Waarom gaan die clubjes door als Nederland speelt?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:38 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb besloten dat 6 uur een rottijd is voor een wedstrijd. Werken. Kinderen moeten van en naar clubjes.
Team 21.00 uur
Wel zin in
Vast wat intellectuele clubjes. Iets van viool of piano.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom gaan die clubjes door als Nederland speelt?
Ja die worden niet voor niks commentator.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Commentator in beeld, altijd schrikken
Nederland moet karategoud winnen op de Olympische Spelen van 2036.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom gaan die clubjes door als Nederland speelt?
Klopt, ik heb dit Maurice Steijn inderdaad ook horen zeggen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat zeggen trainers in de vijfde klasse zondag ook.
Kinderen naar clubjes act. Wat een act is dat.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:38 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb besloten dat 6 uur een rottijd is voor een wedstrijd. Werken. Kinderen moeten van en naar clubjes.
Team 21.00 uur
Wel zin in
Nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:44 schreef PippenScottie het volgende:
Baumgartner speelt toch wel? Ik vraag dit voor mijn scorito
Verschrikkelijk makkelijk scoren van schuithontquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:47 schreef Slobeend het volgende:
Hoe vaak per dag hebben jullie de Oranjebewaarder in je hoofd?
Nooit.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:47 schreef Slobeend het volgende:
nu even maar dat is jouw schuld.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:47 schreef Slobeend het volgende:
Niemand zit in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:47 schreef Slobeend het volgende:
Te vaak. Door die reclamequote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:47 schreef Slobeend het volgende:
Nooit. Ik ken het hele ding niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:47 schreef Slobeend het volgende:
Als je nu nog moet beginnen ben je zelfs op tijdquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:47 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ben bang dat ik m'n macaroni net niet af krijg voor de wedstrijd...
quote:A study in the Journal of Medical Microbiology warns of increased cancer risks associated with regular use of Listerine Cool Mint mouthwash.
Nooitquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:47 schreef Slobeend het volgende:
godverdomme is dat echt de tekst?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zoet, zout, zuur ze smaakte naar de zomerrrr
Pappa heeft lekker sushi besteldquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:47 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ben bang dat ik m'n macaroni net niet af krijg voor de wedstrijd...
Wij staan volledig achter het land van ome Adolfquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het ergste wat Oostenrijk in een eeuw heeft gedaan
Stukje demografische ontwikkeling.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij staan volledig achter het land van ome Adolf
Nou nee. Duurt toch altijd zo weer 25 minuten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als je nu nog moet beginnen ben je zelfs op tijd
? Voor een paar tientjes wat rijst met dooie vis bestellen is rijkdom flexen? Jij hebt versgevangen ratten aan een stok boven het vuur hangen of wat?quote:
Een verse rat is nooit wegquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
? Voor een paar tientjes wat rijst met dooie vis bestellen is rijkdom flexen? Jij hebt versgevangen ratten aan een stok boven het vuur hangen of wat?
Schrijf het gewoon fonetisch als het allebei mag, je bent toch geen debielquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mensen die papa met dubbel p spellen zijn echt volslagen achterlijk.
Fonetisch spellen is voor kinderen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Schrijf het gewoon fonetisch als het allebei mag, je bent toch geen debiel
het ziet er niet uit man.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Schrijf het gewoon fonetisch als het allebei mag, je bent toch geen debiel
Heb echt idee dat het elke keer erger is geworden als ik kijk.quote:
Mijn vader ziet er inderdaad niet uit, maar ik vraag me af wat dat ermee te maken heeftquote:
¤quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:52 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Estavana vind ik wel tof. Doet ie toch goed
Dan hebben ze de boodschap goed overgebrachtquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:53 schreef TornadoDK het volgende:
Gvd hier zenden ze het uit op het 2de kanaal, ik voel mij net een 2de rangs burger zo
Hij heeft wel ongunstig veel vetopslag in zijn gezicht ja. Ik ken dikkere mensen die lang niet zo'n gezicht hebben.quote:
Dat denken die Oostenrijkers ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:53 schreef PzKpfw het volgende:
Het zou toch ook wel fijn zijn als we de poulefase kunnen afsluiten met leuk voetbal en een ruime overwinning.
haha hebt ipv bent wat een sukkelquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind dat je behoorlijk gefixeerd hebt op geld
Dat heeft er inderdaad niks mee te maken maar lullig voor je genen kerel.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn vader ziet er inderdaad niet uit, maar ik vraag me af wat dat ermee te maken heeft
rip grindtegelquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:54 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat heeft er inderdaad niks mee te maken maar lullig voor je genen kerel.
26 graden frisjesquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:54 schreef Zorro het volgende:
Het zal daar wel koud zijn. Ze hebben allemaal een jas aan.
F1 is voor proleten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Bij de F1 is de volgorde atlijd anders.
Echt he. Hoeven we niet meer te kijken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:56 schreef KingRoland het volgende:
We wachten op de voorspelling van Ria.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:50 schreef Poepz0r het volgende:
Ik zit volledig naakt in mijn tuinhuis. Ter info.
Lekker hoor. Ik ga voor een smerige bestelpizza vandaag. Het is niet iedere dag culinair feest.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:55 schreef GGMM het volgende:
Ik ben thuis
Lekker op tijd! Ben wel aan het koken ondertussen
@:drizzt_dourden tonijnsteak met worteltjes en bloemkoolrijst
Tonijn met wortel. Ok.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:55 schreef GGMM het volgende:
Ik ben thuis
Lekker op tijd! Ben wel aan het koken ondertussen
@:drizzt_dourden tonijnsteak met worteltjes en bloemkoolrijst
Wel met een jas aan!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:56 schreef timmmmm het volgende:
De hitte in ook echt. Jankers, het is 25 graden en het is hartje zomer, zo gek is dat niet.
Je bent een bol varkentjequote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik ga voor een smerige bestelpizza vandaag. Het is niet iedere dag culinair feest.
Moet die geen kabinet fiksen?quote:
Ik sprint steeds even naar de woonkamer.quote:
bron?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:58 schreef PippenScottie het volgende:
Ria (60) zegt 3-1 voor Nederlan
En 2-0 voor Frankrijk
Oke partypooper.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:58 schreef cherrycoke het volgende:
zit je daar met 30 graden in je oranje pakkie, zon recht in je bek, je zweet je de godverdomme en je ziet geen ene kut.
HET GAAT OM DE SFEER
Jij bent nu wel leuk geweestquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die "(60)" act is nu wel leuk geweest.
Jawel.quote:
Ik geef omdat dat anders niet mogelijk is hier nog even 27 extra likes.quote:
Ik ken datquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik sprint steeds even naar de woonkamer.
Haai haaiquote:
Doe maar een koud bad vandaagquote:
Genoteerd.quote:
Ja ik vroeg net wat ze heeft voorspeld, maar die cucks hier in dit topic wisten geen ene reet.quote:
Gelukkig speelt Fritzl niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:00 schreef tong80 het volgende:
Bij Oostenrijk speelt een Fritz lees ik net. Dat kan twee dingen betekenen dat wordt schaken of een muurtje.
Deel je uit?quote:
Kijken wanneer het verdwijntquote:
Die bedoel ik. De andere is de eerste schaakcomputer. Nu ff m'n tv-stoel opzoeken.quote:
Zeer matig. De topscorer van Portugal heeft er 130 in liggen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
nog 6 goals nodig om mondjes te snoeren
Coco is heet.quote:
We hebben al lang geen echte wereldklasse spits gehadquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:02 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zeer matig. De topscorer van Portugal heeft er 130 in liggen.
quote:
Hallo makkerquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:03 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Ietsje te laat maar ook ik ben nu present
Ze leren het welquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:03 schreef viceversa het volgende:
Haha ze hebben de tweede score kleiner gemaakt
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We hebben al lang geen echte wereldklasse spits gehad
Jaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat er ook FRA - POL in beeld? Wat betekent dat? Het zou fijn zijn als ze ergens wat groter aangeven wat dat betekent. Is dat de andere wedstrijd ofzo?
En wat voor info geeft die waaier dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:04 schreef Nober het volgende:
Heb de waaier aangezet ter info. Broek is uit ja.
had lekker brobbey laten ballen vandaag.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:04 schreef Viesdik het volgende:
het narcisme van depaay wordt alleen maar groter als hij wint
dus tja.. moeten we nu winnen of verliezen?
Heel raar dat ze dat niet even gewoon groter aangeven met een balkje ofzo.quote:
Jammerquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:05 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
had lekker brobbey laten ballen vandaag.
Stukje dikke kont.quote:
BBC doet dat niet dus ik kijk via hun.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat er ook FRA - POL in beeld? Wat betekent dat? Het zou fijn zijn als ze ergens wat groter aangeven wat dat betekent. Is dat de andere wedstrijd ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |