SPOILER: weerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kroati - Itali wordt gespeeld in de Red Bull Arena Leipzig
En het weer wordt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL
POLL
POLL~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
had al gelezen 'uit eerste hand' dat het jouw kloon isquote:Op maandag 24 juni 2024 22:15 schreef GGMM het volgende:
@:coco hier is je bewijs
[ afbeelding ]
Oh, en:
Is hij dan ook de oudste penaltymisser op een EK?quote:Op maandag 24 juni 2024 22:15 schreef WAvanBuren het volgende:
Is Modric nu de oudste doelpuntenmakert op een EK?
Vasticquote:Op maandag 24 juni 2024 22:15 schreef WAvanBuren het volgende:
Is Modric nu de oudste doelpuntenmakert op een EK?
Ik heb tot nu toe 1 uitslag goed. Denemarken - Engeland had ik goed.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb 1–1. Nog geen enkele uitslag goed dus dit wordt zeker geen 1-1
Is hij ouder dan 38 jaar en 257 dagen?quote:
Chiesa komt er meteen in dus dat lijkt mij wel.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vraag is: Gaat Itali risico nemen, wetende dat het een beter doelsaldo heeft dan Hongarije en dat er een goede kans is dat de nummer 3 in Groep F slechter gaat presteren.
Tweede tegengoal kan wat dat betreft ook heel lelijk zijn
je staat vast nog wel boven mijquote:Op maandag 24 juni 2024 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe 1 uitslag goed. Denemarken - Engeland had ik goed.
En eigenlijk had ik Nederland - Frankrijk ook goed.
Van Basten voor Suvrijn tegen Engeland.quote:
Onze Marco miste er van de 54 maar 3. Daarom EK-92 zo schrijnend.quote:
Zeg je dat als trainer van tevoren? Klinkt niet heel lekker om "niet met teveel goals verschil verliezen" als wedstrijdinstelling te hebbenquote:Op maandag 24 juni 2024 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vraag is: Gaat Itali risico nemen, wetende dat het een beter doelsaldo heeft dan Hongarije en dat er een goede kans is dat de nummer 3 in Groep F slechter gaat presteren.
Tweede tegengoal kan wat dat betreft ook heel lelijk zijn
Maar hiermee gaan ze vast ook nog doorquote:Op maandag 24 juni 2024 22:18 schreef Starflyer het volgende:
Itali heeft nog een half uur om er een paar te maken
Ik doe niet mee op FOK!. Enkel in een poule op het werk en daar sta ik voorlaatste.quote:
Vast, maar ik heb 1-2 voorspeldquote:
Vind je niet dat Kroati in voorgaande toernooien erg leuk presteerde? Zou toch mooi zijn als deze generatie nog een keer een succesje boekt?quote:Op maandag 24 juni 2024 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou eigenlijk best zonder Kroatie door willen in dit toernooi
Natuurlijk niet, maar ga je nu all out voor die goal? Ik denk wel dat je 'moet' omdat Portugal misschien met een B-team van Georgi verliest, al moet ook de B-keus dat aankunnenquote:Op maandag 24 juni 2024 22:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeg je dat als trainer van tevoren? Klinkt niet heel lekker om "niet met teveel goals verschil verliezen" als wedstrijdinstelling te hebben
Itali h ? Gelukkig kwam Cruijffie, anders zou nog steeds Cattenacio heersen.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeg je dat als trainer van tevoren? Klinkt niet heel lekker om "niet met teveel goals verschil verliezen" als wedstrijdinstelling te hebben
Ouder dan Vastic dus, zal een paar dagen schelen.quote:
Is dit een sneer naar Stijn?quote:Op maandag 24 juni 2024 22:19 schreef Durmada het volgende:
[..]
Vind je niet dat Kroati in voorgaande toernooien erg leuk presteerde? Zou toch mooi zijn als deze generatie nog een keer een succesje boekt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Alleen als ze op een slechter doelsaldo eindigen dan Hongarije wordt het penibel. Gaat niet gebeuren.quote:
Ronaldo nog geen kaart gepakt? Of Pepe.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu ook de oudste kaartenpakker?
Schutzpolizei paraat.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het gaat los bij Kroatie - Italie
Inzaghiquote:Op maandag 24 juni 2024 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Wie is jullie favoriete Italiaanse voetballer ooit?
En waarom is het niet Andrea Pirlo?
Maldini.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Tottigodquote:Op maandag 24 juni 2024 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Del Piero.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Marco Materazzi.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Del Pieroquote:Op maandag 24 juni 2024 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Twee keer 1-1. Maar ik heb het als uitzondering een keertje mis.quote:
Ik ben eigenlijk wel klaar met deze generatie, en zo geweldig spelen ze ook niet. Dat punt tegen Albanie was ook al vrij mazzelig...quote:Op maandag 24 juni 2024 22:19 schreef Durmada het volgende:
[..]
Vind je niet dat Kroati in voorgaande toernooien erg leuk presteerde? Zou toch mooi zijn als deze generatie nog een keer een succesje boekt?
Branco van den Boomen.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Geniet ervanquote:Op maandag 24 juni 2024 22:18 schreef Zorro het volgende:
En dat allemaal terwijl ik een heerlijk bakje Hertog Caramel Pecan Vanille zat te eten.
Paolo Rossi. Omdat ik wat langer meega.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Pirloquote:Op maandag 24 juni 2024 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wou Rivera zeggen maar Maldini gaat voorquote:
Historisch gezien zou dat kloppen.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:21 schreef hhh38 het volgende:
Echt kenners gaven Kroati nog een goeie kans
Is op en het was heerlijk, dank jequote:Op maandag 24 juni 2024 22:21 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Geniet ervan [ afbeelding ]
Tenzij hij al op is, dan hoop ik dat het je deugd heeft gedaan.
viesdikquote:Op maandag 24 juni 2024 22:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Oh FYI deze kippepootjes zijn goddelijk.
Ik ben het wel met je eens, al vind ik dit Itali eigenlijk ng saaier.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel klaar met deze generatie, en zo geweldig spelen ze ook niet. Dat punt tegen Albanie was ook al vrij mazzelig...
Ik vind het wel stuk voor stuk mooie spelers (al vond ik bijvoorbeeld Rakitic niet erg sympathiek), maar het begint wel erg op vergane glorie te lijken inmiddels en de aanwas is karig.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel klaar met deze generatie, en zo geweldig spelen ze ook niet. Dat punt tegen Albanie was ook al vrij mazzelig...
lukt t?quote:Op maandag 24 juni 2024 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Cristiano Ronaldo heeft nog werk te doen dus.
Cristiano Ronaldo heeft nog werk te doen dus.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Op maandag 24 juni 2024 22:18 schreef maxi-mus het volgende:[/b]
Oh wl dus.
[ x ]
Met Maldini waren ze nooit achter gekomen tegen Kroatiquote:Op maandag 24 juni 2024 22:23 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, al vind ik dit Itali eigenlijk ng saaier.
Mensonterend dikquote:Op maandag 24 juni 2024 22:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Oh FYI deze kippepootjes zijn goddelijk.
Niet gekliktquote:Op maandag 24 juni 2024 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja lach mij maar uit. Dit is gewoon een bug. Heb ik al aangegeven ook.
FB / Youtube. Gaat niet helemaal lekker.
Super Pippoquote:
quote:Op maandag 24 juni 2024 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Ik weet niet tegen wie ze op de rol staan, maar dit soort ploegen komen altijd verder dan je denktquote:Op maandag 24 juni 2024 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Itali en Kroati gaan er allebei gelijk uit de volgende ronde.
Ho ho, dat is wat jouw gare codebase ervan maakt als ik die post quote.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:24 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu ga ik me weer even concentreren op de wedstrijden
Ach laat het maar aan de UEFA over dat dit over een paar jaar een ding isquote:Op maandag 24 juni 2024 22:25 schreef thedeedster het volgende:
“Beste nummers 4”
Niet drinken wanneer je aan het werk bent.
Dat juichen van die gozert in de finale, voor God en Vaderland.quote:
Dat had iemand aan Mislintat moeten vertellenquote:Op maandag 24 juni 2024 22:25 schreef thedeedster het volgende:
“Beste nummers 4”
De nummer 2 mag tegen Zwitserland, dat is gewoon 50/50quote:Op maandag 24 juni 2024 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Itali en Kroati gaan er allebei gelijk uit de volgende ronde.
Tardelliquote:Op maandag 24 juni 2024 22:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat juichen van die gozert in de finale, voor God en Vaderland.
De NOS is echt nog slechter dan we gewend zijn dit toernooi...quote:Op maandag 24 juni 2024 22:25 schreef thedeedster het volgende:
“Beste nummers 4”
Vier beste nummers 3 bedoelde ie.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:25 schreef thedeedster het volgende:
“Beste nummers 4”
Voor mij toch wel gewoon Pirlo. Was wel fan van het Milan van de jaren '00, maar de leuke spelers waren geen Italianen.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Kan best aangenaam zijn hoorquote:Op maandag 24 juni 2024 22:25 schreef thedeedster het volgende:
“Beste nummers 4”
Mijn persoonlijke voorkeur gaat eigenlijk voor mijn pouletje.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zouden @:maxi-mus en ik erg fijn vinden
Schillaci denk ik.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Ah dus dat bedoelde hij, ik was al helemaal in vertwijfeling.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:26 schreef Salina het volgende:
[..]
Vier beste nummers 3 bedoelde ie.
Gast zit lekker aan de Duvel denk ik.
Definitief kan nog niet lijkt mij.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:27 schreef zoekeenleven het volgende:
met hoeveel moet kroatie winnen om Italie definitief uit te schakelen?
Dan moet eerst Albi winnen van Spanje 2quote:Op maandag 24 juni 2024 22:27 schreef zoekeenleven het volgende:
40 landen. 10 poules van 4.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:25 schreef thedeedster het volgende:
“Beste nummers 4”
Dan moet Spanje Albani even laten winnenquote:Op maandag 24 juni 2024 22:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Onmogelijk, maar ik denk dat als ze onder Hongarije komen in de ranking van nummer 3s dat ze dan wel in de problemen zitten.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Dat is n van de 5 schoonheden bij een man. Heb ik ook, met een clit in m'n mond.quote:
Ja, dat kan natuurlijk wel.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet Spanje Albani even laten winnen
Itali gaat door tenzij Georgi van Portugal wint.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Of verdedigend spel doet Kroati weinig goeds.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Heel bijzonder dat Itali toch WEL blijkt te kunnen voetballen als het moet. Is gewoon onwil stelletje schijteboksen.
Wat een kut regelquote:Op maandag 24 juni 2024 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onmogelijk, maar ik denk dat als ze onder Hongarije komen in de ranking van nummer 3s dat ze dan wel in de problemen zitten.
Daarvoor moet Kroati nog 3x scoren. 2x is gelijk, maar volgens mij doet Itali het beter op Fer Plee wat dan geldt.
Maar echt dit.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Heel bijzonder dat Itali toch WEL blijkt te kunnen voetballen als het moet. Is gewoon onwil stelletje schijteboksen.
Drie keer gelijk in de eerste ronde en daarna wereldkampioen.quote:
4-0 om achter Hongarije te staan. Dan wordt het heel lastigquote:Op maandag 24 juni 2024 22:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Oke Willem.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Itali speelt echt geen leuk voetbal dit toernooi als het niet achter staat nee. Net als Frankrijk Engeland etc. Ik vind het echt niet leuk.
Tardelli. Mooiste juichen ooitquote:Op maandag 24 juni 2024 22:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat juichen van die gozert in de finale, voor God en Vaderland.
En dan nog eentje.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:26 schreef Salina het volgende:
[..]
Vier beste nummers 3 bedoelde ie.
Gast zit lekker aan de Duvel denk ik.
Hier nog n. Alhoewel.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zouden @:maxi-mus en ik erg fijn vinden
Wat zuur zeg.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Itali speelt echt geen leuk voetbal dit toernooi als het niet achter staat nee. Net als Frankrijk Engeland etc. Ik vind het echt niet leuk.
Maar die Italianen zijn meesters in het groeien in een toernooi. Let maar op.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drie keer gelijk in de eerste ronde en daarna wereldkampioen.
Mja gelukkig is de defensie van Itali matig genoeg dat het daar wel eens misgaat.quote:
Wie is je favoriete Braziliaanse voetballert ooit?quote:Op maandag 24 juni 2024 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tardelli. Mooiste juichen ooitWel jammer dat ze toen Brazili uitschakelden.
R9quote:Op maandag 24 juni 2024 22:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wie is je favoriete Braziliaanse voetballert ooit?
Finale WK 82quote:Op maandag 24 juni 2024 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Andre Bahiaquote:Op maandag 24 juni 2024 22:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zo gehuild toen, 3 x Rossi en Socrates en Falcao, laatste keer sambavoetbal.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Itali speelt vaak niet zo leuk. Nog een trauma van EK-2000quote:Op maandag 24 juni 2024 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eric Botteghinquote:Op maandag 24 juni 2024 22:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nederland - Italie 2000 is een van mijn jeugdtrauma's.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Itali speelt vaak niet zo leuk. Nog een trauma van EK-2000
Too soonquote:Op maandag 24 juni 2024 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Groep c en Groep f best nog kans dat de nummer 3 geen 3 punten haaltquote:Op maandag 24 juni 2024 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onmogelijk, maar ik denk dat als ze onder Hongarije komen in de ranking van nummer 3s dat ze dan wel in de problemen zitten.
Daarvoor moet Kroati nog 3x scoren. 2x is gelijk, maar volgens mij doet Itali het beter op Fer Plee wat dan geldt.
Toldoquote:Op maandag 24 juni 2024 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nederland - Italie 2000 is een van mijn jeugdtrauma's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
1 Garrincha, 2 Pel, 3 Ronaldo, 4 Socrates, 5 Romario.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2024 22:34 schreef Salina het volgende:
UPDATE ALB-SPASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat in het stadion. Mensen stonden al bij de uitgang van de vakken toen de strafschoppenserie nog moest beginnen.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je er al twee gemist hebt…Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.![]()
Ik voel mij opeens een broekie.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
1 Garrincha, 2 Pel, 3 Ronaldo, 4 Socrates, 5 Romario.![]()
Zwitserland of niemand.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:31 schreef Durmada het volgende:
Tegen wie moet Itali mochten ze onverhoopt derde worden?
Of Portugal bij nader inzien. Mogelijk.
https://www.ek2024duitsland.nl/achtste-finales-ek-2024/
Ik vind het maar vaag met die nummers drie.![]()
quote:Op maandag 24 juni 2024 22:34 schreef Salina het volgende:
UPDATE ALB-SPASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TR geplaatst. Zit midden in een wedstrijd hier ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaap StamGodquote:Op maandag 24 juni 2024 22:35 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik zat in het stadion. Mensen stonden al bij de uitgang van de vakken toen de strafschoppenserie nog moest beginnen.
Als je er al twee gemist hebt…![]()
Mja, groep C kan dat natuurlijk ook nog heel goed. Als Sloveni verliest is de nummer 3 daar wel klaar.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:33 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Groep c en Groep f best nog kans dat de nummer 3 geen 3 punten haalt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik dacht altijd dat dat een vrouw wasquote:Op maandag 24 juni 2024 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat had hij achterwege mogen laten.![]()
Misschien heeft iemand nog dat 'grappige' plaatje met een spoiler die dus helemaal geen spoiler is.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jairzinhoquote:Op maandag 24 juni 2024 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
1 Garrincha, 2 Pel, 3 Ronaldo, 4 Socrates, 5 Romario.Salivili hipput tupput tapput ppyt tipput hilijalleen![]()
Spoler[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Echt heel veel armoede hoor dit EK.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja, groep C kan dat natuurlijk ook nog heel goed. Als Sloveni verliest is de nummer 3 daar wel klaar.![]()
Leestip van de dag.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
1 Garrincha, 2 Pel, 3 Ronaldo, 4 Socrates, 5 Romario.
Staat in mijn uitpuilende boekenkast:
https://www.bol.com/nl/nl(...)lEAQYASABEgJFWvD_BwEMy friends all drive horses![]()
Slecht voor mn pooltjequote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat dacht ik van @Coco. Serieus.quote:
Iets met de naam en de pic ok? Lach me nu maar uit dan hebben we het maar gehad.![]()
Leukequote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Josimarquote:Op maandag 24 juni 2024 22:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wie is je favoriete Braziliaanse voetballert ooit?![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Vrouwen hebben geen picquote:Op maandag 24 juni 2024 22:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat dacht ik van @:Coco. Serieus.
Iets met de naam en de pic ok? Lach me nu maar uit dan hebben we het maar gehad.My friends all drive horses![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kijk liever naar Georgi en Sloveni dan naar Engeland eerlijk gezegd.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Echt heel veel armoede hoor dit EK.AZ
ALKMAAR![]()
Ik heb toen 5000 gulden verdient door voor de halve finale m'n finale kaartjes te verkopen aan een Nederlander die daarna naar de Italianen keek inplaats naar Oranje.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:35 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik zat in het stadion. Mensen stonden al bij de uitgang van de vakken toen de strafschoppenserie nog moest beginnen.
Als je er al twee gemist hebt…
Modric
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Achter de goal?quote:Op maandag 24 juni 2024 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb toen 5000 gulden verdient door voor de halve finale m'n finale kaartjes te verkopen aan een Nederlander die daarna naar de Italianen keek inplaats naar Oranje.
Modric![]()
Bij Budimir heb ik altijd het idee dat hij Minas Tirith moet verdedigen met een zelfmoordmissieMy friends all drive horses![]()
Modric eruit.
Die mag na 23:00 niet meer werken zeker.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodrmm.
D piss hchstens e " Zet " en der Schnie![]()
heb verdientquote:Op maandag 24 juni 2024 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb toen 5000 gulden verdient door voor de halve finale m'n finale kaartjes te verkopen aan een Nederlander die daarna naar de Italianen keek inplaats naar Oranje.
Modric![]()
Ik weer klikken hequote:Godverdomme wat ben ik een lul zeg
Salivili hipput tupput tapput ppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op maandag 24 juni 2024 22:38 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Als je zoiets opslaat als JPG trapt geen hond erin, Hans.
Stukje compressie.
quote:Op maandag 24 juni 2024 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weer klikken heGodverdomme wat ben ik een lul zeg
![]()
Heb ik, in het Nederlands. "Kleine vogel.'quote:Op maandag 24 juni 2024 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Leestip van de dag.
Staat in mijn uitpuilende boekenkast:
https://www.bol.com/nl/nl(...)lEAQYASABEgJFWvD_BwE
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goh. Albani kan niet en Spanje hoeft niet.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wordt schoppartij.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.![]()
gatussoquote:Op maandag 24 juni 2024 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
En waarom is het niet Andrea Pirlo?![]()
Messcherpe analyse. Bedankt.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goh. Albani kan niet en Spanje hoeft niet.![]()
Die staat ook opquote:Op maandag 24 juni 2024 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Joh
Kom gewoon naar Kroati-Itali.![]()
Nee, ik keepte. Buffon moest pissen.quote:
Peter denkt dat Italie er nu al ligt. Klein minpuntje.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodrmm.
D piss hchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Het tweede leven van Kroati
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
quote:Op maandag 24 juni 2024 22:38 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Als je zoiets opslaat als JPG trapt geen hond erin, Hans.
Stukje compressie.Mijn stelling was misschien niet goed opgewassen tegen dit niveau mentale invaliditeit.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weer klikken heGodverdomme wat ben ik een lul zeg
![]()
Ik heb een gelijkspel voorspeld maar ook Kroati als tweede in deze poule dus eigenlijk ben ik nu sowieso wel tevredenAZ
ALKMAAR![]()
Hoeveel schermen heb jij eigenlijk?quote:Op maandag 24 juni 2024 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb toch 2 schermen
Dat heb ik al 100 keer gezegd![]()
Italie komt pijnlijk veel kwaliteit tekort
En dan schittert Yamal op andere velden. Met een aanname twee man tuk koekoek![]()
Dit verhaal heb ik vaker gelezen.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Modric![]()
Nee het tempo waarin Kroati volstrekt onnodig kaarten pakt, dat schiet lekker op bedoel jequote:Op maandag 24 juni 2024 22:43 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[..]
Mijn stelling was misschien niet goed opgewassen tegen dit niveau mentale invaliditeit.
Salivili hipput tupput tapput ppyt tipput hilijalleen![]()
Want?quote:Op maandag 24 juni 2024 22:43 schreef WAvanBuren het volgende:
Belgje loopt wel erg op de zaken vooruit.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
En dan ook nog Fokken.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb toch 2 schermen
Dat heb ik al 100 keer gezegdAls mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.![]()
Hoe is t met de kat?quote:Op maandag 24 juni 2024 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb toch 2 schermen
Dat heb ik al 100 keer gezegd* Verwijderd *
Forum Opties Forumhop: Hop naar: