abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220561598
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 19:07 schreef V. het volgende:

[..]
Uh... Ik postte in een topic over energietarieven over energietarieven?

Of is dit een Coolblue-topic?
Uhhm coolblue is tegenwoordig ook een energieleverancier?
  zondag 12 april 2026 @ 14:17:39 #277
136 V.
Like tears in rain...
pi_220563671
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 11:26 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Uhhm coolblue is tegenwoordig ook een energieleverancier?
Ja, draai het om.

Ik leverde geen kritiek op iemand die over Coolblue postte, ik kréég kritiek omdat ik niet over Coolblue postte.

-O-

WTF, is het gemiddelde iq op FOK! nóg lager geworden of zo?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220600041
quote:
18s.gif Op zondag 12 april 2026 14:17 schreef V. het volgende:

[..]
Ja, draai het om.

Ik leverde geen kritiek op iemand die over Coolblue postte, ik kréég kritiek omdat ik niet over Coolblue postte.

-O-

WTF, is het gemiddelde iq op FOK! nóg lager geworden of zo?
Ik las idd verkleerd ik dacht dat jij bij CB had afgesloten.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220844262
Iemand nog ergens aantrekkelijke tarieven gespot voor gas en elektra?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_220844687


'VS waarschuwen voor ‘koude winter’ als Brussel vasthoudt aan methaanregels' https://fd.nl/economie/15(...)utm_term=app-android
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220845679
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:28 schreef JeOma het volgende:
Eneco heeft zijn chatbot echt ge-wel-dig voor elkaar. En dan ook nog een link in de chatbot waar je je review over de bot achter kunt laten en die pagina bestaat niet. Love it. Supergebruiksvriendelijk mensen.

[ afbeelding ]
Elke chatbot is totaal achterlijk.

Als je mensen hoort die zeggen wat voor impact AI gaat hebben, verwijs naar chatbots. Werkt gewoon niet.
  Spellchecker donderdag 28 mei 2026 @ 14:29:28 #282
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220905922
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 23:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Iemand nog ergens aantrekkelijke tarieven gespot voor gas en elektra?
ben ook nog op zoek .....
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:52:07 #283
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220958437
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:29 schreef maily het volgende:

[..]
ben ook nog op zoek .....
Ik ook..
Heb nog 2 maanden contract, ik zorg dat ik altijd in de zomer kan overstappen omdat dan de prijzen vaak gunstig zijn. Hopelijk daalt de TTF nog wat..

Staat nu op 49 tov 30 van voor de crisis.
https://www.ice.com/produ(...)ketId=6243134&span=3

Zou het een verstandig moment zijn om een contract af te sluiten of toch nog even wat verder naar de zomer toe wachten?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221123298
Mijne loopt op 1 juli af, vattenfall met 25% blijven loont korting. Heb een aanbieding gekregen, minder verbruik, zelfde bedrag :')
Nou twijfelde ik toen de straat van Hormuz openging, misschien daalt de prijs. Tot die straat weer op slot werd gegooid. Geen idee of ie alweer open is, maar ik ga toch maar weer voor 1 jaar vast. Tis potdorie een gokspel geworden. Misschien moet de Staat de energieboeren maar es een kansspelvergunning gaan verlenen :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221123702
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:59 schreef Mushanga71 het volgende:
Mijne loopt op 1 juli af, vattenfall met 25% blijven loont korting. Heb een aanbieding gekregen, minder verbruik, zelfde bedrag :')
Nou twijfelde ik toen de straat van Hormuz openging, misschien daalt de prijs. Tot die straat weer op slot werd gegooid. Geen idee of ie alweer open is, maar ik ga toch maar weer voor 1 jaar vast. Tis potdorie een gokspel geworden. Misschien moet de Staat de energieboeren maar es een kansspelvergunning gaan verlenen :')
Je kunt misschien nog meedoen met het energiecollectief via VEH wat op dit moment nog loopt. Even snel invullen op de site van Vereniging Eigen Huis. Ik heb het afgelopen week nog gedaan voor mijn schoonouders en had binnen een paar minuten een zeer interessant aanbod voor zowel 1 als 3 jaar vast. Gelijk de 1 jarige voor ze afgesloten.
pi_221126837
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 05:24 schreef Horsemen het volgende:

[..]
Je kunt misschien nog meedoen met het energiecollectief via VEH wat op dit moment nog loopt. Even snel invullen op de site van Vereniging Eigen Huis. Ik heb het afgelopen week nog gedaan voor mijn schoonouders en had binnen een paar minuten een zeer interessant aanbod voor zowel 1 als 3 jaar vast. Gelijk de 1 jarige voor ze afgesloten.
Thanx voor de tip maar dan ben ik mijn 25% korting kwijt en moet ik elk jaar shoppen. En dan moet ik daar weer aan denken. Hoe hou je een klant vast? Nou, zo ;)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221126997
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:48 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Thanx voor de tip maar dan ben ik mijn 25% korting kwijt en moet ik elk jaar shoppen. En dan moet ik daar weer aan denken. Hoe hou je een klant vast? Nou, zo ;)
Net als mijn schoonouders. Die hadden het zelfde. Heb je al eens uitgerekend wat die korting van 25% (alleen over het stukje gebruikte KWh) eigenlijk maar is? Dat lijkt in percentage heel wat maar is in euro's op het totaal bijna niets. Ga maar eens rekenen. Vaste klanten worden gewoon genaaid. Bij mijn schoonouders scheelde het 350,- euro.
pi_221134154
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:57 schreef Horsemen het volgende:

[..]
Net als mijn schoonouders. Die hadden het zelfde. Heb je al eens uitgerekend wat die korting van 25% (alleen over het stukje gebruikte KWh) eigenlijk maar is? Dat lijkt in percentage heel wat maar is in euro's op het totaal bijna niets. Ga maar eens rekenen. Vaste klanten worden gewoon genaaid. Bij mijn schoonouders scheelde het 350,- euro.
Jup, net uitgerekend. 116 euro :+
Ik heb gewoon geen zin om elk jaar te moeten shoppen voor mn energie. Misschien dat ik daar ooit de energie voor krijg, maar nu even niet ;)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221134317
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:20 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Jup, net uitgerekend. 116 euro :+
Ik heb gewoon geen zin om elk jaar te moeten shoppen voor mn energie. Misschien dat ik daar ooit de energie voor krijg, maar nu even niet ;)
Shoppen hoeft niet ingewikkeld te zijn. Je vult de juiste verbruiksgegevens in bij gaslicht.com (geef toestemming om je historische verbruik op te halen om het heel nauwkeurig te doen) en dan kies je de eerste grote partij. Volgend jaar doe je weer hetzelfde. Kost echt geen moeite verder.
pi_221134574
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:50 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Shoppen hoeft niet ingewikkeld te zijn. Je vult de juiste verbruiksgegevens in bij gaslicht.com (geef toestemming om je historische verbruik op te halen om het heel nauwkeurig te doen) en dan kies je de eerste grote partij. Volgend jaar doe je weer hetzelfde. Kost echt geen moeite verder.
Ik ben 2x eerder overgestapt en dat ging niet vlekkeloos. Overstaptrauma ;)
Ik blijf hier nog wel even, misschien volgend jaar.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221134641
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:17 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ik ben 2x eerder overgestapt en dat ging niet vlekkeloos. Overstaptrauma ;)
Ik blijf hier nog wel even, misschien volgend jaar.
Ik stap al elk jaar probleemloos over sinds gaslicht.com bestaat. Wat ging er mis dan?
pi_221134710
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:24 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ik stap al elk jaar probleemloos over sinds gaslicht.com bestaat. Wat ging er mis dan?
Overstappen zelf ging prima, maar daarna vergat ik over te stappen en betaalde ik de hoofdprijs. En daar heb ik dus geen zin in. Heb genoeg aan mn hoofd, vind het wel goed zo. Misschien, ooit ;)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221134788
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Overstappen zelf ging prima, maar daarna vergat ik over te stappen en betaalde ik de hoofdprijs. En daar heb ik dus geen zin in. Heb genoeg aan mn hoofd, vind het wel goed zo. Misschien, ooit ;)
Nu betaal je door niet over te stappen ook de hoofdprijs, dus dat is geen reden ;).
En gaslicht.com heeft ook de Contractwekker, zodat je een herinnering krijgt als het weer tijd is om over te stappen https://www.gaslicht.com/overstappen/contractwekker
pi_221134830
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:49 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Nu betaal je door niet over te stappen ook de hoofdprijs, dus dat is geen reden ;).
En gaslicht.com heeft ook de Contractwekker, zodat je een herinnering krijgt als het weer tijd is om over te stappen https://www.gaslicht.com/overstappen/contractwekker
Misschien, volgend jaar ;)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221135887
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:57 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Misschien, volgend jaar ;)
Ja, of schrijf je in voor een collectieve offerte bij bijvoorbeeld de Consumentenbond of Vereniging EigenHuis. Allemaal geheel vrijblijvend en is in een paar minuten geregeld. Die van VEH scheelde het afgelopen weekend nog bijna 250 euro (op jaarbasis) met Gaslicht.com. Dat kan echter wel een paar maanden duren voor de offerte op de deurmat (mailbox ;-)) valt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')