Wacht het maar gewoon af toch? Als je de game niet kent moet je echt alles over je heen laten komen joh. Er staat genoeg te gebeuren.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:01 schreef Discombobulate het volgende:
Is seizoen twee ook weer van locatie naar locatie of veel op één plek nu? Vond die variatie in seizoen één, elke aflevering was (bijna) een andere setting heel tof.
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:01 schreef Discombobulate het volgende:
Is seizoen twee ook weer van locatie naar locatie of veel op één plek nu? Vond die variatie in seizoen één, elke aflevering was (bijna) een andere setting heel tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]Niet echt een spoiler, maar ik heb game niet gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Plot opzoeken...quote:Op zondag 30 maart 2025 18:42 schreef Momo het volgende:
Je kunt ook gewoon het plot opzoeken als je dat soort dingen echt wil weten al. Waarom elke keer dit soort dingen hier vragen? Zorgt er alleen maar voor dat meer mensen eventueel gespoilerd worden.
Wacht nou eerst gewoon eens af.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:17 schreef Discombobulate het volgende:
Wel heel korte afleveringen soms, ik hoop niet dat het zoiets al GoT wordt in het laatste seizoen. Twijfel wel een beetje.
Ach shut up. Doe dit topic dan gewoon dicht als je er niets over mag zeggen, geen verwachtingen mag hebben, etc.quote:
Jeetje. Ik trek dit soort voorbarige micro-analyses niet, maar blijf vooral je gang gaan.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ach shut up. Doe dit topic dan gewoon dicht als je er niets over mag zeggen, geen verwachtingen mag hebben, etc.
Natuurlijk wacht ik gewoon af.
Waarom blijf je dan niet gewoon weg? Sluit die PC af en kom over twee weken gewoon hier terug?quote:Op woensdag 2 april 2025 17:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jeetje. Ik trek dit soort voorbarige micro-analyses niet, maar blijf vooral je gang gaan.
Dat bepaal jij niet.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan niet gewoon weg? Sluit die PC af en kom over twee weken gewoon hier terug?
Zo simpel is het toch?
quote:Op woensdag 2 april 2025 18:08 schreef GGMM het volgende:
Wel echt korte afleveringen
Komt dit op Tiktok uit ofzo
quote:Season 2 Episode 1 – “Future Days”
Runtime: 59 Minutes
Episode Description: TBA
Release Date: April 13, 2025
Season 2 Episode 2 – TBA
Runtime: 56 Minutes
Release Date: April 20, 2025
Season 2 Episode 3 – TBA
Runtime: 56 Minutes
Release Date: April 27, 2025
Season 2 Episode 4 – TBA
Runtime: 53 Minutes
Release Date: May 4, 2025
Season 2 Episode 5 – TBA
Runtime: 45 Minutes
Release Date: May 11, 2025
Season 2 Episode 6 – TBA
Runtime: 60 Minutes
Release Date: May 18, 2025
Season 2 Episode 7 – TBA
Runtime: 50 Minutes
Release Date: May 25, 2025
Die 45 minuten van aflevering 5 doen pijn aan mijn ogenquote:
Doe dan niet zo irritant. Ik heb heel duidelijk gezegd twee posts hierboven dat ik zo'n reactie kinderachtig vind.quote:
Doe maar nietquote:Op maandag 7 april 2025 15:43 schreef DrMarten het volgende:
Ik twijfel nu of ik het spel nog een keer moet gaan spelen voor de serie weer begint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |