abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 mei 2025 @ 11:54:02 #251
319979 Fok-it
All is well
pi_217796431
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217796697
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:36 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Artikel haalt zeker terechte kritiek aan, maar ik vind de het standpunt dat niks mag afwijken van het bronmateriaal ook weer het andere extreem. Het verhaal in het spel was ook niet goed. Het verhaal in het spel zat ook vol met tegenstrijdigheden en plot holes en onnodig character drama. Het spel kreeg toentertijd grotendeels dezelfde kritiek als de serie. Dat is geen probleem met script of acteurs, dat is een fundamenteel probleem met het gekozen verhaal van part II en diens schrijvers, die voor de serie hun eerder gemaakte fouten vrolijk herhalen en totaal niet hebben geluisterd naar de kritiek van 5 jaar geleden.

Maar goed, als je dat verhaal dan percé wil vertellen ondanks z'n tekortkomingen, snap dan wel wat de kern van het verhaal is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou wel willen weten wat er omgaat in het hoofd van Druckmann want daar kan ik mijn vinger nog niet helemaal op leggen. Onzekerheid over zijn onervarenheid in tv? Geld? Zo van, laat maar aan Mazin over want die snapt tv en weet hoe je kijkers trekt. Druk van bovenaf vanuit HBO om veranderingen toe te passen waardoor zijn handen zijn vastgebonden?
pi_217797082
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 12:26 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Ik zou wel willen weten wat er omgaat in het hoofd van Druckmann want daar kan ik mijn vinger nog niet helemaal op leggen. Onzekerheid over zijn onervarenheid in tv? Geld? Zo van, laat maar aan Mazin over want die snapt tv en weet hoe je kijkers trekt. Druk van bovenaf vanuit HBO om veranderingen toe te passen waardoor zijn handen zijn vastgebonden?
Mazin heeft ook geen super indrukwekkende schrijver portfolio he. Los van Chernobyl, wat een waargebeurd verhaal was, heeft hij dingen als Scary Movie 4 en The Hangover op z'n CV staan. Niet bepaald hoogwaardig of diepgaand schrijfwerk :') Gross heeft als hoogste prestatie 7 afleveringen Westworld, maar had daarbij een heel groot team schrijvers en Jonathan Nolan die haar terug kon fluiten bij bullshit.

Wat je nu dus hebt zijn 3 enorm onervaren schrijvers die zelf niet lijken te snappen waar ze mee bezig zijn zodra de training wieltjes eraf zijn.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_217797547
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 13:14 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Mazin heeft ook geen super indrukwekkende schrijver portfolio he. Los van Chernobyl, wat een waargebeurd verhaal was, heeft hij dingen als Scary Movie 4 en The Hangover op z'n CV staan. Niet bepaald hoogwaardig of diepgaand schrijfwerk :') Gross heeft als hoogste prestatie 7 afleveringen Westworld, maar had daarbij een heel groot team schrijvers en Jonathan Nolan die haar terug kon fluiten bij bullshit.

Wat je nu dus hebt zijn 3 enorm onervaren schrijvers die zelf niet lijken te snappen waar ze mee bezig zijn zodra de training wieltjes eraf zijn.
Ja dat hoef je mij niet te vertellen, ik vond zelfs Chernobyl kut _O-
pi_217827075
Wat een zeldzaam matig seizoen was dat zeg.
pi_218104445

Druckmann OUT

Mazin gaat Abby ook verneuken dus :)
  woensdag 2 juli 2025 @ 21:20:30 #257
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_218104569
Laat dat hele seizoen maar zitten dan.
  woensdag 2 juli 2025 @ 21:28:16 #258
194233 Friday12
Originele kloon
pi_218104653
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:06 schreef FundsAreSafu het volgende:
[ afbeelding ]

Druckmann OUT

Njna kan het slechter. Vast wel maarja we zien wel duurt toch nog even
  Forum Admin woensdag 2 juli 2025 @ 21:37:41 #259
35723 crew  GGMM
pi_218104764
Bijzonder dat hij opstapt bij een serie die zoveel betekend heeft voor de LBQT-community het lijkt me alleen maar goed om daar je naam aan te blijven verbinden.

Vraag me af wat dat te betekenen heeft
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 2 juli 2025 @ 21:54:05 #260
194233 Friday12
Originele kloon
pi_218104923
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:37 schreef GGMM het volgende:
Bijzonder dat hij opstapt bij een serie die zoveel betekend heeft voor de LBQT-community het lijkt me alleen maar goed om daar je naam aan te blijven verbinden.

Vraag me af wat dat te betekenen heeft
Denk dat zijn werk bij de studio teveel geminderd word tijdens de show productie
pi_218106717
quote:
[ afbeelding ]

Druckmann OUT

Evenals Halley Gross

lekker faxen heel de dag echt genot
pi_218106761
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 08:34 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
Evenals Halley Gross

[ afbeelding ]
Dan lijkt het erop dat vanaf nu de serie volledig ontkoppeld gaat worden van de game qua verhaallijnen, voor zover dat nog niet zo was.
  donderdag 3 juli 2025 @ 09:03:51 #263
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_218107026
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 08:39 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Dan lijkt het erop dat vanaf nu de serie volledig ontkoppeld gaat worden van de game qua verhaallijnen, voor zover dat nog niet zo was.
Als seizoen 3 in grote lijnen al gechreven is, dan hebben deze mannen ook niet zoveel meer te doen. Toch?
De vraag is wat HBO gaat doen met de verhalen als het bron materiaal op is. We zagen bij GOT at t niet echt de goede kant op ging toen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ang3l op 03-07-2025 09:38:52 ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_218107516
quote:
[ afbeelding ]

Druckmann OUT

Belooft weinig goeds dit.. jammer allemaal
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_218107520
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 09:03 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Als seizoen 3 in grote lijnen al gechreven is, dan hebben deze mannen ook niet zoveel meer te doen. Toch?
De vraag is wat HBO gaat doen met de verhalen als het bron materiaal op is. We zagen bij GOT at t niet echt de goede kant op ging toen.
Beter dat ze na seizoen 3 gewoon stoppen!
A mind with a heart of it's own
  donderdag 3 juli 2025 @ 11:58:27 #266
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_218108734
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:06 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Beter dat ze na seizoen 3 gewoon stoppen!
Vind ik ook.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_218113292
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 08:39 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Mag van mij hoor.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218113315
Seizoen drie een standalone van Abby lijkt me sowieso niet een goed idee.
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 22:56:32 #269
277627 Seven.
We are Borg.
pi_218392086
Onlangs begonnen aan The last of us. We zijn net met seizoen 2 begonnen.

SPOILER
Geweldige serie, mooie verhaallijnen en hele goeie acteurs. Prachtige beelden van de VS ook. Het verhaal doet me nogal sterk denken aan The Walking Dead :+ . Maar dat vond ik ook een geweldige serie dus geen kritiek.
Resistance is futile.
pi_218394566
Benieuwd wel of ze het verhaal van Abby goed gaan neerzetten. In de game had zij de grootste spektakel qua gebeurtenissen.

Ellie is wraak en een lijstje aan het afwerken.

Kaitlyn Dever is een goede actrice.

De makers twijfelen om misschien nog een vierde seizoen te maken om het volledige verhaal af te ronden. Ik zou zeggen maak seizoen 3 rond de 14 afleveringen en je bent klaar.

The Last Of Us Part III komt helaas voorlopig toch niet.
SOONY
pi_218394698
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 10:32 schreef DKUp het volgende:
De makers twijfelen om misschien nog een vierde seizoen te maken om het volledige verhaal af te ronden. Ik zou zeggen maak seizoen 3 rond de 14 afleveringen en je bent klaar.
Hoop ik wel dat ze materiaal toevoegen, want zoals ik vaker heb gezegd, een seizoen volledig over Abby gaat niet goed scoren, daarvoor zijn we al te ver in het verhaal en is ze te laat geïntroduceerd. Combinatie van Abby en dan endgame met alle andere personages werkt m.i. veel beter.
pi_218395248
Als ze nog een seizoen 4 maken dan zal de serie wel ergens rond 2030 eindigen. Rond het dan maar allemaal af in seizoen 3.
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 13:08:17 #273
319979 Fok-it
All is well
pi_218396082
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 10:32 schreef DKUp het volgende:
The Last Of Us Part III komt helaas voorlopig toch niet.
Dat zou toch wel fantastisch zijn
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')