SPOILER: weer stuttgartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwitserland - Duitsland wordt gespeeld in Deutsche Bank Park:
En daar is het weer:SPOILER: weer frankfurtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pollpollpoll
Dat is wel vaker voorgekomen bij Duitsers.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
HAHA die Musiala bij de goal.
Nu al grootheidswaanzin.
En van Duitsland verwacht je juist wat meer aanvallen.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Van een neutraal land verwacht je geen aanval
quote:Op zondag 23 juni 2024 21:45 schreef xzaz het volgende:
Die coach van sui ziet eruit als een bond villan
Ik kijk de Belg.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
Wauw, bij ned 3 nul analyse van de wedstrijd dus...
Zou het uitmaken?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
Nu valt er ook bijzonder weinig aan te analyseren.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
Moet je ook niet willen johquote:Op zondag 23 juni 2024 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
Benieuwd of ze nog verder door de ondergrens kunnen als in 2021, toen ze gingen uitleggen hoe een mountainbike wedstrijd werktquote:Op zondag 23 juni 2024 21:58 schreef RipCity het volgende:
NOS is wel zwakste speler dit jaar tijdens het EK zeg.
Hopelijk vernaggelen ze de OS niet ook (gaan ze wel doen met reclame tijdens de belangrijkste race en die dan 15 minuten later uitzenden en doen alof t live is)
quote:Op zondag 23 juni 2024 21:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hebben geld nodig voor de narcisten-bijeenkomst van dat Tsjechische meisje.
OS verneuken ze ook al jaren. Dus nu ook.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:58 schreef RipCity het volgende:
NOS is wel zwakste speler dit jaar tijdens het EK zeg.
Hopelijk vernaggelen ze de OS niet ook (gaan ze wel doen met reclame tijdens de belangrijkste race en die dan 15 minuten later uitzenden en doen alof t live is)
OS spelen kijk je natuurlijk bij the home of cyclingquote:Op zondag 23 juni 2024 22:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
OS verneuken ze ook al jaren. Dus nu ook.
Daarom bij De Belg.
Bij HBO Maxquote:Op zondag 23 juni 2024 22:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
OS spelen kijk je natuurlijk bij the home of cycling.
15 minuten op zwart is ook weer zo zoquote:Op zondag 23 juni 2024 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maargoed, waarom dan überhaupt iets laten zien tussen de wedstrijden door...
Zet dan maar Opsporing verzocht op iddquote:Op zondag 23 juni 2024 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
15 minuten op zwart is ook weer zo zo
OS is toch via Eurosportquote:Op zondag 23 juni 2024 22:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
OS verneuken ze ook al jaren. Dus nu ook.
Daarom bij De Belg.
Hoe doet Capu dat dan?quote:Op zondag 23 juni 2024 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik was tijden fake Belg maar die hele optie is onklaar gemaakt...
Als ze daar over een plankje zijn begonnen, wist de kijker wel meer dan Mathieuquote:Op zondag 23 juni 2024 22:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Benieuwd of ze nog verder door de ondergrens kunnen als in 2021, toen ze gingen uitleggen hoe een mountainbike wedstrijd werkt.
Is het nog via hen of via HBO nu?quote:Op zondag 23 juni 2024 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Discovery+, lekker alles streamen wat je maar wil
quote:Op zondag 23 juni 2024 21:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Coco Ik ben morgen en dinsdag absent.
Je was beter dan @Wazaaaaaquote:Op zondag 23 juni 2024 22:04 schreef vul_maar_in het volgende:
ik heb gehaxballed en het was leuk, maar sjezug wat traag haha.
Morgen werk, dinsdag vanaf het begin van de middag in Amsterdam kapotzuipen en Nederland v Oostenrijk kijken.quote:
Al besproken.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:05 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:ikgeefenkellikes geeft even geen likes meer
Die is woedend
Het was wel op de Rode Kruislaan, dus daar heeeft het slachtoffer geluk.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In Eindhoven is in een woonwijk in het stadsdeel Woensel op straat een man neergeschoten. Hij is zwaargewond naar het ziekenhuis vervoerd, zegt de politie.
Hopelijk is alles goed met Kees.
Gelukkig woon ik daar ver vandaan.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In Eindhoven is in een woonwijk in het stadsdeel Woensel op straat een man neergeschoten. Hij is zwaargewond naar het ziekenhuis vervoerd, zegt de politie.
Hopelijk is alles goed met Kees.
geregistreerd op: woensdag 11 januari 2023 @ 16:11quote:Op zondag 23 juni 2024 22:05 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Die is woedend
geendquote:Op zondag 23 juni 2024 22:05 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Die is woedend
Maar eens kijken dat ik niet voor niks dubbel heb straks.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
D+ werkt nog voor bestaande abonnees. Nieuwe kan alleen nog via HBO Max.
Oh huhquote:Op zondag 23 juni 2024 22:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
laatste bezoek: 3 dagen, 23 uur geleden.
aantal posts: 0 (gemiddeld 0 per dag)
welke user post sinds 3 dagen weer mee? Dan weten we van wie het een act isquote:Op zondag 23 juni 2024 22:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
laatste bezoek: 3 dagen, 23 uur geleden.
aantal posts: 0 (gemiddeld 0 per dag)
Bedankt voor dit diepgravende onderzoek.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh huh
Is het dan toch een neppert of is hij niet ingelogd
Oh dacht dat je de hele wedstrijd dinsdag moest missen, maar dit is beter.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Morgen werk, dinsdag vanaf het begin van de middag in Amsterdam kapotzuipen en Nederland v Oostenrijk kijken.
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:07 schreef GGMM het volgende:
Of hij is z'n wachtwoord vergeten (lol)
Nou ja wat kan mij het schelen
Over naar de wedstrijd
Een mens mag ook vakantie hebben. Al posten sommige debielen dan alsnog. @Orientequote:Op zondag 23 juni 2024 22:07 schreef GGMM het volgende:
Of hij is z'n wachtwoord vergeten (lol)
Nou ja wat kan mij het schelen
Over naar de wedstrijd
En ik maar denken dat een mountainbikewedstrijd werkloos was.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Benieuwd of ze nog verder door de ondergrens kunnen als in 2021, toen ze gingen uitleggen hoe een mountainbike wedstrijd werkt.
Freek Jansen stond laatst voor me bij de Mac (lol).quote:Op zondag 23 juni 2024 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh dacht dat je de hele wedstrijd dinsdag moest missen, maar dit is beter.
Nee, laat die vent lekkerquote:Op zondag 23 juni 2024 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil weten wat het hoofdaccount van IkGeefEnkelLikes is.
Check eens IP adressen @:GGMM
De man van VI of de politicus?quote:Op zondag 23 juni 2024 22:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Freek Jansen stond laatst voor me bij de Mac (lol).
oh damn.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
welke user post sinds 3 dagen weer mee? Dan weten we van wie het een act is
Ik neem aan dat jullie samen hebben zitten filosoferen over het leven.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Freek Jansen stond laatst voor me bij de Mac (lol).
Stop eens met deze poppenkast. Iedereen weet dat jij dat bentquote:Op zondag 23 juni 2024 22:05 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Die is woedend
Ok Mannyquote:Op zondag 23 juni 2024 22:09 schreef vul_maar_in het volgende:
jezus wat saai ik ga naar de duitsers kijken.
Dat is alleen als het van een rullevant iemand is.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:08 schreef Coco het volgende:
@:Oriente krijgt vanuit het niets een oplawaai te verduren.
Nee, hij was er met zijn kroost. Maar ik heb hem al eens op de VI-redactie de hand geschud en laatst bij een Ajax Pubquiz nog gesproken.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie samen hebben zitten filosoferen over het leven.
Hij speelde tegelijkertijd met mij, debiel.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stop eens met deze poppenkast. Iedereen weet dat jij dat bent
Eerste indruk?quote:Op zondag 23 juni 2024 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, hij was er met zijn kroost. Maar ik heb hem al eens op de VI-redactie de hand geschud en laatst bij een Ajax Pubquiz nog gesproken.
Met IJsland was dat ook zo irritant ja. 'Ja maar die fans doen de Haka'.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:10 schreef Szura het volgende:
Juichen als we van dit Schotse kutvoetbal verlost zijn. Maar ze hebben van die toffe fans!!!!!
Ja opdonderen.
Sow. Even broek vol poepen hoor, momentje.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij speelde tegelijkertijd met mij, debiel.
Nooit doorgehad dat dat ggmm was 😳quote:Op zondag 23 juni 2024 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sow!quote:Op zondag 23 juni 2024 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij speelde tegelijkertijd met mij, debiel.
Dit kutgrapquote:Op zondag 23 juni 2024 22:10 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk een schot op goal van Schotland
(Gelukkig is dit kutgrap niet gemaakt deze avond)
lolquote:[ afbeelding ] Op zondag 23 juni 2024 22:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Ok Manny
Nice <3 Ik heb ook een glottis sig ergens liggen.
Wat vind jij van landen die trots zijn dat ze zo veel drinken?quote:Op zondag 23 juni 2024 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met IJsland was dat ook zo irritant ja. 'Ja maar die fans doen de Haka'.
Lazer op naar je eiland terug.
Stukje NACquote:Op zondag 23 juni 2024 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat vind jij van landen die trots zijn dat ze zo veel drinken?
Als NAC Breda een land was, was het Schotland?quote:Op zondag 23 juni 2024 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is niet @GGMMquote:Op zondag 23 juni 2024 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen kut aan tot zover.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:13 schreef naatje_1 het volgende:
Is dit het moment om de focus naar Schotland Hongarije te verleggen? Ik vind het niet direct spannend.
Beide MOETEN winnen.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:13 schreef naatje_1 het volgende:
Is dit het moment om de focus naar Schotland Hongarije te verleggen? Ik vind het niet direct spannend.
Moet je mij niet vals beschuldigen.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
@:GGMM kan best gewoon normaal doen. Nergens voor nodig om mee te gaan met al die VBL dieptepunten.
Dat soort landen moet je invallen, genocide plegen en er nooit weer over praten. Probeer het over 200 jaar maar weer eens.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welterusten en tot morgen!quote:Op zondag 23 juni 2024 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga slapenmorgen druk. Hoor het wel allen
![]()
Veel plezier nog!
Ik zei zelf Hongarije.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als NAC Breda een land was, was het Schotland?
Nou dan is het iemand anders. Zal mij het ook jeukenquote:
Dat heeft de olijke Adolf al eens geprobeerdquote:Op zondag 23 juni 2024 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat soort landen moet je invallen, genocide plegen en er nooit weer over praten. Probeer het over 200 jaar maar weer eens.
Trustequote:Op zondag 23 juni 2024 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Veel plezier nog!
Trusten.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Veel plezier nog!
Pardon?quote:Op zondag 23 juni 2024 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je mij niet vals beschuldigen.
Niet het slachtoffer uit gaan hangen nu, dat is gedrag van zwakkeren.
Slaap lekker!quote:Op zondag 23 juni 2024 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pardon?![]()
Pak maar eens een spiegeltje. Ik spreek je morgen wel weer
Nee, ik zou nooit dat Assiemarakis grapje een like geven.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo zeker? Ben jij het zelf?
Kan iemand Rüdiger uit zijn lijden verlossen? Ndoye loopt rondjes om hem heen. voor de rest had Nagelsmann kunnen weten dat dit geen makkie wordt. Half Zwitsers elftal voetbalt in de Bundesliga.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:14 schreef KingRoland het volgende:
@:sabata graag analyse over Die Mannschaft op dit moment
Daar is altijd onredelijk veel kritiek op.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heeft de olijke Adolf al eens geprobeerd
Nu overschat je mij toch schromelijkquote:Op zondag 23 juni 2024 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik zou nooit dat Assiemarakis grapje een like geven.
@:GGMM schreef een keer de naam van @:ikgeefenkellikes nogal verkeerd (ikgeefalleenlikes) en verbeterde het nog snel zodat niemand het zag. Als het echt een act van hem was zou hij niet zo’n blunder begaan denk ik
Sané viel de vorige wedstrijd smerig slecht in. Gnabry is er, ja niet bij.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:17 schreef PippenScottie het volgende:
Hebben ze geen typetje Bierhoff op de bank?
Spelen Gnabry en Sané niet meer?
Je zou zeggen: schot voor open doel. Maar hij pleegt drie Jon Dahl Tomassonnetjes op rij.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
User @:kriegel spartelt maar komt nog niet boven.
Perfecte cover up.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik zou nooit dat Assiemarakis grapje een like geven.
@:GGMM schreef een keer de naam van @:ikgeefenkellikes nogal verkeerd (ikgeefalleenlikes) en verbeterde het nog snel zodat niemand het zag. Als het echt een act van hem was zou hij niet zo’n blunder begaan denk ik
Beetje begrafenis muziek iddquote:Op zondag 23 juni 2024 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
die doedelzakken is wel een beetje treurig
Ik heb de primaire gewisseld. Ik keek ze al beide maar nu Schotland Hongarije met commentaar.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beide MOETEN winnen.
Dus knotsgekke slotfase.
Overkomt Duitsland wel vaker, na snelle winst in het begin ook vrij rap de klad erin.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:17 schreef KingRoland het volgende:
Wtf is Duitsland mee bezig zegjemig dit lijkt HELEMAAL NERGENS op
Fullkrug en Schlotterbeck erin
gnabry is geblesseerd en sané al een half jaar uit vormquote:Op zondag 23 juni 2024 22:17 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je zou zeggen: schot voor open doel.
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:10 schreef GGMM het volgende:
(Gelukkig is dit kutgrap niet gemaakt deze avond)
Fullkrieg hebben zequote:Op zondag 23 juni 2024 22:17 schreef PippenScottie het volgende:
Mwah, dit zijn van die oprechte dingetjes waardoor je dubbelaccounts snel kan afstrepen.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu overschat je mij toch schromelijk
Maar voor wat het waard is: ik ben het niet nee. Dan zou ik constant op 2 accounts moeten zitten en dat wordt voor mij al snel te verwarrend.
Wat een goedkope manier om een like van @IkGeefEnkelLikes te scorenquote:Op zondag 23 juni 2024 22:19 schreef Coco het volgende:
@:Ikgeefenkellikes graag deze post liken als jij ook haxball meespeelt.
Ter onderzoek.
Vind jij het ook zo leuk als de Italianen keihard met PASSIE het volkslied zingen?quote:Op zondag 23 juni 2024 22:19 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan blijven genieten van Flower of Scotland @:bolasie
Hij mag daarna de like weghalen hoor.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een goedkope manier om een like van @:ikgeefenkellikes te scoren
Zielig gewoon
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, dit zijn van die oprechte dingetjes waardoor je dubbelaccounts snel kan afstrepen.
Ik denk overigens dat @:ikgeefenkellikes een lurker is, die heb je hier nog best wel veel namelijk. Ik ben ook een paar jaar lang een lurker geweest voordat ik besloot mee te posten (en toen dachten mensen dat ik een act was van @:hafc)
Nee daar ben ik wel een beetje klaar mee, Flower of Scotland vind ik gewoon een mooi lied.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind jij het ook zo leuk als de Italianen keihard met PASSIE het volkslied zingen?
Die arme jongen heeft al 20 tags in 1 topic.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:19 schreef Coco het volgende:
@:Ikgeefenkellikes graag deze post liken als jij ook haxball meespeelt.
Ter onderzoek.
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:21 schreef GGMM het volgende:
Tijd om @:wazaaaaa even voor aap te zetten in het haxballtopic
Dan accepteer ik je mening.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee daar ben ik wel een beetje klaar mee, Flower of Scotland vind ik gewoon een mooi lied.
Hij klinkt onbeduidende users gewoon weg.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die arme jongen heeft al 20 tags in 1 topic.
En dan zwijg ik nog over de voorgaande dagen.
Die had toen een ragequit maar zijn posts waren zo achterlijk dat iedereen meteen weer door had dat het Hafcfan was. (lol)quote:
Ik weet niet wat dat is, maar geniet er lekker vanquote:Op zondag 23 juni 2024 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik drink overigens een klein sinas bb'tje bij deze pot.
Stukje Friesland. En bedankt.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is, maar geniet er lekker van
Stukje @Hoppahoppaquote:Op zondag 23 juni 2024 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die had toen een ragequit maar zijn posts waren zo achterlijk dat iedereen meteen weer door had dat het Hafcfan was. (lol)
Zal ongetwijfeld niet het vertoonde spel van Schotland zijn, gok ikquote:Op zondag 23 juni 2024 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door de bal voorbij de doellijn te schieten/koppen.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:22 schreef Szura het volgende:
Hoe moeten die Schotten of Hongaren überhaupt gaan scoren,
Een bassie & adriaan sinasje.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koffieplanter vindt voetbal helaas geen sport meer.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:23 schreef KingRoland het volgende:
@:koffieplanter (cavaliers) zie ik ook niet meer vaak in zijn vertrouwde omgeving.
@:mani89 weet meer.
Sinas-beerenburger.quote:
Cavaliers speelt Elden Ring.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:23 schreef KingRoland het volgende:
@:koffieplanter (cavaliers) zie ik ook niet meer vaak in zijn vertrouwde omgeving.
@:mani89 weet meer.
Net als dat iedereen na een dag al doorhad dat Pietje GenerationAlpha was ook al ontkende hij had eerst nogquote:Op zondag 23 juni 2024 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die had toen een ragequit maar zijn posts waren zo achterlijk dat iedereen meteen weer door had dat het Hafcfan was. (lol)
Ik heb geen binding met de huidige ploeg van Italië.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind jij het ook zo leuk als de Italianen keihard met PASSIE het volkslied zingen?
Ik wilde dit net zeggen, ik kijk nu NPO1.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
Schotland - Hongarije is geen hol aan. Ik switch.
Leuke editquote:Op zondag 23 juni 2024 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
Schotland - Hongarije is geen hol aan. Ik Zwits.
Of BehoorlijkKritisch die écht geen BadderHaring was hoorquote:Op zondag 23 juni 2024 22:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Net als dat iedereen na een dag al doorhad dat Pietje GenerationAlpha was ook al ontkende hij had eerst nog.
Daar is de actie al 4 spelers doodquote:Op zondag 23 juni 2024 22:24 schreef Paul het volgende:
Gaat er nog actie komen bij beiden wedstrijden hee
Als hij voetbal nog een sport vond, had hij waarschijnlijk druk bezig geweest met het nieuwste hotspotBraziliaantje na Endrick.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Koffieplanter vindt voetbal helaas geen sport meer.
Ik kwam opeens op dit spitsvondige woordgrapje.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke edit
Ik wilde Nintendo Switch vragen maar dat kan nu niet meer.
Is dat joch dat naar Ajax komt wat?quote:Op zondag 23 juni 2024 22:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als hij voetbal nog een sport vond, had hij waarschijnlijk druk bezig geweest met het nieuwste hotspotBraziliaantje na Endrick.
Een duider van voetbal waar ik niet dagelijks naar kijk is altijd welkom. Zoals @Salina die het Duitse voetbal volgt.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als hij voetbal nog een sport vond, had hij waarschijnlijk druk bezig geweest met het nieuwste hotspotBraziliaantje na Endrick.
Maar ze juichen zo hard als ze een verdedigende actie maken!quote:Op zondag 23 juni 2024 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb geen binding met de huidige ploeg van Italië.
Geen gekke vragen gaan stellen hehquote:Op zondag 23 juni 2024 22:26 schreef GGMM het volgende:
Ach dit is kut
Wat zie je dit toch vaak de laatste tijd
Maak je geen zorgen, ik ben geen proleet (of in ieder geval niet zo'n grote proleet)quote:Op zondag 23 juni 2024 22:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Geen gekke vragen gaan stellen heh.
Ook het eten?quote:Op zondag 23 juni 2024 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
Alles wat het leven kapot maakt komt bij mij samen in het land Italië.
Vooral het eten. Speciaal doen over sliertjes spaghetti van je oma wat precies zo gegeten moet worden want WIJ vinden dat. Lazer op met je kutpasta di mama.quote:
stukje volksdansquote:Op zondag 23 juni 2024 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het eten te goed voor zulke uitsprakenquote:Op zondag 23 juni 2024 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ja tuurlijk.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:30 schreef thedeedster het volgende:
Ze krijgen dan wel geen strafschop, zoiets als dit zou toch eigenlijk altijd een strafschop moeten zijn.
Anders weet ie niet of het Varga wel is.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:30 schreef ashardalan het volgende:
Commentator huilen dat hij de speler niet kan zien
Jij vindt het normaal?quote:
Eva moet nog wachten.quote:
Dit is een vreemde zin.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:31 schreef Zwoerd het volgende:
Lala de spelers verder gaan zal het wel 'goed' zijn.
Dat zal @maxi-mus wel zijn!quote:Op zondag 23 juni 2024 22:32 schreef Coco het volgende:
Volgens mij had iemand een topic gemaakt over die Adam.
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:32 schreef Coco het volgende:
Volgens mij had iemand een topic gemaakt over die Adam.
Specsavers?quote:Op zondag 23 juni 2024 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
maxi-mus in EK / Het grote Martin Ádám topic. #1
wie kom je wel graag tegen in een steegje?quote:Op zondag 23 juni 2024 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kom Adams niet graag tegen in een steegje.
Modric is ook te lang door gegaan.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Toni Kroos al twee foutjes gemaakt, die man kan echt niet meer.
Ondrej Lingr.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wie kom je wel graag tegen in een steegje?
Veerman > Kroosquote:Op zondag 23 juni 2024 22:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Toni Kroos al twee foutjes gemaakt, die man kan echt niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |