Ah nee toch..quote:
Oquote:Op dinsdag 10 september 2024 00:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik herinner me die aflevering met James en Sheldon Cooper in TBBT.
R.I.P.
Ik kende hem hiervan:quote:Op donderdag 19 september 2024 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Pieter Bouwman van Radio bergeijk
Ik ken hem via een ex van mequote:
Zie de post boven je.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:13 schreef Bluesdude het volgende:
Stemacteur David Graham (99) van Dr Who,
[ afbeelding ]
Terminate..... terminate...
Nu hij dood is is het wel ex-terminate, ja.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:09 schreef Elvi het volgende:
Overigens is het "exterminate " en niet 'terminate'
Allemamaggiesquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhh.. toch wel een icoon hoor.
Maggie.
Dit ja, echt one of a kindquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Mooie leeftijd. En wat was ze een iconische actrice
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maggie Smith
https://www.bbc.com/news/(...)aking&at_format=link
De eerste film is dan ook al van 23 jaar geledenquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Robbie Coltrane, Michael Gambon, Helen McCrory, Richard Griffiths, Alan Rickman en nu Maggie Smith. Het is rap gegaan onder de Harry Potter cast sinds de laatste film.
Maar was ze ook een echte Dame?quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een van de echte grande dame des arts
De films zijn dan ook al een jaartje of 20 oud en er zaten destijds veel zestigers in. Fudge en Crouch sr zijn bijvoorbeeld ook al een tijdje hemelen. Maar zoals McCrory en Rickmanquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Robbie Coltrane, Michael Gambon, Helen McCrory, Richard Griffiths, Alan Rickman en nu Maggie Smith. Het is rap gegaan onder de Harry Potter cast sinds de laatste film.
Jaquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar was ze ook een echte Dame?
Wat was zij goed zeg.. ook echt van haar genoten in Downton Abbeyquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maggie Smith
https://www.bbc.com/news/(...)aking&at_format=link
quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
De eerste film is dan ook al van 23 jaar geleden
Ik weiger dit te geloven.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De films zijn dan ook al een jaartje of 20 oud [...]
Een ckte!quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar was ze ook een echte Dame?
Wat een glansrol was dat zegquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat was zij goed zeg.. ook echt van haar genoten in Downton Abbey
Is altijd zo raar. Wat ie een niet mooie leeftijdquote:
12quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is altijd zo raar. Wat ie een niet mooie leeftijd
32, 56.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is altijd zo raar. Wat ie een niet mooie leeftijd
Ja best bizar inderdaad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:10 schreef golfer het volgende:
21 augustus overleden en nu pas bekend gemaakt?
Ik ken 'm vooral van Roots:quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:08 schreef KinKiJan het volgende:
[ x ]
Bekend van oa. Coming to America en The West Wing
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:08 schreef KinKiJan het volgende:
[ x ]
Bekend van oa. Coming to America en The West Wing
Ik snap het wel, rustig de uitvaart regelen, niet allerlei figuren die het beroemde lijk claimden te kennen, die van alles van je willen...quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:10 schreef golfer het volgende:
21 augustus overleden en nu pas bekend gemaakt?
Dat is toch niet john ashton?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken 'm vooral van Roots:
[ afbeelding ]
Omdat het een reactie was op mijn post over de overleden john ashton en dan reactie met een foto van die john amos dus.quote:
Kunta Kintequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken 'm vooral van Roots:
[ afbeelding ]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/John_Amosquote:Amos died of congestive heart failure at a hospital in Inglewood, California on August 21, 2024, at the age of 84.[31][32] His death was not announced until October 1, 2024.[33][34] His daughter, Shannon, was unaware that he had died until it was reported by the media.[35] His remains were cremated nine days after his death.[31]
LOLquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:45 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/John_Amos
H, wel outside de box denken.quote:
Er zat een goeie Cobb op.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:45 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ze oefende waarschijnlijk gewoon het oudste beroep uit. Niks mis mee maar dit kan echt alleen maar door donkere Amerikanen zo benoemd wordenquote:
Ouwe snoeperdquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:45 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Idd...quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moeten er maar niet 2 John A.'s vlak achter elkaar sterven…
Maar gefixed…
Ik kreeg een maand geleden te horen dat ik Parkinson heb.quote:
Jeetje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kreeg een maand geleden te horen dat ik Parkinson heb.![]()
Confronterend dit.
Gelukkig worden behandelingen steeds beter, sterkte ermee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Confronterend dit.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Confronterend dit.
Sterkte Fox...quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Confronterend dit.
Wat een rotnieuwsquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:02 schreef FireFox1 het volgende:
Confronterend dit.
Heelveel sterktequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Confronterend dit.
Sterkte man.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Confronterend dit.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Confronterend dit.
Ow sterktequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Confronterend dit.
jeumig sterkte!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Confronterend dit.
Hij mag z'n laatste rol gaan spelenquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:06 schreef golfer het volgende:
Geen acteur, maar wel heel belangrijk geweest voor acteurs en actrices.
Castingkoning Hans Kemna (1940-2024) overleden: in acterend Nederland was hij lang onontkoombaar
[ afbeelding ]
Hans Kemna was zelfverklaard castingkoning en de bekendste acteursscout van Nederland. Onvermoeibaar was hij bezig met het ontdekken van nieuw talent. En tegelijkertijd verzamelde hij een imposante kunstcollectie. Hij overleed zondagavond na een kort ziekbed, werd op Facebook bekendgemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |