Ik kan daar zo niks mee, hoezo beloon je nieuwe klanten (die volgend jaar waarschijnlijk weer weg zijn) beter dan mensen die trouw zijn?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:12 schreef Mr.Chippie het volgende:
[..]
Zei dat ik gewoon bij Greenchoice moest blijven omdat "Ik zou weten hoe het allemaal werkt bij Greenchoice" en dat de bedragen op de vergelijkingssite alleen voor nieuwe klanten zijn. Toen ik aangaf dat ik verder zou zoeken wilde hij dat ik het alsnog zou vastzetten (met de hogere tarieven) en indien nodig ik altijd 14 dagen bedenktijd had.
Lokkertjes en dan er op gokken dat je een paar slapers mee pakt die eenmalig veranderen en dan lekker in je variabele tarieven blijven hangen. Doen alle leveranciersquote:Op zondag 15 september 2024 10:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan daar zo niks mee, hoezo beloon je nieuwe klanten (die volgend jaar waarschijnlijk weer weg zijn) beter dan mensen die trouw zijn?
Dat kan zijn maar dan zijn ze mij als klant kwijt.quote:Op zondag 15 september 2024 10:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
Lokkertjes en dan er op gokken dat je een paar slapers mee pakt die eenmalig veranderen en dan lekker in je variabele tarieven blijven hangen. Doen alle leveranciers
dat is inderdaad het risico dat ze nemen.quote:Op zondag 15 september 2024 10:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan zijn maar dan zijn ze mij als klant kwijt.
En wat zijn de tarieven met panelen?quote:Op donderdag 12 september 2024 20:26 schreef Bronson het volgende:
Als ik het zo zie is de nieuwe collectieve inkoop van Eigen Huis wel weer heel interessant?
Vandebron 3 jaar
0,189
0,159
1,17
Zie hier: https://vandebron.nl/publ(...)xedRedeliveryFee.pdfquote:Op zondag 15 september 2024 10:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En wat zijn de tarieven met panelen?
Maar ziet er goed uit.
Overigens geef ik altijd op geen panelen te hebben. Dat scheelt je in de welkomstbonus.
Alleen kan een energieleverancier gewoon zien of er zonnepanelen op je adres staan geregistreerd.quote:Op zondag 15 september 2024 10:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Overigens geef ik altijd op geen panelen te hebben. Dat scheelt je in de welkomstbonus.
Die heb ik toch niet.quote:Op zondag 15 september 2024 10:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En wat zijn de tarieven met panelen?
Maar ziet er goed uit.
Klopt maar daar kijken ze niet naar wanneer je afsluit.quote:Op zondag 15 september 2024 13:41 schreef Hanca het volgende:
[..]
Alleen kan een energieleverancier gewoon zien of er zonnepanelen op je adres staan geregistreerd.
Als de energieleverancier wil kan hij dan onder je contract uit omdat jij hebt gelogen.quote:Op maandag 16 september 2024 09:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Klopt maar daar kijken ze niet naar wanneer je afsluit.
hetzelfde met dat je vaak een hogere bonus krijgt wanneer je 1400+ m3 gas invult ipv bv 1100 m3.
Helaas zijn ze allemaal om dus wel terugleverkosten in het nieuwe contract.
Nee ik heb een schatting op een vergelijkingswebsite opgegeven.quote:Op maandag 16 september 2024 09:13 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als de energieleverancier wil kan hij dan onder je contract uit omdat jij hebt gelogen.
Je sluit het contract af via die vergelijkingssite, waar jij aan geeft geen zonnepanelen te hebben. Volgens mij zouden ze er daardoor onderuit kunnen als ze willen. Nu zal je er niet zo snel last van hebben schat ik in, maar als iedereen dat doet gaat het natuurlijk wel een keer gebeuren.quote:Op maandag 16 september 2024 09:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nee ik heb een schatting op een vergelijkingswebsite opgegeven.
Er wordt mij nooit gevraagd voordat ik het contract teken of die schatting klopt.
Je tekent daar nergens voor maar over dat laatste heb je gelijk. Je ziet trouwens ook al leveranciers die het aan het gelijktrekken zijn. Ergens ging het ook nergens over.quote:Op maandag 16 september 2024 10:20 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je sluit het contract af via die vergelijkingssite, waar jij aan geeft geen zonnepanelen te hebben. Volgens mij zouden ze er daardoor onderuit kunnen als ze willen. Nu zal je er niet zo snel last van hebben schat ik in, maar als iedereen dat doet gaat het natuurlijk wel een keer gebeuren.
Dat was te verwachten, Geert beloofde voor de verkiezingen dat de energierekening zou dalen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:37 schreef jcdragon het volgende:
Energierekening volgend jaar weer omhoog door extra kosten stroomnet https://www.nu.nl/economi(...)osten-stroomnet.html
Natuurlijk wordt het weer duurder
Vooral je Ferrarismeter houdenquote:Op zaterdag 28 september 2024 01:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vattenfal jaarrekening gehad.
Stroom ¤ 0,312 (jaarverbruik 310 kwh)
Gas ¤ 1,309 (1119 m3)
Heb zonnepanelen dus eigenlijk is mijn verbruik 3879 kwh maar Vattenfal weet niet wat ik teruglever ivm Ferraris-meter.
Waar doe ik nou verstandig aan? Overstappen? Blijven? De 30e loopt mijn jaarcontract af.
Maar de loonbelasting daalt ietsquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:03 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Dat was te verwachten, Geert beloofde voor de verkiezingen dat de energierekening zou dalen.
Dat sowiesoquote:
Op een slimme meter overgaan: met de flexibele contracten kan je dan geld binnenhalen bij negatieve stroomprijzen. Met je oude meter, ga je betalen voor netto terugleveringquote:Op zaterdag 28 september 2024 01:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vattenfal jaarrekening gehad.
Stroom ¤ 0,312 (jaarverbruik 310 kwh)
Gas ¤ 1,309 (1119 m3)
Heb zonnepanelen dus eigenlijk is mijn verbruik 3879 kwh maar Vattenfal weet niet wat ik teruglever ivm Ferraris-meter.
Waar doe ik nou verstandig aan? Overstappen? Blijven? De 30e loopt mijn jaarcontract af.
Hij levert niet netto terug want hij verbruikt meer dan zijn zonnepanelen opleveren.quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:40 schreef blomke het volgende:
[..]
Op een slimme meter overgaan: met de flexibele contracten kan je dan geld binnenhalen bij negatieve stroomprijzen. Met je oude meter, ga je betalen voor netto teruglevering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |