SPOILER: Het weer in Leipzig (voorspelling)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLLWhat can change the nature of a man?
Dank, ja als EK mod moet je af en toe je steentje bijdragenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:37 schreef GGMM het volgende:
Leuke OP heb je gemaaktDie feitjes heb je leuk gedaan en het weerbericht met veel plezier gelezen
Ben jij al zo oud?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niks. Anders nachtplassen, geen zin in.
Beter doet ie een zweetband om.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:38 schreef vaarsuvius het volgende:
wel fijn dat ronaldo andere kleur schoentjes aan heeft , dan kan je hem herkennen
@GGMM wat jij?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Commentator vind dat de scheidsrechter het prima ziet. Wat een gek.
Die keeper?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan moet ik altijd denken aan die gozer van ado
Iedereen komt als je Leao roept?quote:
Nee, Vincento ofzoquote:
Met dat irritante kutwijf van prijsvrijquote:
Iedereen die ook maar enig respect voor het spel heeft, heeft een diepe haat richting Driessenquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen komt als je Leao roept?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:42 schreef fetX het volgende:
[..]Ho maar weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee. Elke wedstrijd begint zo.
Wat een rare opmerking
Nu doe je de aanname dat Nederland de groepsfase uit komt... Dat moet ik nog maar zienquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:44 schreef DeeBee het volgende:
WIJ gaan er ongenadig hard intuinen tegen dit mokermatige Portugal
Tot morgen maat.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerste wedstrijd die met 0-0 de rust haalt. Welterusten allen.
Nee, Nederland was indrukwekkend inderdaad tegen Polen. Verre van matig.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:44 schreef DeeBee het volgende:
WIJ gaan er ongenadig hard intuinen tegen dit mokermatige Portugal
Ronaldo speelde al een EK finale toen Pep Guardiola nog voetbalde.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:43 schreef TLC het volgende:
Ronaldo speelde al op een EK toen YouTube nog niet eens bestond![]()
@tong80 knikt.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:43 schreef TLC het volgende:
Ronaldo speelde al op een EK toen YouTube nog niet eens bestond![]()
Ja die Tjechen zullen vast mad zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je zal maar een kaartje hebben gekocht hiervoor. Weggegooid geld.
Had ze dat maar gedaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:47 schreef TLC het volgende:
'doorbijten nu' dat zei Ali b ook tegen Ellen ten Damme
Jong of oud, dat hakballetje in die drukte was geniaal. En hij komt nog aan ook.quote:
Morgen weer. DOeiquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:46 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=rOnsuoiJ_Vc
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Ze doen nog wel iets goed, Portugal heeft weinig grote kansen gehad.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:49 schreef Toby56 het volgende:
Handbalwedstrijd.
Zonder goals (tot nu toe).
Ik hoop maar dat Portugal wint; als je zoveel beter bent verdien je de winst.
Wat mij wel erg opvalt: het beroerde niveau van het Tsjechische 'passvermogen'.
Over korte afstand, over langere afstand: er komt nauwelijks een bal aan.
Alsof je naar de Onderklasse Boerenbontzit te kijken.
Op de Belg of op de BBC (Ik neem aan dat je de NOS ruimschoots links laat liggen)quote:
Qua gunfactor is dit wel een moeilijke poule. Ik vind alleen Georgie leukquote:
Middelmaatquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Op de Belg of op de BBC (Ik neem aan dat je de NOS ruimschoots links laat liggen)
Oh op de Belg dus.quote:
Dit hebben jullie vaker gespeeld.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:04 schreef GGMM het volgende:
Hier nog even de mooiste goal van de wedstrijd
[ afbeelding ]
En dan nu terug naar Portugal - Tsjechië
genktquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:05 schreef DeeBee het volgende:
Nederland verloor hier van het vorige EK genkt
Traumaquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Je voelt aan alles dat die Portugezen straks 2e worden in die poule en dat wij per ongeluk 1e worden. Wordt weer een vreselijke wedstrijd
Brazilianen mogen niet meedoenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:06 schreef svann het volgende:
* inschakelt
De grote Ronaldo heeft nog niet gescoord?
En quotes? (niet dit quoten)quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik krijg gelukkig geen notificaties van likes.
Is er ook iemand met de naam IkGeefEnkelLikjes?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar wie is nu IkGeefEnkelLikes..
Nee, zo ordinair zijn we niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is er ook iemand met de naam IkGeefEnkelLikjes?
Quotes wel, maar met likes doe ik niets.quote:
Dat is GOED nieuws.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Dit veld gaat er vrijdag kut bij liggen.
Wat heb jij toch tegen Veer man?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tenminste, zolang Veerman niet speelt. Dan verliezen we het potje vechtvoetbal natuurlijk.
Voor Portugal of Tsjechië?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:09 schreef fetX het volgende:
Zo langzamerhand wordt het wel tijd voor een doelpunt.
Geen Veerman betekent Wijnaldum op die positie. Of Blind.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tenminste, zolang Veerman niet speelt. Dan verliezen we het potje vechtvoetbal natuurlijk.
Dat is het poesje van @IkGeefEnkelLikesquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is er ook iemand met de naam IkGeefEnkelLikjes?
En dat op een EKquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Dit veld gaat er vrijdag kut bij liggen.
Ik denk dat het gewoon een lurker is die geen zin heeft om mee te postenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar wie is nu IkGeefEnkelLikes..
Wel jammer. Ik zou hem/haar graag een like terug willen geven.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon een lurker is die geen zin heeft om mee te posten
Maar wel graag likes geeft.
Niet de otter?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:10 schreef Salina het volgende:
[..]
Dat is het poesje van @:IkGeefEnkelLikes
Die copypasta is het hele EK nog niet gepost.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:11 schreef GGMM het volgende:
Altijd als ik het woord vechtvoetbal zie moet ik aan de post van drizzt denken
De persoon in kwestie geeft enkel likes, ontvangt ze, wss principieel, niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel jammer. Ik zou hem/haar graag een like terug willen geven.
Dat is het mooie aan Ikgeefenkellikes. Hij geeft en hij geeft maar zonder daar iets voor terug te willen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel jammer. Ik zou hem/haar graag een like terug willen geven.
Die doen niet aan voetbal.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En waarom mag Luxemburg niet meedoen?
Bij een EK kan je ook niet echt degraderenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die copypasta is het hele EK nog niet gepost.
Jeetje wat goedkoop scoren weer.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan Ikgeefenkellikes. Hij geeft en hij geeft maar zonder daar iets voor terug te willen.
Ikgeefenkellikes is net de Kerstman
Ik blijf het bijzonder vinden dat alle spelers wel uit het land moeten komen (nou ja, een paspoort moeten hebben in elk geval) maar de bondscoach niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:11 schreef Evangelion het volgende:
Roberto Martinez bald fraud
Jammer dat Portugal niet gewoon Mourinho neemt
Kortom: @IkGeefEnkelLikes is een goed mens.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan Ikgeefenkellikes. Hij geeft en hij geeft maar zonder daar iets voor terug te willen.
Dat soort posts geeft hij geen likes. (ik ken hem inmiddels een beetje)quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jeetje wat goedkoop scoren weer.
Niet stokeren.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jeetje wat goedkoop scoren weer.
Ik begin iets te vermoeden.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat soort posts geeft hij geen likes. (ik ken hem inmiddels een beetje)
Straks gaat hij/zij meeposten en dan blijkt het net zo’n proleet te zijn als PSVCL ofzo.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zegt heel veel over de leden van dit forum dat iemand die constant z'n bek houdt één van de favorieten isquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Straks gaat hij/zij meeposten en dan blijkt het net zo’n proleet te zijn als PSVCL ofzo.
Dat zou het aardig verpesten.
Wie zegt dat het een hij is? Dat soort aannames kan tegenwoordig echt niet meer.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat soort posts geeft hij geen likes. (ik ken hem inmiddels een beetje)
En tegen wat regendruppels.quote:
Je kan wel al bezig zijn met volgend seizoen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij een EK kan je ook niet echt degraderen
Hier nagenoeg hele dag droog.quote:
Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan wel al bezig zijn met volgend seizoen.
En het EK is vechtvoetbal.
Hier de hele dag droogquote:
Is mis de mist.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je de OP had gelezen had je dit al geweten
Nee.quote:
Hier ook 10 druppels ofzo. Prima dag.quote:
Dan heb je zo’n @Caland die bijna nooit een like geeft om te doen alsof zijn likes heel schaars en daarom heel veel waard zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zegt heel veel over de leden van dit forum dat iemand die constant z'n bek houdt één van de favorieten is
Matige grap.quote:
Op de seconde.quote:
Al besproken.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:18 schreef Coco het volgende:
Kreupele @:Caland krijgt hier een klap te verduren zeg.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Deze wedstrijd heeft een doelpunt nodig van de Tsjechen.
Door zijn loopactie kwam er ruimte voor het schot.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lingr op het veld.
Meteen een goal. DAT IS GEEN TOEVAL
Daar zit vaak meetapparatuur in (op je rug).quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:20 schreef Danny het volgende:
Hahaha...
Waarom dragen de Tsjechen eigenlijk een sportbeha onder hun shirt?
Nederland - Portugal incoming, prettige wedstrijdquote:
Tegen Portugal is het nooit onverdiend.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe kom je onverdiend op voorsprong…
Die wilde meteen weer verder.quote:
Over hun shirt ziet er helemaal niet uit.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:20 schreef Danny het volgende:
Hahaha...
Waarom dragen de Tsjechen eigenlijk een sportbeha onder hun shirt?
quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nederland - Portugal incoming, prettige wedstrijd
Ah duidelijk, tnxquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar zit vaak meetapparatuur in (op je rug).
Oh godquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Welke podcast?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:21 schreef Jane het volgende:
Had net het geluid uitgezet om een podcast te gaan luisteren, maar misschien nu toch maar m'n aandacht bij de wedstrijd houden.
Ik zet alvast 4 rode kaarten in m'n poelquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
The Strawberriesquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:22 schreef Salina het volgende:
Do you have to, do you have to, do you have to let it Lingr.
Tja, aan de andere kant is Nederland - Turkije of Nederland - Belgie ook geen fijn vooruitzicht om allerlei redenenquote:
België en Portugal verliezen(voorlopig)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |