abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 juni 2024 @ 10:21:57 #151
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213981824
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 10:17 schreef VoMy het volgende:

[..]
Maar juist als je wetten weer te specifiek maakt dan gaan mensen bewust er net naast zitten en ontspringen ze de dans als het gaat om vervolging. De geest van de wet is een net zo belangrijke component als de letter van de wet bij het hebben van een functionerende rechtsstaat.

Het hangt misschien een beetje van het onderwerp af, maar heel veel misstanden in het sociale domein kunnen volgens mij niet goed worden aangepakt doordat wetten te specifiek zijn en daardoor slecht toepasbaar.
Daar zit zeker wat in. Wellicht dat op sommige domeinen het toch te ruim wordt geinterpreteerd.

Ik denk dat Eerdmans in dit geval beetje doelt op de klimaatwetten waar de rechters daar dus veel tegengas op geven. Hij zal hebben gehoopt dat Uitermark zou zeggen dat de rechters inderdaad te veel in gaat vullen maar daar komt Eerdmans dus van koude kermis thuis.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 20 juni 2024 @ 10:24:16 #152
426493 crew  PippenScottie
pi_213981861
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 10:20 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/show/ve(...)eigen-norm~a1d4c505/

Je verwacht het niet, Karskens en Klever die lekker graaien boven hun eigen regels :D :7
ON doet niets illegaals, ze presenteerden zich alleen als anders dan andere omroepen door in hun beleidsplan oo te nemen dat de kopstukken een bescheiden salaris van een ton per jaar zouden krijgen en daar zitten ze toch nu ruim boven?

Niets ongehoords aan toch?
My friends all drive horses
pi_213981871
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2024 10:24 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
ON doet niets illegaals, ze presenteerden zich alleen als anders dan andere omroepen door in hun beleidsplan oo te nemen dat de kopstukken een bescheiden salaris van een ton per jaar zouden krijgen en daar zitten ze toch nu ruim boven?

Niets ongehoords aan toch?
Tja, wie kan er nog rondkomen van een ton? Zeg nu zelf.
  donderdag 20 juni 2024 @ 10:29:34 #154
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213981929
Van Houwelingen :') Laat je hele coronashit toch eens los zeg
pi_213981930
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 07:00 schreef KvanG het volgende:

[..]
Met afwijzen bedoel je dan mensen buitensluiten? Is het niet beter om voorwaarden te scheppen om met elkaar een inclusieve dialoog aan te gaan?
Wat bedoel je met "buitensluiten" Studenten die dit Israelisch geweld goedpraten niet toelaten op de universiteiten of er uit meppen? Dat bedoel ik dus NIET.
Ik bedoelde ook niet een oproep tot niet meer praten met die studenten.
Studenten moeten wel met elkaar in debat gaan over deze Israelische terreur, maar dan rustig houden, met respect voor de opponent, niet ruziën, niet schelden.

Afwijzen = de mening verkeerd noemen. Zo wijs ik af dat in een komende voetbalwedstrijd met Frankrijk het Nederlands elftal moet verliezen. Verkeerde mening. Ken eg nie, hoor
  donderdag 20 juni 2024 @ 10:29:46 #156
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213981931
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 10:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Als de linkse belastingen niet zo hoog waren geweest, dan hoefden de ON-bestuurders zichzelf ook geen hogere salarissen uit te keren om de extreme inflatie in deze koopkrachtCRISIS het hoofd te bieden. Kijk eens wat je tegenwoordig betaalt aan de pomp! Arnold Karskens rijdt elke week naar Wit-Rusland om daar goedkoper boodschappen te doen en dan vallen wij hem aan op zijn zuurverdiende salaris.
Antifa
pi_213981949
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Corona? Zonder te kijken weet je gelijk dat dit van de FvD afkomt.
  donderdag 20 juni 2024 @ 10:33:27 #158
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_213981962
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 10:29 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Wat bedoel je met "buitensluiten" Studenten die dit Israelisch geweld goedpraten niet toelaten op de universiteiten of er uit meppen? Dat bedoel ik dus NIET.
Ik bedoelde ook niet een oproep tot niet meer praten met die studenten.
Studenten moeten wel met elkaar in debat gaan over deze Israelische terreur, maar dan rustig houden, met respect voor de opponent, niet ruziën, niet schelden.

Afwijzen = de mening verkeerd noemen. Zo wijs ik af dat in een komende voetbalwedstrijd met Frankrijk het Nederlands elftal moet verliezen. Verkeerde mening. Ken eg nie, hoor
Leg mij eens uit waarom het over alleen Israel zou moeten gaan?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 20 juni 2024 @ 10:35:02 #159
426493 crew  PippenScottie
pi_213981975
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 10:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Inderdaad. Ik zou ook minister worden
My friends all drive horses
pi_213981983
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2024 10:35 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Inderdaad. Ik zou ook minister worden
Sorry, jij bent niet wappie genoeg en niet trouw genoeg aan de Grote Leider. Verder hoef je niets te kunnen.
pi_213982014
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2024 07:25 schreef Hanca het volgende:

[..]
En als je mening (ik zeg niet dat dit mijn mening is) nu is dat wat Hamas doet erger is?
Foute mening. De terreur van Israel nu in Gaza is vele malen erger dan die van Hamas 7 okt 2023.
Die mening wijs ik af

quote:
Wat mij betreft ben je pas verstandig als je geen kant kiest in dit conflict en alleen in een pro-vrede demonstratie waarbij zowel Hamas als Israël fel worden afgewezen mee loopt.
Ik kies de kant van Palestijnen en Israeli's die in een eigen staat vrij en in vrede kunnen leven
De Israelische regering is op dit moment veruit de grootste agressor.
Ze blijven maar doorgaan met Palestijnen vermoorden, voor het leven fysiek en psychisch beschadigen, mensen op de vlucht jagen, de huizen, de infrastructuur , hele steden kapot bombarderen. De hele Palestijnse Gaza-samenleving ontwrichten.
Op dit moment Hamas en de zionistische regering in gelijke mate veroordelen is stiekem Israelische terreur verbloemen.
  donderdag 20 juni 2024 @ 10:44:35 #162
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213982067
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 10:20 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/show/ve(...)eigen-norm~a1d4c505/

Je verwacht het niet, Karskens en Klever die lekker graaien boven hun eigen regels :D :7
Ook de reden

Naar aanleiding van actuele ontwikkelingen, waaronder de aanvallen vanuit de NPO op ons voortbestaan en de enorme werkdruk die daaruit voortvloeide, heeft de raad van toezicht besloten af te wijken van wat hierover in het beleidsplan stond."

Ach wat zijn we zielig, we troosten onszelf met extra geld.
pi_213982099
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 10:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Leg mij eens uit waarom het over alleen Israel zou moeten gaan?
Vraag het aan iemand die Hamasaanhanger is. Dat ben ik niet.
Ik kan wel zeggen dat de Israelische regering en hun aanhangers op dit moment de grootste smeerlappen zijn, Dus logisch dat die internationaal het meest veroordeeld worden. De westerse landen moeten stoppen met militair en moreel die terroristen te steunen
pi_213982100
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 10:39 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Foute mening. De terreur van Israel nu in Gaza is vele malen erger dan die van Hamas 7 okt 2023.
Die mening wijs ik af

Maar Hamas is niet gestopt in oktober. Hamas verstopt gijzelaars in vluchtelingenkampen, heeft cellen in ziekenhuizen. Dat is wat ik er onder schreef. De, inderdaad verschrikkelijke, Palestijnsd burgerslachtoffers zijn gewoon minstens net zo veel op het conto van Hamas te schrijven als die van Israël. Als Hamas zich niet in burgerkleding zou verstoppen op de meest drukke plekken van Gaza, als Hamas niet de vluchtelingenkampen zou gebruiken als militaire locatie en zo alle verdragen zou overtreden, waren er veel minder slachtoffers. Ontslaat Israël niet van de schuld, zeker niet. Maar de schuld is van allebei gewoon minstens even groot. Doen alsof Hamas niks aan de burgerslachtoffers kan doen is de waarheid zoveel geweld aan doen dat er eigenlijk niks van over blijft.
  donderdag 20 juni 2024 @ 10:47:18 #165
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213982111
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 10:12 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ik verwacht ook niet dat het opgelost gaat worden maar het is goed dat iemand het benoemt. Eerdmans zal dit antwoord niet hebben verwacht. Want nu kaatst ze de bal terug naar hem.
naja iets benoemen wat al langer speelt is goedkoop scoren maar goed heb het fragment niet gezien
pi_213982114
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beetje respect voor van Houwelingen he.

Hij is de enige FvD'er die nog met regelmaat komt opdagen voor zijn geld.
  donderdag 20 juni 2024 @ 10:49:11 #167
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213982136
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 10:47 schreef tizitl2 het volgende:

[..]
Beetje respect voor van Houwelingen he.

Hij is de enige FvD'er die nog met regelmaat komt opdagen voor zijn geld.
Ze hebben Ida-lander Freek Jansen uit de fractie gekeild om de Pepijns aanwezigheid mogelijk te maken, dus dan moet hij ook wel leveren.
Antifa
  donderdag 20 juni 2024 @ 10:50:11 #168
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_213982152
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 10:46 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Vraag het aan iemand die Hamasaanhanger is. Dat ben ik niet.
Ik kan wel zeggen dat de Israelische regering op dit moment de grootste smeerlappen , Dus logisch dat die internationaal het meest veroordeeld worden. Maar westerse landen moeten stoppen met militaire en moreel die terroristen te steunen
Goh, laat ik nu denken, Putin of Bashar al-Assad
Leg eens uit waarom Israel erger is dan Putin of Bashar al-Assad
pi_213982164
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 10:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ook de reden

Naar aanleiding van actuele ontwikkelingen, waaronder de aanvallen vanuit de NPO op ons voortbestaan en de enorme werkdruk die daaruit voortvloeide, heeft de raad van toezicht besloten af te wijken van wat hierover in het beleidsplan stond."

Ach wat zijn we zielig, we troosten onszelf met extra geld.
_O-

Dat gaat nog wat worden als minister "Ik heb het druk en veel stress, 2e Kamer, mag ik een loonsverhoging?" :D
  donderdag 20 juni 2024 @ 10:51:07 #170
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_213982167
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 10:46 schreef Hanca het volgende:

[..]
Maar Hamas is niet gestopt in oktober. Hamas verstopt gijzelaars in vluchtelingenkampen, heeft cellen in ziekenhuizen. Dat is wat ik er onder schreef. De, inderdaad verschrikkelijke, Palestijnsd burgerslachtoffers zijn gewoon minstens net zo veel op het conto van Hamas te schrijven als die van Israël. Als Hamas zich niet in burgerkleding zou verstoppen op de meest drukke plekken van Gaza, als Hamas niet de vluchtelingenkampen zou gebruiken als militaire locatie en zo alle verdragen zou overtreden, waren er veel minder slachtoffers. Ontslaat Israël niet van de schuld, zeker niet. Maar de schuld is van allebei gewoon minstens even groot. Doen alsof Hamas niks aan de burgerslachtoffers kan doen is de waarheid zoveel geweld aan doen dat er eigenlijk niks van over blijft.
Kom nou niet met feiten, dat past hem niet
  donderdag 20 juni 2024 @ 10:52:13 #171
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213982177
Szabo op digitalisering wordt wel wat denk ik. Heeft er wel goede visie en kennis over. Ik weet niet of er veel komt van koninkrijkszaken maar goed.
pi_213982189
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 10:46 schreef Hanca het volgende:

[..]
Hanca, sinds wanneer zijn terroristen gebonden aan militaire en andere conventies? Je argument over kampen slaat nergens op, Hamas is een terreur groep, geen regulier leger en heeft ook nooit enige conventie getekend.
Dat argument is compleet oneigelijk.
  donderdag 20 juni 2024 @ 10:54:11 #173
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213982195
"Hoe gaat u AI inzetten op thema bestaanszekerheid"

Daar ga je toch geen antwoord op verwachten :?
  donderdag 20 juni 2024 @ 10:58:02 #174
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_213982226
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 10:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Hanca, sinds wanneer zijn terroristen gebonden aan militaire en andere conventies? Je argument over kampen slaat nergens op, Hamas is een terreur groep, geen regulier leger en heeft ook nooit enige conventie getekend.
Wat zijn argumenten over de misdragingen van Hamas en de reactie van Israel alleen maar meer rechtvaardigen
pi_213982237
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 10:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Het is niet oneigenlijk. Natuurlijk hebben ze niks getekend, maar ze kiezen wel bewust om het zo te doen. Dat zijn gewoon de feiten. Hamas kiest bewust voor zoveel mogelijk burgerslachtoffers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')