SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL
Prima, dan verander ik nu m'n poeltje (ik had 1-1)quote:
Beter af gaan op wat Ria heeft.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, dan verander ik nu m'n poeltje (ik had 1-1)
Ik vaar volledig op jouw kunde deze wedstrijd
Oostenrijk? daar moet Jong Oranje nog wel van kunnen winnenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk wint Oostenrijk en krijgen we een hartstikke leuke wedstrijd dinsdag.
Je kan beter op de nummer 40-45 lettenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Letten jullie allemaal even op die nummer 3 van Oostenrijk.
Wie moet dat dan wel niet zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Letten jullie allemaal even op die nummer 3 van Oostenrijk.
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:12 schreef Haags het volgende:
Nederland gaat het lastig krijgen tegen Oostenrijk.
Alleen in het laatste seis in kwart.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:12 schreef Haags het volgende:
Nederland gaat het lastig krijgen tegen Oostenrijk.
Sauer met een hattrick zou toch wel het moment zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is nu al HET moment van het EK.
Of Lingr moet nog gaan scoren.
Massi?quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:27 schreef byah het volgende:
Koeman zit met samengeknepen billen te kijken.
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:27 schreef VoMy het volgende:
Het altijd teleurstellende Polen stelt tot noch toe wederom teleur.
Bedankt.quote:
Hij heeft altijd het shirtje van Mattheus nog.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:27 schreef byah het volgende:
Koeman zit met samengeknepen billen te kijken.
*Thonquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft altijd het shirtje van Mattheus nog.
Geen dank.quote:
Ja dat kan wel zijn, maar ik heb 1-1 dus ze bekijken het maar.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:34 schreef RamboDirk het volgende:
Beide ploegen hebben niks aan deze stand, dit wordt een heerlijke pot.
Niet voor de pool.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:36 schreef Paul het volgende:
laat polen maar winnen lijkt me het gunstigste
voetbalpoules.nlquote:
Sterkte de komende periodequote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Waarom hebben de crewleden opeens een andere kleur naam? De autist in mij schreeuwt keihard nee.
Nee nee.quote:
Een site met pooltjes die zich poules noemt.quote:
Dat vind ik wel een terechte klacht.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een site met pooltjes die zich poules noemt.
Niet serieus te nemen.
Wtf wat een verhaal was dat inderdaadquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:40 schreef Weltschmerz het volgende:
ik begrijp van de commentator dat de Anschlusstreffer is gevallen?
Verwarrend nu Polen speelt.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee nee.
Pool.
Een poule is bijvoorbeeld een groep waarin gevoetbald word, zo is dit een wedstrijd in Poule D.
Zeker!quote:
@GGMM vindt het ook maar tegen vallen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:27 schreef VoMy het volgende:
Het altijd teleurstellende Polen stelt tot noch toe wederom teleur.
Het staat je wel goedquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:45 schreef WAvanBuren het volgende:
Mijn naam in oranje voelt alsof ik in een gedwongen keurslijf zit.
Ja, ik viel er net in. Ik denk dat is de Ausgleich, niet das Anschlusstor, wat bazelt die man.quote:
Dit geneuzel mag in het daarvoor bestemde topic:quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:45 schreef WAvanBuren het volgende:
Mijn naam in oranje voelt alsof ik in een gedwongen keurslijf zit.
Ik laat er geen gras over groeien.quote:
Geen hax?quote:
Klap in het gezicht van @capuchon_jongenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vanaf nu ben jij mijn lievelings EK mod!
Regel maar.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:52 schreef _UserName_ het volgende:
Leuke wedstrijd. Op naar de verdiende 2-2
Waar is die Belg eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van @:capuchon_jongen
Hebben je vrienden afgezegd?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk vanavond Nederland met jullie dus dan weet je dat
Wat fijn!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk vanavond Nederland met jullie dus dan weet je dat
Dan ga ik naar mijn vriendenquote:
Dit heb ik nooit gezegd?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die ervaren mijn aanwezigheid als zeer storend
Alleen Real zou in een compleet wit tenue mogen spelenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:04 schreef WAvanBuren het volgende:
Eigenlijk is het Poolse shirt in al zijn eenvoud de mooiste van dit EK.
ik dacht even dat het een hele foute ww2 grap was. Begon dat niet met der Anschlus en Polen?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, ik viel er net in. Ik denk dat is de Ausgleich, niet das Anschlusstor, wat bazelt die man.
Ja, ik dacht dat is al vele jaren mijn grap.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik dacht even dat het een hele foute ww2 grap was. Begon dat niet met der Anschlus en Polen?
Polen-Oostenrijk is een prima treinpotje lijkt mij.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:11 schreef Szura het volgende:
Is dit een beetje een leuk potje?
Ik moet me nog 3 kwartier vermaken in een trein.
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:11 schreef Szura het volgende:
Niet spectaculair maar ook niet dodelijk saai.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:11 schreef Szura het volgende:
Gaat deze naar De Punt?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
quote:
Al besproken.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:18 schreef Caland het volgende:
Trauner eraf
Lewandowski gaat zo orde op zaken stellen
Als het in korte tijd twee keer gebeurt, is dat heel toevallig.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:19 schreef PSVCL het volgende:
Weer een feyenoord blessure , wat een mietjes
Nee joh, die kan hooguit 1 wedstrijd per week spelen. En zelfs dat al niet meerquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gernot rekt gewoon even wat tijd.
Staat er dinsdag gewoon weer
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:22 schreef Caland het volgende:
Nou, ik ben er vandoor
Lief spelen en luisteren naar @:ggmm
Natuurlijk niet, alles in eigen hardquote:
Het was hartstikke gezellig met de Polen afgelopen zondag.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:29 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Polen gaan de boel afbreken vrees ik
we kunnen zomaar 0 puntjes pakken tegen Frankrijk en oostenrijk ouwe reusquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, alles in eigen hard
We kunnen ook 6 punten pakken.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:30 schreef Paul het volgende:
[..]
we kunnen zomaar 0 puntjes pakken tegen Frankrijk en oostenrijk ouwe reus
Nummer 3 gaat in 4 vd 6 poules door. Angst hebben voor Oostenrijkquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Dan hebben we het zelf gedaan. We kunnen er ook 9 uit 3 van makenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Dan ligt NL er maar uit. Boeiend.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Precies, that's the spirit!quote:
Hard in de handquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, alles in eigen hard
Tegenpolen.quote:
Lewandolski inbrengen?quote:
Nu geen VAR. Geen peil op te trekken.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:39 schreef littlemindy het volgende:
Keeper ging voor de bal, is het dan een penalty?
Maar ze hebben verloren van Frankrijkquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
idd , zijn volgens mij ook een wedstrijd of 18 ongeslagen
Polen neemt meer risico nu natuurlijkquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:39 schreef Perrin het volgende:
Oostenrijk wint makkelijker van Polen dan wij.
Behalve tegen Frankrijk danquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
idd , zijn volgens mij ook een wedstrijd of 18 ongeslagen
Jij ook niet. Met je rolstoel.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh, die kan hooguit 1 wedstrijd per week spelen. En zelfs dat al niet meer
Huh, geen VAR?quote:
Momenteel meer doelpunten voor plus beter doelsaldo. Virtueel staan zij nu eerste in de poule.quote:
Ja daar wordt het nu echt tijd voor.quote:
Onderling resultaat gaat voor Hansquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Momenteel meer doelpunten voor plus beter doelsaldo. Virtueel staan zij nu eerste in de poule.
Sarcasmequote:
Nee, want wedstrijd meer gespeeld. Dus gewoon 3e.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Momenteel meer doelpunten voor plus beter doelsaldo. Virtueel staan zij nu eerste in de poule.
Ik bedoel niet gebruikt in deze situatie en als je met je pink buitenspel wél.quote:
Dan nog, 1-2 vs 1-3.quote:
Dat sowieso. Bij een penalty zou er altijd een VAR er naar moeten kijken.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet gebruikt in deze situatie en als je met je pink buitenspel wél.
Frankrijk en Oostenrijk allebei drie puntenquote:
Nederlandquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Frankrijk en Oostenrijk allebei drie punten
Frankrijk won van Oostenrijk
Onderling resultaat gaat voor
Wie staat er dan nu hoger?
Maar zo goed zijn wij nu ook weer niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:46 schreef Pvt.Webster het volgende:
Oostenrijk is ook bagger. Wint NL simpel van.
Nou nee, als Nederland vanavond verliest wordt het heel vervelend dinsdagquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:46 schreef Pvt.Webster het volgende:
Oostenrijk is ook bagger. Wint NL simpel van.
Met 4 punten ben je normaal gesproken ook wel zeker van de 1/8 finales.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:44 schreef Maver24 het volgende:
Als wij verliezen vanavond moet je winnen van oostenrijk anders is het klaar. Weet niet hoe het zit met de 4 beste nr3
Maar Nederland heeft ook wel bewezen dat ze tegen nagenoeg ieder fatsoenlijk land het vrij lastig kunnen hebben de laatste maanden/jaren.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:43 schreef TLC het volgende:
Mensen doen net alsof Oostenrijk het niveau van Argentinië of zo heeftze spelen met Wober, Griellisch en Arnoutovic for crying out loud
Wij spelen ook niet met Messi.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:43 schreef TLC het volgende:
Mensen doen net alsof Oostenrijk het niveau van Argentinië of zo heeftze spelen met Wober, Griellisch en Arnoutovic for crying out loud
De top 3 gaat door.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nou nee, als Nederland vanavond verliest wordt het heel vervelend dinsdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |