Tegenpolen.quote:
Nu geen VAR. Geen peil op te trekken.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:39 schreef littlemindy het volgende:
Keeper ging voor de bal, is het dan een penalty?
Maar ze hebben verloren van Frankrijkquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
idd , zijn volgens mij ook een wedstrijd of 18 ongeslagen
Polen neemt meer risico nu natuurlijkquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:39 schreef Perrin het volgende:
Oostenrijk wint makkelijker van Polen dan wij.
Behalve tegen Frankrijk danquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
idd , zijn volgens mij ook een wedstrijd of 18 ongeslagen
Jij ook niet. Met je rolstoel.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh, die kan hooguit 1 wedstrijd per week spelen. En zelfs dat al niet meer
Huh, geen VAR?quote:
Momenteel meer doelpunten voor plus beter doelsaldo. Virtueel staan zij nu eerste in de poule.quote:
Ja daar wordt het nu echt tijd voor.quote:
Onderling resultaat gaat voor Hansquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Momenteel meer doelpunten voor plus beter doelsaldo. Virtueel staan zij nu eerste in de poule.
Nee, want wedstrijd meer gespeeld. Dus gewoon 3e.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Momenteel meer doelpunten voor plus beter doelsaldo. Virtueel staan zij nu eerste in de poule.
Ik bedoel niet gebruikt in deze situatie en als je met je pink buitenspel wél.quote:
Dat sowieso. Bij een penalty zou er altijd een VAR er naar moeten kijken.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet gebruikt in deze situatie en als je met je pink buitenspel wél.
Frankrijk en Oostenrijk allebei drie puntenquote:
Nederlandquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Frankrijk en Oostenrijk allebei drie punten
Frankrijk won van Oostenrijk
Onderling resultaat gaat voor
Wie staat er dan nu hoger?
Maar zo goed zijn wij nu ook weer niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:46 schreef Pvt.Webster het volgende:
Oostenrijk is ook bagger. Wint NL simpel van.
Nou nee, als Nederland vanavond verliest wordt het heel vervelend dinsdagquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:46 schreef Pvt.Webster het volgende:
Oostenrijk is ook bagger. Wint NL simpel van.
Met 4 punten ben je normaal gesproken ook wel zeker van de 1/8 finales.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:44 schreef Maver24 het volgende:
Als wij verliezen vanavond moet je winnen van oostenrijk anders is het klaar. Weet niet hoe het zit met de 4 beste nr3
Maar Nederland heeft ook wel bewezen dat ze tegen nagenoeg ieder fatsoenlijk land het vrij lastig kunnen hebben de laatste maanden/jaren.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:43 schreef TLC het volgende:
Mensen doen net alsof Oostenrijk het niveau van Argentinië of zo heeftze spelen met Wober, Griellisch en Arnoutovic for crying out loud
Wij spelen ook niet met Messi.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:43 schreef TLC het volgende:
Mensen doen net alsof Oostenrijk het niveau van Argentinië of zo heeftze spelen met Wober, Griellisch en Arnoutovic for crying out loud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |