Wist niet dat Cornald Maas mee deedquote:Op donderdag 20 juni 2024 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hopelijk is deze Penguin net zo goed als deze uit Gotham:
[ afbeelding ]
Ik twijfel nog even of ik week per week ga kijken of dat ik wacht tot november tot alle afleveringen erop staan. Ik neig naar dat 2e.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
De 1e aflevering staat erop! Maandag de 30e de volgende.
Ik ga dit weekend de eerste al kijken. Ook dit koppel ik later even terug.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik twijfel nog even of ik week per week ga kijken of dat ik wacht tot november tot alle afleveringen erop staan. Ik neig naar dat 2e.
Maar ik kom er nog even op terug
Vond de Gotham sfeer in The Batman echt het allerbeste ooit. Dat donkere, harde, nihilistische was geweldig uitgewerkt. Heel veel zin in deel twee ook.quote:Op zondag 22 september 2024 11:42 schreef Shogo het volgende:
Goede eerste aflevering hoor! Mooi om meer te zien van deze Gotham dan alleen in The Batman. Wel zou het van mij nog iets donkerder/harder mogen (zoals die eindmuziek had niet gehoeven van mij), maar wellicht komt dat in de volgende afleveringen.
Nog een toetje: The Penguin sluit elke aflevering af met een heerlijk en passend nummer voor waar de twee hoofdpersonages op dat moment (samen) staan. Een fijne toevoeging aan een serie die de omgeving en de sfeer van Gotham City sowieso reteserieus neemt en geen millimeter onaangeraakt laat.quote:Op zondag 22 september 2024 11:42 schreef Shogo het volgende:
Goede eerste aflevering hoor! Mooi om meer te zien van deze Gotham dan alleen in The Batman. Wel zou het van mij nog iets donkerder/harder mogen (zoals die eindmuziek had niet gehoeven van mij), maar wellicht komt dat in de volgende afleveringen.
Ben benieuwd, want 9 to 5 vond ik grappig tussendoor, maar niet als afsluiter eerlijk gezegd.quote:Op zondag 22 september 2024 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog een toetje: The Penguin sluit elke aflevering af met een heerlijk en passend nummer voor waar de twee hoofdpersonages op dat moment (samen) staan. Een fijne toevoeging aan een serie die de omgeving en de sfeer van Gotham City sowieso reteserieus neemt en geen millimeter onaangeraakt laat.
Nee, die komt er niet in voor. Schijnbaar wordt z'n naam zelfs niet eens genoemd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:11 schreef over_hedge het volgende:
Benieuwd trouwens of batman zelf er nog in voor komt. Zo ja. Weet ook niet zo goed of ik dat wel wil
Oke tnxs! En helemaal primaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, die komt er niet in voor. Schijnbaar wordt z'n naam zelfs niet eens genoemd.
Wij kunnen pas vanavond de 4e aflevering bekijken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:51 schreef over_hedge het volgende:
Wat een rust hier. Zonde want het is zo goed.
Het raam stond open.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:56 schreef golfer het volgende:
Ik heb misschien niet goed opgelet (voetbal ook op de tv)maar hoe kwam het nou dat iedereen dus dood was maar Johnny Vitti niet?
Of dat ze iedereen op zou hangen, ze wordt immers the hangman genoemd.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:53 schreef Karina het volgende:
Na aflevering 4 begrijp ik hoe Penguin Sofia had verraden. Begrijp wel dat hij niet had voorzien dat ze 10 jaar in Arkham zou zitten. Wel jammer hoe ze iedereen uitmoordde: ik had gehoopt op een flink steek- of schietpartij eigenlijk
Je weet niet wat je mist gr gr.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:36 schreef Evangelion het volgende:
Ik ga dit niet kijken vanwege de Batman associatie. Penguin is een matige villain.
Beter hadden ze iets origineels gemaakt met deze cast gr gr.
Ja dat was idd beter geweest.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:30 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Of dat ze iedereen op zou hangen, ze wordt immers the hangman genoemd.
Geweldige actrice, ik denk dat afl 4 haar wel eens wat acteernominaties op kan gaan leveren.quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:40 schreef SiGNe het volgende:
Cristin Milioti zet ook een erg goede Sofia Falcone neer, hoe ze door Arkham gevormd is.
1 op 1quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:12 schreef Discombobulate het volgende:
Ik moet nog steeds kijken. Vond The Batman wel echt onvoorstelbaar goed.
Hoe verhoud dit zich er mee qua stijl?
Voorspelling: volgende aflevering zien we The Bat-Signal.quote:Op maandag 4 november 2024 16:44 schreef wolfrolf het volgende:
Lekkere aflevering, aflevering 7.
Dat zo'n explosie echter niet Batman triggert vind ik niet bijster geloofwaardig. Maar ach.
Erg benieuwd naar de slotaflevering!
Niet geheel ondenkbaar!quote:Op maandag 4 november 2024 18:46 schreef superniger het volgende:
[..]
Voorspelling: volgende aflevering zien we The Bat-Signal.
Gas explosie, dat is geen misdaad.quote:Op maandag 4 november 2024 16:44 schreef wolfrolf het volgende:
Lekkere aflevering, aflevering 7.
Dat zo'n explosie echter niet Batman triggert vind ik niet bijster geloofwaardig. Maar ach.
Erg benieuwd naar de slotaflevering!
Penguin had in The Batman maar een bijrolletje natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:28 schreef SiGNe het volgende:
In de serie is The Penguin ook brutaler dan in de film maar dat kan ook komen omdat hij zelf machtiger is geworden.
Fquote:
Nog nooit Nolan's trilogie gezien?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:37 schreef golfer het volgende:
Ik heb nooit een Batman film of serie gezien, behalve de eerste serie op TV in de jaren 60 van de vorige eeuw, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.
Nee. Zegt mij ook niks.quote:
The Batman is ook wel aan te raden.quote:
Gauw gaan kijken als ik jou wasquote:
Een artikel in de Volkskrant.quote:[b]Op maandag 11 november 2024 23:47 schreef Rnie
Wat wekte je interesse om deze serie te gaan kijken? Aangezien je al jaren niets met Batman van doen hebt?
superniger called it!quote:Op maandag 4 november 2024 18:46 schreef superniger het volgende:
[..]
Voorspelling: volgende aflevering zien we The Bat-Signal.
Hush waarschijnlijk een vd villians in deel 2 samen met clayface. Dat wordt genot @Zipportalquote:Op woensdag 13 november 2024 17:40 schreef Shogo het volgende:
Fantastische serie, met een hele nare maar nodige afsluiter. Kan een mooie confrontatie worden in Part 2.
Ik las ook Mr Freeze of Court of Owls.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hush waarschijnlijk een vd villians in deel 2 samen met clayface. Dat wordt genot @:zipportal
In maart 2025 The Penguin op 4K Blu-ray genot.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hush waarschijnlijk een vd villians in deel 2 samen met clayface. Dat wordt genot @:zipportal
Deze serie is in principe gemaakt als een miniserie. Maar je weet hoe dat gaat. Kijk maar naar Joker, wat in principe ook geen vervolg zou krijgen. Maar Colin feral heeft kenbaar gemaakt dat hij in het tweede en derde derde deel van the Batman ook van de partij zal zijn.quote:Op maandag 11 november 2024 22:12 schreef SiGNe het volgende:
Ik mag aannemen dat er minstens een seizoen 2 aan zal komen of evt een The Batman film waarin Penguin de villain is.
Joker had volgens velen beter geen vervolg kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 00:37 schreef egayalS het volgende:
[..]
Deze serie is in principe gemaakt als een miniserie. Maar je weet hoe dat gaat. Kijk maar naar Joker, wat in principe ook geen vervolg zou krijgen. Maar Colin feral heeft kenbaar gemaakt dat hij in het tweede en derde derde deel van the Batman ook van de partij zal zijn.
Het tweede deel van Joker is belachelijk slecht. Bespaar je tijd en moeite. Tijdens de film in de bios zei ik, als ik deze film thuis op streaming had gekeken had ik het niet eens afgekeken. Zo slecht op zo veel fronten. Je kan beter die andere gangster musical kijken, Emilia Perez.quote:Op zaterdag 16 november 2024 01:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Joker had volgens velen beter geen vervolg kunnen krijgen.
Moet 'm zelf nog zien maar ik begreep dat het half een musical is maar kan ook zijn dat dat het fantasiwereldje van Joker is.
In The Batman 2 zou volgens geruchten een andere vijand komen, Mr. Freeze wordt veel genoemd.
En zoals The Penguin afsloot lijkt het erop dat die burgemeester van Gotham wil worden.
Dat kan opzich tegelijkertijd in de film maar zou mooier zijn als ze daar een apart verhaal van maken,.. of het is het hele concept van die film, kan ook.
We gaan het zien, er is in elk geval een goede weg ingeslagen om Batman (en z'n vijanden) populairder te maken bij mensen die verder niks met Batman hebben.
2 euro per maand??? reclamevrij??quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb even via KPN een abo HBO Max aangezet.
Kost ¤2 pm en maandelijks opzegbaar ideaal.
Ook The Penguin gaan kijken.
Een hele eenvoudige serie, laagdravend maar wel entertainent.
Leuk om te kijken maar aardig voorspelbaar.
Het komt niet in de buurt van een Breaking Bad of Sopranos.
Toch een heel hoog IMDB cijfer.
Ik kijk nooit (meer) series, omdat volgens mij alles kut is momenteel. Ik bedoel als dit al een 8.8 krijgt weet ik niet wat een 7 moet zijn dan.
Wat ik wel kijk is bv Italiaanse series of andere Europese producties, vaak enorm veel beter (intellectueel, filmisch en dialogen) dan de serieproducties van prime/netflix
Nee met reclame, anders iets meer. Reclame is alleen een minuut voor een serie.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
2 euro per maand??? reclamevrij??
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op zondag 17 november 2024 22:11 schreef GGMM het volgende:
Vrijdag mee begonnen, nu afgezien.
Wat een godenserie
9/10. Beste serie van het jaar niks meer aan doen.
Omdat het een zwakte is. Om iemand te hebben waar die om geeftquote:
Maar wat ik dan niet begreep is waarom vermoordde hij zijn moeder dan ook niet? Daar gaf hij nog het meest om en die was zeker een zwakte, ze werd door Sophie ontvoerd tenslotte.quote:Op maandag 18 november 2024 10:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat het een zwakte is. Om iemand te hebben waar die om geeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |