Wist niet dat Cornald Maas mee deedquote:Op donderdag 20 juni 2024 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hopelijk is deze Penguin net zo goed als deze uit Gotham:
[ afbeelding ]
Ik twijfel nog even of ik week per week ga kijken of dat ik wacht tot november tot alle afleveringen erop staan. Ik neig naar dat 2e.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
De 1e aflevering staat erop! Maandag de 30e de volgende.
Ik ga dit weekend de eerste al kijken. Ook dit koppel ik later even terug.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik twijfel nog even of ik week per week ga kijken of dat ik wacht tot november tot alle afleveringen erop staan. Ik neig naar dat 2e.
Maar ik kom er nog even op terug
Vond de Gotham sfeer in The Batman echt het allerbeste ooit. Dat donkere, harde, nihilistische was geweldig uitgewerkt. Heel veel zin in deel twee ook.quote:Op zondag 22 september 2024 11:42 schreef Shogo het volgende:
Goede eerste aflevering hoor! Mooi om meer te zien van deze Gotham dan alleen in The Batman. Wel zou het van mij nog iets donkerder/harder mogen (zoals die eindmuziek had niet gehoeven van mij), maar wellicht komt dat in de volgende afleveringen.
Nog een toetje: The Penguin sluit elke aflevering af met een heerlijk en passend nummer voor waar de twee hoofdpersonages op dat moment (samen) staan. Een fijne toevoeging aan een serie die de omgeving en de sfeer van Gotham City sowieso reteserieus neemt en geen millimeter onaangeraakt laat.quote:Op zondag 22 september 2024 11:42 schreef Shogo het volgende:
Goede eerste aflevering hoor! Mooi om meer te zien van deze Gotham dan alleen in The Batman. Wel zou het van mij nog iets donkerder/harder mogen (zoals die eindmuziek had niet gehoeven van mij), maar wellicht komt dat in de volgende afleveringen.
Ben benieuwd, want 9 to 5 vond ik grappig tussendoor, maar niet als afsluiter eerlijk gezegd.quote:Op zondag 22 september 2024 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog een toetje: The Penguin sluit elke aflevering af met een heerlijk en passend nummer voor waar de twee hoofdpersonages op dat moment (samen) staan. Een fijne toevoeging aan een serie die de omgeving en de sfeer van Gotham City sowieso reteserieus neemt en geen millimeter onaangeraakt laat.
Nee, die komt er niet in voor. Schijnbaar wordt z'n naam zelfs niet eens genoemd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:11 schreef over_hedge het volgende:
Benieuwd trouwens of batman zelf er nog in voor komt. Zo ja. Weet ook niet zo goed of ik dat wel wil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |