Ik mis Villa BvDquote:Op donderdag 20 juni 2024 23:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Mag ik zeggen dat VI tijdens een voetbaltoernooi wel eens leuker is geweest?
haha, doe normaal.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:09 schreef timmmmm het volgende:
Geneetje voelt zich een beetje bedreigd door onze Helene heb ik het idee
die weet ook wel dat haar programma beter was
Genee heeft gewoon te veel mislukkingen op zijn naam staan, met die quiz en Veronica Offside als meest recente dieptepunten. Dat zal wel steeds meer pijn gaan doen, ondanks al die miljoenen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:09 schreef timmmmm het volgende:
Geneetje voelt zich een beetje bedreigd door onze Helene heb ik het idee
die weet ook wel dat haar programma beter was
Dit is ook een flutshow. Die had gewoon een programma over het EK gemaakt, een echte Vandaag Inside Oranje.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:10 schreef Xylos het volgende:
[..]
haha, doe normaal.
Wat een flutshow is dat zeg
Dit is geilquote:Op donderdag 20 juni 2024 23:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Meisje achter Genee knapt zo uit haar bloesje.
Zou je haar doen?quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Meisje achter Genee knapt zo uit haar bloesje.
Dat wordt lastig. Ze mogen pas na half 12 beelden laten zien.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is ook een flutshow. Die had gewoon een programma over het EK gemaakt, een echte Vandaag Inside Oranje.
Had Genee ook gewild denk ik, in plaats van deze herhalingen
Genee denkt dat ie wat is maar beseft niet dat al zijn succes aan johan en renee te danken is. Zelf stelt hij helemaal niks voor.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:11 schreef ISVV het volgende:
[..]
Genee heeft gewoon te veel mislukkingen op zijn naam staan, met die quiz en Veronica Offside als meest recente dieptepunten. Dat zal wel steeds meer pijn gaan doen, ondanks al die miljoenen.
Als ze dat graag wil. Ja hoor.quote:
Die worden weer vertoont bij de hoorzitting in de 2e Kamerquote:Op donderdag 20 juni 2024 23:14 schreef timmmmm het volgende:
Chanante beelden van het zwarte pietenjournaal
Of te groot, het is maar net hoe je het liever zietquote:Op donderdag 20 juni 2024 23:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Witte shirt achter Wilfred is een beetje te klein
Ik heb liever een baksteen samen met Erik Dijkstraquote:Op donderdag 20 juni 2024 23:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Wytse samen met Erik Dijkstra. 👍
Zou kunnen,maar denk dat genee ook wel even een paar weekjes vrijaf wilde.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is ook een flutshow. Die had gewoon een programma over het EK gemaakt, een echte Vandaag Inside Oranje.
Had Genee ook gewild denk ik, in plaats van deze herhalingen
Waarvan aktequote:Op donderdag 20 juni 2024 23:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ajour breien is breien met gaten
Haar moeder welquote:Op donderdag 20 juni 2024 23:22 schreef timmmmm het volgende:
Noa voegt pas écht niks toe. Die durft precies 0 uitspraken te doen.
Hoe zou jij eruit komen als je door je stiefvader meegenomen wordt 'naar de studio boven'quote:
Die hangt momenteel bloot met een fles wodka en een wit neusje aan de kroonluchter denk je?quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:25 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Denk dat het veranderd wanneer de camera uit is
Bohhh ben een beelddenkerquote:Op donderdag 20 juni 2024 23:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Die hangt momenteel bloot met een fles wodka en een wit neusje aan de kroonluchter denk je?
rip aan de nabestaandenquote:Op donderdag 20 juni 2024 23:38 schreef timmmmm het volgende:
Jong0ns, ik ga het einde van de uitzending niet halen. Vaarwel
alsof iemand geïnteresseerd is in die beelden.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wordt lastig. Ze mogen pas na half 12 beelden laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |