Mijn vader ziet er inderdaad niet uit, maar ik vraag me af wat dat ermee te maken heeftquote:
¤quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:52 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Estavana vind ik wel tof. Doet ie toch goed
Dan hebben ze de boodschap goed overgebrachtquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:53 schreef TornadoDK het volgende:
Gvd hier zenden ze het uit op het 2de kanaal, ik voel mij net een 2de rangs burger zo
Hij heeft wel ongunstig veel vetopslag in zijn gezicht ja. Ik ken dikkere mensen die lang niet zo'n gezicht hebben.quote:
Dat denken die Oostenrijkers ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:53 schreef PzKpfw het volgende:
Het zou toch ook wel fijn zijn als we de poulefase kunnen afsluiten met leuk voetbal en een ruime overwinning.
haha hebt ipv bent wat een sukkelquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind dat je behoorlijk gefixeerd hebt op geld
Dat heeft er inderdaad niks mee te maken maar lullig voor je genen kerel.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn vader ziet er inderdaad niet uit, maar ik vraag me af wat dat ermee te maken heeft
rip grindtegelquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:54 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat heeft er inderdaad niks mee te maken maar lullig voor je genen kerel.
26 graden frisjesquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:54 schreef Zorro het volgende:
Het zal daar wel koud zijn. Ze hebben allemaal een jas aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |