SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerdere confrontaties tussen beide landen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.poll
resultaten 2024 beide landen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het weer mag uiteraard niet ontbreken:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht hetzelfde als je naar het gras keek, verdediger onderaanquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:20 schreef Caland het volgende:
‘Met het blote oog kunnen we zien dat dit geen buitenspel is’
Juist![]()
Was dat hands?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Blijkt maar weer eens dat schuin beeld lang niet altijd alles zegtquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde als je naar het gras keek, verdediger onderaanVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Belgjes steken het stadion in de fik.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
LOEKOEKOEKOE HAHAHAH"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
wat! nou mogen ze ook met 4-0 winnenWeg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Belg:
Puur spelbederf want Debruyne had Lukaku kunnen lanceren!Niet Polen?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende: Lukaku is de grootste pechvogel van dit EK.
![]()
Lukaku is de van Basten EK-92. Geen afgekeurde maar paal lat etc.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Als je naar het gras keek donkere strook dan leek het ook wel echt zo dat een verdediger dichter bij het doel stond dan Lukakuquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:21 schreef wimderon het volgende:
Grueter ziet een beeld vanuit een schuin camerastandpunt en ziet het beter dan de VAR.![]()
Valt mee, ze zijn juist erg snelquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:22 schreef ReplaR het volgende:
Je moet dit EK eerst een paar minuten wachten tot je begint te juichen
Behalve gisterenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
hAGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII DE LEGENDE KOMT ERIN"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ik dacht zelf ook duidelijk te zien dat het buitenspel was. Ik was al verbaasd over de reactie van de commentator.'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
Andere wedstrijden ook tegenwoordig maar hier volgt in snel tempo achter elkaar. Ik vind het niet meer leuk zo, al is het rechtvaardig.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:22 schreef ReplaR het volgende:
Je moet dit EK eerst een paar minuten wachten tot je begint te juichen
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
WATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Nee.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:22 schreef Nober het volgende:
Belg:
Puur spelbederf want Debruyne had Lukaku kunnen lanceren!
[..]
Niet Polen?![]()
Het voetbal is gek geworden.
Het zit de Belgen niet tegen heUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ongelofelijk
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Beelden moeten nog gemanipuleerd wordenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:23 schreef PSVCL het volgende:
Nog steeds geen herhaling van het offside doelpunt..Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
De bronzen generatie.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:22 schreef Electric_Eye het volgende:
De gouden generatie van de Belgen ligt ondertussen ook al een tijdje achter ons geloof ik.![]()
Ze moeten eerst wat Photoshoppenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:23 schreef PSVCL het volgende:
Nog steeds geen herhaling van het offside doelpunt..![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:24 schreef leolinedance het volgende:
Die De Bruyne is ook maar een overschatte speler he. Bakt er weer eens weinig van.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat doet die man altijd.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Belgische commentator klinkt alsof die ondertussen in zijn reet genomen wordtWees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
De Roemenen kunnen het alleen van 30 meter afstandUn dann rettet kein Kavallerie,
Ik moet eigenlijk naar bed, maar wil dit ook zien
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Eens.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:24 schreef leolinedance het volgende:
Die De Bruyne is ook maar een overschatte speler he. Bakt er weer eens weinig van.![]()
Wikipedia houdt dat niet bij.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:22 schreef Perox het volgende:
Hoeveel afgekeurde goals? Meer dan owngoals?![]()
![]()
leek geen buitenspel"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ik ga weer effe zappenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Belgische commentator klinkt alsof die ondertussen in zijn reet genomen wordt
Tot straks.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:25 schreef AgnesGru het volgende:
Ik moet eigenlijk naar bed, maar wil dit ook zien![]()
JA LAP ZEGquote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Die Belgische shirts kunnen echt niet. Welk merk is dat
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Morgen naar de kerk?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:25 schreef AgnesGru het volgende:
Ik moet eigenlijk naar bed, maar wil dit ook zien![]()
Alsof 2 vlaggenschepen uit de gouden eeuw op 100 meter afstand op elkaar staan te schieten, maar elke kogel is mis
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.![]()
Ja maar dan verleg je de grens alleen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:25 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Dit soort buitenspel moet worden afgeschaft idioten pula mea
ERGENS moet de nullijn liggen![]()
Nazi merkquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:25 schreef RipCity het volgende:
Die Belgische shirts kunnen echt niet. Welk merk is dat![]()
Hij voetbalt goed.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:24 schreef leolinedance het volgende:
Die De Bruyne is ook maar een overschatte speler he. Bakt er weer eens weinig van.
Belgie genaaid
WMB schaffen ze buitenspel af voor dit soort situaties.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Bizar dat er geen herhaling komt van het vermeende buitenspeldoelpunt. Dit zaakje stinkt.
![]()
Op dit tijdstip gaan etenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:26 schreef crystal_meth het volgende:
Ik ga eten, lees wel hoe het afgelopen is.![]()
![]()
Of een filmcarrière beginnen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
Lukaku kan beter rugby gaan doen. Wat een UNIT![]()
Thomas Beelen was hem fysiek steeds de baasquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
Lukaku kan beter rugby gaan doen. Wat een UNIT
BeelenGodVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Kan ik wel alvast verklappen, met een fluitsignaalquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:26 schreef crystal_meth het volgende:
Ik ga eten, lees wel hoe het afgelopen is.![]()
Nee, moet naar het ziekenhuis.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:26 schreef wdn het volgende:
Belgie genaaid
WMB schaffen ze buitenspel af voor dit soort situaties.Un dann rettet kein Kavallerie,
Misschien met je ogen open kijken...quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Bizar dat er geen herhaling komt van het vermeende buitenspeldoelpunt. Dit zaakje stinkt![]()
Ik twijfelde of ik op bleef. Geen spijt, maar wel adrenaline voor zo meteen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:25 schreef AgnesGru het volgende:
Ik moet eigenlijk naar bed, maar wil dit ook zien
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Bizar dat er geen herhaling komt van het vermeende buitenspeldoelpunt. Dit zaakje stinkt
You can learn anything, the secret lies in discipline.
Nou nou niet perse fysiek.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Thomas Beelen was hem fysiek steeds de baas
BeelenGod
Wel veel slimmer![]()
![]()
Is dit een poging tot opruiing?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Bizar dat er geen herhaling komt van het vermeende buitenspeldoelpunt. Dit zaakje stinkt![]()
Je bent best spitsvondig de laatse tijd. +1quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kan ik wel alvast verklappen, met een fluitsignaalEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Er was net een herhaling, Willem Engel.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Bizar dat er geen herhaling komt van het vermeende buitenspeldoelpunt. Dit zaakje stinktVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Op caféquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:25 schreef WAvanBuren het volgende:
We zouden het bijna vergeten, maar hoe zou het nu met @:capuchon_jongen gaan?![]()
![]()
Adidas heeft alleen maar aidsshirts.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:25 schreef RipCity het volgende:
Die Belgische shirts kunnen echt niet. Welk merk is dat![]()
Ik heb 3-0 voorspeld. Het wordt nu echt wel tijd voor een tweede goaltjeMy friends all drive horses![]()
belgie haalt zijn beste spelers eruit hahahahahah"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Als ze alleen een animatie laten zien is het sowieso niet oke, denkt de UEFA dat we ze zomaar op een euroteken ogen vertrouwen??!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij wou er nog een liniaal langs leggen?
Je denkt BETER te zijn dan een computer?![]()
Alles op alles zetten om te scorenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe kunnen de Roemenen dit nog omdraaien?You can learn anything, the secret lies in discipline.
die is flink aan de zuip. Laten we hopen dat Belgie wint want anders is het straks oorlog hierquote:![]()
\DOOR 2 KEER TE SCOREN FLAPPIEquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe kunnen de Roemenen dit nog omdraaien?"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Maar iedereen wil toch juist de animatie?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als ze alleen een animatie laten zien is het sowieso niet oke, denkt de UEFA dat we ze zomaar op een euroteken ogen vertrouwen??!![]()
in mijn gedachten was Belgie altijd een "zij/haar".quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:27 schreef klaasweetalles het volgende:
belgie haalt zijn beste spelers eruit hahahahahah![]()
neenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:29 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Zou jij zijn Pielemans weleens willen zien?Zonder het woord van God is er alleen duisternis.![]()
Die heeft blijkbaar toch wel een leven.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:25 schreef WAvanBuren het volgende:
We zouden het bijna vergeten, maar hoe zou het nu met @:capuchon_jongen gaan?![]()
![]()
En Nike had ook dezelfde shirts voor elk land kijk maar naar tenues van Nederland en Frankrijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:27 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Adidas heeft alleen maar aidsshirts.
Maar dit Belgische shirt is niet eens rood. Dat de bond dit geaccepteerd heeft is onbegrijpelijk.![]()
Om de wedstrijd tegen België nog om te draaien en een achterstand van 1-0 goed te maken, zou Roemenië de volgende strategieën kunnen overwegen:quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe kunnen de Roemenen dit nog omdraaien?
Aanvallende wissels: Breng extra aanvallers in het veld om de druk op de Belgische verdediging te vergroten. Dit kan zorgen voor meer kansen en mogelijkheden om te scoren.
Formatie aanpassen: Overstappen op een meer aanvallende formatie, zoals 4-3-3 of 3-4-3, kan helpen om meer spelers in aanvallende posities te krijgen en zodoende de Belgische verdediging onder druk te zetten.
Hoge pressing: Zet de Belgische verdediging en middenvelders onder druk om fouten af te dwingen en de bal hoog op het veld te veroveren, wat kan leiden tot snelle kansen.
Snelle flankaanvallen: Gebruik de vleugels om snel op te stomen en voorzetten in het strafschopgebied te leveren, waar spitsen en aanvallende middenvelders kunnen proberen om te scoren.
Schoten van buiten het strafschopgebied: Probeer meer schoten van afstand, vooral als de Belgische verdediging goed georganiseerd is en het moeilijk is om door te dringen.
Standaardsituaties benutten: Maximale focus op het benutten van corners, vrije trappen en inworpen om te scoren. Deze situaties bieden vaak goede kansen om een doelpunt te maken.
Mentale weerbaarheid en teamgeest: Zorg ervoor dat de spelers mentaal sterk blijven en geloven in hun mogelijkheden om terug te komen in de wedstrijd. Een positieve en vechtlustige houding kan een groot verschil maken.
Coachinstructies en aanmoediging: De coach moet actief blijven coachen en het team aanmoedigen om gefocust en agressief te blijven spelen.
Het combineren van deze tactieken kan de kans vergroten dat Roemenië in de resterende tijd een doelpunt weet te maken en mogelijk de wedstrijd nog kan omdraaien.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die doet alsof.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Die heeft blijkbaar toch wel een leven.![]()
Ik zal je nog even een tip geven uit het beginnershandboek van Fok!.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
in mijn gedachten was Belgie altijd een "zij/haar".
Tip #392: neem klaasweetalles NIET serieus. Die gast is knettergek.![]()
net zo slecht dusquote:"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Om de wedstrijd tegen België nog om te draaien en een achterstand van 1-0 goed te maken, zou Roemenië de volgende strategieën kunnen overwegen:
Aanvallende wissels: Breng extra aanvallers in het veld om de druk op de Belgische verdediging te vergroten. Dit kan zorgen voor meer kansen en mogelijkheden om te scoren.
Formatie aanpassen: Overstappen op een meer aanvallende formatie, zoals 4-3-3 of 3-4-3, kan helpen om meer spelers in aanvallende posities te krijgen en zodoende de Belgische verdediging onder druk te zetten.
Hoge pressing: Zet de Belgische verdediging en middenvelders onder druk om fouten af te dwingen en de bal hoog op het veld te veroveren, wat kan leiden tot snelle kansen.
Snelle flankaanvallen: Gebruik de vleugels om snel op te stomen en voorzetten in het strafschopgebied te leveren, waar spitsen en aanvallende middenvelders kunnen proberen om te scoren.
Schoten van buiten het strafschopgebied: Probeer meer schoten van afstand, vooral als de Belgische verdediging goed georganiseerd is en het moeilijk is om door te dringen.
Standaardsituaties benutten: Maximale focus op het benutten van corners, vrije trappen en inworpen om te scoren. Deze situaties bieden vaak goede kansen om een doelpunt te maken.
Mentale weerbaarheid en teamgeest: Zorg ervoor dat de spelers mentaal sterk blijven en geloven in hun mogelijkheden om terug te komen in de wedstrijd. Een positieve en vechtlustige houding kan een groot verschil maken.
Coachinstructies en aanmoediging: De coach moet actief blijven coachen en het team aanmoedigen om gefocust en agressief te blijven spelen.
Het combineren van deze tactieken kan de kans vergroten dat Roemenië in de resterende tijd een doelpunt weet te maken en mogelijk de wedstrijd nog kan omdraaien.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven![]()
Die Hagi moet ondertussen toch ook wel 45 zijn? Kan me die nog herinneren uit jaren 90Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Liever gewoon beeld met lijntjes.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar iedereen wil toch juist de animatie?![]()
Doen ze met opzet, net als bij Duitsland. Als het shirt teveel lijkt op shirts van vorige toernooien doen mensen dat shirt aan in plaats van een nieuwe te kopen. Afwijkend ontwerp = $$$$$$$quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:29 schreef Nober het volgende:
[..]
En Nike had ook dezelfde shirts voor elk land kijk maar naar tenues van Nederland en Frankrijk.
Maar dit Belgische shirt is niet eens rood. Dat de bond dit geaccepteerd heeft is onbegrijpelijk.![]()
Marketing 101 @KingRolandquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doen ze met opzet, net als bij Duitsland. Als het shirt teveel lijkt op shirts van vorige toernooien doen mensen dat shirt aan in plaats van een nieuwe te kopen. Afwijkend ontwerp = $$$$$$$![]()
De keeper wordt ondertussen KNETTERGEK van zijn verdedigers die steeds de bal aanraken als hij hem kan oprapen.![]()
Is een tijdelijke faese.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:30 schreef Viesdik het volgende:
[..]
die faes lijkt een beetje op een hardrocker"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
59.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:30 schreef RipCity het volgende:
Die Hagi moet ondertussen toch ook wel 45 zijn? Kan me die nog herinneren uit jaren 90![]()
Dat paars-roze van Duitsland kopen hooguit vrouwen en homo's.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doen ze met opzet, net als bij Duitsland. Als het shirt teveel lijkt op shirts van vorige toernooien doen mensen dat shirt aan in plaats van een nieuwe te kopen. Afwijkend ontwerp = $$$$$$$![]()
Bestverkochte shirt van Duitsland ooit. Nu al.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat paars-roze van Duitsland kopen hooguit vrouwen en homo's.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En daarom kijk ik bij de Belgquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:32 schreef wimderon het volgende:
De keeper gaat linksback spelen volgens Grueter
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Oh nee dat weet ik. ouwe dorpsgekquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zal je nog even een tip geven uit het beginnershandboek van Fok!.
Tip #392: neem klaasweetalles NIET serieus. Die gast is knettergek.![]()
We zijn een smakeloos volk.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Bestverkochte shirt van Duitsland ooit. Nu al.![]()
Eerder een type Stein Huysegemsquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit België mist een type Stefaan Tanghe.![]()
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:![]()
Ik ook, maar niet door Grueter. FF kwartiertje van de Belg genieten. Langer trek ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:30 schreef RipCity het volgende:
Die Hagi moet ondertussen toch ook wel 45 zijn? Kan me die nog herinneren uit jaren 90Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Die Portugees is ouder.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:30 schreef RipCity het volgende:
Die Hagi moet ondertussen toch ook wel 45 zijn? Kan me die nog herinneren uit jaren 90![]()
Ik vind die passie altijd wel vermakelijkquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet door Grueter. FF kwartiertje van de Belg genieten. Langer trek ik niet.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Snuift Chivu nog?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De grote Hagi struikelt over zijn eigen benen.![]()
voorgestelde strategieën zijn goed doordacht, maar in de praktijk zullen ze waarschijnlijk niet het gewenste resultaat opleveren. Klaasweetalles heeft namelijk beargumenteerd dat:quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Om de wedstrijd tegen België nog om te draaien en een achterstand van 1-0 goed te maken, zou Roemenië de volgende strategieën kunnen overwegen:
Het combineren van deze tactieken kan de kans vergroten dat Roemenië in de resterende tijd een doelpunt weet te maken en mogelijk de wedstrijd nog kan omdraaien.
Aanvallende wissels: Dit kan leiden tot een ongebalanceerd team, waardoor Roemenië kwetsbaarder wordt voor Belgische tegenaanvallen. Extra aanvallers inbrengen kan ruimte achterlaten die België gemakkelijk kan benutten.
Formatie aanpassen: Een switch naar een meer aanvallende formatie zoals 4-3-3 of 3-4-3 kan de verdedigende stabiliteit van Roemenië in gevaar brengen. België beschikt over snelle en technisch begaafde spelers die deze ruimtes snel kunnen uitbuiten.
Hoge pressing: Terwijl hoge pressing effectief kan zijn, loopt Roemenië het risico op vermoeidheid en ongeorganiseerde counters. België's middenveld is bekwaam genoeg om onder druk uit te spelen en gevaarlijke aanvallen op te zetten.
Snelle flankaanvallen: België is zich bewust van deze dreiging en heeft sterke vleugelverdedigers die deze aanvallen kunnen neutraliseren. Bovendien kan het veel energie kosten zonder garantie op succes.
Schoten van buiten het strafschopgebied: Hoewel schoten van afstand een optie zijn, zijn deze meestal minder nauwkeurig en makkelijk te verdedigen door een goede doelman zoals die van België.
Standaardsituaties benutten: Ondanks dat standaardsituaties een kans kunnen bieden, is België doorgaans goed georganiseerd en sterk in de lucht, wat het moeilijk maakt om hier effectief van te profiteren.
Mentale weerbaarheid en teamgeest: Hoewel belangrijk, is dit geen tactische oplossing. Het vergt meer dan alleen mentaliteit om een goed georganiseerde tegenstander als België te verslaan.
Coachinstructies en aanmoediging: Dit is altijd van belang, maar zal op zich niet voldoende zijn om de wedstrijd te keren zonder een gedetailleerde tactische aanpak die rekening houdt met de sterktes en zwaktes van België.Makkelijk eerste![]()
Nog niet juichen jongens.You can learn anything, the secret lies in discipline.
VAR MOET DIT AFKEUREN
KEEPER IS GERAAKT"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Geen VAR ? Ik zei het de Bruijne wereldklasse.
BUITENSPEL???"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ja hoorI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Dit is gewoon een doelpuntNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Hij schopt nog wel even de knie van de keeper doormiddenUn dann rettet kein Kavallerie,
ik eet nu zo'n pokebowl en heb om 16:00 een soort lunch gehad.. zit een beetje in de vakantie modus , al moet ik nog 3 weken werkenquote:Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Oké, u mag juichen.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Goeie pass van de linksback Casteels.
Van die linksbackquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Had hij maar niet keeper moeten wordenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Keeper breekt zijn been maar niets aan de handYou can learn anything, the secret lies in discipline.
KdBGod staat op.![]()
![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Erg jammer dat de Belgjes nu weer praatjes krijgenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dit is gewoon rood voor De Bruyne man
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
heh gatver doe es niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:37 schreef DeeBee het volgende:
Erg jammer dat het zeer onsympathieke België hier gaat winnen![]()
Die mensen met de gele hesjes snap ik nooit. Mag je vlak langs de lijn en dan ga je met je rug naar het veld staan![]()
![]()
Het zou wat zijn als deze ook was afgekeurd.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
als hij het zegt welquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Aad de Mos roept altijd dat hij een draaicirkel van een traktor heeft. Is dat de waarheid?Zonder het woord van God is er alleen duisternis.![]()
In een normaal duel had DeBruyne minimaal geel gekregen."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Lekker wat zit erin? Kip?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:36 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik eet nu zo'n pokebowl en heb om 16:00 een soort lunch gehad.. zit een beetje in de vakantie modus , al moet ik nog 3 weken werken![]()
Niet in het 5 meter gebied dus het mag.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:36 schreef WAvanBuren het volgende:
Keerpert wordt even vol op knie geraakt.![]()
Ach joh, gun ze ook eens wat, ze kunnen wel een keer wat positiefs gebruiken na de kanarieramp.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:37 schreef Szura het volgende:
Erg jammer dat de Belgjes nu weer praatjes krijgen![]()
Gekke Belg
Speelt ie hem afUn dann rettet kein Kavallerie,
Beetje laat maar hier het var moment.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Hoeveel fans zijn het veld al opgerend om met Wout Faes op de foto te gaan?My friends all drive horses![]()
Meters. Mensen die hier over twijfeldenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:39 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ].
![]()
Gemanipuleerdquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:39 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hierop zie je de verdediger die lager stond nietquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:39 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik weet niet waarom we random Belgische voetballers noemen, maar ik zeg Stijn VrevenMy friends all drive horses![]()
Hoop echt op NL - BEL. Wordt hoe dan ook HILARISCHEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Dat ging ook weer maar net goed voor de Belgen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
![]()
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Fuck. Dit moet niet kunnen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:39 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Als Nederland tegen België komt is het afgelopen voor Nederland. Niet omdat België beter is, maar omdat België.![]()
Ik heb de indruk dat hij zelf met een wedstrijdshirtje aan het veld is opgerend en men hem maar gewoon mee laat doen uit sympathie.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
Hoeveel fans zijn het veld al opgerend om met Wout Faes op de foto te gaan?![]()
Geert de Vliegerquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:41 schreef PippenScottie het volgende:
Ik weet niet waarom we random Belgische voetballers noemen, maar ik zeg Stijn Vreven![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:42 schreef Perox het volgende:
Als Nederland tegen België komt is het afgelopen voor Nederland. Niet omdat België beter is, maar omdat België.![]()
![]()
Dit kapsel van Yannick Carrasco is natuurlijk niet serieus te nemen. Simeone had hem aan de locks door de catacomben van Metropolitano gesleurd.
![]()
Davy De Fauw.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Yassine El Ghanassy @:powerloungen![]()
Dries Mertens.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:41 schreef PippenScottie het volgende:
Ik weet niet waarom we random Belgische voetballers noemen, maar ik zeg Stijn Vreven![]()
Wie gaat er dan winnen?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:41 schreef RipCity het volgende:
Hoop echt op NL - BEL. Wordt hoe dan ook HILARISCH
Forum Opties Forumhop: Hop naar: