quote:Tijd voor een absolute kraker donderdagavond. Grootmachten Spanje en Italië staan tegenover elkaar en gaan uitmaken wie groepswinnaar wordt van poule B.
Voetballiefhebbers worden donderdag getrakteerd op twee mooie partijen. Waar Denemarken eerder deze avond speelde tegen Engeland, staat nu de kraker Spanje – Italië op het programma. De Spanjaarden zijn favoriet voor de Europese titel en Italië is juist de titelverdediger.
Beide landen zijn het EK voetbal goed begonnen. Zo wisten de Spanjaarden de Kroaten weg te spelen met 3-0 en won Italië met 2-1 van Albanië.
Luciano Spalletti
De Italiaanse bondscoach Luciano Spalletti weet al hoe hij het gaat aanpakken met zijn team. “Spanje zal zich waarschijnlijk anders opstellen dan tegen de Kroaten. Ze gaan ons nog een beetje meer onder druk zetten. We moeten niet in hun val trappen door continu de bal naar de centrale verdedigers te spelen en dan aan de doelman geven”
Stadion: Arena AufSchalke
Aftrap: Donderdag 20 juni om 21:00
Ik zie jou er ook wel voor aan om elke dag vanuit je vakantieadres te gaan posten.quote:
Vroeger stonden deze twee daar garant voor met al die moordenaars achterin, niets is meer heilig.quote:
Welke user vind jij nu echt ijskoud?quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:15 schreef vul_maar_in het volgende:
ik volg iig VBL al jaren, zeker bij internationale toernooien, Niet altijd een warm bad maar wel hilarisch <3
Italiaans natuurlijk. Spanjolen gooien overal van de verschrikkelijke vis doorquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga een ONTZETTEND moeilijke vraag stellen:
Spaans of Italiaans eten?
Genoteerdquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie jou er ook wel voor aan om elke dag vanuit je vakantieadres te gaan posten.
sushiquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:16 schreef Perox het volgende:
De aanvoerder mag niet tegen de scheids praten?
quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:16 schreef OmniRocket het volgende:
Voor teams met keeper als aanvoerder is er een veldspeler aangewezen die mag praten met de scheids. Terecht geel Donnarumma.
Smerige goedkope schaaldieren ellendequote:Op donderdag 20 juni 2024 21:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Italiaans natuurlijk. Spanjolen gooien overal van de verschrikkelijke vis door
quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kan niet kiezen maar dan maar gekozen voor Skedje.quote:
De scheids heeft eigen regeltjes.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:16 schreef Perox het volgende:
De aanvoerder mag niet tegen de scheids praten?
Terpstra?quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
1. Erika
2. Flower of Scotland
3. Wilhelmus
Heeft die ook weer een bandje om dan of zo?quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:16 schreef OmniRocket het volgende:
Voor teams met keeper als aanvoerder is er een veldspeler aangewezen die mag praten met de scheids. Terecht geel Donnarumma.
En als je dan zei "precies, dus waarom krijg ik dan geen 10" werd je er uit gestuurd zeker.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De scheids heeft eigen regeltjes.
Net als een bepaalde leraar op de middelbare. Hoe perfect je ook was, een 9 was het hoogste wat je kreeg "want een tien is voor God". Daar had je het maar mee te doen
dat is echt een van de minst leuke users uit dat lijstjequote:Op donderdag 20 juni 2024 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan niet kiezen maar dan maar gekozen voor Skedje.
Ik maak mij anders ontzettend veel zorgen over hem.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is echt een van de minst leuke users uit dat lijstje
Kreeg ooit een 10- want een 10 kon echt echt echt niet!quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
En als je dan zei "precies, dus waarom krijg ik dan geen 10" werd je er uit gestuurd zeker.
we hebben allemaal onze ijsklont momentjes toch?quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke user vind jij nu echt ijskoud?
Eens makker, eensquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik maak mij anders ontzettend veel zorgen over hem.
Wat onaardig.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is echt een van de minst leuke users uit dat lijstje
@Caland in kilt volgende carnavalquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
1. Erika
2. Flower of Scotland
3. Wilhelmus
hoop ook dat het hem goed gaatquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik maak mij anders ontzettend veel zorgen over hem.
Koekoek.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:19 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
we hebben allemaal onze ijsklont momentjes toch?
dat je met de beste bedoelingen erin zakt maar...
Ken je deze gozer nog?quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:caland in kilt volgende carnaval
Nouja, zo slecht gaat het hopelijk ook niet met SkedGodquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:21 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Was is denk ik inderdaad het beste woord.
we hebben allemaal onze ijsklont momentjes toch?quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:21 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Welke user vind jij nu echt ijskoud?
Nou ja, je kunt moeilijk supporter zijn van een club die niet bestaat.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, zo slecht gaat het hopelijk ook niet met SkedGod
Ik hoop dat hij gewoon leukere dingen aan het doen is.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, zo slecht gaat het hopelijk ook niet met SkedGod
NOG leuker?quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij gewoon leukere dingen aan het doen is.
Wat is er nou leuker dan elkaar belachelijk maken op een dood autistenforumquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat had hij dan wel even kunnen zeggenquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
geen ideequote:Op donderdag 20 juni 2024 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft die ook weer een bandje om dan of zo?
Voor mensen met smetvrees is dammen per post mogelijk een uitkomst.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:23 schreef vaarsuvius het volgende:
Leuke sport dat voetbal, wel jammer dat de kans vrij groot lijkt dat je een nare huidziekte oploopt......
quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:24 schreef Caland het volgende:
Ik heb trouwens genoeg gezien
Spanje wordt Europees kampioen
Heb je dat in je poeltje?quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:24 schreef Caland het volgende:
Nederland met Dumfries en Blind uitvlakkenquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:24 schreef Caland het volgende:
En WIJ dan?quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:24 schreef Caland het volgende:
Ja dit is wel gespeeld.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:24 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had hij dan wel even kunnen zeggen
Nee, leuke hoop maar dat zit mis.
Dat zou fijn zijn, want die heb ik op mijn werkquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:24 schreef Caland het volgende:
Kun je echt niet mee komen aanzetten op een eindtoernooiquote:
JAAAAAAAAAquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat spanje europees kampioen kan worden
ik zet ze op nummer 1 nu
Vroeger speelden ze nog met Pelle. Italianen hebben schijt aan alle voetbalwetten.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Kun je echt niet mee komen aanzetten op een eindtoernooi
Dat zei Caland net ookquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat spanje europees kampioen kan worden
ik zet ze op nummer 1 nu
Dit is zo’n beetje het enige leuke Nederlandse autistenforum wat nog niet dood isquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is er nou leuker dan elkaar belachelijk maken op een dood autistenforum
Je schreef een tijd geleden dat hij af en toe afwezig is en dan terugkomt.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:24 schreef onlogisch het volgende:
Nelis is een zelfde verhaal. Geen type die 'zomaar stopt met posten'.
Ja wat dat betreft ben jij wel altijd lekker meegaand als iemand een mening over Feyenoord post die jou niet zint.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is zo’n beetje het enige leuke Nederlandse autistenforum wat nog niet dood is
Die jeugd van tegenwoordig komt allemaal in een eigen autistenalgoritme met mensen die precies hetzelfde denken, nee dat is leuk.
Er zitten anders genoeg mensen in de wappiefuik op FOK!quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is zo’n beetje het enige leuke Nederlandse autistenforum wat nog niet dood is
Die jeugd van tegenwoordig komt allemaal in een eigen autistenalgoritme met mensen die precies hetzelfde denken, nee dat is leuk.
Ze willen dat ie wat harder rent.quote:
Hij is nu bijna een jaar weg hé.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je schreef een tijd geleden dat hij af en toe afwezig is en dan terugkomt.
Geef ons duidelijkheid.
okee doeiquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:24 schreef Caland het volgende:
ik heb heel die post van @Caland helemaal niet gezienquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei Caland net ook
Lekker makkelijk een mening vormen zo he? Gewoon Caland napraten
Al besproken.quote:
Laat Nober met rust, wij zijn van MMAquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zitten anders genoeg mensen in de wappiefuik op FOK!
Ik noem geen @:nober
@Nober is "speciaal".quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk maar van pieken bij 0-0 is nog geen sprake, natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar je moet in deze fase helemaal niet pieken.
Spanje wordt GEEN kampioen
Dat heet discussiërenquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft ben jij wel altijd lekker meegaand als iemand een mening over Feyenoord post die jou niet zint.
mij napraten daar ben je heel goed in blijkbaarquote:
Wel volgens vele users.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:30 schreef Perox het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk maar van pieken bij 0-0 is nog geen sprake, natuurlijk.
Er zijn meer favorieten dan België en Engeland hequote:Op donderdag 20 juni 2024 21:30 schreef PSVCL het volgende:
Spanje is technisch gezien een paar klasse beter dan de andere ¨favorieten¨ op het EK
Scheelt dat Messi niet meedoet zoals bij Barcaquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:30 schreef Questular het volgende:
De commentator is licht Spanje fan volgens mij, kan er naast zitten uiteraard.
Daar worden ze bij de NOS mee opgevoedquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:30 schreef Questular het volgende:
De commentator is licht Spanje fan volgens mij, kan er naast zitten uiteraard.
duitsland ook. Maar voetballend is spanje beter dan de rest. bij de andere landen is het meer hard rennen en direct spelquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn meer favorieten dan België en Engeland he
Waar je andere mensen uitlegt waarom ze ongelijk hebben.quote:
Omdat jij ingelogd bent.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom is dit forum weer zo traag
Vraag het klaas, die weet allesquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ben tegen racismequote:Op donderdag 20 juni 2024 21:33 schreef Caland het volgende:
Bij Spanje heeft echt nooit iemand ruzie met de bal![]()
Daar produceren ze geen Denzel Dumfries, die laten ze gewoon op de Costa Brava zonnebrillen verkopen dan.
Je moeder zit op de serverquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
In de rust (kwartiertje)quote:
Ja duh als er 80 miljoen miljard mensen wonen in je land!quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:33 schreef Caland het volgende:
Daar produceren ze geen Denzel Dumfries, die laten ze gewoon op de Costa Brava zonnebrillen verkopen dan.
Ik hoop echt heel erg dat Ronald Koeman zijn eerste training bij Barcelona een boswandeling was op lege maag.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:33 schreef Caland het volgende:
Die kale hep de rekening weer niet betaald.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je net een zonnebril nodig hebt is dat anders best handig.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:33 schreef Caland het volgende:
UV protection - absent (UV bescherming afwezig)quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je net een zonnebril nodig hebt is dat anders best handig.
Zeker, of als je zo’n kek strandkleed nodig hebt.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je net een zonnebril nodig hebt is dat anders best handig.
En welk probleem moet daar precies mee opgelost zijn?quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop echt heel erg dat Ronald Koeman zijn eerste training bij Barcelona een boswandeling was op lege maag.
Dat zijn ze al 100 jaar en toch winnen ze al 12 jaar niks.. behalve de Nations League danquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
duitsland ook. Maar voetballend is spanje beter dan de rest. bij de andere landen is het meer hard rennen en direct spel
Fijn dat je het even vertaaltquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
UV protection - absent (UV bescherming afwezig)
Robbenquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:35 schreef PzKpfw het volgende:
Sinds 2010 heb ik zo'n godsgruwelijke hekel aan Spaans voetbal. Ik hoop dat ze degraderen.
Of lekkere pindarotsjes.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker, of als je zo’n kek strandkleed nodig hebt.
Hun aanval is mensonterend slecht.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:36 schreef VoMy het volgende:
De lange bal achter de linies loopt nog niet zo lekker bij de Italiaantjes.
Dat kop.quote:
Die gebruiken ze zelf al met touwtjes aan de hoeken zodat alles in een ruk mee kan als de politie de boulevard van Lloret op komtquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker, of als je zo’n kek strandkleed nodig hebt.
Ik voel de pijn nog steedsquote:
Dit heb ik afgelopen winter nog zien gebeuren op Tenerifequote:Op donderdag 20 juni 2024 21:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die gebruiken ze zelf al met touwtjes aan de hoeken zodat alles in een ruk mee kan als de politie de boulevard van Lloret op komt
quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Jullie mogen gewoon een mondkapje op tot na je dood. Schapies.quote:
Geniet van je abo met mate. Af en toe een downtime.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
2 minuten om een vrije trap te nemen en dan dit
Ik heb nog nooit een aflevering van Pokémon gezien waarin Brock pindarotsjes eetquote:
Kom eens uit je hol jeetjequote:Op donderdag 20 juni 2024 21:38 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Jullie mogen gewoon een mondkapje op tot na je dood. Schapies.
ja denk niet dat ik een nieuwe haal na dezequote:Op donderdag 20 juni 2024 21:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geniet van je abo met mate. Af en toe een downtime.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:38 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:38 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
ga je haxball doen?quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:39 schreef Coco het volgende:
Ik ben veilig thuisgekomen.
Hoe is de wedstrijd?
het is net half 10 geweest gek, ga terug naar de tienerjuffiesquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:39 schreef Coco het volgende:
Hoe is de wedstrijd?
Verlenging.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:39 schreef Coco het volgende:
Hoe is de wedstrijd?
Ik was daar om 15:30 gek.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het is net half 10 geweest gek, ga terug naar de tienerjuffies
DRS gaat ook regelmatig open op de flank, wat een snelheidquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:39 schreef VoMy het volgende:
Williams is met afstand de beste man bij Spanje.
ja de bijlmer is best onveiligquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:39 schreef Coco het volgende:
Hoe is de wedstrijd?
Spanje valt aan en scoort niet.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:39 schreef Coco het volgende:
Hoe is de wedstrijd?
Ze hebben speciaal gewacht met scoren tot jij thuis was.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:39 schreef Coco het volgende:
Hoe is de wedstrijd?
Wou je zeggen dat je nu niet meer gek bent?quote:
Neequote:Op donderdag 20 juni 2024 21:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat je nu niet meer gek bent?
Wat vind jij van de Belgen?quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:41 schreef vul_maar_in het volgende:
soms mis je dat smerige Italie uit de jaren 90.
Ja @Scrummie is erquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Indien animo.
Bel wat zo zat als een kanon!
Lekker geplopt ook?quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Indien animo.
Bel wat zo zat als een kanon!
Dat wou je niet zeggen? Ok, dan is het goed.quote:
Graag, leuk dat @Scrummie er ook is!quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja @:scrummie is er
Maar ik heb al een server klaarstaan dus ik wil het ook wel doen dit jaar
Dan kan jij lekker spelen
Dit jaar.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja @:scrummie is er
Maar ik heb al een server klaarstaan dus ik wil het ook wel doen dit jaar
Dan kan jij lekker spelen
Ik ga volgende week mijn 18e pfizer halenquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Zag er afgelopen weekend nog een ook nog met plastic handschoenen aan waarschijnlijk @:caland
1982 was geweldig, wat een elftal, zo goed en zo smerig.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:41 schreef vul_maar_in het volgende:
Wtf boomer.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga volgende week mijn 18e pfizer halen
Bohh spuit me maar vol
Wordt dat de eerste keer?quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan we eindelijk eens rusten met 0-0?
Dat zegt je moeder ook altijdquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga volgende week mijn 18e pfizer halen
Bohh spuit me maar vol
potentieel goede spelers met morbide faalangst. Hoop dat ze over 5 jaar wat beters hebbenquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Belgen?
0-0 is mijn eindstandquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanmiddag ook alquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of Italiaanse Belgen uit de jaren '90. Als je het toch over goorlappen hebt.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Belgen?
Eindelijk een normale match!quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Akkoord.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand, ik vind beide landen eigenlijk maar vervelend
Het werd 1-1 in blessuretijd.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja toen was ik al op het feestje. Niks gemist dus.
Nederlandquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk wel een leuk topland? Ik zie niemand positief bij Engeland, Frankrijk, Spanje, Portugal, België (lol) en Italië.
Engeland is geen topland op eindtoernooien.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk wel een leuk topland? Ik zie niemand positief bij Engeland, Frankrijk, Spanje, Portugal, België (lol) en Italië.
Ja je kenniewinnen.nl maar ook niet verliezen hier.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand, ik vind beide landen eigenlijk maar vervelend
Duitsland.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsland speelt wel leuk. Spanje ook.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja geen eigenlijkquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
baco'squote:Op donderdag 20 juni 2024 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat heb je allemaal gedronken @:coco ?
Nederlandquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch Italië.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje toch welquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portugal vind ik leuk. Italië ok en Spanje heb ik niks mee maar ook niks tegen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
ze zijn allemaal een bedreiging dus...geen sympathie slechts dubbel leedvermaakquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankrijk is de te kloppen ploeg. Verder geen echte favorieten. Trouwens ik hou niet van Frankrijk maar ze zijn wel de beste tot nu toe.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie nochtans een hoop van dat soort geintjes deze minutenquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:41 schreef vul_maar_in het volgende:
Frietje (mini) + truffelmayonaisequote:
Freudiaanse verluistering?quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:46 schreef ISVV het volgende:
Zijn ze nou dat ausländer raus steeds aan het zingen?
Een droge bek is ook niets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |