Yep, zoals ik al dacht: je begrijpt de essentie van de discussie dus niet. Jij denkt dat het hier gaat om "het verschil in impact van verf vs. de bouw van een tunnel op eeuwenoude stenen".quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Jij kunt wel aan komen zetten met deftige termen zoals infrastructurele aanpassingen via officiële procedures maar uit die naam zijn hele natuurgebieden mee vernietigd. Netjes volgens de procedure, maar hartstikke fout.
Jawel, ik snap dat jij de discussie op een bepaalde manier wil voeren.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:15 schreef Repentless het volgende:
[..]
Yep, zoals ik al dacht: je begrijpt de essentie van de discussie dus niet. Jij denkt dat het hier gaat om "het verschil in impact van verf vs. de bouw van een tunnel op eeuwenoude stenen".
Zoals ik al zei: je begrijpt de essentie van de discussie niet. Jij beperkt het tot de oppervlakte: "ik denk dat verf minder schade toebrengt dan een infrastructurele aanpassing rondom een monument".quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jawel, ik snap dat jij de discussie op een bepaalde manier wil voeren.
Ik doe er niet aan mee.
Je officiele procedures voor een tunnel deugen niet.
Het is misschien volgens het boekje gegaan, maar het brengt grote schade toe. Verf bekladden op zo'n monument is niet volgens officiele procedures gegaan, is ook niet netjes, maar de schade is zowat nihil.
Maar hoe dan ook. XR heeft weer aandacht.
Dit dus.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:33 schreef Repentless het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: je begrijpt de essentie van de discussie niet. Jij beperkt het tot de oppervlakte: "ik denk dat verf minder schade toebrengt dan een infrastructurele aanpassing rondom een monument".
Prima.
Niet altijd, volgens mij alleen als er sprake is van afgoderij.quote:
Stonehenge is duizenden jaren oud. Lang voordat het christendom/jodendom/islam gevormd werd. En wat het doel van dat bouwwerk was dat is nog steeds niet heel duidelijk.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:41 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Niet altijd, volgens mij alleen als er sprake is van afgoderij.
"ISIS Cashing in on Looted Antiquities to Fuel Iraq Insurgency"
Tja, het wordt dan verder ook een zinloze discussie, kom je niet uit.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:39 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dit dus.
Als je lekker wilt doen waar je zin in hebt en schijt aan de regels hebt dan richt je maar een anarchistische staat op. De regels die gelden zijn er niet voor niets anders wordt het een grote teringzooi met de maatschappij.
Het gaat tijd worden dat die extremisten eens keihard aangepakt worden.
Tuurlijk begrijp ik die.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:33 schreef Repentless het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: je begrijpt de essentie van de discussie niet. Jij beperkt het tot de oppervlakte: "ik denk dat verf minder schade toebrengt dan een infrastructurele aanpassing rondom een monument".
Prima.
Dat is prima, mag je vinden. Feit blijft dat jij denkt dat de essentie van de discussie de impact van verf vs. infrastructurele aanpassingen is, terwijl het dat simpelweg niet is. Je blijft dan okk steevast uitsluitend op dat aspect reageren, terwijl het daar niet om draait.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Tuurlijk begrijp ik die.
Ik vind je discussie alleen niets toevoegen in dit topic.
Ik vind dat belangrijker ja.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:52 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat is prima, mag je vinden. Feit blijft dat jij denkt dat de essentie van de discussie de impact van verf vs. infrastructurele aanpassingen is, terwijl het dat simpelweg niet is. Je blijft dan okk steevast uitsluitend op dat aspect reageren, terwijl het daar niet om draait.
Dan niet gaan zeuren over een politiestaat he, want dat creëer je zelf op deze manier.quote:Op woensdag 19 juni 2024 23:00 schreef Albertooo het volgende:
Hoeveel miljoenen euros schade?
Rechtse snowflakes....
Ik snap dat je dat belangrijker vindt. Daarom gaf ik direct al aan dat het een lastige discussie wordt als je uitsluitend zo naar de oppervlakte kijkt.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind dat belangrijker ja.
Kijk eens naar de TT bijvoorbeeld. "Terroristen".
Het is maar wat verf.
Yep,quote:Op woensdag 19 juni 2024 23:05 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dan niet gaan zeuren over een politiestaat he, want dat creëer je zelf op deze manier.
zo hard mogelijk aanpakken idd.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:43 schreef Montagui het volgende:
[ x ]
Ik mag toch hopen dat er door het Engelse OM nu doorgepakt wordt.
Maar waarom kan men daar niet tegen demonstreren zonder oudheden te bekladdden?quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Je mag wel:
- plastic in oceanen dumpen
- bossen kappen voor palmolieplantages en veevoedersoja akkers
- eindeloos mest produceren en de omgeving bijna onleefbaar maken
- vergif spuiten over je velden en daarmee hele ecoystemen naar de tering helpen
- genoeg CO2 in de lucht uitstoten en daarmee klimaatverandering veroorzaken met alle gevolgen van dien
- olie oppompen en vervoeren met kans op lekken en alle gevolgen van dien
Precies.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar waarom kan men daar niet tegen demonstreren zonder oudheden te bekladdden?
Ik betwijfel of strengere straffen zouden helpen. Tot nu toe waren het meestal acties die weinig schade aanrichtten, en waarbij de actievoerders zich gewillig lieten arresteren. Die willen voor de rechter komen, omdat het hen nogmaals publiciteit oplevert.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Precies.
Ik vermoed omdat als ze het hoofdkantoor van Shell bekladden ze wel vervolgd worden.
Dus het bekladden van schilderijen en oude stenen moet ook zwaarder bestraft worden.
Ga maar vreedzaam demonstreren. Met een beetje creativiteit is er ook een manier te vinden waarbij je niet meteen andermans eigendommen vernield en toch aandacht trekt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |