Ik moet er niet aan denken alles in één keer te hebben. Bij sommige series is dat prima, maar bij The Last of Us niet.quote:
Onzin lekker in 1 keerquote:Op zondag 13 april 2025 19:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken alles in één keer te hebben. Bij sommige series is dat prima, maar bij The Last of Us niet.
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:
Fantastischquote:Op zondag 13 april 2025 20:49 schreef Aberkullie het volgende:
2 jaar wachten is bijna voorbij vrienden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook een rolletje heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een stil uit trailer versus videogameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is een samenvatting:quote:Op maandag 14 april 2025 19:09 schreef yvonne het volgende:
Eerst #1 maar even bingen, want ik ben het helemaal kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isabela Merced is wel echt knap hier zeg.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
GMTAquote:Op maandag 14 april 2025 19:09 schreef yvonne het volgende:
Eerst #1 maar even bingen, want ik ben het helemaal kwijt
quote:Op maandag 14 april 2025 17:16 schreef Aberkullie het volgende:
Leuk datXOXO, Gossip Girl :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook een rolletje heeft
O daaaaaar kende ik 'm van!L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |