Neuh, dan blijft het nog steeds extreem kut.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:48 schreef LaCatastrophe het volgende:
Oke, nu nog even 2 doelpunten en al dit gezemel is ook weer verleden tijd.
Kan niet wachten op het WK in Saoedi-Arabië.quote:
Abbink gaat nu posten dat Veerman de slechtste Oranje-speler OOIT was in een EK-interland tegen Oostenrijk sinds 1960 als je spelers niet meerekent die een eigen doelpunt maaktenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Veerman heeft de slechtste interland ooit gespeeld op een eindtoernooi.
Ik vrees dat dadelijk die twee ex-voetballers met microfoon als een Cornetto onder de mond ons gaan vertellen dat ze de wedstrijd hebben gekeken.quote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, dan blijft het nog steeds extreem kut.
Ik zie nu Sneijder en ik begin spontaan te janken om al die vrolijke ongein.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kutreclames met die bolle van de Jumbo.
Gewoon bankzitter bij Liverpool als iedereen fit is. T/m de generatie Persie / Robben / Sneijder hadden we altijd bepalende spelers bij hun club.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gakpo is natuurlijk in principe niet matig.
Nederland van Oostenrijk...quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:49 schreef KingRoland het volgende:
Frankrijk kan echt verliezen van Polen![]()
Dan is het 0-3 voor Oostenrijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:48 schreef LaCatastrophe het volgende:
Oke, nu nog even 2 doelpunten en al dit gezemel is ook weer verleden tijd.
WAT een verschrikkelijk middenveld veerman en schoutenquote:
Geertruidaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog nooit iemand zo een slechte interland zien spelen als die Veerman.
Ik denk niet dat PSVCL sarcasme begrijpt en denkt dat jij nu echt niet kan wachten tot het volgende plaatjequote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Geestig zeg. Kan niet wachten tot het volgende plaatje.
Ben jij dom of antisociaal om niet te begrijpen wat ik bedoel?quote:
Die aanname bij die kans van malen was mokergeilquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:49 schreef Toine51 het volgende:
Weg met die Depay!!!
10 jaar! geleden alweer dat ie een belangrijke goal heeft gemaakt..
Echt, weet die sufkudt iets over Koeman dat hij steeds wordt opgesteld?
Geertruida komt anders aardig in de buurt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog nooit iemand zo een slechte interland zien spelen als die Veerman.
In 1988 verloren we ook een groepswedstrijd we liggen op schema.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:50 schreef Ama het volgende:
Snel TV op mute voor ik ineens weer oranje bewaarder hoor.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog nooit iemand zo slecht zien spelen als die Veerman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |