Het belangrijkste is dat we zsm uit de EU en alle vluchtelingenverdragen stappen zodat we het juridisch ook hard kunnen maken. Daarna alle grenzen sluiten met zeer strenge grenscontroles. EU-burgers mogen nog maximaal 3 maanden aaneengesloten hierheen. Illegalen worden actief opgespoord en uitgezet. Criminele buitenlanders worden eerst in de gevangenis gezet en daarna ook uitgezet. Ook met terugwerkende kracht. Asielzoekers ook allemaal uitzetten. Asielzoekers die in de afgelopen 10 jaar een Nederlands paspoort hebben gekregen en in de uitkering en/of sociale huur zitten benaderen met een aantrekkelijk terugkeeraanbod. Geef die maar 30k om terug te keren ipv gemeenten 30k om die mensen te huisvesten ...quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dan stappen er meteen weer een boel activisten, actiegroepen en politici naar de rechter.
Je vergeet vluchtelingen die na het verkrijgen van een Nederlands paspoort weer op vakantie gaan naar het land waaruit ze gevlucht zijn. Die mogen wmb ook terug. Nederlands paspoort inleveren.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:13 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat we zsm uit de EU en alle vluchtelingenverdragen stappen zodat we het juridisch ook hard kunnen maken. Daarna alle grenzen sluiten met zeer strenge grenscontroles. EU-burgers mogen nog maximaal 3 maanden aaneengesloten hierheen. Illegalen worden actief opgespoord en uitgezet. Criminele buitenlanders worden eerst in de gevangenis gezet en daarna ook uitgezet. Ook met terugwerkende kracht. Asielzoekers ook allemaal uitzetten. Asielzoekers die in de afgelopen 10 jaar een Nederlands paspoort hebben gekregen en in de uitkering en/of sociale huur zitten benaderen met een aantrekkelijk terugkeeraanbod. Geef die maar 30k om terug te keren ipv gemeenten 30k om die mensen te huisvesten ...
Je kunt er als buitenlanders alleen nog in komen als je hier een arbeidscontract hebt op een positie waar geen Nederlander voor in aanmerking kwam, als je hier komt studeren of als je partner van een Nederlander bent.
Uit de EU ben ik absoluut geen voorstander van. Wel vind ik dat Brussel veel minder invloed zou moeten hebben. De nodige verdagen rondom het opvangen van vluchtelingen gaan ook buiten de EU om trouwens. Denk bijvoorbeeld aan de Verdragen van Genève. Daar zou Nederland dus ook zonder EU-lidmaatschap zich aan moeten houden.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:13 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat we zsm uit de EU en alle vluchtelingenverdragen stappen zodat we het juridisch ook hard kunnen maken. Daarna alle grenzen sluiten met zeer strenge grenscontroles. EU-burgers mogen nog maximaal 3 maanden aaneengesloten hierheen. Illegalen worden actief opgespoord en uitgezet. Criminele buitenlanders worden eerst in de gevangenis gezet en daarna ook uitgezet. Ook met terugwerkende kracht. Asielzoekers ook allemaal uitzetten. Asielzoekers die in de afgelopen 10 jaar een Nederlands paspoort hebben gekregen en in de uitkering en/of sociale huur zitten benaderen met een aantrekkelijk terugkeeraanbod. Geef die maar 30k om terug te keren ipv gemeenten 30k om die mensen te huisvesten ...
Je kunt er als buitenlanders alleen nog in komen als je hier een arbeidscontract hebt op een positie waar geen Nederlander voor in aanmerking kwam, als je hier komt studeren of als je partner van een Nederlander bent.
Denk je nou echt dat onze politici zulke vuile handen gaan maken? Je mag al blij zijn als ze 1 van je punten overnemen en uitvoeren.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:13 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Op zich kun je mensen met een Nederlands paspoort denk ik niet verbieden ergens op vakantie te gaan. Dat lijkt me een glijdende schaal ... maar het belangrijkste is verhinderen dat mensen het paspoort krijgen. En zorgen dat ze meteen weer terug moeten als het ergens veilig is. En als ze al een paspoort hebben, ze geld bieden om dat op te geven.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Je vergeet vluchtelingen die na het verkrijgen van een Nederlands paspoort weer op vakantie gaan naar het land waaruit ze gevlucht zijn. Die mogen wmb ook terug. Nederlands paspoort inleveren.
Mits we in staat zijn ons land te beschermen, de grenzen dicht te doen voor asielzoekers en andere problemen op te lossen die mede door Brussel veroorzaakt worden, zoals het stikstofprobleem, vind ik in de EU blijven geen probleem.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Uit de EU ben ik absoluut geen voorstander van. Wel vind ik dat Brussel veel minder invloed zou moeten hebben. De nodige verdagen rondom het opvangen van vluchtelingen gaan ook buiten de EU om trouwens. Denk bijvoorbeeld aan de Verdragen van Genève. Daar zou Nederland dus ook zonder EU-lidmaatschap zich aan moeten houden.
Men beweert altijd dat het woningprobleem niet de schuld is van vluchtelingen, maar kijk ik naar onze eigen stad, dan zie ik een middelgrote stad (96.500 inwoners) waar sowieso al 1/3 een niet-Nederlandse afkomst heeft.quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:05 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Mits we in staat zijn ons land te beschermen, de grenzen dicht te doen voor asielzoekers en andere problemen op te lossen die mede door Brussel veroorzaakt worden, zoals het stikstofprobleem, vind ik in de EU blijven geen probleem.
Buitenlandse studenten + expats wonen niet op vakantie parken hoor. Migratie legt zo'n giga beslag op de woningmarkt dat we er direct mee moeten stoppen en moeten kijken hoe en wie we terug gaan sturen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Men beweert altijd dat het woningprobleem niet de schuld is van vluchtelingen, maar kijk ik naar onze eigen stad, dan zie ik een middelgrote stad (96.500 inwoners) waar sowieso al 1/3 een niet-Nederlandse afkomst heeft.
Afgelopen januari zijn ons 131 statushouders in de maag gesplitst die we als stad, feitelijk per direct woonruimte moeten geven. En die woonruimte is er gewoon niet. En dan wordt hier nog volop gebouwd. Onze eigen bevolking mag 10 jaar op een wachtlijst staan, maar zij moeten, van vadertje staat, voorrang krijgen.
En dit is dus niet eenmalig, maar 2x per jaar, januari en juli. Komt neer op zo'n 260 statushouders per jaar.
En ja, ook de arbeidsmigranten hebben woningen nodig, maar die worden hier toch vaker op vakantieparken e.d. gehuisvest en niet direct in een reguliere sociale huurwoning, of ze moeten deze delen.
Studenten zitten op kamers. Ook dat is een probleem voor onze eigen studenten.quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:54 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Buitenlandse studenten + expats wonen niet op vakantie parken hoor. Migratie legt zo'n giga beslag op de woningmarkt dat we er direct mee moeten stoppen en moeten kijken hoe en wie we terug gaan sturen.
Ja tuurlijk wordt het woningtekort grotendeels door immigratie veroorzaakt. Staat als een paal boven water. En dan zeggen sommigen dat het komt omdat er niet genoeg gebouwd wordt. Dat is net zoals zeggen dat iemand die een halve kilo suiker per dag eet en overgewicht heeft te dik is omdat diegene niet elke dag 200 km fietst ...quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Men beweert altijd dat het woningprobleem niet de schuld is van vluchtelingen, maar kijk ik naar onze eigen stad, dan zie ik een middelgrote stad (96.500 inwoners) waar sowieso al 1/3 een niet-Nederlandse afkomst heeft.
Afgelopen januari zijn ons 131 statushouders in de maag gesplitst die we als stad, feitelijk per direct woonruimte moeten geven. En die woonruimte is er gewoon niet. En dan wordt hier nog volop gebouwd. Onze eigen bevolking mag 10 jaar op een wachtlijst staan, maar zij moeten, van vadertje staat, voorrang krijgen.
En dit is dus niet eenmalig, maar 2x per jaar, januari en juli. Komt neer op zo'n 260 statushouders per jaar.
En ja, ook de arbeidsmigranten hebben woningen nodig, maar die worden hier toch vaker op vakantieparken e.d. gehuisvest en niet direct in een reguliere sociale huurwoning, of ze moeten deze delen.
Het grappige is dat het de Nederlandse staat nu al decennia lang niet lukt om dit goed aan te pakken. Heel soms wordt er iemand betrapt en wordt hun status ingetrokken, maar ik herinner me al vanaf de late jaren '90 dat asielzoekers elkaar waarschuwden - en dus donders goed wisten wat ze deden - voor controles op grote vliegvelden in het buitenland.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Je vergeet vluchtelingen die na het verkrijgen van een Nederlands paspoort weer op vakantie gaan naar het land waaruit ze gevlucht zijn. Die mogen wmb ook terug. Nederlands paspoort inleveren.
Beter eerst terugduwen door dat gat voor je het weer dicht last.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:30 schreef HowardRoark het volgende:
In Polen laat men even zien hoe het moet:
[ x ]
[ x ]
Te aardig. Die moet je met terugwerkende kracht dr verblijfsvergunning/status/paspoort afnemen. Het is het ultieme bewijs dat ze heben gelogen in de asielprocedure met dr vluchtverhaal en 'levensgevaar'.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Vorige week was er op Omroep Fryslan zelfs een nieuwsbericht te lezen waarin een directeur van een woningbouwvereniging werd geïnterviewd over de toenemende wachtlijsten in Friesland. De druk die statushouders (migratie) op de vraag leggen is significant te noemen zo werd er toegegeven.quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:37 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wordt het woningtekort grotendeels door immigratie veroorzaakt. Staat als een paal boven water. En dan zeggen sommigen dat het komt omdat er niet genoeg gebouwd wordt. Dat is net zoals zeggen dat iemand die een halve kilo suiker per dag eet en overgewicht heeft te dik is omdat diegene niet elke dag 200 km fietst ...
https://www.omropfryslan.(...)n-niet-te-verdwijnenquote:Verwacht u dat de wachtlijsten voor sociale huurwoningen ooit zullen verdwijnen?
De Roos (Accolade): "Ik denk het niet. Ik denk wel dat in de toekomst een kentering kan plaatsvinden en dat de wachtlijsten korter worden. Het hangt onder andere af van migratie. Als de migratie opeens wegvalt, kan de vraagdruk ook wegvallen. Er kan een golf komen dat er mensen overlijden, zo ontstaat er ook meer leegstand.
Duh. Van de meeste kom je niet meer af als de leefomstandigheden hier beter zijn dan in het land van herkomst. Tel daarbij de sociale voorzieningen op en je weet dat een groot deel van de Oekraïners nooit meer vrijwillig zullen terugkeren, anders dan voor vakantie. Wat ze nu ook massaal schijnen te doen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:10 schreef RamboDirk het volgende:
Onder die Oekrainers zit ook wel tuig hoor. Veel zigeuners. Komen we nooit meer van af
Of die buitenlandse "studenten" uit Oekraïne die naar NL zijn gevlucht...quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:10 schreef RamboDirk het volgende:
Onder die Oekrainers zit ook wel tuig hoor. Veel zigeuners. Komen we nooit meer van af
Je hebt nog nooit een Oekraïner gesproken als je dit soort onzin zegt.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:13 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Duh. Van de meeste kom je niet meer af als de leefomstandigheden hier beter zijn dan in het land van herkomst. Tel daarbij de sociale voorzieningen op en je weet dat een groot deel van de Oekraïners nooit meer vrijwillig zullen terugkeren, anders dan voor vakantie. Wat ze nu ook massaal schijnen te doen.
Mja, nivelleren is een feestje!
Het probleem is o.a. dat a) juist de echte vluchtelingen een bovengemiddeld percentage aan laten we zeggen aanpassingsproblemen vanwege een niet-compatibele levenswijze laat zien en b) het asielrecht op grote schaal misbruikt wordt door tienertoerterroristen die wel degelijk vrijheidsminnend en individualistisch te noemen zijn maar dan niet op de leuke manier.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wedenkende, individualistische, seculiere en vrijheidsminnende asielzoekers?
Wees meer dan welkom.
Enge aartsconservatieve religieuze engnekken (ja, daar vallen ook roomblanke Zuid-Afrikaanse calvinisten onder)?
Opdonderen.
https://nos.nl/l/2546253quote:Op woensdag 2 april 2025 15:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een Oekraïner gesproken als je dit soort onzin zegt.
Klopt inderdaad.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een Oekraïner gesproken als je dit soort onzin zegt.
Hoezo wil je dat? We herkennen ons er toch onwijs in door die blonde kop en blauwe ogen?quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:10 schreef RamboDirk het volgende:
Ome Straatcommando zegt dat dat onzin is. Ik hoop ook dat een groot deel terug zal keren, maar heb er een hard hoofd in dat dat gaat gebeuren. En ik snap dat wel..quote:Op woensdag 2 april 2025 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo wil je dat? We herkennen ons er toch onwijs in door die blonde kop en blauwe ogen?![]()
Laten we het hopen dat een flink deel teruggaat. (Gaat alleen niet gebeuren.)
Zigeuners uit Oost-Europa met blonde kop en blauwe ogen.... Ierland is niet in oorlog dushi.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo wil je dat? We herkennen ons er toch onwijs in door die blonde kop en blauwe ogen?![]()
Laten we het hopen dat een flink deel teruggaat. (Gaat alleen niet gebeuren.)
Daarom kun je ze ook beter gewoon in de regio houden, gewoon op onze kosten. West-Oekraine is zat plek. En dan kun je je handen eraf trekken zodra het vrede is.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Iedereen weet toch dat asielopvang in Nederland gewoon verkapte permanente immigratie is.
Deden we dat maar. Kunnen we veel meer mensen helpen van hetzelfde geld, houden we Nederland veilig en bewaren we onze identiteit. Bovendien hoeven die mensen met een hekel aan het Westen en hun andersdenkenb(qua geloof onder andere) zich niet zo ongelukkig te voelen tussen alle ongelovigen honden, vervloekte homo's, lesbiennes en .. en..quote:Op woensdag 2 april 2025 19:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Daarom kun je ze ook beter gewoon in de regio houden, gewoon op onze kosten. West-Oekraine is zat plek. En dan kun je je handen eraf trekken zodra het vrede is.
Nu zijn er gewoon 120.000 waarvan het merendeel blijft natuurlijk. Heel veel tuig wat hun kans schoon ziet in West-Europa te gaan nestelen. Wordt lekker vol zo, echt ondoenlijkAlle lagen van de maatschappij worden weer extra onder druk gezet
Eigenlijk best schandalig dat we er zo zijn ingeluisd.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Iedereen weet toch dat asielopvang in Nederland gewoon verkapte permanente immigratie is.
Ook als ze wel westers denken is het nog steeds druk en vol in nederland. Oekraïne ruimte zat.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:41 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Deden we dat maar. Kunnen we veel meer mensen helpen van hetzelfde geld, houden we Nederland veilig en bewaren we onze identiteit. Bovendien hoeven die mensen met een hekel aan het Westen en hun andersdenkenb(qua geloof onder andere) zich niet zo ongelukkig te voelen tussen alle ongelovigen honden, vervloekte homo's, lesbiennes en .. en..
Mja, das niet inclusief genoeg natuurlijk
Wat dat betreft doet Denemarken het een stuk beter. Zij voeren een streng beleid en weren niet westerse immigranten veel effectiever. Als ik nog jong was had ik het wel geweten: dan was ik naar Denemarken verhuisd. Denemarken is qua oppervlakte ongeveer even groot als Nederland maar heeft met nog geen 6 miljoen inwoners veel minder druk op de samenleving. Bovendien lijkt het me daar rustiger en beter geregeld, zeker als je kijkt naar hoe ze hun cultuur en welvaart beschermen.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook als ze wel westers denken is het nog steeds druk en vol in nederland. Oekraïne ruimte zat.
Bestuurders in Nederland hebben echt kilo's boter op het hoofd.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:01 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Wat dat betreft doet Denemarken het een stuk beter. Zij voeren een streng beleid en weren niet westerse immigranten veel effectiever. Als ik nog jong was had ik het wel geweten: dan was ik naar Denemarken verhuisd. Denemarken is qua oppervlakte ongeveer even groot als Nederland maar heeft met nog geen 6 miljoen inwoners veel minder druk op de samenleving. Bovendien lijkt het me daar rustiger en beter geregeld, zeker als je kijkt naar hoe ze hun cultuur en welvaart beschermen.
Daar hebben ze het goed op orde inderdaad.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:01 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Wat dat betreft doet Denemarken het een stuk beter. Zij voeren een streng beleid en weren niet westerse immigranten veel effectiever. Als ik nog jong was had ik het wel geweten: dan was ik naar Denemarken verhuisd. Denemarken is qua oppervlakte ongeveer even groot als Nederland maar heeft met nog geen 6 miljoen inwoners veel minder druk op de samenleving. Bovendien lijkt het me daar rustiger en beter geregeld, zeker als je kijkt naar hoe ze hun cultuur en welvaart beschermen.
Ik stem tegenwoordig altijd zo rechts mogelijk maar eerlijk gezegd lijkt het weinig uit te maken. Je stemt rechts maar wat je uiteindelijk krijgt voelt toch als links beleid.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bestuurders in Nederland hebben echt kilo's boter op het hoofd.
Ik denk dat als het zo doorgaat, je uiteindelijk zult zien dat heel veel Nederlanders zelf naar het buitenland gaan migreren. Denemarken lijkt me een goeie optie of misschien Noorwegen. Landen waar ze tenminste nog grip houden op dit soort zaken.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:24 schreef RamboDirk het volgende:
Daarom kun je ze ook beter gewoon in de regio houden, gewoon op onze kosten. West-Oekraine is zat plek. En dan kun je je handen eraf trekken zodra het vrede is.
Nu zijn er gewoon 120.000 waarvan het merendeel blijft natuurlijk. Heel veel tuig wat hun kans schoon ziet in West-Europa te gaan nestelen. Wordt lekker vol zo, echt ondoenlijk Alle lagen van de maatschappij worden weer extra onder druk gezet
Want het is natuurlijk onmogelijk dat, bijv. in geval van iemand die 5 a 10 jaar geleden een Nederlands paspoort heeft gekregen, de situatie is het land van hekomst verbetert?quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Jij wil legale migranten, inclusief mensen uit de EU, die hier al jaren wonen, een goede baan hebben, een goede bijdrage leveren aan de samenleving, allemaal het land uit trappen? Tenzij er geen autochtone Nederlander te vinden is voor hun baan?quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:13 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Het gaat mij om de mensen die er nu nog niet zijn. Asielzoekers die onlangs een paspoort hebben gekregen moeten wel aangemoedigd worden om terug te keren. EU-burgers die hier werken mogen hier wat mij betreft blijven, net als niet-EU-burgers die hier werken overigens. Maar EU-burgers die hier niet werken en toch wonen, moeten wel vertrekken.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:49 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij wil legale migranten, inclusief mensen uit de EU, die hier al jaren wonen, een goede baan hebben, een goede bijdrage leveren aan de samenleving, allemaal het land uit trappen? Tenzij er geen autochtone Nederlander te vinden is voor hun baan?
en al die mensen die een vriend of vriendin hebben gevonden op vakantie en naar nederland zijn overgekomenquote:Op donderdag 3 april 2025 17:49 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij wil legale migranten, inclusief mensen uit de EU, die hier al jaren wonen, een goede baan hebben, een goede bijdrage leveren aan de samenleving, allemaal het land uit trappen? Tenzij er geen autochtone Nederlander te vinden is voor hun baan?
In de EU is vrij verkeer van goederen en personenquote:Op donderdag 3 april 2025 18:12 schreef TAmaru het volgende:
. Maar EU-burgers die hier niet werken en toch wonen, moeten wel vertrekken.
quote:Wat betekent vrij verkeer van goederen en personen in de EU?
Het vrij verkeer van goederen is het resultaat van de opheffing - in het handelsverkeer tussen de EU-lidstaten - van de douanerechten en gelijkwaardige heffingen, alsmede de opheffing van kwantitatieve beperkingen voor het handelsverkeer en maatregelen van gelijke werking..
quote:Vrij verkeer van personen
Vrij verkeer van goederen
Vrij verkeer van diensten
Vrij verkeer van kapitaal
Precies. Ik wil dus uit de EU stappen.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
In de EU is vrij verkeer van goederen en personen
dat staat in het verdrag van maastricht
https://www.eumonitor.nl/9353000/1/j9vvik7m1c3gyxp/vh7eg8yo94yo
[..]
[..]
Dat komt door de economische divergentie van de eurozonequote:Op donderdag 3 april 2025 18:32 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Precies. Ik wil dus uit de EU stappen.
Er zijn hier ook veel te veel Italianen, Grieken, Spanjaarden etc. die hier de nietsnut uit komen hangen.
Dat helemaal ja.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat komt door de economische divergentie van de eurozone
dan moet nederland uit de euro stappen en terug naar de gulden
Dat gaat gewoon.quote:
Ik heb het over landen waar nog steeds oorlog is. En dan kunnen er wel veilige gebieden zijn, maar dan kun je ook daar naartoe vluchten i.p.v. naar Nederland.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want het is natuurlijk onmogelijk dat, bijv. in geval van iemand die 5 a 10 jaar geleden een Nederlands paspoort heeft gekregen, de situatie is het land van hekomst verbetert?
wie een Nederlands paspoort heeft die heeft domicilie in Nederlandquote:Op donderdag 3 april 2025 17:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want het is natuurlijk onmogelijk dat, bijv. in geval van iemand die 5 a 10 jaar geleden een Nederlands paspoort heeft gekregen, de situatie is het land van hekomst verbetert?
Het zou te belachelijk voor woorden zijn als we mensen met Nederlands paspoort anders gaan behandelen dan anderen mer Nederlands paspoort.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb het over landen waar nog steeds oorlog is. En dan kunnen er wel veilige gebieden zijn, maar dan kun je ook daar naartoe vluchten i.p.v. naar Nederland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |