Barry van Galen ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denneboom is ooit ook international geweest.
Kutreclames met die bolle van de Jumbo.quote:
En PrijsvrijGenotquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kutreclames met die bolle van de Jumbo.
Neuh, dan blijft het nog steeds extreem kut.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:48 schreef LaCatastrophe het volgende:
Oke, nu nog even 2 doelpunten en al dit gezemel is ook weer verleden tijd.
Kan niet wachten op het WK in Saoedi-Arabië.quote:
Abbink gaat nu posten dat Veerman de slechtste Oranje-speler OOIT was in een EK-interland tegen Oostenrijk sinds 1960 als je spelers niet meerekent die een eigen doelpunt maaktenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Veerman heeft de slechtste interland ooit gespeeld op een eindtoernooi.
Ik vrees dat dadelijk die twee ex-voetballers met microfoon als een Cornetto onder de mond ons gaan vertellen dat ze de wedstrijd hebben gekeken.quote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, dan blijft het nog steeds extreem kut.
Ik zie nu Sneijder en ik begin spontaan te janken om al die vrolijke ongein.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kutreclames met die bolle van de Jumbo.
Gewoon bankzitter bij Liverpool als iedereen fit is. T/m de generatie Persie / Robben / Sneijder hadden we altijd bepalende spelers bij hun club.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gakpo is natuurlijk in principe niet matig.
Nederland van Oostenrijk...quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:49 schreef KingRoland het volgende:
Frankrijk kan echt verliezen van Polen![]()
Dan is het 0-3 voor Oostenrijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:48 schreef LaCatastrophe het volgende:
Oke, nu nog even 2 doelpunten en al dit gezemel is ook weer verleden tijd.
WAT een verschrikkelijk middenveld veerman en schoutenquote:
Geertruidaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog nooit iemand zo een slechte interland zien spelen als die Veerman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |