SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerdere confrontaties tussen beide landen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.poll
resultaten 2024 beide landen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het weer mag uiteraard niet ontbreken:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht hetzelfde als je naar het gras keek, verdediger onderaanquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:20 schreef Caland het volgende:
‘Met het blote oog kunnen we zien dat dit geen buitenspel is’
Juist![]()
Was dat hands?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Blijkt maar weer eens dat schuin beeld lang niet altijd alles zegtquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde als je naar het gras keek, verdediger onderaanVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Belgjes steken het stadion in de fik.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
LOEKOEKOEKOE HAHAHAH"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
wat! nou mogen ze ook met 4-0 winnenWeg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Belg:
Puur spelbederf want Debruyne had Lukaku kunnen lanceren!Niet Polen?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende: Lukaku is de grootste pechvogel van dit EK.
![]()
Lukaku is de van Basten EK-92. Geen afgekeurde maar paal lat etc.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Als je naar het gras keek donkere strook dan leek het ook wel echt zo dat een verdediger dichter bij het doel stond dan Lukakuquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:21 schreef wimderon het volgende:
Grueter ziet een beeld vanuit een schuin camerastandpunt en ziet het beter dan de VAR.![]()
Valt mee, ze zijn juist erg snelquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:22 schreef ReplaR het volgende:
Je moet dit EK eerst een paar minuten wachten tot je begint te juichen
Behalve gisterenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
hAGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII DE LEGENDE KOMT ERIN"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ik dacht zelf ook duidelijk te zien dat het buitenspel was. Ik was al verbaasd over de reactie van de commentator.'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
Andere wedstrijden ook tegenwoordig maar hier volgt in snel tempo achter elkaar. Ik vind het niet meer leuk zo, al is het rechtvaardig.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:22 schreef ReplaR het volgende:
Je moet dit EK eerst een paar minuten wachten tot je begint te juichen
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
WATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Nee.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:22 schreef Nober het volgende:
Belg:
Puur spelbederf want Debruyne had Lukaku kunnen lanceren!
[..]
Niet Polen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: