quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Komt wel goed. Dit eindigt in een 1-1
Zou Depay dan ook eens moeten proberen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:59 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Die likt er dan ook wel dagelijks aan.
Ze spelen vanuit de zone he, simpele.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind dat dus nooit een fout van Geertruida, die voorzet komt van de linksback. Geertruida is met z'n eigen man mee naar het centrum, maar omdat Malen niet met die linksback mee gaat moet Geertruida erheen en dan ben je te laat ja.
Hailey Welch?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal reels van die chick te zien nu op mijn insta
cc: @:mortaxx @:wereldgozer @:fetx
Dan zou het na de wissel wel een stuk beter gegaan zijn.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat je schouten eraf moet halen en wijnaldum erin moet
Apathischquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:59 schreef Naesala_1981 het volgende:
Niemand zet druk ook. Het is zo sloom allemaal. Niet heel verbazend met Koeman als trainer, maar wel vreselijk om naar te kijken. Van dat 50+ wandelvoetbal.
Dan heb je Veerman net niet zien spelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Geertruida is de slechtste speler ooit van het Nederlands elftal.
Heeft wel een reet van een paard.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:00 schreef LaCatastrophe het volgende:
Meesterschaker Koeman zal nu wel met een oplossing komen?
eens, samen met wiefferquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Geertruida is de slechtste speler ooit van het Nederlands elftal.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Kabeltv genot.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:00 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:
Ach boejje we waren toch al doorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:01 schreef tong80 het volgende:
Nu gewoon schone lei en herpakken. Er zijn vreemdere dingen gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |