Ik eet hem nu pas, Prosciutto.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En wat zat er nu op de pizza.
Oh akkoord.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik eet hem nu pas, Prosciutto.
Had gisteren kipfilet met friet.
Hij viert het met vriendenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:52 schreef Elan het volgende:
Gefeliciteerd @:GGMM![]()
Hopelijk heb je een gezellige verjaardag.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:11 schreef Origami94 het volgende:
Check al die kontenlikkers dan de kont likken van een admin
Sukkeltjes
Naaktslakquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:11 schreef Origami94 het volgende:
Sukkeltjes
Wanneer ben jij jarig, dan zullen we jou ook wel even feliciteren.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:11 schreef Origami94 het volgende:
Sukkeltjes
Mad. Jelly. Het zit diep.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:11 schreef Origami94 het volgende:
Sukkeltjes
28 februariquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wanneer ben jij jarig, dan zullen we jou ook wel even feliciteren.
(al zullen we dat waarschijnlijk vergeten omdat je niet relevant genoeg bent.
@Tjackaquote:Op woensdag 19 juni 2024 08:09 schreef Origami94 het volgende:
[..]
28 februari
Maar ik hoef geen vinger in mijn kont, wel bedankt
@GGMM krijgt hier anders doorgaans klap na klap.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:11 schreef Origami94 het volgende:
Sukkeltjes
Hou ons zeker op de hoogte.quote:Op woensdag 19 juni 2024 08:31 schreef onlogisch het volgende:
Het lijkt wel alsof forumgebruiker @:origami94 een rekening te vereffenen heeft met forum admin @:GGMM
Ik volg dit op de voet.
Oh. Na een half uur toch nog een prima comebackquote:Op woensdag 19 juni 2024 09:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat stond jij weer als een beest te keepen gisteren maat
@GGMM (normaal een spits van jewelste) had gisteren niets tegen je in te brengen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 09:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh. Na een half uur toch nog een prima comeback
Als er wat te vieren valt, zoals het grote feest van @GGMMM ben ik graag van de partij!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:56 schreef onlogisch het volgende:
Nee maar. @:Johannes_vermeer in deze SC. Wat een weelde mensen.
@GGMMMquote:Op woensdag 19 juni 2024 10:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als er wat te vieren valt, zoals het grote feest van @:GGMMM ben ik graag van de partij!
Oefenen? het is net zomerstop man. Gun die jongens ook even wat rust. Je perst die jongens helemaal uit. Als een sinaasappel.quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:14 schreef onlogisch het volgende:
Vanavond mis ik Duitsland - Hongarije boys.
Onlo jr. heeft zijn 2e oefenwedstrijd op een heel veld.
Heel veel genot
3 trainingen + 2 oefenwedstrijden nog. Juist omdat hij nu in een nieuw samengesteld team komt (hij gaat van een half naar een heel veld). En omdat in augustus de eerste competitiewedstrijd al direct na de eerste trainingsweek begint, is dit een uitgelezen mogelijkheid om elkaar een beetje leren te kennen op het veld.quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oefenen? het is net zomerstop man. Gun die jongens ook even wat rust. Je perst die jongens helemaal uit. Als een sinaasappel.
Kingroland ontbijt iedere ochtend onder het bureau van de managing partnerquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:59 schreef GGMM het volgende:
We gaan eten.
(Behalve Kingroland, die heeft zogenaamd al gegeten)
Iedereen maakt wel eens een foutjequote:Op woensdag 19 juni 2024 12:00 schreef Caland het volgende:
User @:zoon_john faalt hopeloos in het Feijenoordtopic.
Dit was ook meer een verwijzing naar het foutje dat @Caland zelf maakt in het Turkije - Georgië topic.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegenover user @:zipportal was je wat minder mild.
Zipportal maakt er een ongekende shitshow van.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was ook meer een verwijzing naar het foutje dat @:caland zelf maakt in het Turkije - Georgië topic.
Als ik moet kiezen tussen @:zipportal en @:zoon_john kies ik @:zipportal
Ja, ik neem dit terug.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zipportal maakt er een ongekende shitshow van.
Zoon_john is een mega debielquote:Op woensdag 19 juni 2024 12:00 schreef Caland het volgende:
User @:zoon_john faalt hopeloos in het Feijenoordtopic.
Hij is er steeds vroeg bij en opent een hoop topics maar het moet feitelijk wel een beetje kloppen. Anders kun je het net zo goed aan @tong80 overlaten.quote:
Overigens wéér geen punten voor @onlogisch .quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ken verder nog alleen Mein Kampf uit zijn oeuvre.
Ik ken ook nog een goed boek dat je eens zou moeten lezen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ken verder nog alleen Mein Kampf uit zijn oeuvre.
quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
Uit het niets krijgt user @:caland een veeg uit de pan van zowel @:onlogisch als @:elan in het Hout Heghorst topic. Hand in hand kameraden.
Geef eens voorbeelden waar mijn OP's van wedstrijden op het EK niet kloppen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is er steeds vroeg bij en opent een hoop topics maar het moet feitelijk wel een beetje kloppen. Anders kun je het net zo goed aan @:tong80 overlaten.
Was ik maar zo origineel. Trouwens. Je zou toch iedere dag een vraag stellen in het EK forum ?quote:
Typeert hem.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:38 schreef onlogisch het volgende:
Alsof @:Zipportal nog niet genoeg in de touwen hangt deelt forumgebruiker @:maxi-mus voor alle zekerheid nog even een vernietigende uppercut uit.
Ik vind het altijd erg vermoeiend als ik in de pen wil klimmen voor een leuke OP en dan heeft Zipportal of Tong al zes weken voor de wedstrijd een knip en plak prutswerkje online gedonderd.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is er steeds vroeg bij en opent een hoop topics maar het moet feitelijk wel een beetje kloppen. Anders kun je het net zo goed aan @:tong80 overlaten.
Vreemd, want ik heb om en nabij nul EK-2024-wedstrijdtopics geopend.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het altijd erg vermoeiend als ik in de pen wil klimmen voor een leuke OP en dan heeft Zipportal of Tong al zes weken voor de wedstrijd een knip en plak prutswerkje online gedonderd.
Nou, joepie.
Het gaat toch niet specifiek over het EK in zijn post?quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreemd, want ik heb om en nabij nul EK-2024-wedstrijdtopics geopend.
De mens lijkt dan het meest op een varken qua anatomie.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De modder vliegt dusdanig in het rond dat de varkens in dit topic goed gedijen.
Ok, dat kan. Dan open ik geen wedstrijdtopics meer. Verder geen dank.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat toch niet specifiek over het EK in zijn post?
quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De modder vliegt dusdanig in het rond dat de varkens in dit topic goed gedijen.
Ik ben al weg. Wees niet bang.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets @:zipportal
Dat wordt gewaardeerdquote:Op woensdag 19 juni 2024 14:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreemd, want ik heb om en nabij nul EK-2024-wedstrijdtopics geopend.
Een forum is ook gewoon niet meer van deze tijd. Insta, TikTok en X wel.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:30 schreef tong80 het volgende:
Zielig hoopje mensen hier. Vroeger gepest op het schoolplein misschien. Ik voel me hier echt klote door. FOK! is niet dood, FOK! wordt dood gemaakt.
Bel eens aan heldquote:Op woensdag 19 juni 2024 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
Dat zelfmedelijden terwijl je jezelf vrijwel dood hebt gezopen is om te kosten.
Ik ben benieuwd of Kroatië de prestaties van het vorige EK kan evenaren en weer 3e wordtquote:Op woensdag 19 juni 2024 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
Alweer bijna tijd voor de middagwedstrijd!Wat een prachtige tijd is dit. Net even een uurtje gesport. @:ggmm
quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
Jan Cremer is dood. Ik ben me aan het bedenken of ik er überhaupt ooit een boek van heb gelezen.
Oh dankjewel.quote:
Dit was gisteren. Kan je wel helemaal de betrokken en joviale vrouw gaan uithangen maar je hebt gewoon verzaakt en bent geen knip voor de neus waard.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:56 schreef Lavenderr het volgende:
GGMM, van harte gefeliciteerd! Hoop dat je een fijne verjaardag hebt. Het is iig mooi weer dus jij en je eventuele gasten kunnen lekker buiten zitten. Enjoy en nog vele jaren
Awkwarrrrrdquote:Op woensdag 19 juni 2024 14:56 schreef Lavenderr het volgende:
GGMM, van harte gefeliciteerd! Hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad. Het was iig mooi weer dus jij en je eventuele gasten konden lekker buiten zitten. Enjoy en nog vele jaren
Doen! Geweldige schrijver vond ik hem. Beroemd geworden door dit mooie boek.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
Jan Cremer is dood. Ik ben me aan het bedenken of ik er überhaupt ooit een boek van heb gelezen.
Check de PI dan, slaapkop.quote:
Helaas. Je hebt gelijk. Mea culpa. Mea maxima culpa.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit was gisteren. Kan je wel helemaal de betrokken en joviale vrouw gaan uithangen maar je hebt gewoon verzaakt en bent geen knip voor de neus waard.
Ben al wegquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:07 schreef RamboDirk het volgende:
BOA @:Lavenderr pleegt huisvredebreuk op posts buiten haar jurisdictie. Het wordt er allemaal niet fraaier op.
Sport jij eigenlijk?quote:
Lig de laatste twee dagen met een stijve in bed. Voel me iets minder geil en dan tref je dit. Op een plek waar ik me thuis voelde. En ik ben niet meer geil. Wees niet bang.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:09 schreef GGMM het volgende:
Kunnen we @:lavenderr niet houden en dat @:rambodirk weggaat
Vies biggetjequote:Op woensdag 19 juni 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Lekker maatquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb vanmiddag trouwens weer 20km gefietst.
Lekker! Erg fijn weer om nu op de fiets te zitten.quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb vanmiddag trouwens weer 20km gefietst.
Pizza.quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Kickboksen werd het niet, want groepsverband, drukte, veel gepraat, maar doe nog wel krachttraining en alles.quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vies biggetje
Ik doe avg.
[..]
Lekker maat
Doe je nog aan kickboksen?
Zekers, vooral als je omgeving er zo uit zietquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker! Erg fijn weer om nu op de fiets te zitten.
Het is ook het enige dat ik kan momenteel, dus heb maar een rondje Groesbeek gedaan deze week. Moet alleen zorgen dat ik niet hoef af te stappenquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker! Erg fijn weer om nu op de fiets te zitten.
Hele lichte versnelling dan zeker?quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook het enige dat ik kan momenteel, dus heb maar een rondje Groesbeek gedaan deze week. Moet alleen zorgen dat ik niet hoef af te stappen
Gewoon op een stadsfiets zonder versnellingenquote:Op woensdag 19 juni 2024 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hele lichte versnelling dan zeker?
En vangt je vriendin je op als je weer thuiskomt?
Hallo makkerquote:
Kroatiëquote:Op donderdag 20 juni 2024 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.accuweather.com/en/europe-weather
Italië
Griekenland
Roemenië
DirkGODquote:Op donderdag 20 juni 2024 11:50 schreef onlogisch het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)depay-maar~b42eb8c7/
Wat zou Dirk hier zelf van vinden denk je @:Caland?
@Pisces29 @Coco en @maxi-mus zijn nu heel benieuwd wie je allemaal 'packed'quote:Op donderdag 20 juni 2024 12:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zes pakjes met voetbalplaatjes gekregen.
Spannend!!
Crypto Dirk zal het linkje naar zijn kinderen sturen zodat ze weer eens iets van hem kunnen zien.quote:Op donderdag 20 juni 2024 11:50 schreef onlogisch het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)depay-maar~b42eb8c7/
Wat zou Dirk hier zelf van vinden denk je @:Caland?
Dit potje is niet zo belangrijk, volgende keer toch graag de 30km volmakenquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
26km gefietst, was net op tijd terug voor voetbal.
elektrisch?quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
26km gefietst, was net op tijd terug voor voetbal.
Nee joh.quote:
Volgende keer beter!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 07:55 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1098 6/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨
🟩⬛⬛⬛🟨
🟩🟩⬛🟨⬛
🟩🟩⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 894 5/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:ggmm @:rambodirk
Goedemorgen!
Kiekt em goan dan.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:07 schreef Oriente het volgende:
Boh wat een genot zo'n speedboat tour, beetje varen, zwemmen tussen de vissen
ga vakantie vierenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:07 schreef Oriente het volgende:
Boh wat een genot zo'n speedboat tour, beetje varen, zwemmen tussen de vissen
NIET DOEN @Oriente !!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:50 schreef Salina het volgende:
@:Oriente je gaat nog wel naar Krka nationaal park hoop ik?
Ben je al op de Marjan/Telegrin geweest? Die heuvel meteen achter het centrum in het westen waar je een leuk uitzicht hebt.
De boulevard is ook altijd genot (Riva). Lekker nippen aan de Karlovacko en de Kruskovac.
Morgen naar Krka, zijn nu net bij White Lagoon geweest en zijn nu bij Drvenik Veli of zo, zo naar een ander eiland met een vissersdorpje en daarna naar Blue Lagoon.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:50 schreef Salina het volgende:
@:Oriente je gaat nog wel naar Krka nationaal park hoop ik?
Ben je al op de Marjan/Telegrin geweest? Die heuvel meteen achter het centrum in het westen waar je een leuk uitzicht hebt.
De boulevard is ook altijd genot (Riva). Lekker nippen aan de Karlovacko en de Kruskovac.
slim om tijdens je lunch te netwerken. Zo gaat dat op de Zuidasquote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:04 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu broodje zalm met een advocaat
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:04 schreef KingRoland het volgende:
Bro is beasting in de corporate world. Held.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
slim om tijdens je lunch te netwerken. Zo gaat dat op de Zuidas
best lekker is dat hequote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:04 schreef KingRoland het volgende:
Hallo maat. Vanavond weer beesten in het doel?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Bro is beasting in de corporate world. Held.
Geboortegolf over 9 maanden. Heb je al een naam?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:09 schreef Oriente het volgende:
Wow er is een stroomstoring in half Kroatië, in Bosnië en Montenegro. In Nederland is het een keer een wijkje, hier meteen de halve Balkan
Alpquote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
Geboortegolf over 9 maanden. Heb je al een naam?
shithole countriesquote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:09 schreef Oriente het volgende:
Wow er is een stroomstoring in half Kroatië, in Bosnië en Montenegro. In Nederland is het een keer een wijkje, hier meteen de halve Balkan
Zullen we samen een keer een reisje maken naar Bosnië, Dirk? Als jij dan na een halve fles Slivowitz met aangekoekte kots op je vestje onderuit gaat dan breng ik je naar bed.quote:
Mostar was prachtig. Sarajevo durf ik niet heen met nl kentekenplaten.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zullen we samen een keer een reisje maken naar Bosnië, Dirk? Als jij dan na een halve fles Slivowitz met aangekoekte kots op je vestje onderuit gaat dan breng ik je naar bed.
Mietjequote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mostar was prachtig. Sarajevo durf ik niet heen met nl kentekenplaten.
Pak je toch de trein.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mostar was prachtig. Sarajevo durf ik niet heen met nl kentekenplaten.
Als goede vriend had je dit geweten.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:15 schreef Zoon_John het volgende:
Wanneer is boezemvriend onlogisch eigenlijk jarig?
Leuk wel eigenlijk. Vond ons niet heel slecht, Fransen doen te weinig met hun kwaliteiten. Jammer van die afgekeurde goal.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vond je van de pot gister Scrummie?
ga vakantie vierenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:50 schreef Oriente het volgende:
Ik ben nu in Sibenik @:gurneyisbestoke
Straks naar Krka @:Salina Saline
Met wie ben jequote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bij die kathedraal die je ziet zitten we nu op een terras aan het water.
Aan het FOK!ken.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bij die kathedraal die je ziet zitten we nu op een terras aan het water.
Geen idee ik heb geen vrienden.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is toch niet raar om wat van je vakantie met je vrienden te delen
Smeerlap.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou Reinette Klever wel eens keihard in haar achterste willen raken.
Wat let je?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou Reinette Klever wel eens keihard in haar achterste willen raken.
ik ga iets van rood vlees halen, weet het verder nog nietquote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe kbr.
Net een broodmaaltijd gehad; vanavond nog iets in de stad eten denk ik (ik geef hier geen update over).quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil met dit godenweer lekker buiten eten.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Shakshukaquote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Euro2024 stopzetten!quote:Op zondag 23 juni 2024 13:21 schreef Caland het volgende:
Ben jij dat Jay Slater ding een beetje aan het volgen @:bezsen
Wat een genot
Heb je het nog tegen mij? Want dat was de 18equote:
GGMM is jarig staat er. Pas de godverdommesse TT dan aan ja.quote:Op zondag 23 juni 2024 16:27 schreef GGMM het volgende:
Heb je het nog tegen mij? Want dat was de 18e
Fok is doodquote:Op zondag 23 juni 2024 16:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
GGMM is jarig staat er. Pas de godverdommesse TT dan aan ja.
Heb je dezelfde leeftijd als ggmm, of wat is ditquote:Op zondag 23 juni 2024 17:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is maar goed dat er geen 15- of 18:00-wedstrijd was. In tijden niet zo moe en vertyfd gevoeld.
okboomerquote:Op zondag 23 juni 2024 17:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is maar goed dat er geen 15- of 18:00-wedstrijd was. In tijden niet zo moe en vertyfd gevoeld.
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De VBL SC is dood. Kapotgemaakt door de mensen van de VBL SC. Ook best knap
Wanneer kunnen de felicitaties eigenlijk worden opgehaald ter verwerking?quote:Op zondag 23 juni 2024 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je het nog tegen mij? Want dat was de 18e
Ik neem helaas geen felicitaties meer in ontvangst, volgend jaar weer.
Jij bent gewoon vroeger dan normaal lieverd. Bed geplast?quote:Op maandag 24 juni 2024 07:26 schreef Pisces29 het volgende:
@:onlogisch opent de gordijnen niet meer, het gaat meteen HELEMAAL mis.
Goeiemorgen.
Ik zal jou even lieverden.quote:Op maandag 24 juni 2024 08:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent gewoon vroeger dan normaal lieverd. Bed geplast?
Hoe bevalt het godenweer, makker.quote:
Erg lekker. Gisteren de hele dag in mijn hangmat gelegenquote:
Is jullie relatie nu eindelijk officieelquote:Op maandag 24 juni 2024 08:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent gewoon vroeger dan normaal lieverd. Bed geplast?
De relatie tussen mij en @Pisces29 is altijd goed geweest makker. Probeer je nu een wig te drijven of zo?quote:Op maandag 24 juni 2024 09:09 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Is jullie relatie nu eindelijk officieel
Uiteraard niet maatje maar ik zie jullie graag als echt stel en niet alleen vriendenquote:Op maandag 24 juni 2024 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De relatie tussen mij en @:Pisces29 is altijd goed geweest makker. Probeer je nu een wig te drijven of zo?
Lekker veel buiten geweest, ritjes mountainbiken, lunchen op het strand, afgewisseld met schilderen en verhuisdozen inpakken. Prima weekend.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg lekker. Gisteren de hele dag in mijn hangmat gelegen
Dat was puur genieten.
Heb jij nog wat leuks gedaan met dit FANTASTISCHE weer?
Graag pics van hetgeen je geschilderd hebt.quote:Op maandag 24 juni 2024 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker veel buiten geweest, ritjes mountainbiken, lunchen op het strand, afgewisseld met schilderen en verhuisdozen inpakken. Prima weekend.
Dat het nog maar lang mooi weer blijft.
Nou zeg....quote:Op maandag 24 juni 2024 12:01 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen (die post van Zoon_John negeren we gewoon)
Eet smakelijk
Ik zie dat bilnaad van @GGMM jouw lunch is. Smakelijk maatje.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal.
Ik wacht nog even op @:GGMM
Ik moet nog even snel naar de supermarkt en dan lunch ik lekker mee.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:01 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen (die post van Zoon_John negeren we gewoon)
Eet smakelijk
Wat gaat het worden, frikandel broodje met energy drank?quote:Op maandag 24 juni 2024 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet nog even snel naar de supermarkt en dan lunch ik lekker mee.
Valt dat onder bruin fruit?quote:Op maandag 24 juni 2024 12:03 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik zie dat bilnaad van @:ggmm jouw lunch is. Smakelijk maatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |