Je hebt wel gelijk maar van pieken bij 0-0 is nog geen sprake, natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar je moet in deze fase helemaal niet pieken.
Spanje wordt GEEN kampioen
Dat heet discussiërenquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft ben jij wel altijd lekker meegaand als iemand een mening over Feyenoord post die jou niet zint.
mij napraten daar ben je heel goed in blijkbaarquote:
Wel volgens vele users.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:30 schreef Perox het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk maar van pieken bij 0-0 is nog geen sprake, natuurlijk.
Er zijn meer favorieten dan België en Engeland hequote:Op donderdag 20 juni 2024 21:30 schreef PSVCL het volgende:
Spanje is technisch gezien een paar klasse beter dan de andere ¨favorieten¨ op het EK
Scheelt dat Messi niet meedoet zoals bij Barcaquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:30 schreef Questular het volgende:
De commentator is licht Spanje fan volgens mij, kan er naast zitten uiteraard.
Daar worden ze bij de NOS mee opgevoedquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:30 schreef Questular het volgende:
De commentator is licht Spanje fan volgens mij, kan er naast zitten uiteraard.
duitsland ook. Maar voetballend is spanje beter dan de rest. bij de andere landen is het meer hard rennen en direct spelquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn meer favorieten dan België en Engeland he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |