Waarom gaan die clubjes door als Nederland speelt?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:38 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb besloten dat 6 uur een rottijd is voor een wedstrijd. Werken. Kinderen moeten van en naar clubjes.
Team 21.00 uur
Wel zin in
Vast wat intellectuele clubjes. Iets van viool of piano.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom gaan die clubjes door als Nederland speelt?
Ja die worden niet voor niks commentator.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Commentator in beeld, altijd schrikken
Nederland moet karategoud winnen op de Olympische Spelen van 2036.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom gaan die clubjes door als Nederland speelt?
Klopt, ik heb dit Maurice Steijn inderdaad ook horen zeggen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat zeggen trainers in de vijfde klasse zondag ook.
Kinderen naar clubjes act. Wat een act is dat.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:38 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb besloten dat 6 uur een rottijd is voor een wedstrijd. Werken. Kinderen moeten van en naar clubjes.
Team 21.00 uur
Wel zin in
Nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:44 schreef PippenScottie het volgende:
Baumgartner speelt toch wel? Ik vraag dit voor mijn scorito
Verschrikkelijk makkelijk scoren van schuithontquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:47 schreef Slobeend het volgende:
Hoe vaak per dag hebben jullie de Oranjebewaarder in je hoofd?
Nooit.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:47 schreef Slobeend het volgende:
nu even maar dat is jouw schuld.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:47 schreef Slobeend het volgende:
Niemand zit in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:47 schreef Slobeend het volgende:
Te vaak. Door die reclamequote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:47 schreef Slobeend het volgende:
Nooit. Ik ken het hele ding niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:47 schreef Slobeend het volgende:
Als je nu nog moet beginnen ben je zelfs op tijdquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:47 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ben bang dat ik m'n macaroni net niet af krijg voor de wedstrijd...
quote:A study in the Journal of Medical Microbiology warns of increased cancer risks associated with regular use of Listerine Cool Mint mouthwash.
Nooitquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:47 schreef Slobeend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |