abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213962050
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 17:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Mischien niet per se tegen moslims maar wel tegen asielzoekers, de pispaal du jour waar alle problemen schijnbaar aan gerelateerd zijn als ik de uitspraken mag geloven.

Ik heb het niet over uitsluiten overigens, ik denk niet dat je de geest van boze mensen weer in de fles gaat krijgen, er is altijd wel iets om boos over te zijn en als die er niet is dan maken populisten wel een probleem met leugens en verzinsels. Zie de asiel nareizigers, de verantwoordelijke minister EN VVD lijsttrekker houd de echte cijfers gewoon bewust achter tijdens de verkiezingen.
Misschien zou je eens empathie kunnen proberen in plaats van mensen waar je het niet mee eens bent als boze idioten te beschrijven.
pi_213962051
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 17:59 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Alle PVV-ers naar PVVLandia ofzo?
O, sorry. Ik had niet door dat ik de laatste was.

Verder prima TT.
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
  dinsdag 18 juni 2024 @ 17:59:58 #4
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_213962052
Ze mogen Flevoland wel hebben.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_213962091
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze mogen Flevoland wel hebben.
Ik hoorde ergens dat er in Forumland inmiddels ook nogal wat leegstand is.
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
pi_213962179
quote:

[..]
Misschien zou je eens empathie kunnen proberen in plaats van mensen waar je het niet mee eens bent als boze idioten te beschrijven.
Ok, ik probeer empathie. Wat moet ik dan zeggen? Iets als dit:

NEDERLAND OP 1!
SLUIT MANNEN OP IN AZC's!
GENOEG IS GENOEG!

Is dat wat je bedoelt? Want dat zijn uitspraken van Wilders en ik neem aan dat jij daarop doelt als je het over empathie en de doelgroep aanspreken hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2024 18:06:35 ]
pi_213962215
quote:

[..]
Wat dacht je ervan dat PVV'ers empathie ontwikkelen voor de andere 15miljoen inwoners van het land.
Je draait het volledig om, iedereen is verantwoordelijk voor de PVV stem behalve de PVV stemmers :)
pi_213962231
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 18:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

NEDERLAND OP 1!
GENOEG IS GENOEG!

Is dat wat je bedoelt? Want dat zijn uitspraken van Wilders en ik neem aan dat jij daarop doelt als je het over empathie en de doelgroep aanspreken hebt.
Weet je, je hebt gelijk. Probeer het maar niet :)
pi_213962247
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 18:07 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Wat dacht je ervan dat PVV'ers empathie ontwikkelen voor de andere 15miljoen inwoners van het land.
Ook een prima idee.
pi_213962252
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 18:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

NEDERLAND OP 1!
GENOEG IS GENOEG!

Ja wat hij bedoelt is dat je dat dan moet begrijpen en accepteren en dan moet je doen wat de PVV'er vindt.
Als je een mening daarover hebt ben je onderdeel van het probleem waarom mensen op PVV stemmen :')
pi_213962259
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 18:08 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Weet je, je hebt gelijk. Probeer het maar niet :)
Nee, nu niet wegrennen, he? Wat is dan die empathie die we moeten tonen en waarom moeten we die tonen?

Wat mogen we dan wel of niet zeggen?
  dinsdag 18 juni 2024 @ 18:12:32 #12
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213962328
quote:

[..]
Een deel van de volgevreten lagere middenklasse is woedend dat ze een dag minder op vakantie kunnen en brengt een domme stem uit op een clubje semicriminele semi-fascisten.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_213962417
Wel grappig, ik moet empathie tonen omdat ik zeg dat mensen boos zijn maar de persoon die diezelfde mensen dan als idioten bestempelt, een woord dat ik nergens gebruik en ook niet suggereer, vind dat ik empathie moet tonen.

Soms denk je wel eens "Is dit een parralel universum waar zwart wit is?"
pi_213962454
twitter

Ik vind dit soort provocaties zo tekenend voor de treiterpolitiek van Wilders cs. Er is NIETS dat er op wijst dat hij ook maar iets daarin terugneemt of in de ijskast zet.
zie email 27 oktober
pi_213962462
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 18:16 schreef Tijger_m het volgende:
Wel grappig, ik moet empathie tonen omdat ik zeg dat mensen boos zijn maar de persoon die diezelfde mensen dan als idioten bestempelt, een woord dat ik nergens gebruik en ook niet suggereer, vind dat ik empathie moet tonen.

Soms denk je wel eens "Is dit een parralel universum waar zwart wit is?"
Je snapt weer eens niet wat empathie betekent. Nogmaals, lees dat stuk van de Correspondent. En kap eens met posts verwijderen als je niet tegen tegenspraak kunt maar wel constant er met gestrekt been in gaat.

Je beticht mensen van stemmen uit pure emotie, terwijl je dat gewoon niet kunt weten. Stuitende arrogantie.

[ Bericht 3% gewijzigd door MoreDakka op 18-06-2024 18:25:24 ]
pi_213962488
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 18:19 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Ik vind dit soort provocaties zo tekenend voor de treiterpolitiek van Wilders cs. Er is NIETS dat er op wijst dat hij ook maar iets daarin terugneemt of in de ijskast zet.
Ja, het is hartstikke triest, maar het is ook wel gewoon best grappig dat deze persoon hier ook namens de VVD staat. Die schaamte gun ik ze van harte.
pi_213962509
quote:
[ x ]
Hij zegt het niet hardop nu? Zoiets?
  dinsdag 18 juni 2024 @ 18:23:22 #18
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213962529
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 18:12 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Een deel van de volgevreten lagere middenklasse is woedend dat ze een dag minder op vakantie kunnen en brengt een domme stem uit op een clubje semicriminele semi-fascisten.
Inderdaad.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 18 juni 2024 @ 18:31:12 #19
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213962754
quote:
[ x ]
Dit is bijna te kinderachtig en cringy om voor treiteren door te kunnen gaan.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_213962869
Echt wat een gezever zeg over een omroep boekje.

Schuimbekken nu hoor.
pi_213962880
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 18:31 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dit is bijna te kinderachtig en cringy om voor treiteren door te kunnen gaan.
Wel grappig in deze context is dat ministers vroeger nog met excellentie werden aangesproken. Dat zou bij deze lichting SBS6 reality soap-figuren die een kabinet moeten vormen wel echt heel raar zijn. Alsof je meneer en u tegen een driejarige zegt.
pi_213962910
Jeetje, een schrijfmap.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_213962948
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 18:34 schreef Kickinalfa het volgende:
een omroep boekje.
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 18:36 schreef nostra het volgende:
Jeetje, een schrijfmap.
...van een extreemrechtse complotomroep.

Maar goed, kan natuurlijk gewoon zijn dat ze dat nog ergens had liggen en het zonde vond om het weg te gooien of zo...
pi_213962984
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 18:38 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
[..]
...van een extreemrechtse complotomroep.

Maar goed, kan natuurlijk gewoon zijn dat ze dat nog ergens had liggen en het zonde vond om het weg te gooien of zo...
Ze werkt er hè, dan heb je die dingen. Dat ze er werkt, wist je vantevoren, dus wat is het nieuws precies. Is Rutte met zijn WEF tasje ook recalcitrant aan het trollen?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_213962998
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 18:34 schreef Kickinalfa het volgende:
Echt wat een gezever zeg over een omroep boekje.

Schuimbekken nu hoor.
Van een kanaal dat enkel extreemrechtse desinformatie wil verspreiden en actief bezig is onze democratie af te breken. Sowieso nogal bijzonder hoe op rechts wordt gesuggereerd dat iedereen zich maar moet onderwerpen aan wat de PVV'er dan zou willen. Luisteren zul je en hun zin krijgen zullen ze anders worden ze groter ofzo.
Blijkbaar is voor een hoop lui de democratie sowieso al afgeschaft er is nog maar een smaak en dat is fascisme voor en door debielen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')