quote:Op voorhand leek de kans voor Zwitserland op een goed resultaat deze zomer niet zo groot in de poule met Duitsland. Maar met een eerste overwinning op zak beginnen de Zwitsers met veel zelfvertrouwen aan de wedstrijd tegen Schotland.
Schotland daarentegen kreeg een flink klap te verduren in het openingsduel van het EK voetbal tegen Duitsland. Die Mannschaft won met 5-1 van de Schotten, dus Schotland moet punten pakken tegen Zwitserland wil het zich nog kwalificeren voor de achtste finales.
Sterke defensie van Zwitserland
Bondscoach Murat Yakin kan wel rekenen op een sterke defensie. Hij heeft met Gregor Kobel en Yann Sommer de beschikking over twee topkeepers en met Manuel Akanji is er een topverdediger van Manchester City aanwezig. Tegen de Schotten - die de eerste wedstrijd met 5-1 verloren van Duitsland - is een goed resultaat gewenst.
Stadion: Cologne Stadium
Aftrap: Woensdag 19 juni om 21:00
Live pack opening.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:33 schreef Coco het volgende: [..] Ik heb nog 2 pakjes hier liggen. Benieuwd welke daarin zitten.
Stuur je ze daarna op naar @maxi-mus?quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 pakjes hier liggen. Benieuwd welke daarin zitten.
Moeten ze minder zuipenquote:
Derhalve afgekeurd.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar je hebt wel door het slotje heen gepost
Akkoord.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:34 schreef GGMM het volgende:
Matige OP Gurney
Geen weerbericht en een schoolkrantstukje van TVgids.nl
Mag je voortaan wel iets meer moeite insteken.
quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:34 schreef GGMM het volgende:
Matige OP Gurney
Geen weerbericht en een schoolkrantstukje van TVgids.nl
Mag je voortaan wel iets meer moeite insteken.
Waarom plaats je dan een foto van de Rangers uit 1960 met de Schotse beker?quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Akkoord.
Ik heb een foto van het Schotse elftal van 1964 toegevoegd als stukje ‘historie’
Ik hoop dat deze diepgang je vermaakt.
Momentenvoetballertje als papzak Vd Vaart ietwat neerbuigendquote:
Geen opmerkingen over tenues s.v.p.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:41 schreef DeeBee het volgende:
Lekkere plastic zakken hebben Zwitserland aan
Yesquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:42 schreef Mortaxx het volgende:
ik ben terug van de gym dus kijk nog een stukje mee. Is het een leuke wedstrijd?
Open, vermakelijk, beiden kunnen er geen klote van. Shaq met een mooie kool.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:42 schreef Mortaxx het volgende:
ik ben terug van de gym dus kijk nog een stukje mee. Is het een leuke wedstrijd?
Hij blijft heel lang wakker.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:43 schreef WAvanBuren het volgende:
Waarom geeft Philip Coke eigenlijk altijd commentaar bij wedstrijden van Zwitserland?
godver ik moet pissen manquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:48 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=39xFbJX-5dA
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
@Scrummie doe meequote:Op woensdag 19 juni 2024 21:48 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Bij DACVN was hij geweldigquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:55 schreef KinKiJan het volgende:
Ruben Nicolai?! Serieus, die gast zit overal.
Over de lama getild figuur is hetquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij DACVN was hij geweldig![]()
tien jaar geleden of zo
Gister zat Leao Alkemade in de studio.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:55 schreef KinKiJan het volgende:
Ruben Nicolai?! Serieus, die gast zit overal.
Nog zo een ja, laatst Coen en Sander. Waarom?quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gister zat Leao Alkmeda in de studio.
Voor de opvulling. Belastingeld Budget moet op.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nog zo een ja, laatst Coen en Sander. Waarom?
Rapper Donnie.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De publiek omroep leeft in hun eigen cringe bubbeltje waar ze nooit meer uit willen komen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Voor wit dus.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik ben geheel neutraal deze wedstrijd.
Stukje Zwitserland dus.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik ben geheel neutraal deze wedstrijd.
@Wazaaaaaquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:07 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:ikgeefenkellikes @:dj_day-v
(@:waz verspeelde hier knullig de bal)
quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:07 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[..]
Dit staat eigenlijk best vreemd zo.
Jouquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie zouden jullie nu een gele kaart willen geven?
Wijnaldum.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jou bij dezequote:Op woensdag 19 juni 2024 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al besproken.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee morgen ben je dan geschorst
Tot overmorgen
Dit was al besproken.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee morgen ben je dan geschorst
Tot overmorgen
Wiefferquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat is geen straf.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dombo is dan enkel geschorst voor Slovenie - Servië. Dus tot bij Denemarken - Engeland!
Ik schrik van dit onbehoorlijke geschreeuw.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:11 schreef Bezsen het volgende:
FUCK SCHOTLAND FUCK SCHOTLAND FUCK SCHOTLAND
Welke nietquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:12 schreef Coco het volgende:
@:GGMM welk potje gaat morgen knotsgek worden? (helaas mis ik die dan)
Nou nouquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:11 schreef Bezsen het volgende:
FUCK SCHOTLAND FUCK SCHOTLAND FUCK SCHOTLAND
ze strijden voor onafhankelijkheid tegen de overheersing van de Engelsen. Beetje als Gaza vs Israelquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat hebben de Schotlanders jou misdaan?
Leven van mijn belastinggeldquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat hebben de Schotlanders jou misdaan?
Volgende keer vragen aan de persoon die ook fakkels in z'n reet meesmokkeltquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:14 schreef Caland het volgende:
Ik krijg niet eens een veldflesje wodka mee in het stadion en er staat daar een clown met een hele doedelzak.
Hoe divers is het mod FOK! teamquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:17 schreef GGMM het volgende:
Mensen die zich met diversiteit bezighouden hebben een leeg leven
ezquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:07 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:ikgeefenkellikes @:dj_day-v
(@:waz verspeelde hier knullig de bal)
en hoe heb jij daar precies kriebel aan?quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze strijden voor onafhankelijkheid tegen de overheersing van de Engelsen. Beetje als Gaza vs Israel
quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volgende keer vragen aan de persoon die ook fakkels in z'n reet meesmokkelt
Gewoon gaan zitten en een slokje nemenquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zou nu ook een aantal gele kaarten willen uitdelen.
Voor Johannes de Wit (John McGinn in het Nederlands)quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gele kaart (gele kaart in het Nederlands)
@Lahozquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:31 schreef 3rr0r het volgende:
Tarjeta amarilla (gele kaart in het Spaans)
(cunt in het Nederlands)quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zijn jullie allemaal kut aan het doen
Geef tegengas dan.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zijn jullie allemaal kut aan het doen
Er zit weinig Schot in de zaak.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:32 schreef GGMM het volgende:
Er mag wel wat gebeuren in de wedstrijd
Dit topic begint vrij droevig te worden namelijk
quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:31 schreef 3rr0r het volgende:
Tarjeta amarilla (gele kaart in het Spaans)
Neuksequote:Op woensdag 19 juni 2024 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
ondertussen ga ik een stukje red light therapy doen
Je gaat naar de Wallen?quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
ondertussen ga ik een stukje red light therapy doen
23 kcal per 250 ml, dus valt ook wel mee.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Smerig, maar je bent op vakantie dus vooruit.
Geniet er lekker van
Het is gewoon geen lekker drankjequote:Op woensdag 19 juni 2024 22:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
23 kcal per 250 ml, dus valt ook wel mee.
Het is niet fijn om mij te zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:37 schreef Szura het volgende:
Blijft Dr Fles eens laat op, krijgt ie dit voorgeschoteld
Seven of zeven?quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Noem ik gewoon 7-up. (7-omhoog in het Nederlands)
7-up smaakt anders en heeft kleinere bubbelsquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Noem ik gewoon 7-up. (7-omhoog in het Nederlands)
zeg je dit omdat ik een mens van kleur ben?quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:39 schreef Coco het volgende:
Ik wist niet dat @:Mortaxx een huidprobleem heeft.
Wat lullig, die vent heeft al problemen genoeg afgaande op z'n postsquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:39 schreef Coco het volgende:
Ik wist niet dat @:Mortaxx een huidprobleem heeft.
Nou, erg interessant wat het verschil tussen 7-Up en Sprite isquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
7-up smaakt anders en heeft kleinere bubbels
Maar dat scheelde 10 meterquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:41 schreef Zorro het volgende:
Ga dan 5cm verder zodat je op je eigen helft staat, prutshark.
t is wat meidquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had bij mijn vriendenpoule en 1-2 en Embolo als doelpuntenmaker.
Ik ben woedend.
Die Zwitsers zijn duurdere biertjes gewendquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:41 schreef Stoorzendert het volgende:
Iedereen z’n dure bier voor niets de lucht in gepleurd
Jij had toch geel?quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dat scheelde 10 meter
Nee POLENquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Hebben de Schotlanders het minst diverse team die toernooi?
Gerda van de koffie heeft 1-1quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:41 schreef GGMM het volgende:
Bij FOK had ik trouwens 1-1
Het is dus eigenlijk wachten op de 2-1
Welnee, kijk maar terugquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dat scheelde 10 meter
Gerda gaat gelijk krijgen want ik heb ook 1-1quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gerda van de koffie heeft 1-1
Ik vrees dat dit zo blijft
Nooit gedronkenquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:42 schreef Kriegel het volgende:
De Babbelbox vraagt: vinden jullie Sprite Zero ook wel zo ongeveer de enige light die een beetje normaal naar de echte smaakt?
Royal Club Bitter Lemon 0% is trouwens ook niet slecht.
Waar heb jij nou weer allemaal kriebel aan danquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:42 schreef GGMM het volgende:
@:dr_flash reageert geagiteerd op @:maxi-mus
Ik drink al die troep nietquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:42 schreef Kriegel het volgende:
De Babbelbox vraagt: vinden jullie Sprite Zero ook wel zo ongeveer de enige light die een beetje normaal naar de echte smaakt?
sprite is sowieso niet te zuipenquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:42 schreef Kriegel het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar heb jij nou weer allemaal kriegel aan dan
Melk is voor babies en kalfjes.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik drink al die troep niet
Ik drink water, koffie en thee.
Héél af en toe melk, bij de lunch, maar dat is zeer sporadisch
Die gaan volgende wedstrijd weer de hele binnenstad verbouwen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Ja, mee eens. Niet dat ik het ooit drink.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:42 schreef Kriegel het volgende:
Goed, dat wil ik nog wel toegeven. Maar meer dan een meter stond hij niet van de middenlijn toen hij aangespeeld werdquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was in ieder geval geen 5 centimeter.
quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Goed, dat wil ik nog wel toegeven. Maar meer dan een meter stond hij niet van de middenlijn toen hij aangespeeld werd
quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik drink al die troep niet
Ik drink water, koffie en thee.
Héél af en toe melk, bij de lunch, maar dat is zeer sporadisch
Nou goed. 3 meter.quote:
Oh dan is de midddencirkel voortaan vergroot? Daar stond hij nog in.quote:
Is niet verlengen, komt een return.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:46 schreef Mortaxx het volgende:
mag wel een goal komen nu, geen zin de verlenging te kijken
Je humor is om te janken zo slecht.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:46 schreef Mortaxx het volgende:
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh dan is de midddencirkel voortaan vergroot? Daar stond hij nog in.
Jak ty chcesz. Zoals jij wilt in het Pools.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:44 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Thee (herbata in het Pools) is voor verstandige mensen zoals ondergetekende.
Uitgescoorde goals tellen dubbel.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:46 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Vijf centimeter
Ik dronk eigenlijk nooit frisdrank omdat het al die suiker niet waard was (op een keer een gelegenheid na), en alle lightvarianten waren sowieso bagger. Maar toen kreeg ik laatst dus een keer die Sprite Zero voor m'n knar en nu zit ik het momenteel haast dagelijks te zuipen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Niet dat ik het ooit drink.
Ik mis Slovenië - Servië (ik heb werk) en Denemarken - Engeland dan ben ik bij m'n moederquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
Morgen Slovenië - Servië.
Denemarken - Engeland én
Spanje - Italië.
Ik kijk er nu al naar uit.
quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:03 schreef Zorro het volgende:
Als de Schotten winnen vind ik het gewoon leuk.
Als de Zwitsers winnen is dat goed voor mijn pooltjes.
Dus het zal wel weer een gelijkspel worden.
quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overigens is het dus ook al geen eigen goal meer. Zoals aangekondigd.
Wat een boekwerkquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:47 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik dronk eigenlijk nooit frisdrank omdat het al die suiker niet waard was (op een keer een gelegenheid na), en alle lightvarianten waren sowieso bagger. Maar toen kreeg ik laatst dus een keer die Sprite Zero voor m'n knar en nu zit ik het momenteel haast dagelijks te zuipen.
Zwak, maar ja.
Heeft je moeder geen tv? Of je kantoor?quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis Slovenië - Servië (ik heb werk) en Denemarken - Engeland dan ben ik bij m'n moeder
Gelukkig maar dat ik Italië Spanje niet mis!
Dat is een waarheid als een koe!quote:
Zo zwak is het niet. Beetje zoals masturberen eigenlijk, vanaf de eerste keer doe je het ook bijna dagelijks.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:47 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik dronk eigenlijk nooit frisdrank omdat het al die suiker niet waard was (op een keer een gelegenheid na), en alle lightvarianten waren sowieso bagger. Maar toen kreeg ik laatst dus een keer die Sprite Zero voor m'n knar en nu zit ik het momenteel haast dagelijks te zuipen.
Zwak, maar ja.
Ja ik zal wel vlagen zien misschienquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft je moeder geen tv? Of je kantoor?
jeej meid, voor niks je kostbare hoofd gedraaidquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:49 schreef GGMM het volgende:
Wat een kutcommentaar, ik zag allang dat hij naast gekopt was, draai m'n hoofd naar de pc, zegt die mongool nog 'ZIT DIE ERIN' waardoor ik m'n hoofd enthousiast weer naar de TV draaide, 'Nee, naast'
Wat een lul
@onlogisch is er ookquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als dit morgen maar goed komt, zo zonder EK-moderators.
Voor hetzelfde geld breek je je nek dus ik snap het wel.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jeej meid, voor niks je kostbare hoofd gedraaidWeer een kwart seconde dichter bij de dood
Maar je had 1-1 op FOK!quote:
Nee ik heb dat net nog even gecontroleerd maar daar had ik ook 1-2quote:
Dat kan niet meer.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik haat Hongarije tweede in mijn POOL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |