abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213969644

Crowdfunding is hot! In 2022 is in Nederland 1,08 miljard euro via crowdfunding opgehaald. Dat is een groei van 48% ten opzichte van een jaar eerder. Niet eerder werd in een jaar tijd zoveel met crowdfunding gefinancierd.(bron).

Vormen van crowdfunding
Er zijn 4 vormen van crowdfunding:
• Lening crowdfunding (Crowdfinance)
• Aandelen crowdfunding
• Schenking / Donatie crowdfunding
• Aanschaf (nog te ontwikkelen) product / reward crowdfunding

Dit topic gaat voornamelijk over crowdfunding op basis van een lening die wordt terugbetaald. We bespreken projecten van de volgende in Nederland gevestigde crowdfundingplatformen:

Crowdfundingplatformen met ECSP vergunning
Collin Crowdfund (CCF), leningen voor MKB met crowdfundcoach.
Geldvoorelkaar (GVE), leningen voor MKB en particulieren.
Samen In Geld (SIG), investeren in vastgoed met hypothecaire zekerheid.
Horeca Crowdfunding Nederland (HCN), leningen voor horeca.
Waarde voor je Geld (WvjG), leningen met een christelijk normen- en waardenkader voor het MKB.
NLinvesteert (NLI), een platform voor zakelijke financiering waaronder crowdfunding.
Duurzaam Investeren (DI), combinatie van maatschappelijk en financieel rendement.
Lenderspender (LS), peer-to-peer lending.
October (OCT), platform voor MKB-financieringen in continentaal Europa.
One Planet Crowd (OPC), groene investeringen, vorm: leningen, donaties, rewards, etc.
Voordegroei (VDG), leningen voor MKB.
Crowd About Now (CAN), leningen voor food, horeca, retail.
Lendahand (LDH), investeren in opkomende economieën.
Crowd Real Estate (CRE), investeren in vastgoed met hypothecaire zekerheid.

Crowdfundingplatformen KOM Group
Kapitaal Op Maat (KOM), leningen voor MKB.
Capital Circle (CC), leningen voor MKB.

Risico
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resultaten crowdfundingplatformen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zekerheden
SPOILER
Webinars zekerheden
SPOILER
Webinar box3 belastingwetgeving
SPOILER
Exitstrategieën platformen
SPOILER
Informatie Kifid
SPOILER
Crowdfundingplatformen zonder nieuw aanbod:
SPOILER
Statistieken
SPOILER
Nominale en effectieve rente
SPOILER
Belastingen en de belastingdienst
SPOILER
Kan ik wat aan het CF uitlenen overhouden?
SPOILER
Punt van orde:
We hebben gemerkt dat elk platform helaas wel eens een betaling een paar dagen te laat doet. Dit is vervelend, maar mag de discussies niet gaan overheersen. We hebben daarom besloten alleen achterstanden van meer dan 3 werkdagen hier op het forum te melden.

Disclaimer: de informatie in dit topic is hoogstens informatief. Aan de informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
Pecunia non olet
pi_213969909
"Alfabet"-vastgoed met linkje
Eerste hypotheek

SPOILER
pi_213969997
Niet om MAX goed te praten (ik zou ze het liefst een enkele reis naar het front in Oekraïne geven :blauwoog: ), maar ik denk dat de problemen met de uitbetalingen via Bunq vooral te maken hadden met de recente berichtgeving dat Bunq rekeninghouders erg kwetsbaar zijn gebleken voor fraude. Dus die zijn daar waarschijnlijk als paniekreactie aan allerlei veiligheidsknoppen gaan draaien. Ik begreep uit de mail vandaag dat dit bij MAX is opgelost. Nu nog geld ontvangen op de wallet, dat is het grootste probleem daar.
Pecunia non olet
pi_213970233
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 10:40 schreef obligataire het volgende:
Niet om MAX goed te praten (ik zou ze het liefst een enkele reis naar het front in Oekraïne geven :blauwoog: ), maar ik denk dat de problemen met de uitbetalingen via Bunq vooral te maken hadden met de recente berichtgeving dat Bunq rekeninghouders erg kwetsbaar zijn gebleken voor fraude. Dus die zijn daar waarschijnlijk als paniekreactie aan allerlei veiligheidsknoppen gaan draaien. Ik begreep uit de mail vandaag dat dit bij MAX is opgelost. Nu nog geld ontvangen op de wallet, dat is het grootste probleem daar.
Wallet bij Max geplunderd. Werkt weer. Nu wachten totdat wallet opnieuw gevuld wordt.
pi_213970236
Iets met de pot verwijt de ketel:

Aangezien het zeer moeilijk is om met Bunq in contact te komen, geen telefoonnummer, geen email, 3-5 dagen reactie op support tickets, duurde het langer dan verwacht om dit op te lossen.
pi_213970477
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 11:13 schreef Bobby100 het volgende:
Iets met de pot verwijt de ketel:

Aangezien het zeer moeilijk is om met Bunq in contact te komen, geen telefoonnummer, geen email, 3-5 dagen reactie op support tickets, duurde het langer dan verwacht om dit op te lossen.
😂😂👍
pi_213970754
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 11:13 schreef Crowdyfunder het volgende:

[..]
Wallet bij Max geplunderd. Werkt weer. Nu wachten totdat wallet opnieuw gevuld wordt.
0 euro geplunderd, netjes hoor.
pi_213970758
Rechter wijst borgstellingsclaim af, CCF gaat in hoger beroep
SPOILER
Uit de pitch:
SPOILER
pi_213971751
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 12:00 schreef KrekelJapie het volgende:
Rechter wijst borgstellingsclaim af, CCF gaat in hoger beroep
SPOILER
Uit de pitch:
SPOILER
Welk project betreft dit?

Edit: gevonden op basis van de bedrijfsnaam in het arrest:
https://www.collincrowdfund.nl/uitspanning-samen-bv/

Pfff dat was geen beste, 3 ton voor een startende horeca club met slechts 125K aan borgstellingen en een soort van terugkoopverklaring. En een enorm BS verhaal....

[ Bericht 5% gewijzigd door obligataire op 19-06-2024 14:15:58 ]
Pecunia non olet
pi_213973933
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 14:00 schreef obligataire het volgende:

[..]
Welk project betreft dit?

Edit: gevonden op basis van de bedrijfsnaam in het arrest:
https://www.collincrowdfund.nl/uitspanning-samen-bv/

Pfff dat was geen beste, 3 ton voor een startende horeca club met slechts 125K aan borgstellingen en een soort van terugkoopverklaring. En een enorm BS verhaal....
Da’s zuur. Horeca die vlak voor Corona gestart is. En niet bij HET horeca-crowdfund-platform.
  woensdag 19 juni 2024 @ 22:40:49 #12
443453 InVestEerder
wie zaait zal oogsten
pi_213978810
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 23:31 schreef Slingervinger het volgende:

[..]
Ze hebben daarvoor een soort archief opgezet waar alle updates in worden geplaatst. Als je een mail stuurt naar info@maxcrowdfund.nl krijg je een antwoordmail met een link. Zo kan iedereen zelf de updates raadplegen.
Ik heb zondagmiddag jouw suggestie opgevolgd. Maar nul-komma-nul respons van MaxCF...
pi_213979948
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 22:40 schreef InVestEerder het volgende:

[..]
Ik heb zondagmiddag jouw suggestie opgevolgd. Maar nul-komma-nul respons van MaxCF...
Heeft iemand die link dan niet? Ik zou graag een update over Corbelo en Bluetouch hebben.
pi_213980923
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 06:19 schreef quepos het volgende:

[..]
Heeft iemand die link dan niet? Ik zou graag een update over Corbelo en Bluetouch hebben.
SPOILER
Je moet je eerst registreren waarna het team je account handmatig moet goedkeuren.
pi_213982323
Ik zit likkebaardend te kijken naar CCF/v.d.Steen c_/
Behalve de ietwat korte looptijd en de vreselijke profielfoto _O- , denk ik dat dit een mooi depositootje is.
Mooie spreiding, nette LTV, vol verhuurd, geen vette rente maar ook geen direct-kosten.

Iemand die denkt dat ik een vreselijke misstap bega?
Pecunia non olet
  donderdag 20 juni 2024 @ 11:15:14 #16
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_213982433
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 11:08 schreef obligataire het volgende:
Behalve de ietwat korte looptijd en de vreselijke profielfoto _O- , denk ik dat dit een mooi depositootje is.
Mooie spreiding, nette LTV, vol verhuurd, geen vette rente maar ook geen direct-kosten.

Linkje is welkom.
Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
pi_213982661
quote:

Top idd, goed laag getaxeerd ivm warme hand "schenking". Obv huursom is taxatiewaarde te begrijpen.
Leegwaarde schat ik eerder tussen de 800-900k.
pi_213983175
quote:

Of jij die maakt, durf ik niet te zeggen, maar als iemand haast 600.000 gaat investeren om een cashflow te genereren van 1.000 per jaar dan ben je volgens mij óf iemand die heel slim de belastingdienst omzeilt óf knettergek.
  donderdag 20 juni 2024 @ 12:43:35 #19
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_213983261
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 12:32 schreef mike79_n het volgende:

[..]
Of jij die maakt, durf ik niet te zeggen, maar als iemand haast 600.000 gaat investeren om een cashflow te genereren van 1.000 per jaar dan ben je volgens mij óf iemand die heel slim de belastingdienst omzeilt óf knettergek.
1000 euro is de situatie van nu.

Hij schrijft ook huurverhoging en over 2 jaar herfinanciering tegen beter voorwaarde.

Dan wordt er vast meer genegeerd. Regeren is vooruit zien.
pi_213983289
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 12:32 schreef mike79_n het volgende:

[..]
Ik gok op het eerste 😉

Familietransactie....

[ Bericht 2% gewijzigd door obligataire op 20-06-2024 12:47:58 (de) ]
Pecunia non olet
pi_213983363
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 12:43 schreef Zeghomaar het volgende:

[..]
1000 euro is de situatie van nu.

Hij schrijft ook huurverhoging en over 2 jaar herfinanciering tegen beter voorwaarde.

Dan wordt er vast meer genegeerd. Regeren is vooruit zien.
Dan zou ik niet te ver vooruit kijken in zijn geval want de opportunity costs maken het dan allemaal nog veel dramatischer dan dat het nu al is.
pi_213983380
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2024 12:46 schreef obligataire het volgende:

[..]
Ik gok op het eerste 😉

Familietransactie....
Dat denk ik eerlijk gezegd ook. Ik denk dat de taxatie met een behoorlijke ruime marge is gedaan maar of het met garageboxen allemaal zo slim is, weet ik niet.
pi_213983902
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 12:56 schreef mike79_n het volgende:

[..]
Dan zou ik niet te ver vooruit kijken in zijn geval want de opportunity costs maken het dan allemaal nog veel dramatischer dan dat het nu al is.
Misschien moeten we niet al te zeer op hún stoel gaan zitten maar ons vooral afvragen of de centjes veilig terug zullen komen. Persoonlijk zie ik weinig hobbels wat dat betreft. En als hij of zijn pa ruzie krijgt met de Fiscus is dat niet óns probleem (met deze LTV), maar het zijne.
Pecunia non olet
pi_213985050
Vervroegde aflossing bij Collin:

quote:
Beste investeerder,
Via deze weg willen wij u informeren over de algehele vervroegde aflossing van de lening TM*W IT met leningnummer 43763.
Dit betekent dat u naast de reguliere rente en aflossing van uw openstaande bedrag ook nog zes extra rentetermijnen ontvangt.
Wij hebben dit bedrag pro rato uw investering op uw rekening courant bijgeschreven.
Wij danken u mede namens de ondernemer voor uw vertrouwen.
pi_213986097
Nieuw verliesfinanciering project via Collin:

The Sea Food Market B.V.

¤ 200.000 | 9,0% rente | 60 maanden

https://www.collincrowdfund.nl/the-sea-food-market-b-v/

Voor mij, ondanks de zo te zien sterke borgstelling, geen linkje nodig.
Pfff…
pi_213986274
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2024 16:59 schreef Horsemen het volgende:

The Sea Food Market B.V.

Pfff…
Het heeft deze (charmante) dame niet meegezeten. Verkeerde timing door corona. In 2023 heeft ze ondanks alle ellende toch 41K winst weten te maken en daar is haar salaris al van af. Dus op zich een levensvatbaar bedrijf.
De balans ziet er idd zwaar beroerd uit maar in een naderend faillissement geloof ik niet direct vanwege die verhurende partner. Ze krijgt wel weer wat lucht als deze lening door zou gaan.

Over de balans: wat ik niet begrijp van Collin is dat ze de achtergestelde leningen van haarzelf en de verhuurder niet gelijk salderen met het negatieve eigen vermogen. Want dat is het in feite. Dat maakt het eigen vermogen al een flink stuk minder negatief. Dat zou geen boekhoudkundige truc zijn maar realiteit. Dus een gemiste kans.

[ Bericht 6% gewijzigd door obligataire op 20-06-2024 17:17:41 ]
Pecunia non olet
pi_213986496
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 14:13 schreef peterc het volgende:
Recreatiedomein Thuysgrond – 28952 – Hypothecaire dekking – Early Bird – 9% rente / GVE

SPOILER
https://www.fundainbusine(...)-kleine-witrijt-3-a/
Ik ben voor het dubbele van mijn basisbedrag ingestapt. Zeker met die early bird bonus is het rendement ok tegen prima zekerheden. Hopelijk komt het project wel vol binnen de maand.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_213986663
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 17:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik ben voor het dubbele van mijn basisbedrag ingestapt. Zeker met die early bird bonus is het rendement ok tegen prima zekerheden. Hopelijk komt het project wel vol binnen de maand.
Met nog 6 ton te gaan is dat geen gelopen koers.... De meeste (geïnteresseerde) investeerders bij GvE zullen er inmiddels al wel in zitten.
Pecunia non olet
pi_213986770
Hij is nog niet publiek open gegaan, dat was voor morgen pas gepland. Maar het is een grote lening voor GVE.
pi_213988538
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2024 16:59 schreef Horsemen het volgende:

The Sea Food Market B.V.

Pfff…
Het is daar zo vreselijk vies en ranzig. Loopt risico gesloten te worden door de nwva. Elke Rotterdammert weet het.
pi_213990341
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 17:43 schreef obligataire het volgende:

[..]
Met nog 6 ton te gaan is dat geen gelopen koers.... De meeste (geïnteresseerde) investeerders bij GvE zullen er inmiddels al wel in zitten.
Zijn er hier op het forum dan nog veel investeerders die bij GVE investeren?

Zekerheden en beloftes van GVE zijn in mijn ogen een wassen neus, ze hebben daar de zaakjes niet op orde!
pi_213992563
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 21:27 schreef quepos het volgende:

[..]

Zekerheden en beloftes van GVE zijn in mijn ogen een wassen neus, ze hebben daar de zaakjes niet op orde!
Dat klopt, GVE heeft veel niet op orde. Waar ik mij het meeste aan stoor is communicatie. Maar dat is bij meer platforms een issue. En doorpakken bij defaults is ook al niet hun sterke kant. Verder is voor mij GVE wel het platform waar projecten op staan waar ondernemers met een plan, maar nog geen zekerheden, een kans krijgen een bedrijfje te starten.

Dus ja, ik investeer daar nog steeds.
pi_213993248
quote:

[..]

Alleen nog projecten met hele goede zekerheden. Dit zijn er dit jaar nog maar 3 geweest. De camping valt voor mij al buiten dit criterium. Op jaarbasis zullen dit er 5 tot 6 zijn als het aanbod zo blijft.
pi_213993434
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 10:01 schreef obligataire het volgende:
Hmm, ik vrees dat we binnenkort een stornering van Festivaals gaan krijgen. Betalen projecten 2 en 3 ook niet?
Project 1 betaalt niet altijd op tijd, maar wel weer een termijn binnen. Het valt me wel op dat geen enkele onderneming die genoemd wordt in de pitch als huurder te vinden is via google.

[ Bericht 0% gewijzigd door KrekelJapie op 21-06-2024 11:14:20 ]
pi_213994645
quote:

[..]

Nee ik heb hier voorheen wel geïnvesteerd maar doe dat al een tijdje niet meer. Ook niet in KoM vanwege vergelijkbare problemen. Verreweg beste resultaten altijd bij SiG gehaald maar het aanbod is daar teruggelopen
pi_213995383
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 19:46 schreef zeeland6 het volgende:

[..]
Het is daar zo vreselijk vies en ranzig. Loopt risico gesloten te worden door de nwva. Elke Rotterdammert weet het.
De recensies op internet bevestigen dat beeld:
https://www.tripadvisor.n(...)olland_Province.html

Goed om te weten, ik twijfelde eerst nog over een basisbedrag omdat de financiën niet zo slecht zijn als dat ze er op het eerste gezicht uitzien plus de goede ervaringen met Chinese ondernemers, maar een bedrijf moet in de basis wel gezond zijn met tevreden klanten.

[ Bericht 7% gewijzigd door obligataire op 21-06-2024 11:44:24 ]
Pecunia non olet
pi_213995447
quote:
Personeelsverloop en slechte weersomstandigheden lijken een belangrijke rol te hebben gespeeld bij de oorzaak van het faillissement.
Gevelreiningbedrijf (via CCF) die faiiliet is door weersomstandigheden. Ooit eerder gezien?
  vrijdag 21 juni 2024 @ 14:06:54 #39
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_213996651
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 11:39 schreef obligataire het volgende:

[..]
De recensies op internet bevestigen dat beeld:
https://www.tripadvisor.n(...)olland_Province.html

Goed om te weten, ik twijfelde eerst nog over een basisbedrag omdat de financiën niet zo slecht zijn als dat ze er op het eerste gezicht uitzien plus de goede ervaringen met Chinese ondernemers, maar een bedrijf moet in de basis wel gezond zijn met tevreden klanten.
Staat nu open. Loopt als "een trein".

Maar wij hebben FOK!

Ik laat hem lopen.
pi_213996737
Nieuwe Collin lening om een eigenaar vaneen administratiekantoor zijn opgebouwde schuld bij de belastingdienst te laten afbetalen:

Administratiekantoor Vissers Grootboek
¤ 40.000 | 8,5% rente | 60 maanden

https://www.collincrowdfu(...)r-vissers-grootboek/

Hij heeft het bedrijf al 17 jaar...

De zekerheden (2e hypotheek) lijken op het eerste gezicht voldoende maar verder is het natuurlijk niet echt een mooie reclame.

[ Bericht 1% gewijzigd door Horsemen op 21-06-2024 15:28:20 ]
pi_213996979
Man, man, wat is het niveau van de projecten matig.
Wat zeg ik, zéér matig.

Uiteraard uitzonderingen daargelaten maar dat zijn er momenteel wel heel weinig.

Het blijft mij ook verbazen dat projecten zoals de Se@ Fo0d M@rket gewoon in een kwartiertje vollopen. En dan zijn er mensen die dan later niet snappen dat hun netto rendement onder het gemiddelde is gezakt |:(
pi_213997483
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 14:14 schreef Horsemen het volgende:
Nieuwe Collin lening om een eigenaar vaneen administratiekantoor zijn opgebouwde schuld bij de belastingdienst te laten afbetalen:

Hij heeft het bedrijf al al 17 jaar...

De zekerheden (2e hypotheek) lijken op het eerste gezicht voldoende maar verder is het natuurlijk niet echt een mooie reclame.
Eens, ik blijf het raar vinden dat er ondernemers zijn die - in een branche waar voldoende werk in is én al zo lang ondernemer zijn - een belastingschuld opbouwen of kleine bedragen niet zelf kunnen voldoen.
En dan tegen 8,5% rente en bijkomende kosten moeten gaan lenen.
Cijfers 2023 zien er dan wel weer redelijk uit. Oprecht benieuwd hoe zo een situatie ontstaat bij zulk soort bedrijven.
Niet iedereen is een ondernemer zullen we maar zeggen, ondertussen wel ruim 2 miljoen bedrijven in NL :)
pi_213998702
quote:

linkje: https://www.collincrowdfu(...)g/UFSC8T39CiLQ-48308
pi_213998818
Nieuw Collin project met een 1e hypotheek op een nog te bouwen bedrijfsunit:

M.d.B. Timmerwerken
¤ 100.000 | 8,5% rente | 36 maanden

https://www.collincrowdfund.nl/m-d-b-timmerwerken/

Met een bouwdepot van 46K.
pi_213998875
Nog een nieuwe Collin met een 1e hypotheek op bedrijfsmatig ontroerend goed:

JJM Vastgoed B.V.
¤ 1.500.000 | 8,0% rente | 48 maanden

https://www.collincrowdfund.nl/jjm-vastgoed-b-v/

https://www.google.com/ma(...)coh=205409&entry=ttu

[ Bericht 30% gewijzigd door Horsemen op 21-06-2024 17:26:30 ]
pi_213998983
Nieuwe GVE met extra beloning als je een 'iets' groter bedrag inlegt.

Investeert u ¤50.000 of meer? Dan ontvang u een 5 gangendiner met wijnarrangement bij ons sterrenrestaurant én een overnachting in het Hotel van Kasteel Gemert (2 personen).
pi_213999258
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 17:24 schreef Erinco71 het volgende:
Nieuwe GVE met extra beloning als je een 'iets' groter bedrag inlegt.

Investeert u ¤50.000 of meer? Dan ontvang u een 5 gangendiner met wijnarrangement bij ons sterrenrestaurant én een overnachting in het Hotel van Kasteel Gemert (2 personen).
Ik haal wel een patatje met bierarrangement uit blik op de camping.

Samenvatting: Projectontwikkeling hotel, 10%, 2de hypotheek op kasteel, 30 mnd, 2.75 M¤.

Als zeer gewaardeerde relatie (ik zeur minder dan de rest?) kreeg ik een investeringslinkje:
SPOILER
pi_213999537
quote:

Subtiele humor, top !
pi_213999795
En ook weer een "update" van NLI betreffende Echte Bakker J. S.

quote:
Niet snelheid maar het best mogelijke resultaat staat voorop bij de uitwinning van zekerheden
In principe wel mee eens en ik denk dat NLI ook het voortbestaan van de onderneming mee weegt, maar ik vraag me af wanneer het moment komt dat je maar beter kunt doorpakken en met minder genoegen neemt in plaats van eindeloos uitstellen en overleggen. Ik weet uiteraard niet wat er achter de schermen gebeurt maar de afwikkeling van dit project duurt nu al jaren. Na vele updates over niet realistische verwachtingen van de ondernemer, niet nagekomen beloftes en afspraken, voorbijgaande deadlines en verwachtingen van NLI die niet uitkomen ben ik er wel een beetje klaar mee.
pi_214000000
GvE
quote:
Ons innovatieteam heeft afgelopen weekend een aantal interessante updates doorgevoerd om het gebruiksgemak van ons platform te verbeteren, met een focus op de 'Mijn Omgeving'. Deze aanpassingen zijn bedoeld om investeerders een soepelere en efficiëntere ervaring te bieden.

Vernieuwd dashboard voor gemakkelijke navigatie
De meest opvallende verandering is het vernieuwde dashboard. Vanaf nu, wanneer investeerders inloggen, komen zij direct terecht op deze gepersonaliseerde landingspagina. Het dashboard is ontworpen om gebruikers snel toegang te geven tot alle belangrijke functies en secties van het platform. Dit betekent dat investeerders met slechts een paar klikken naar hun gewenste locatie kunnen navigeren, wat tijd bespaart en het gebruiksgemak verhoogt.

Verbeterde Wallet functionaliteit
Daarnaast is de Wallet uitgebreid met een nieuwe functionaliteit. Investeerders kunnen nu eenvoudig hun transactieoverzichten downloaden. Onderaan het transactieoverzicht is een knop toegevoegd waarmee gebruikers een selectie van transacties kunnen maken en deze direct kunnen downloaden. Dit maakt het eenvoudiger om financiële activiteiten bij te houden en te beheren, wat bijdraagt aan een transparanter investeringsproces.

Deze verbeteringen zijn onderdeel van onze voortdurende inspanningen om ons investeringsplatform te optimaliseren. U kunt de komende periode meer wijzigingen van ons verwachten, uiteraard gericht op het verhogen van het gebruikersgemak van ons platform.
Nut van download transactieoverzicht ontgaat mij als de terugbetalingen per project nog per mail worden verstuurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')