zelf doen alleen maar volgers mee. Goeie volgers, sommigen zelfs uitstekende volgers, maar niemand heeft echt een oorspronkelijk idee of kan een ander een keer goed zijn plaats wijzen.
15 minuten donderpreken door de coach in de rust zal ook wel weinig helpen.
Fingers crossed dat het 1-0 blijft en dan hopen op Weghorst. En voorlopig maar blij zijn met Spanje. We mogen sowieso nog een ronde van Oranje genieten.
In Brazilie was het 2 keer warmer met dat klimaat daar, en toen speelde ze de sterren van de hemel. Naja Oranje toen dan....quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:55 schreef Ama het volgende:
Te warm voor ze. Het is daar toch geen hittegolf ofzo?
Ik zou niet eens naar Nederland terug vliegeren.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest ik Veerman zijn ik zou de eerste vlieger terug nemen naar Nederland en nooit meer voor NL spelen.
Nou bijna.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
We gaan hier maar eens opdebelgkijkers slopen. In plaats van haxball of zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:54 schreef Zipportal het volgende:
Youri sloopt NL op De Belg.
NOS zendt liever Instagramregel reclames uit. Alle kinderen het land uit.
Nederland heeft ook niks meer laten zien na die eerste helft tegen Polen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:56 schreef Scorpie het volgende:
Meest.dramatische.interland.ooit.
Volgende ronde ga je gewoon eruit en hard ook.
Dat is het ook niet maar hij speelt niet goed.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind dat dus nooit een fout van Geertruida, die voorzet komt van de linksback. Geertruida is met z'n eigen man mee naar het centrum, maar omdat Malen niet met die linksback mee gaat moet Geertruida erheen en dan ben je te laat ja.
We zouden je kunnen missen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er riepen er een paar dat hij een versterking zou zijn voor real madridquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:56 schreef klaasweetalles het volgende:
ik roep al jaren dat veerrman er niets van kan
maar hans kraay komt klaar op veerman
Daar hopen we ook opquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
@Sabataquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:58 schreef tong80 het volgende:
Even langs de zenders gezapt. Overal zijn ze geschrokken van Nederland. Het ergste was Mattheus te zien glimmen.
Nee, ben het trauma van 2006 nog niet te boven..quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:57 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb genoeg gezien.
Portugal gaat het EK winnen
fixedquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:57 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb genoeg gezien.
PortugalSpanje gaat het EK winnen
Gelukkig is het orakel op stoomquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:57 schreef klaasweetalles het volgende:
IK DENK DAT WE DIT HELEMAAL GAAN OMDRAAIEN[poll=7460]
Jij bent gelukkig Veerman niet. Dan zat die nu in een kelder ipv in Berlijn 🤣quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:57 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Alsof Koeman een donderspeech kan geven....
Maar in 94 ging Oranje ten onder in de Orange Bowl van Orlandoquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In Brazilie was het 2 keer warmer met dat klimaat daar, en toen speelde ze de sterren van de hemel. Naja Oranje toen dan....
cc: @:tong80
Zijn psv supporters die dat roepen om de aandacht van Veerman af te leiden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind dat dus nooit een fout van Geertruida, die voorzet komt van de linksback. Geertruida is met z'n eigen man mee naar het centrum, maar omdat Malen niet met die linksback mee gaat moet Geertruida erheen en dan ben je te laat ja.
Gauw klaar, zijn er maar vierquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:58 schreef Scorpie het volgende:
Oostenrijk laat Oranje alle hoeken van het veld zien![]()
Oranje
Twee? Jij bent optimistisch.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:59 schreef Hatseflats22 het volgende:
Eigenlijk is dit EK nu al definitief een afgang, hierna nog 1 of 2 kutwedstrijden en dan is het klaar. Het overheersende beeld van tot nu bijna ronduit slecht voetbal is niet meer bij te stellen denk ik.
Geertruida moet nooit naar binnen stappen als wij in de aanval zijn ivm counters etcquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die likt er dan ook wel dagelijks aan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Mijn hond heeft meer balgevoel dan Depay.
Dit dus. Het staat tactisch gewoon niet goed, waardoor er op rechts een ondertal ontstaat.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee dat was Veerman.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Geertruida is de slechtste speler ooit van het Nederlands elftal.
Stel je niet aan manquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Logisch, die kan zijn eigen ballen likken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Mijn hond heeft meer balgevoel dan Depay.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Komt wel goed. Dit eindigt in een 1-1
Zou Depay dan ook eens moeten proberen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:59 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Die likt er dan ook wel dagelijks aan.
Ze spelen vanuit de zone he, simpele.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hailey Welch?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal reels van die chick te zien nu op mijn insta
cc: @:mortaxx @:wereldgozer @:fetx
Dan zou het na de wissel wel een stuk beter gegaan zijn.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat je schouten eraf moet halen en wijnaldum erin moet
Apathischquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:59 schreef Naesala_1981 het volgende:
Niemand zet druk ook. Het is zo sloom allemaal. Niet heel verbazend met Koeman als trainer, maar wel vreselijk om naar te kijken. Van dat 50+ wandelvoetbal.
Dan heb je Veerman net niet zien spelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Heeft wel een reet van een paard.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:00 schreef LaCatastrophe het volgende:
Meesterschaker Koeman zal nu wel met een oplossing komen?
eens, samen met wiefferquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Kabeltv genot.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:00 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:
Ach boejje we waren toch al doorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:01 schreef tong80 het volgende:
Nu gewoon schone lei en herpakken. Er zijn vreemdere dingen gebeurd.
Een land als Oostenrijk hoeft in elk geval niet onder de indruk te zijn vooraf. Die tijd is voorbij.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:59 schreef Hatseflats22 het volgende:
Eigenlijk is dit EK nu al definitief een afgang, hierna nog 1 of 2 kutwedstrijden en dan is het klaar. Het overheersende beeld van tot nu bijna ronduit slecht voetbal is niet meer bij te stellen denk ik.
Nee. NL XI staat belachelijk op het veld. Dat is meer het punt hier.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:02 schreef Zorro het volgende:
Youri vindt het ook belachelijk dat Oostenrijk mog met 11 man op het veld staat.
Maar als 3e in de poule tref je waarschijnlijk wel een sterkere tegenstander.quote:
Ok, nou is het genoeg. Je begint nu wartaal uit te slaan.quote:
Iedereen heeft wel eens met ups en downs te maken in het leven, het belangrijke is hoe je daarmee omgaatquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook een slechte 1e helft en een goede 2e helft met haxball
JAAAAA Oranjegodenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:03 schreef fetX het volgende:
Hup Nederland! Laten we het zielige ‘dat is een PSV’er/Ajacied/Feyenoorder’ maar achterwege laten.
WE gaan winnen.
En de Geert fans.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pijnlijk EK voor de Joey Veerman-fans.
Groeten vanuit Amsterdam namens Ria en de kids
Ik heb nu even geen tv, maar zijn dat dezelfde stoelen als die Robert Doornbos kocht voor zichzelf en zijn geile vriendin?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:03 schreef Ama het volgende:
Die stoelen zien er wel comfi uit waar Koeman enz zitten.
Nee. Die kut psv'er liet zien dat waarom hij een kut psv'er is.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:02 schreef Zorro het volgende:
Koeman heeft Veerman alleen gewisseld voor zijn eigen ego, om te laten zien dat hij dat durft.
Dan ben je heel zielig.
Wij steunen Veermanquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pijnlijk EK voor de Joey Veerman-fans.
Groeten vanuit Amsterdam namens Ria en de kids
Was het is '88 ook niet om aan te zien?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Weet ik veel.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik heb nu even geen tv, maar zijn dat dezelfde stoelen als die Robert Doornbos kocht voor zichzelf en zijn geile vriendin?
DITquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:01 schreef tong80 het volgende:
Nu gewoon schone lei en herpakken. Er zijn vreemdere dingen gebeurd.
Koeman heeft Veerman een herkansing gekregen, en Joey heeft (helaas) enorm gefaald.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:02 schreef Zorro het volgende:
Koeman heeft Veerman alleen gewisseld voor zijn eigen ego, om te laten zien dat hij dat durft.
Dan ben je heel zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |