Wacht het maar gewoon af toch? Als je de game niet kent moet je echt alles over je heen laten komen joh. Er staat genoeg te gebeuren.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:01 schreef Discombobulate het volgende:
Is seizoen twee ook weer van locatie naar locatie of veel op één plek nu? Vond die variatie in seizoen één, elke aflevering was (bijna) een andere setting heel tof.
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:01 schreef Discombobulate het volgende:
Is seizoen twee ook weer van locatie naar locatie of veel op één plek nu? Vond die variatie in seizoen één, elke aflevering was (bijna) een andere setting heel tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]Niet echt een spoiler, maar ik heb game niet gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Plot opzoeken...quote:Op zondag 30 maart 2025 18:42 schreef Momo het volgende:
Je kunt ook gewoon het plot opzoeken als je dat soort dingen echt wil weten al. Waarom elke keer dit soort dingen hier vragen? Zorgt er alleen maar voor dat meer mensen eventueel gespoilerd worden.
Wacht nou eerst gewoon eens af.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:17 schreef Discombobulate het volgende:
Wel heel korte afleveringen soms, ik hoop niet dat het zoiets al GoT wordt in het laatste seizoen. Twijfel wel een beetje.
Ach shut up. Doe dit topic dan gewoon dicht als je er niets over mag zeggen, geen verwachtingen mag hebben, etc.quote:
Jeetje. Ik trek dit soort voorbarige micro-analyses niet, maar blijf vooral je gang gaan.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ach shut up. Doe dit topic dan gewoon dicht als je er niets over mag zeggen, geen verwachtingen mag hebben, etc.
Natuurlijk wacht ik gewoon af.
Waarom blijf je dan niet gewoon weg? Sluit die PC af en kom over twee weken gewoon hier terug?quote:Op woensdag 2 april 2025 17:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jeetje. Ik trek dit soort voorbarige micro-analyses niet, maar blijf vooral je gang gaan.
Dat bepaal jij niet.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan niet gewoon weg? Sluit die PC af en kom over twee weken gewoon hier terug?
Zo simpel is het toch?
quote:Op woensdag 2 april 2025 18:08 schreef GGMM het volgende:
Wel echt korte afleveringen
Komt dit op Tiktok uit ofzo
quote:Season 2 Episode 1 – “Future Days”
Runtime: 59 Minutes
Episode Description: TBA
Release Date: April 13, 2025
Season 2 Episode 2 – TBA
Runtime: 56 Minutes
Release Date: April 20, 2025
Season 2 Episode 3 – TBA
Runtime: 56 Minutes
Release Date: April 27, 2025
Season 2 Episode 4 – TBA
Runtime: 53 Minutes
Release Date: May 4, 2025
Season 2 Episode 5 – TBA
Runtime: 45 Minutes
Release Date: May 11, 2025
Season 2 Episode 6 – TBA
Runtime: 60 Minutes
Release Date: May 18, 2025
Season 2 Episode 7 – TBA
Runtime: 50 Minutes
Release Date: May 25, 2025
Die 45 minuten van aflevering 5 doen pijn aan mijn ogenquote:
Doe dan niet zo irritant. Ik heb heel duidelijk gezegd twee posts hierboven dat ik zo'n reactie kinderachtig vind.quote:
Doe maar nietquote:Op maandag 7 april 2025 15:43 schreef DrMarten het volgende:
Ik twijfel nu of ik het spel nog een keer moet gaan spelen voor de serie weer begint
Anders doe je het tijdens het spelenquote:Op maandag 7 april 2025 17:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja maar dan ga je tijdens het kijken steeds zitten vergelijken
Zelf wetenquote:Op maandag 7 april 2025 17:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Anders doe je het tijdens het spelen
Dat doe ik sowieso wel. Maar als ze de lijn van seizoen 1 doortrekken zal dat geen probleem zijn. Daar deden ze het prima.quote:Op maandag 7 april 2025 17:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja maar dan ga je tijdens het kijken steeds zitten vergelijken
Waarom zou HBO rekening houden met Europese kijkers en niet met Amerikaanse?quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:47 schreef Aberkullie het volgende:
Zou HBO dit seizoen wel rekening houden met de Europese kijkers of verwachten jullie dat het in de nacht van zondag op maandag weer online staat
Omdat ze hier ook adverteren met 13 april maar als het pas om 02.00 uur online staat is het geen 13 aprilquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:24 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Waarom zou HBO rekening houden met Europese kijkers en niet met Amerikaanse?
Zal nieuw verhaal betreffen, en als dat verhaal goed aanslaat krijg je natuurlijk sowieso een 4de seizoenquote:
Nah, is gewoon tweede deel van tweede game. Ze kunnen die tweede game niet in 7 afleveringen stoppen.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal nieuw verhaal betreffen, en als dat verhaal goed aanslaat krijg je natuurlijk sowieso een 4de seizoen
Zo groot ja? Wist wel iets qua spoilers maar niet dat het zoveel meer verhaal had.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Nah, is gewoon tweede deel van tweede game. Ze kunnen die tweede game niet in 7 afleveringen stoppen.
Last of Us 1 playtime 12-15 uur, Last of Us 2 playtime 24-40 uur. Ligt er ook aan hoe je speelt.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo groot ja? Wist wel iets qua spoilers maar niet dat het zoveel meer verhaal had.
Dan heb ik niks gezegd
TL;DR: Grijpend seizoen met saaie personages die niet goed uit de verf komen. Zelfde kritiek die het spel kreeg, interessant genoeg.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:29 schreef Discombobulate het volgende:
Zijn er überhaupt al veel recensies uit?
Ik moet er niet aan denken alles in één keer te hebben. Bij sommige series is dat prima, maar bij The Last of Us niet.quote:
Onzin lekker in 1 keerquote:Op zondag 13 april 2025 19:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken alles in één keer te hebben. Bij sommige series is dat prima, maar bij The Last of Us niet.
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:
Fantastischquote:Op zondag 13 april 2025 20:49 schreef Aberkullie het volgende:
2 jaar wachten is bijna voorbij vrienden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook een rolletje heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een stil uit trailer versus videogameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is een samenvatting:quote:Op maandag 14 april 2025 19:09 schreef yvonne het volgende:
Eerst #1 maar even bingen, want ik ben het helemaal kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isabela Merced is wel echt knap hier zeg.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
GMTAquote:Op maandag 14 april 2025 19:09 schreef yvonne het volgende:
Eerst #1 maar even bingen, want ik ben het helemaal kwijt
quote:Op maandag 14 april 2025 17:16 schreef Aberkullie het volgende:
Leuk datXOXO, Gossip Girl :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook een rolletje heeft
O daaaaaar kende ik 'm van!L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dat mag je hier niet zeggen, krijg je gelijk een aantal users over je heen 🫣quote:Op dinsdag 15 april 2025 06:58 schreef NoXia het volgende:
Prima aflevering! Maar mijn god, die kop van Bella Ramsey
Gestopt met kijken omdat je iemand niet knap vindt.quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:30 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Dat mag je hier niet zeggen, krijg je gelijk een aantal users over je heen 🫣
Maar goed, daardoor gestopt met kijken in S1, teveel irritatie 😅
Ze hoeft niet knap te zijn maar gewoon dat hoofd en die uitdrukkingen stoorde ik me aan ja.quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gestopt met kijken omdat je iemand niet knap vindt.
Wow.
Samequote:
In de game is ze ook irritant omdat ze continue in de weg staatquote:Op dinsdag 15 april 2025 10:30 schreef over_hedge het volgende:
Ik niet. Vind haar maar irritantMaar dat is prima.
Prima eerste aflevering! Zit er weer meteen in.
Dat kan idd. Ik heb ook wel acteurs die ik echt niet aan kan zien qua acteren of hoofd omdat ze me irriteren.quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:54 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ze hoeft niet knap te zijn maar gewoon dat hoofd en die uitdrukkingen stoorde ik me aan ja.
Ben nou eenmaal geen Bella Ramsey fan..
En veel te wijsneuzerig isquote:Op dinsdag 15 april 2025 10:31 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
In de game is ze ook irritant omdat ze continue in de weg staat
Ik vind haar erg sympathiek overkomen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:36 schreef over_hedge het volgende:
Als ze moet overkomen als een sympathiek persoon dan ging er wel wat mis
Er werd in eerdere posts mij verweten dat ik liever een mooi poppetje zie dan Bella Ramsey enquote:Op dinsdag 15 april 2025 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kan idd. Ik heb ook wel acteurs die ik echt niet aan kan zien qua acteren of hoofd omdat ze me irriteren.
Maar de meeste opmerkigen gaan er over at ze niet knap genoeg zou zijn. En dat vind ik echt je reinste bullshit.
Dat we onderhand maar eens af mogen gaan van al die overperfecte amerikaanse gebleekte tanden acteurs en atrcies. Totaal niet realistisch,
Zelfde commentaar nu heel erg bij The White Lotus over Aimee Lou wood.
Maar goed, wat jij zegt kan idd.
Dat van mij was een aanname.
Ik leef nog steeds in ontkenning en de ijdele hoop dat dat hele nutteloze stuk verhaal er gewoon uit is gekniptquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:00 schreef FundsAreSafu het volgende:
Het enige dat mijn PTSS erger triggert dan stalkers is gefluit
Ik had liever Abby actrice als Ellie gezienquote:Op dinsdag 15 april 2025 10:30 schreef over_hedge het volgende:
Ik niet. Vind haar maar irritantMaar dat is prima.
Prima eerste aflevering! Zit er weer meteen in.
Ja wel mee eens.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had liever Abby actrice als Ellie gezien
crowdicepsquote:Op dinsdag 15 april 2025 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En veel te wijsneuzerig is
Zoals de psychiater al zei: O je bedoelt een tiener dochter?
Overigens: Catherina O'Hara!
Ik zit te wachten op een Cordyceps Crow aanval.
[ afbeelding ]
Die was ook eerst gecast toen het nog een film in concept was eerder in 2016 ofzo. Maar ondertussen natuurlijk te oud, die wordt 29 dit jaar, die had geen 14 jarige kunnen spelenquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had liever Abby actrice als Ellie gezien
Ja, ik ook hoor, en ik heb het idee dat het steeds erger wordt. Was dat in seizoen één ook zo vreselijk overdreven of was het toen beter? Hier stoorde ik me er echt aan, maar had dat volgens mij niet tijdens seizoen één.quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:54 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ze hoeft niet knap te zijn maar gewoon dat hoofd en die uitdrukkingen stoorde ik me aan ja.
Ben nou eenmaal geen Bella Ramsey fan..
Ik verwacht dat het in de serie beter is omdat ze meer de diepte in kunnen, ik miste in het spel toch een stukje achtergrondquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:06 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik leef nog steeds in ontkenning en de ijdele hoop dat dat hele nutteloze stuk verhaal er gewoon uit is geknipt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat had ik dus ook. In seizoen 1 eigenlijk geen last van gehad. Misschien ook wel omdat dat haar zo achterlijk strak naar achteren zat in deze aflevering.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoor, en ik heb het idee dat het steeds erger wordt. Was dat in seizoen één ook zo vreselijk overdreven of was het toen beter? Hier stoorde ik me er echt aan, maar had dat volgens mij niet tijdens seizoen één.
quote:Op maandag 14 april 2025 22:05 schreef Discombobulate het volgende:
Inkomertje. Vond 'm tot de helft niet heel super. Voelde toch wat te weinig ofzo, daarna werd het wel heel goed.Dora the ExplorerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isabela Merced is wel echt knap hier zeg.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ze lijkt bijna jonger dan de huidige actricequote:Op dinsdag 15 april 2025 11:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Die was ook eerst gecast toen het nog een film in concept was eerder in 2016 ofzo. Maar ondertussen natuurlijk te oud, die wordt 29 dit jaar, die had geen 14 jarige kunnen spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |