https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
En terecht. Wat een onzin. Zelf heeft hij nota bene zijn hele carrière onzinnige quotes van voetballers op zitten tekenen. Sinds wanneer is het trouwens niet meer relevant wat iemand in zijn of haar verleden heeft uitgekraamd? Natuurlijk is dat, zeker wanneer iemand bewindspersoon wordt. Zelf wij als Norman stervelingen moeten voor een baan meestal een bewijs van goed gedrag of hoe heet dat aanleveren. Dan wordt toch ook niet gezegd: ach, dat was vroeger, nu ga ik niet meer stelen. Maar omdat het niet in Johan zijn missie van het verdedigen van de pvv van pas komt.quote:
Zie mijn column op de FP en lees de column van Bert Wagendorp.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 23:07 schreef superniger het volgende:
Sjoerd Mossou.
Terechte Marco van Basten bash.
Russische spion gesnapt. DESTROY RUSSIAN SPYquote:Op woensdag 19 juni 2024 23:12 schreef ISVV het volgende:
Yes, Wierd. Volgens mij ben ik de enige hier die graag naar hem luistert. Zeker als het over Rusland gaat.
Niet gelachenquote:Op woensdag 19 juni 2024 23:16 schreef Martinello het volgende:
[..]
Russische spion gesnapt. DESTROY RUSSIAN SPY
De term omvolken impliceert een complot.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:27 schreef ISVV het volgende:
Omvolking is natuurlijk een beladen term, maar het is toch ook gewoon een feit dat de demografie in Nederland (op etnisch vlak) dusdanig veranderd is dat we te maken hebben met een totaal andere bevolkingssamenstelling? Dat beperkt zich overigens echt niet alleen maar tot de grote steden. Geef het beestje een naam zou ik zeggen. Links noemt het angstvallig diversiteit en cultuurverrijking, dat dekt voor veel mensen de lading ook niet.
Ik denk in ieder geval niet dat mensen als Duk en Derksen thuis Nazi-vlaggen hebben liggen of zo.
Nee, dat Wierd rechts wordt genoemd was ook de schuld van linksquote:Op donderdag 20 juni 2024 08:27 schreef ISVV het volgende:
Omvolking is natuurlijk een beladen term, maar het is toch ook gewoon een feit dat de demografie in Nederland (op etnisch vlak) dusdanig veranderd is dat we te maken hebben met een totaal andere bevolkingssamenstelling? Dat beperkt zich overigens echt niet alleen maar tot de grote steden. Geef het beestje een naam zou ik zeggen. Links noemt het angstvallig diversiteit en cultuurverrijking, dat dekt voor veel mensen de lading ook niet.
Ik denk in ieder geval niet dat mensen als Duk en Derksen thuis Nazi-vlaggen hebben liggen of zo.
Inderdaad, de demografie van een land verandert voortdurend. Laatst eens een uur lang naar Hein de Haas zitten luisteren die heel toegankelijk en op wetenschap gebaseerde kennis over migratie uitlegt. Zeer zeer interessant. Als je alle politiek van links tot rechts er vanaf pelt dan is het eigenlijk heel logisch allemaal. Migratie is van alle tijden. Neemt ook niet toe. 50 jaar geleden was het migratiecijfer net zo hoog, 100 jaar geleden nog veel hoger. Ons land verandert qua samenstelling, maar daar heeft het altijd al gedaan. Het is niet zo dat het vroeger niet veranderde en nu wel. Er wordt alleen veel meer politiek op bedreven. Daarbij komt nog dat politieke keuzes die leiden tot maatschappelijke problemen niet onderkend worden (denk aan alle sectoren waarin migranten werkzaam zijn en die a. niet meer door Nederlanders uitgevoerd willen worden omdat wij aangenaam influencer, youtuber of communicatie expert willen worden en b. die we vanuit lobby organisaties per de in stand willen houden (denk aan Schiphol als hub functie, land- en tuinbouw) waardoor we ongelofelijk veel migranten nodig hebben om de economie überhaupt draaiende te houden. Of denk aan het moedwillig niet oplossen van het stikstofprobleem en het blijven stimuleren van de landbouw waardoor de woningbouw niet op gang komt.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
De term omvolken impliceert een complot.
Ik vind dat Wierd vaak best linkse en/of sociaaldemocratische standpunten inneemt. Wat de drie I's betreft is ie wel behoorlijk rechts.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nee, dat Wierd rechts wordt genoemd was ook de schuld van linksAls iedereen naar links opschuift dan word je vanzelf rechts, aldus Wierd. Ja, links is ook echt ‘in’
Wierd is gewoon rechts en Derksen extreem-rechts.quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:52 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik vind dat Wierd vaak best linkse en/of sociaaldemocratische standpunten inneemt. Wat de drie I's betreft is ie wel behoorlijk rechts.
Ook dat is een mythe die door de Haas ontkracht wordt. De illusie hebben dat de behoefte aan migratie tijdelijk is. We hebben in complete sectoren vrijwel 100% behoefte aan arbeidsmigranten. Dat gaat niet weg, en met de vergrijzing is er al helemaal geen houden meer aan.quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:08 schreef DrDentz het volgende:
Je zou het meer moeten doen zoals in Dubai: arbeidsmigranten zijn welkom, is ook nodig, maar als ze zijn uitgewerkt dan ook graag weer ophoepelen. Hier komt iedereen maar binnen en duurt het allemaal heel lang voordat ze gaan werken als ze überhaupt gaan werken. Dat verneukt de verzorgingsstaat die we hadden.
Aangezien Derksen vrij voorspelbaar is kun je die columns waarschijnlijk net zo goed door AI laten schrijvenquote:Op donderdag 20 juni 2024 13:00 schreef Cilantro het volgende:
Derksen wordt columnist bij de T.
https://www.telegraaf.nl/(...)-de-hele-deugfamilie
Hij was "vroeger" in de VI al voorspelbaar en hij heeft geen schrijftalent.quote:Op donderdag 20 juni 2024 14:40 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Aangezien Derksen vrij voorspelbaar is kun je die columns waarschijnlijk net zo goed door AI laten schrijven
Onder welk niveau schaar jij je eigen columns eigenlijk, oprechte vraagquote:Op donderdag 20 juni 2024 16:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij was "vroeger" in de VI al voorspelbaar en hij heeft geen schrijftalent.
Hoog. Ik had een uitgever maar die overleed vorig jaar (Jan Schouten). Ik zou in Kunststof op Radio 1 een uur worden geïnterviewd, maar ik kreeg ruzie met Frénk van der Linden.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onder welk niveau schaar jij je eigen columns eigenlijk, oprechte vraag
Goh, vertel eens meer over dat verhaal met Kunstof?quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoog. Ik had een uitgever maar die overleed vorig jaar (Jan Schouten). Ik zou in Kunststof op Radio 1 een uur worden geïnterviewd, maar ik kreeg ruzie met Frénk van der Linden.
Er werd naar gevraagd bijdehandje. Overgegaan dit jaar ?quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:48 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Goh, vertel eens meer over dat verhaal met Kunstof?
Dat is helemaal nieuw voor mij.
Met de Volkswagen heeft dan niemand problemen naar het schijnt.quote:Op donderdag 20 juni 2024 07:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Johan: omvolking bestond al voor de nazi’s. Dus dan is het niet erg.
In dat geval kan de swastika ook gewoon weer, die bestond ook al daarvoor.
Wierd heeft er een handje aan om meningen te poneren en dan te zeggen: dat is gewoon aan de hand, daar kun je niet ontkennen. Dus daar moet je wat aan doen.
Wat bedoel je preciesquote:Op donderdag 20 juni 2024 16:50 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Met de Volkswagen heeft dan niemand problemen naar het schijnt.
Ik dat Rutger Hauer Monique van der Ven een beurt geeft. 'Maak me geen kind hoor.'quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:55 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Als ik een Volkswagen zie staan moet ik meteen aan Hitler denken.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dat Rutger Hauer Monique van der Ven een beurt geeft. 'Maak me geen kind hoor.'
Ik mis Villa BvDquote:Op donderdag 20 juni 2024 23:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Mag ik zeggen dat VI tijdens een voetbaltoernooi wel eens leuker is geweest?
haha, doe normaal.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:09 schreef timmmmm het volgende:
Geneetje voelt zich een beetje bedreigd door onze Helene heb ik het idee
die weet ook wel dat haar programma beter was
Genee heeft gewoon te veel mislukkingen op zijn naam staan, met die quiz en Veronica Offside als meest recente dieptepunten. Dat zal wel steeds meer pijn gaan doen, ondanks al die miljoenen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:09 schreef timmmmm het volgende:
Geneetje voelt zich een beetje bedreigd door onze Helene heb ik het idee
die weet ook wel dat haar programma beter was
Dit is ook een flutshow. Die had gewoon een programma over het EK gemaakt, een echte Vandaag Inside Oranje.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:10 schreef Xylos het volgende:
[..]
haha, doe normaal.
Wat een flutshow is dat zeg
Dit is geilquote:Op donderdag 20 juni 2024 23:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Meisje achter Genee knapt zo uit haar bloesje.
Zou je haar doen?quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Meisje achter Genee knapt zo uit haar bloesje.
Dat wordt lastig. Ze mogen pas na half 12 beelden laten zien.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is ook een flutshow. Die had gewoon een programma over het EK gemaakt, een echte Vandaag Inside Oranje.
Had Genee ook gewild denk ik, in plaats van deze herhalingen
Genee denkt dat ie wat is maar beseft niet dat al zijn succes aan johan en renee te danken is. Zelf stelt hij helemaal niks voor.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:11 schreef ISVV het volgende:
[..]
Genee heeft gewoon te veel mislukkingen op zijn naam staan, met die quiz en Veronica Offside als meest recente dieptepunten. Dat zal wel steeds meer pijn gaan doen, ondanks al die miljoenen.
Als ze dat graag wil. Ja hoor.quote:
Die worden weer vertoont bij de hoorzitting in de 2e Kamerquote:Op donderdag 20 juni 2024 23:14 schreef timmmmm het volgende:
Chanante beelden van het zwarte pietenjournaal
Of te groot, het is maar net hoe je het liever zietquote:Op donderdag 20 juni 2024 23:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Witte shirt achter Wilfred is een beetje te klein
Ik heb liever een baksteen samen met Erik Dijkstraquote:Op donderdag 20 juni 2024 23:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Wytse samen met Erik Dijkstra. 👍
Zou kunnen,maar denk dat genee ook wel even een paar weekjes vrijaf wilde.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is ook een flutshow. Die had gewoon een programma over het EK gemaakt, een echte Vandaag Inside Oranje.
Had Genee ook gewild denk ik, in plaats van deze herhalingen
Waarvan aktequote:Op donderdag 20 juni 2024 23:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ajour breien is breien met gaten
Haar moeder welquote:Op donderdag 20 juni 2024 23:22 schreef timmmmm het volgende:
Noa voegt pas écht niks toe. Die durft precies 0 uitspraken te doen.
Hoe zou jij eruit komen als je door je stiefvader meegenomen wordt 'naar de studio boven'quote:
Die hangt momenteel bloot met een fles wodka en een wit neusje aan de kroonluchter denk je?quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:25 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Denk dat het veranderd wanneer de camera uit is
Bohhh ben een beelddenkerquote:Op donderdag 20 juni 2024 23:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Die hangt momenteel bloot met een fles wodka en een wit neusje aan de kroonluchter denk je?
rip aan de nabestaandenquote:Op donderdag 20 juni 2024 23:38 schreef timmmmm het volgende:
Jong0ns, ik ga het einde van de uitzending niet halen. Vaarwel
alsof iemand geïnteresseerd is in die beelden.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wordt lastig. Ze mogen pas na half 12 beelden laten zien.
Misschien kan Noa vanavond in de branding van Leipzig gaan staan.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:22 schreef timmmmm het volgende:
Kennen we de reportages van Sierd nog? Dat was pas televisie
Wel in de blote kont.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 09:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan Noa vanavond in de branding van Leipzig gaan staan.
Wat zei ze ?quote:
Karaoke insidequote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:23 schreef Mortaxx het volgende:
https://www.mediacourant.(...)ol-karaoke-voor-npo/
Van onze belastingcenten
Als ik op die link klik moet ik van alles accepteren. Dus maar niet.quote:
Dan open je hem in een inprivate vensterquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik op die link klik moet ik van alles accepteren. Dus maar niet.
Dat was op zondagnacht om 5:00 uur. Ik was ladderzat. Maar ik bedoel met accepteren private dingen als cookies beheren etc. Daar pas ik voor.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:19 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Dan open je hem in een inprivate venster
Hoe ben je dan Op FOK terechtgekomen, daar moet je ook van alles accepteren?
Dan kan ze maar beter journalist worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:28 schreef Battlecruiser het volgende:
Merel is een vragenstellertje, maar als ze zelf antwoorden moet geven, hoor ik een hoop gestuntel en niet afgemaakte zinnen. En heel veel eh eh eh.
Wat is ze nu danquote:Op zaterdag 22 juni 2024 07:17 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Dan kan ze maar beter journalist worden.
Niet zo gek, het kind in mij zou niets liever willen dan onder een pizzaria uitgebuit te worden door een Mark Ruttequote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Rutte runt wss een underground elite pedo ring
Dat bedoel ik. Ze is journalist. Ze moet vragen stellen. Hoe goed ze zelf vragen beantwoordt doet er niet zo veel toequote:
Wat is dit nou weer voor iets geks?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:32 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ze is journalist. Ze moet vragen stellen. Hoe goed ze zelf vragen beantwoordt doet er niet zo veel toe
Hoe kom je daar in 's hemelsnaam bij, wie heeft je dat ooit wijsgemaakt?quote:
Jammer dat je je edit weer wegedit, wat je hier in tweede instantie weggezet had was een stuk genuanceerder en logischerquote:
Ja sorry, ik zat te prutsen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:06 schreef timmmmm het volgende:
Jammer dat je je edit weer wegedit, wat je hier in tweede instantie weggezet had was een stuk genuanceerder en logischer
Hij snapt sowieso toch niet hoe coalities werken. Hij denkt echt dat het ‘The winner takes all’ is, terwijl dat niet zo is. Het is niet zo dat de grootste ‘de verkiezingen gewonnen heeft’ en dat de rest zich in dienst moet stellen. Zeker in Den Haag was het verschil helemaal niet groot. De Mos heeft 9 zetels, D66 8. De coalitie die er nu zit heeft een ruime meerderheid, maar Johan snapt niet hoe het werkt.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat loopt die idioot nou weer te blaten voer D66? Hij lult echt volstrekt uit zijn nek de hele tijd als het op politiek aan komt.
Gek hè.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:59 schreef ISVV het volgende:
Iedere dag te laat beginnen en veel te weinig over het EK.
flopshow.gif
Nog een weekje en dan ligt Nederland er uit, is er helemaal geen nieuws meer en besef je dat ze eigenlijk geen maand lang een programma moeten maken rondom het ek. Als je de opening en rubriekjes eraf haalt kom je op amper 30 minuten per uitzending uit. Ik merk zelf ook dat het te laat is. Plus die 8 minuten reclame break is natuurlijk ook killing als het al zo laat is.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:04 schreef Ronald het volgende:
Komende week was prachtig geweest vanuit Kurhaus of iets dergelijks, even op het terras krantjes doornemen, mooie sfeerbeelden van het strand.
Maar helaas zitten ze gewoon in de saaie bedompen studio.
Als lampjes uit en geen volk dan hoppa de bosjes inquote:Op zondag 23 juni 2024 23:24 schreef Dutch_view het volgende:
Locatie waar Noah staat, is echt zo'n fietspad waar vrouwen van de fiets worden gesleurd snachts.
Die bus kan daar niet overheenquote:Op zondag 23 juni 2024 23:25 schreef Dutch_view het volgende:
Chris wordt weer lekker gebashed en voor de bus gegooid
Misschien is hij wel Kees71234.quote:Op zondag 23 juni 2024 23:32 schreef Dutch_view het volgende:
Johan die geen social media heeft, weet zogenaamd wel erg veel van social media
Was dat die toen in het Kurhaus?quote:
Jaquote:Op zondag 23 juni 2024 23:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Was dat die toen in het Kurhaus?
Ja, dat was wel leuk.quote:
Ik ben dus niet de enige. Ben wel bang dat ze niet meer mag terugkomen Derksen kennende.quote:
Het was best wel genant. Gijp is echt een lege huls en Derksen betrekt alles op zichzelf. Heeft geen idee hoe politiek werkt en wat het inhoudt.quote:Op zondag 23 juni 2024 23:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, dat was wel leuk.
Ben hier wel op uitgekeken, met die dagelijkse politiek wat sowieso al niet de reden zou zijn voor mij om er op af te stemmen, maar waar ze ook totaal geen verstand van hebben.
Je moet eens kijken op de FB pagina van RTL Nieuws. Alleen maar brallende idioten en complotwappies.quote:Op maandag 24 juni 2024 06:28 schreef tong80 het volgende:
Genieten net op de pagina van VI op Facebook. Bijna iedereen over de zeik door Ulca. Het gevaar komt weer van links.Ik ben om. Ze deugt.
Wat is een Ulca?quote:Op maandag 24 juni 2024 06:28 schreef tong80 het volgende:
Genieten net op de pagina van VI op Facebook. Bijna iedereen over de zeik door Ulca. Het gevaar komt weer van links.Ik ben om. Ze deugt.
Integendeel, doorziet alles en heeft er een gefundeerde mening over. Bijvoorbeeld die Haptamo een tijd terug, die moet gewoon blij zijn dat de grote Johan Derksen aandacht aan hem schenkt, of dit nu in positieve of negatieve zin is. Hij is nu bekend en daar heeft Johan voor gezorgd.quote:Op maandag 24 juni 2024 06:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was best wel genant. Gijp is echt een lege huls en Derksen betrekt alles op zichzelf. Heeft geen idee hoe politiek werkt en wat het inhoudt.
quote:Op maandag 24 juni 2024 12:17 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Integendeel, doorziet alles en heeft er een gefundeerde mening over. Bijvoorbeeld die Haptamo een tijd terug, die moet gewoon blij zijn dat de grote Johan Derksen aandacht aan hem schenkt, of dit nu in positieve of negatieve zin is. Hij is nu bekend en daar heeft Johan voor gezorgd.
Hardop gelachen.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:17 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Integendeel, doorziet alles en heeft er een gefundeerde mening over. Bijvoorbeeld die Haptamo een tijd terug, die moet gewoon blij zijn dat de grote Johan Derksen aandacht aan hem schenkt, of dit nu in positieve of negatieve zin is. Hij is nu bekend en daar heeft Johan voor gezorgd.
Wat een intens vervelende man.quote:Op zondag 23 juni 2024 23:12 schreef Dutch_view het volgende:
Zoals verwacht gaat Michiel weer irritant Armerikaans lullen door de show heen
JD had niet zoveel praats. Zal vanavond als ze er niet bij is wel uithalen.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:54 schreef Dutch_view het volgende:
Oei, zo kritisch zijn is natuurlijk tegen het zere been van JD. Voor straf een tijdje geen Olcay denk ik
Hahah ja zo gaat dat vaker ja, de dag erna los gaan op de gastquote:Op maandag 24 juni 2024 17:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
JD had niet zoveel praats. Zal vanavond als ze er niet bij is wel uithalen.
Daar heb je t alquote:Op maandag 24 juni 2024 22:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Albert vanavond![]()
https://www.shownieuws.nl(...)rt-verlinde-onzinnig
Die kan hij in zijn zak steken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |